Beetje een droogkutquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef mootie het volgende:
Echt die Mayday, wat een draak!
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand 'beroemd' wordt met als enige 'talent' valse nicht zijn.
Kijk eens naar alle BN'ers in NL. Zijn er maar weinig met echt talentquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef mootie het volgende:
Echt die Mayday, wat een draak!
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand 'beroemd' wordt met als enige 'talent' valse nicht zijn.
Heb ik gemist. Hoe liep dat af?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Misschien wordt het een Lois Lane-tje.
Is ook zo, maar dit kan gewoon echt helegaar niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk eens naar alle BN'ers in NL. Zijn er maar weinig met echt talent
Ze hebben verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Hoe liep dat af?
ze hadden verlorenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat was al vanaf moment 1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Misschien zijn de mensen ook wel een beetje Dewi-moe.
Slecht voor Lois Lanequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
OF ze kiezen juist voor haar omdat zij bekender is (tenminste, bij mij dan, die andere gast ken ik niet).quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, ze heeft eerder de gun-factorquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja en ook die van de buurman van de kapper van de zus van het vriendje van het nichtje van mijn postbodequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Hij heeft een keer het toilet van de zus van m'n collega gefixt.
Nee 101 juryleden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Maartel het volgende:
51 tegen 50??
Oh wacht.. t zijn geen procenten hoop ik?
Nee, aantallenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Maartel het volgende:
51 tegen 50??
Nee 100 mensen + JvdB die stemmenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Maartel het volgende:
51 tegen 50??
bron: www.nu.nlquote:Dewi Pechler baalt van hobbelige carrière
Laatste update: 8 februari 2012 08:12 info
ROTTERDAM - Dewi Pechler is niet echt te spreken over het verloop van haar carrière.
Foto: ANP
De zangeres zegt woensdag in het AD dat haar deelname aan The Winner Is... een herhaalde poging is om haar loopbaan nieuw leven in te blazen.
De korte successen die Dewi had, zijn nooit echt uitgegroeid tot iets structureels. Ook op financieel gebied kan een nieuwe impuls geen kwaad. "Ik doe ook mee voor het geld. Dat kan ik best gebruiken."
Zeven jaar na haar vierde plek in Idols probeerde Dewi in 2009 een nieuwe start te maken door mee te doen aan Popstars. Die opleving was van korte duur.
"Het liefst wil ik als succesvol artiest blijven bestaan, maar ik weet dat zoiets maar voor een paar mensen is weggelegd. Ik zou liegen als ik zei dat het uitblijven van gegarandeerd succes, niet frustrerend is."
Met zingen alleen kan de Haarlemse nu niet rondkomen. Ze werkt dan ook drie tot vier dagen per week in een tweedehandskledingzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |