Best bekend hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik keek even op de kandidatenlijst, maar wie is in hemelsnaam Joost Marsman? Moet ook een professional zijn
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt me wel vaag iets, maar Marsman helemaal niets.
Daar was hij de zanger van. Voltooid Verleden tijd. Stap Uit de Schaduw, Iedereen zijn drie bekende nummersquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt me wel vaag iets, maar Marsman helemaal niets.
Tot, ziens, ergensquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nog een keertje Beckham, een goeie afsluiter van vanavond
Het was weer gezellig jongensTot volgende keer
Oh dat liedje ken ik welquote:
Mijn muzieksmaak zit in een hele andere hoek en ik ben zo slecht in namenquote:
nee voorbijquote:
Check de SC zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat is zondag??
Oh wacht. Nick tegen Simon. Dat is zaterdag
SBS Wegmisbruikers en zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat is zondag??
Oh wacht. Nick tegen Simon. Dat is zaterdag
Ik vind 1 sbs programma per week meer dan genoegquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
SBS Wegmisbruikers en zo
Nick tegen SimonIk kijk het alleen omdat er waarschijnlijk weer niets anders is.
3e showquote:
Daar mag John wel blij mee zijn ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:
19e plek
813.000
Best redelijk nog eigenlijk.
Ja op zich was het ook wel grappig, maar ja... Ik vond het vorige week toch wat leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het kampergehalte het vermakelijker, maar ik houd wel van programma's met dat soort figuren erinIk moet er altijd wel om lachen. Voor mij hoeft het allemaal niet zo serieus, daarvoor is VOH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |