wel beterr dan de vorigequote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
Hadden die vorige twee ook die 3 backings?
En zo nee, waarom mag dat?
Da's alleen nu ff, dadelijk gaat het beter wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef Day het volgende:
Ik dacht: probeer het toch nog een keer, maar mijn god, wat een hoog karaoke-gehalte.
Ik hou je eraan!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen nu ff, dadelijk gaat het beter worden
Naam komt me wel bekend voor inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Famme Vocale? Die heeft toch ook meegedaan aan HGT?
Ik kan zo snel niks vinden. Het zal dus wel alleen bij het NSF geweest zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor inderdaad.
Er komt ook ene spelshow... waarschijnlijk is John fan van hem ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Albertoen hij gaat weer rennen.
Nog een programma met JvdB
Dat was deze toch? Wedden dat jatprogramma? Of NOG eentje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komt ook ene spelshow... waarschijnlijk is John fan van hem ofzo
"Wat schat je"quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was deze toch? Wedden dat jatprogramma? Of NOG eentje?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Wat schat je"
http://www.nu.nl/media/27(...)jeroen-van-boom.html
Was een paar jaar geleden bij RTL4quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]Klinkt ook soort van bekend, dat concept.
Eigenlijk van nog langer geleden. Ik kom er even niet op. Onderdeel van een ander programma.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was een paar jaar geleden bij RTL4
Er zijn ook maar een stuk of 5 achternamen daar, dat zegt genoegquote:
Deze is familie van Nick én Simon!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |