Nee, dan krijgt de blijver het geld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap niks van dit programma... betaal je die 2500 euro dan zelf als blijver?
Neequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee hoor. Als je wint krijg je die 2500 euro van SBSquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, als je wint heb je de volgende ronde kans op 5000. Volgens mij tenminstequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je wint krijg je die 2500 euro van SBSDat zou het wel spannender maken trouwens
![]()
Ja dat dacht ik, omdat hij vroeg of zij wilden dealen... nou ja, laat mij maar geen programmaconcept bedenkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je wint krijg je die 2500 euro van SBSDat zou het wel spannender maken trouwens
![]()
Maar je krijgt ook deze 2500 euro.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, als je wint heb je de volgende ronde kans op 5000. Volgens mij tenminste
Nee als je wint dan heb je de 2500 euro.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, als je wint heb je de volgende ronde kans op 5000. Volgens mij tenminste
quote:
quote:
quote:
Zij hadden het geld kunnen gunnen aan die anderen, omdat die bereid zijn om vóór de uitslag de competitie te verlaten als ze het geld krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik, omdat hij vroeg of zij wilden dealen... nou ja, laat mij maar geen programmaconcept bedenken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar je krijgt ook deze 2500 euro.
Zo had ik het niet begrepen, maar ik hoor ook maar watquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee als je wint dan heb je de 2500 euro.
ik ken ook niet alle amsterdammersquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
En waarom ken ik die Eindhovense niet?
Nee, ik ken jou ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ken ook niet alle amsterdammers
Datquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Ripley het volgende:
Wat een lelijk haar zeg, die dunne dweil.
quote:
quote:
donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:[/b]quote:Op
[quote][b]Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
En waarom ken ik die Eindhovense niet?
dat bedoel ikquote:
Maar jij bent ook een anoniempjequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ken ook niet alle amsterdammers
quote:
Ik mag je, nu al.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Ripley het volgende:
Mijn god, ga dan ook geen adele zingen
Dit is gewoon vrouwen, 40+ is al geweest, waren toevallig ook 2 vrouwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dees 40+ en die andere niet dan?
kim had ook somelike you moeten zingenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Als je dit kunt zingen pak je mensen sowieso in, gevoelig nummer...
Wel een adele liefhebber zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Ripley het volgende:
Mijn god, ga dan ook geen adele zingen
Betekent dat dan die Kim 40- isquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is gewoon vrouwen, 40+ is al geweest, waren toevallig ook 2 vrouwen.
I asked the same thingquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee volgens mij niet hoor. 40+ waren die 2 andere toenstraks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betekent dat dan die Kim 40- is
8 denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
Hoeveel categorien zijn er eigenlijk (of staat dat in de OP?)
Sorry, ik schakel net pas inquote:
Hier staat iedereen die meedoet, per categorie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
Hoeveel categorien zijn er eigenlijk (of staat dat in de OP?)
Ja, dus jonger dan 40 bedoelde ik.... maar blijkbaar zegt 'dames' dan weer niets over leeftijd. Ik hoop dat ik het snel snapquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor. 40+ waren die 2 andere toenstraks.
Beverly of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Whehe.... hoe heet ze ook alweer, die travo?
ach geeft nixquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sorry, ik schakel net pas in
Ik vind die Jill wel leuk, outfitje compleet out of context, maar ja.....
Nee..... anders.quote:
Gewoon niet teveel over nadenkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dus jonger dan 40 bedoelde ik.... maar blijkbaar zegt 'dames' dan weer niets over leeftijd. Ik hoop dat ik het snel snap
Ja sorrie, nee die was het niet. Ken al die travo's niet uit mijn hoofd.quote:
yoquote:
Yeahquote:
Ja, het enige dat ik me dan afvraag is of Kim inderdaad in de 40 is of dat ik haar nu veel te oud schat... op de site staat strategisch geen leeftijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel over nadenken40+ hadden ook 2 mannen kunnen zijn of een man en een vrouw.
Ik denk eigenlijk van niet, anders had ze denk ik in de 40+ meegedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het enige dat ik me dan afvraag is of Kim inderdaad in de 40 is of dat ik haar nu veel te oud schat... op de site staat strategisch geen leeftijd
Heb haar in DGK gezien, en ja je ziet haar ook vaker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken "haar" wel. Je ziet haar wel vaker.
Het siert je dat je het niet weetquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef mootie het volgende:
Shit hoe heet ze nou...
Miss blabla...
Nou mijn zus is kapster en ik kwam haar ophalen voor de lunch en toen op de vloer lag hetquote:
Ja, Mayday....quote:
gevaarlijk, zo'n lunchquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou mijn zus is kapster en ik kwam haar ophalen voor de lunch en toen op de vloer lag het
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef D. het volgende:
Zegt me niets, MayDay
*trots is op zichzelf
Kijk zondagavond maar een keertje mee naar SBS, dat gaat pas snelquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
Jullie praten te snel, hoe kan dat er keken toch amper mensen naar deze show? gr gr ria en de kids
Man, ik neuk nog tussen het toastjes eten door.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
Jullie praten te snel, hoe kan dat er keken toch amper mensen naar deze show? gr gr ria en de kids
Klopt en van heel Amsterdam waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mayday is volgens mij ook vriendjes met Gordon en half BN-Nederland
Ben je hier nou nog?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt en van heel Amsterdam waarschijnlijk
Poeh dan hoor ik gelukkig bij de ander helft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt en van heel Amsterdam waarschijnlijk
Helpt niet, ik ben gevloerdquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh dan hoor ik gelukkig bij de ander helft.
ninja edit he
Tv kijkenquote:
Ze lieten ook wel haar beste stukje horen uiteraard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef StephanL het volgende:
Kim zingt ook niet slecht, maar die ander heeft meer volume.
Volgens mij kent ze heel Amsterdam en iedereen uit het uitgaansleven, en veel celebs.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mayday is volgens mij ook vriendjes met Gordon en half BN-Nederland
Jip.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze lieten ook wel haar beste stukje horen uiteraard.
Ja, het zijn van die dingen he?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Berto het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit eigenlijk uit mijn hoofd?
Zoals 90% van die figuren. De rest gelooft in God.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik had mijn moeder aan de telefoon: 45 min.
quote:
dan worden ze volledig afgebrandquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen ze niet gewoon ons achter de schermen zetten in plaats van zoete familieleden?
Dat doen kamperts toch ook?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals 90% van die figuren. De rest gelooft in God.
laat T&S het maar niet zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh charmant, grijs strak jurkje en een slip belijning lopend over de billen
we have a winnerquote:
quote:
Ninjaquote:
en dat is?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]ik hoop niet dat je dit bedoelt?
Worst?quote:
quote:
Bee Gees toch?quote:
the bee geesquote:
Vanavond hebben ze alle kamperts op zitten sparen, vorige week bijna geenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ween. John wilde er toch geen campzender meer van maken? Wat is dit dan?
Inclusief Jeroen van de Boomquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Pheno het volgende:
Als je nog op zoek bent naar iets voor je wijkbraderie heb je keuze zat uit dit programma
die snor hequote:
Jawel, die hebben ook How Deep is Your Love Uitgebracht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]ik hoop niet dat je dit bedoelt?
OKquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, die hebben ook How Deep is Your Love Uitgebracht.
Uiteraard weet ik dat het een nummer va Barry, Robin en Maurice is
komt omdat ze op de tetten gefixeerd zijn wehehe, billen slaan ze blijkbaar over, dus dan zien ze dat soort taferelen nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Daar zeg je wat, dat komt niet al te vaak voorbij, bij T&S.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit programma is een pareltje voor de Nederlandse tv
Ik wacht weer op de grabbers.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit programma is een pareltje voor de Nederlandse tv
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeroen is gewoon bang voor de concurensssssieeeeee van de nieuwe Toppers
dat jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
vastquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had niets voor niets een knipoog PI neergezet he...quote:
Oh daar kijk ik eigenlijk nooit naarquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had niets voor niets een knipoog PI neergezet he...
Het is zo nu en dan zo slecht dat het leuk isquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]Het lijkt lekker weg. Boeien dat het niveau niet al te best is, het is gewoon leuk.
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
wedden dat ze een mariah carey nr gaat zingen
bijna omaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:02 schreef Pheno het volgende:
Dewi, 28, al bijna oma en nog steeds geen carrière
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als dochter mama achterna gaat duurt het maar een jaar of zes nog, toch?
Dewi is meer RTL?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef Maartel het volgende:
Aww, arme Dewi, heel SBS gaat voor die gezellige Daan natuurlijk
quote:
Daarom zei ik dat ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als dochter mama achterna gaat duurt het maar een jaar of zes nog, toch?
Ik ook, ik pis ook al bijna heel mijn leven in de wcpot.quote:
Nee, gewoon een onaantrekkelijke, omhooggevallen travestiet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Is dat nu Kelly die twee keer zo zwaar is geworden?
Nee, dat is Mayday hebben we zojuist vastgesteld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Is dat nu Kelly die twee keer zo zwaar is geworden?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval geen Red Room, dat scheelt.
Niet live en geen SMS stemmen. Alleen de jury van 101.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:08 schreef Maartel het volgende:
Maar euh.. is t nu live en tellen online stemmen mee?
En het verschil met Kelly is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een onaantrekkelijke, omhooggevallen travestiet.
Daar krijg je geld voor?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, ik pis ook al bijna heel mijn leven in de wcpot.
nee en neequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:08 schreef Maartel het volgende:
Maar euh.. is t nu live en tellen online stemmen mee?
Die is omgebouwd en geen travoquote:
Dus de een met en de ander zonder[..]quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef StephanL het volgende:
er in Gouden Kopoi [quote]Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is omgebouwd en geen travo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |