SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in barre tijden steunen we ons cluppiequote:
De OP kun je HIER vinden!Of niet?
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN (nog steeds!) DE BESTE
Scherp jonguhquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!
De vraag is alleen heeft Ajax dan de EL poule overleefd of zijn ze via een derde plek CL ingestroomd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!
Mooi om nogmaals te zien dat hij spijt heeft van het aanklagen van Ajax.quote:
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansquote:
quote:De Raad van Commissarissen (RvC) gaat gefaseerd afstand doen van Ajax. Volgens advocaat Jeroen Bedaux van Baker & McKenzie, die het kamp Johan Cruijff hebben bijgestaan in het kort geding, blijft Johan Cruijff het langst in de RvC zitten. Aangezien hij het ‘bijzonder vertrouwen’ van de bestuursraad geniet, blijft hij misschien zelfs wel gewoon zitten.
Bedaux wil niet uitsluiten dat Cruijff gewoon blijft zitten. ‘Johan blijft gewoon in de RvC’, zegt Bedaux donderdagmiddag tegen AjaxShowtime.com. Op de vraag dat Cruijff had gezegd solidair te zijn met de andere RvC-leden zegt Bedaux: ‘Ze hebben het nu zelf besloten die 4 commissarissen. Mocht Cruijff uiteindelijk toch vertrekken, dan sowieso als laatste in de fase. De voetballers blijven het langst zitten’. Bedaux benadrukt dat Cruijff ‘het bijzonder vertrouwen van de bestuursraad’ heeft.
Het kamp Cruijff heeft donderdag nog contact gehad met Baker & McKenzie. Belangrijk is de afhandeling van de zaak. De RvC gaat nu in principe zelf op zoek naar opvolgers, maar de AVA en de OR mogen ook mensen voordragen. Een interim-directie kan vervolgens zo benoemd worden op titulaire basis. Een statutaire directie moet alleen ter kennisgeving worden voorgelegd aan de aandeelhouders.
Bedaux is blij met het opstappen van de vier andere RvC-leden. ‘Ons doel is bereikt’, zegt de advocaat. ‘Het was voor ons wel een verrassing. Maar we kijken in deze zaak nergens meer van op. Nu nog een geschikte RvC en directie neerzetten’.
Jeps. Wel met msnk op je rug he.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansPlease
Jij wilt dat Ajax degradeert? Ajax heeft al genoeg minkukels aangetrokken de laatste tijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansPlease
Als ik mee mag doen neem ik desnoods "k*nkerturk" op m'n rug!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Wel met msnk op je rug he.
Mijn liefde voor Ajax wordt niet gedefinieerd door in welke competitie ze spelen. Ik ben altijd meer supporter van Ajax geweest. Ik wél jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij wilt dat Ajax degradeert? Ajax heeft al genoeg minkukels aangetrokken de laatste tijd
Niet te geloven hoe snel die deense voetballers dat leren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)Media+by+SocialDrums
Nederlands kan die Fischer al. [ afbeelding ]
Daar ben ik blij omquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
Mijn liefde voor Ajax wordt niet gedefinieerd door in welke competitie ze spelen. Ik ben altijd meer supporter van Ajax geweest. Ik wél ja
Ik verstond hem beter dan de neger die daarna werd geïnterviewdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:08 schreef msnk het volgende:
Zijn Nederlands is nu al tig tig tig keer beter dan al die negers en mocro's hier
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
Als ik mee mag doen neem ik desnoods "k*nkerturk" op m'n rug!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"
Michels kan zich herinneren dat hij, Cruijff en hun vrouwen een meningsverschil hadden over een Spaans woord. Michels haalde het woordenboek erbij om te bewijzen dat Johan het bij het verkeerde eind had.
Dat is het eerste foutje in het woordenboek,' zei Cruijff.
![]()
In het Chinees he. Dat is immers de toekomstige wereldmachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"
Michels kan zich herinneren dat hij, Cruijff en hun vrouwen een meningsverschil hadden over een Spaans woord. Michels haalde het woordenboek erbij om te bewijzen dat Johan het bij het verkeerde eind had.
Dat is het eerste foutje in het woordenboek,' zei Cruijff.
![]()
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 09-02-2012 om 17:01:33Theo van Duivenbode mag helemaal geen algemeen directeur van #Ajax worden. Hij is statutair gezien te oud, dus geen optie. reageer retweet
Zonde... lijkt me een uitstekende vent voor die positie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen trouwens:twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 09-02-2012 om 17:01:33Theo van Duivenbode mag helemaal geen algemeen directeur van #Ajax worden. Hij is statutair gezien te oud, dus geen optie. reageer retweet
Statuten zijn er om gebroken te worden...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen trouwens:twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 09-02-2012 om 17:01:33Theo van Duivenbode mag helemaal geen algemeen directeur van #Ajax worden. Hij is statutair gezien te oud, dus geen optie. reageer retweet
Ja dat hoop ik ook, anderen zeiden dat vanmiddag dus ik postte het even.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Statuten zijn er om gebroken te worden...
Maar eh...van Duivenbode hoeft ook geen algemeen directeur te worden...hij moet voorzitter van de RvC worden.
Het beeldje staat nota bene áchter het stadion. Ik zeg: Standbeeld van John vóór de hoofdingang van de Arenaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er waren ooit plannen voor een beeld van Johan op het Leidse Plein... VVD... Mmm....
Hee! er staat een beeld bij het Olympisch!
[ afbeelding ]
Maar dat is afzichtelijk en heeft weinig met Johan te maken.
Hoe kun je nu succes hebben op een plek waar geen beeld van Cruijff staat? Snel ééntje in elkander knutselen! Desnoods van papier maché...![]()
[ afbeelding ]
toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
We horen het straks wel van Keje @ PW of in nieuwsuur van Cruijff Ten Have aanhanger Arno.
Ga fappen ofzo. Tyf op uit dit topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Paul het volgende:
Hoi Ik moet jullie nog spreken over afgelopen zondag
Regelementen? Anarchie in de Arena!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef TJV het volgende:
En trouwens, statuten houden we ons niet meer aan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Paul het volgende:
Hoi Ik moet jullie nog spreken over afgelopen zondag
Ja. Hij is 18. De A1>>>>>>jong Ajax atm.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef rubbereend het volgende:
Speelt Mats Rits nog maar in de A1
Gesecondeerd!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het beeldje staat nota bene áchter het stadion. Ik zeg: Standbeeld van John vóór de hoofdingang van de Arena
Jong Ajax is kleedkamer twee, dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef rubbereend het volgende:
Speelt Mats Rits nog maar in de A1
Ja speelt hij A1 of Jong Ajax?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Hij is 18. De A1>>>>>>jong Ajax atm.
A1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja speelt hij A1 of Jong Ajax?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja speelt hij A1 of Jong Ajax?
Nee, zit normaal altijd bij Jong Ajax.quote:
Had al wel gedacht dat hij in jong Ajax mee zou moeten kunnen komen. Speelde in België vrij regelmatigquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had al wel gedacht dat hij in jong Ajax mee zou moeten kunnen komen. Speelde in België vrij regelmatig
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Nee, zit normaal altijd bij Jong Ajax.
Speelt vooral bij Jong Ajaxquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had al wel gedacht dat hij in jong Ajax mee zou moeten kunnen komen. Speelde in België vrij regelmatig
Ow en hij was ter versterking ingezet tegen Barca, dan snap ik hem. DAnk uquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Nee, zit normaal altijd bij Jong Ajax.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ow en hij was ter versterking ingezet tegen Barca, dan snap ik hem. DAnk u
El Hamdaouiquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef Wessiej het volgende:
Ajax A1 is waar het talent zit dat naar Ajax 1 gaat, Ajax 2 is voor mensen die net niet goed genoeg zijn.
Ze zijn nog niet over Ajax begonnen, komt zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef stoeltafel het volgende:
Nog nieuws bij nieuwsuur? Kan zelf niet kijken
Jullie beste speler zit in het 2e. Beste jammer. Als de Boer nou eens niet zo stug doet en hem nog een kans geeft dan is Ajax een stuk sterker + dat hij van de zomer waarschijnlijk voor meer verkocht kan worden.quote:
Ja, maar De Boer heeft het zo ver laten komen dat hij hiermee enorm gezichtsverlies lijdt en dat wil hij liever voorkomen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jullie beste speler zit in het 2e. Beste jammer. Als de Boer nou eens niet zo stug doet en hem nog een kans geeft dan is Ajax een stuk sterker + dat hij van de zomer waarschijnlijk voor meer verkocht kan worden.
Al was het een wereldspeler. Hij verdient het niet om terug te komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jullie beste speler zit in het 2e. Beste jammer. Als de Boer nou eens niet zo stug doet en hem nog een kans geeft dan is Ajax een stuk sterker + dat hij van de zomer waarschijnlijk voor meer verkocht kan worden.
Vertonghen geeft zich dit seizoen ook niet voor 100 procent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al was het een wereldspeler. Hij verdient het niet om terug te komen.
Een topsporter gaat goed z'n best doen bij trainingen, en zet zich 100% in bij de wedstrijden om zich weer terug te spelen. Hij komt niet opdagen bij trainingen, en loop het veld af bij wedstrijden als hij geen zin meer heeft.
Je snapt wat ik bedoel. Zo niet, jammer dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vertonghen geeft zich dit seizoen ook niet voor 100 procent.
Soap = voorbij = arrogantie = terug?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Zo niet, jammer dan.
Soap is nog niet voorbij, arrogantie is nooit weggeweest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Soap = voorbij = arrogantie = terug?
![]()
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Soap is nog niet voorbij, arrogantie is nooit weggeweest.
hij kan er ook niks aan doen dat hij mentaal zwak isquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vertonghen geeft zich dit seizoen ook niet voor 100 procent.
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Zo niet, jammer dan.
Dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat hij mentaal zwak is
Nee. Wat heeft dat voor een zin?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Als grootste en de club met veruit de meeste prijzen in NLD mogen wij arrogant zijn.
Klopt. Maar El Hamdaoui kan er ook niets aan doen dat hij een Marokkaan is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat hij mentaal zwak is
Aissati ook niet, maar dat is wel gewoon een normale jongen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt. Maar El Hamdaoui kan er ook niets aan doen dat hij een Marokkaan is.
dat heeft met de opvoeding te maken. wss kreeg hij alles en hoefde hij nooit te werken voor ietsquote:
Dat is wel waar ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat heeft met de opvoeding te maken. wss kreeg hij alles en hoefde hij nooit te werken voor iets
Dat lees ik anders niet terug in de statuten en reglementen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Als grootste en de club met veruit de meeste prijzen in NLD mogen wij arrogant zijn.
Maar die kan dan weer niet zo goed voetballen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aissati ook niet, maar dat is wel gewoon een normale jongen.
Ik denk dat zelfs al zou De Boer er overheen stappen dat El Ham gaat lopen trollen en kutten en zich nooit 100% gaat geven...kortom daar heb je helemaal niets aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar die kan dan weer niet zo goed voetballen.
De Boer moet zijn vete met El Ham gewoon eens opzij schuiven.
Geen donder, alleen blijft het merkwaardig om te zien dat hij zo'n slechte verliezer is. Ach ja, geen aandacht aan besteden idd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mis nog steeds wat er relevant is aan de mening van Arno Vermeulen.
Chef Sport (/Voetbal) hè, hij zet zichzelf daar gewoon neer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mis nog steeds wat er relevant is aan de mening van Arno Vermeulen.
Henrichs zit er nog steeds...quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tsja, het afbreukrisico is te groot. Haha, als je niet naar Cruijff luistert ( dat IS Ajax ) dan weet je dat je bij Ajax niets te zoeken hebt en/of je het héél moeilijk gaat krijgen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrichs zit er nog steeds...
Klopt. Alleen heb ik wel het idee dat Henrichs zich maar beter in de lijn van Cruijff kan houden omdat hij anders denk ik ook weg moet. Henrichs beseft denk ik wel dat hij beter maar geen fouten kan maken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrichs zit er nog steeds...
vergis je niet daarin, die opa heeft nog veel macht , net zoals coronel , vervoorn etc .quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Alleen heb ik wel het idee dat Henrichs zich maar beter in de lijn van Cruijff kan houden omdat hij anders denk ik ook weg moet. Henrichs beseft denk ik wel dat hij beter maar geen fouten kan maken.
hoe wilt hij dat doen dan ?.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
cruijff weet dit toch ook. die ramt ze gewoon eruit.
JOHAN KONING VAN AJAX
Dat is wel het verstandigste ja. Die Buskermolen is minstens zo'n belemmering als Henrichs. In AjaxLife stond nog niet zo lang geleden een interview met hem ( en Henrichs ) maar allemachtig zeg die man heeft lak aan Cruijff.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vergis je niet daarin, die opa heeft nog veel macht , net zoals coronel , vervoorn etc .
ook kut is dat in de bestuursraad die opa , vervoorn en jantje buskermolen zitten.
per direct royeren die handel.
Mja, tijd veranderd een hoop. Toch denk ik niet dat Hiddink veel trek heeft in Ajax momenteel. Denk dat er in die paar minden sinds zijn laatste afwijzing richting Ajax niet zo gek veel veranderd is in wat hij zoekt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is wel het verstandigste ja. Die Buskermolen is minstens zo'n belemmering als Henrichs. In AjaxLife stond nog niet zo lang geleden een interview met hem ( en Henrichs ) maar allemachtig zeg die man heeft lak aan Cruijff.
Trouwens, zou Hiddink nog als optie gezien worden door Cruijff om bij Ajax een functie te komen vervullen?
veel geld jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, tijd veranderd een hoop. Toch denk ik niet dat Hiddink veel trek heeft in Ajax momenteel. Denk dat er in die paar minden sinds zijn laatste afwijzing richting Ajax niet zo gek veel veranderd is in wat hij zoekt.
De ruimte om wat op te bouwen is nu toch wat groter.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mja, tijd veranderd een hoop. Toch denk ik niet dat Hiddink veel trek heeft in Ajax momenteel. Denk dat er in die paar minden sinds zijn laatste afwijzing richting Ajax niet zo gek veel veranderd is in wat hij zoekt.
Is Ajax nu een dictatuur?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tsja, het afbreukrisico is te groot. Haha, als je niet naar Cruijff luistert ( dat IS Ajax ) dan weet je dat je bij Ajax niets te zoeken hebt en/of je het héél moeilijk gaat krijgen.
Zeker, het is toch ook duidelijk waar Fok zijn inspiratie vandaan heeft gehaald wat betreft bestuursorganisatie.quote:
Dicatuur niet, maar in grote lijnen moet er Cruijff gevolgd worden. Liefst in alles, maar dat zal utopie zijn.quote:
ik vrees dat als Henrichs de commissarissen mag aanstellen, dat het riedeltje weer van voor af aan begintquote:
RvC stelt de nieuwe RvC aan toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik vrees dat als Henrichs de commissarissen mag aanstellen, dat het riedeltje weer van voor af aan begint
Nee dat schiet lekker op. Dan stelt Ten Have toch gewoon Ten Have 2.0 in?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
RvC stelt de nieuwe RvC aan toch?
Op één of andere manier denk ik dat vandaag het begin zal zijn waarin Cruijff écht enorm zijn stempel kan drukken op Ajax en dat zélfs types als Henrichs en Buskermolen er aan moeten geloven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik vrees dat als Henrichs de commissarissen mag aanstellen, dat het riedeltje weer van voor af aan begint
nee de bestuursraadquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
RvC stelt de nieuwe RvC aan toch?
Ik dacht RvC onder leiding van Cruijff.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee dat schiet lekker op. Dan stelt Ten Have toch gewoon Ten Have 2.0 in?
Dacht dat van der Aat en Slop nu die verantwoordelijkheid hebben.
als je met 2 tegen 3 in de bestuursraad zit .. Cruijff heeft op papier geen macht meer eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik dat vandaag het begin zal zijn waarin Cruijff écht enorm zijn stempel kan drukken op Ajax en dat zélfs types als Henrichs en Buskermolen er aan moeten geloven.
De zekerheid bij Cruijff om door te trekken is mijns inziens énorm groot.
Nu de RvC, blind en sturkeboom weg zijn is er zo weinig steun nog voor 'het andere kamp', dat ook het bestuur door heeft dat er weinig te halen valt bij het niet volgen van 'plan Cruyff'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je met 2 tegen 3 in de bestuursraad zit .. Cruijff heeft op papier geen macht meer eigenlijk
Tsja, ik blijf hopen dat Cruijff zich veel macht kan toe-eigenen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je met 2 tegen 3 in de bestuursraad zit .. Cruijff heeft op papier geen macht meer eigenlijk
er zitten nog best veel pluchegeile mensen en ereleden die Ajax als hun bezit zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef Adames het volgende:
Al dachten we dat natuurlijk ook nadat Rik vd Boog weg was.
hoe zou het met rikkie zijn?? zou die alweer kunnen lopen na z'n blessurequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef Adames het volgende:
Al dachten we dat natuurlijk ook nadat Rik vd Boog weg was.
De RvC en OR mogen mensen voordragen, de aandeelhouders (Vereniging 73% ---> Bestuursraad) beslissen wie er daadwerkelijk inkomen. Aandeelhouders kunnen ook mensen voordragen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht RvC onder leiding van Cruijff.
Snap er geen fuck meer van.
Naja, ik wacht wel af.
Hmm, hmm..quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De RvC en OR mogen mensen voordragen, de aandeelhouders (Vereniging 73% ---> Bestuursraad) beslissen wie er daadwerkelijk inkomen. Aandeelhouders kunnen ook mensen voordragen.
VI legt het wel duidelijk uit:quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, hmm..
Ben benieuwd. Theo, denk dat dat wel gesteund wordt.
quote:Cruijff en Ajax behouden regie na vrijwillig vertrek rvc
Het vrijwillig opstappen van Steven ten Have en co betekent voor Johan Cruijff dat aan een belangrijke voorwaarde is voldaan om de regie bij Ajax in eigen hand te houden.
Doordat de rvc-leden Steven ten Have, Marjan Olfers, Edgar Davids en Paul Römer de club uit eigen beweging verlaten, is het aan de bestuursraad van Ajax onder leiding van Hennie Henrichs om nieuwe commissarissen voor te dragen.
Volgens de clubstatuten mogen ook de aftredende commissarissen en de ondernemingsraad kandidaten voordragen. De uiteindelijke goedkeuring ligt in handen van de aandeelhoudersvergadering.
Wanneer de raad niet vrijwillig was opgestapt (en naar verwachting vrijdag tijdens de bijzondere aandeelhoudersvergadering was weggestemd), zou de Ondernemingskamer op zoek gaan naar een nieuwe raad voor de aan de beurs genoteerde club Ajax.
De Amsterdamse club zelf heeft in dat laatste geval veel minder invloed op de invulling van de nieuw te vormen rvc. Ajax houdt nu de regie en kan gaan zoeken naar personen met dezelfde visie als Cruijff.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben echte amsterdammer swa.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]Je snapt dat het "Amsterdamse arrogantie" wordt genoemd omdat Amsterdammers arrogant over kunnen komen he? Amsterdammers bluffen graag, de echte Amsterdammers bedoel ik dan, niet dat volk wat er nu voor een groot deel woont.
Dat gezegd hebbende: WIJ ZIJN DE BESTE
Noord. Moeder is jordanees en vader in geuzenveld opgegroeidquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam woon je?
quote:Geen zware blessure voor A1-spits Schoop
Dat was even schrikken tijdens Barcelona A1 - Ajax A1: Rowendy Schoop werd gestabiliseerd, kreeg een nekkraag om en werd per brancard van het veld gedragen. Een A-junior van Barcelona viel ongelukkig bovenop hem. Schoop werd in Barcelona direct onderzocht en de resultaten zijn positief. Er zijn geen bijzonderheden ontdekt, bevestigde Ajax aan Ajaxlife.nl. Er volgen extra checks, maar als de uitwedstrijd van de A1 tegen sc Heerenven dit weekeinde doorgaat, zou Schoop best alweer op het veld kunnen staan.
twitter:nickdebondt twitterde op donderdag 09-02-2012 om 00:22:44Bedankt allemaal voor het kijken en de leuke berichten! Met Schoop gaat het goed. Niks gebroken of scheef etc gelukkig reageer retweet
Ok je krijgt een passquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noord. Moeder is jordanees en vader in geuzenveld opgegroeid.
Wat een geweldig interview zegquote:
Dat laatste heeft toch helemaal niks te maken met overbrengingscapaciteiten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:56 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het technisch duo?
Wie zegt dat Jonk en Bergkamp het goed kunnen overbrengen? Zijn ze daar wel geschikt voor? Ze zijn allebei nogal introvert. Verder dacht iedereen ook dat van Basten het geweldig zou doen omdat hij zo'n goede voetballer was. Het overbrengen is wel wat anders.
ps: Bergkamp durft niet eens te vliegen he, dat kan je toch niet normaal vinden anno 2012
Die wissels worden niet tijdens de wedstrijd bedacht natuurlijk, dat weet je als het goed is voor de wedstrijd al.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik vind bergkamp er altijd wel erg passief bijzitten langs de lijn. En hij stemt blijkbaar ook blind in met de (bijv) wissels van Frank, die op zijn zachtst gezegd niet altijd even sterk zijn.
Ja, dus? Dan heeft ie ze toch ook vooral gezien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die wissels worden niet tijdens de wedstrijd bedacht natuurlijk, dat weet je als het goed is voor de wedstrijd al.
En je moet niet 2 mensen hebben die coachen, dat is helemaal niet nodig. Bergkamp moet nu eerst leren en kan tijdens de training vast wel wat bijdragen.
Dit zeggen meer mensen en ik zie het ook, wat is zijn waarde? Het schijnt dat hij op trainingen ook spelers bijna nooit apart neemt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit, maar ik vind bergkamp er altijd wel erg passief bijzitten langs de lijn. En hij stemt blijkbaar ook blind in met de (bijv) wissels van Frank, die op zijn zachtst gezegd niet altijd even sterk zijn.
Huh? Een wissel pas je toch per wedstrijd aan? Hoe weet je dat het gaat lopen. Vind Frank ook maar matig. Telkens zo voorspelbaar, verkeerde spelers en ze spelen nu zo passief. Misschien beter dat Frank weg gaat in de zomer. Wie is nou echt beter geworden onder Frank? Eerder slechter. Waar is het druk zetten gebleven?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die wissels worden niet tijdens de wedstrijd bedacht natuurlijk, dat weet je als het goed is voor de wedstrijd al.
En je moet niet 2 mensen hebben die coachen, dat is helemaal niet nodig. Bergkamp moet nu eerst leren en kan tijdens de training vast wel wat bijdragen.
Vooraf maak je een tactisch plan en denk je na over alle situaties die zich voor kunnen doen, zodat je daar weloverwogen op kan reageren. Maargoed, ik ben geen trainer, maar het lijkt me dat je daar vantevoren over nadenkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:34 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Huh? Een wissel pas je toch per wedstrijd aan? Hoe weet je dat het gaat lopen. Vind Frank ook maar matig. Telkens zo voorspelbaar, verkeerde spelers en ze spelen nu zo passief. Misschien beter dat Frank weg gaat in de zomer. Wie is nou echt beter geworden onder Frank? Eerder slechter. Waar is het druk zetten gebleven?
Ja, dat weet ik dus allemaal niet. Ik constateer alleen dat ik ze wel erg passief vind. Natuurlijk horen ze niet met zijn 3en langs de lijn te gaan schreeuwen, maar het lijkt soms wel alsof ze niet eens oplettenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit zeggen meer mensen en ik zie het ook, wat is zijn waarde? Het schijnt dat hij op trainingen ook spelers bijna nooit apart neemt.
quote:Ten Have: Ik blijf dienstbaar aan Ajax
Steven ten Have blijft tot de laatste dag dienstbaar aan Ajax. 'Wij gaan zorgen voor onze opvolgers en ik zal er mede voor zorgen dat er geen vijf tuinkabouters als commissarisen van Ajax aangesteld worden', zegt de terugtredend president-commissaris vandaag in AD Sportwereld.
De raad van commissarissen van de Amsterdamse voetbalclub kondigde donderdag aan te zullen aftreden. Dat gebeurde nadat de rechter deze week de voorgenomen aanstelling van Louis van Gaal tot directeur van Ajax verbood. 'Ik blijf Ajacied. Dat is een gevoel en dat gevoel is niet aangetast', zegt Ten Have in AD Sportwereld.
Ten Have kwam de afgelopen weken hard in botsing met Johan Cruijff en diens grote aanhang bij Ajax. 'Alles is uiteindelijk buitenproportioneel geworden. Binnen de vereniging en door enkele media is er op een vreselijke manier, die alle perken te buiten gaat, tegen ons geageerd. Er zijn hetzes gevoerd en er is karaktermoord gepleegd. Dat heeft geleid tot ernstige fysieke en mentale bedreigingen', aldus de 44-jarige organisatieadviseur, die met Cruijff, Marjan Olfers, Edgar Davids en Paul Römer de rvc vormde. (ANP/Redactie)
bronquote:DRAAIKONT
Uiteindelijk diende het eigenbelang van Steven ten Have & co eens het belang van Ajax. Om verdere reputatieschade in hun maatschappelijke carrière te voorkomen, wachten Ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer de openbare standrechtelijke executie door de aandeelhouders van Ajax niet af. Daarmee wordt de ondernemingskamer buitenspel gezet en krijgt de bestuursraad van Ajax vrij spel om een nieuwe rvc te formeren. Eentje, die zonder Johan Cruijff, wel de lijn Cruijff adopteert en daar een passende directie bij aanstelt.
De interim-directeuren Danny Blind en Martin Sturkenboom, die samen met Ten Have & co bewust een dolk in de rug van Johan Cruijff staken, zijn eveneens vertrokken in het kielzog van hun beschermheren uit de rvc. Een onvermijdelijke aftocht. Blind overspeelde zijn hand in deze onverkwikkelijke affaire. FC Utrecht-fan Sturkenboom detoneerde bij Ajax vanaf de eerste minuut en leverde daar continu het bewijs voor met zijn gedrag en werkwijze in de ArenA.
Door het opstappen van Sturkenboom en Blind leiden de zittenblijvers Henri van der Aat en Jeroen Slop het fort in Amsterdam-Zuidoost. Daar wringt de schoen. Met name met betrekking tot commercieel directeur Van der Aat. Hij liep aanvankelijk achter Cruijff en diens volgelingen aan, totdat hij erachter kwam dat hij vanwege disfunctioneren moest verdwijnen. President-commissaris Ten Have sprak zelfs met Ernst Boekhorst om Van der Aat op te volgen.
Uit onverwachte hoek kreeg marketeer Van der Aat een reddingsboei toegeworpen. Om Cruijff te liquideren, had Ten Have de handtekening van Van der Aat (en Slop) nodig om de interimdirecteuren Sturkenboom en Blind te kunnen aanstellen als wegbereiders van Louis van Gaal. Het wisselgeld incasseerde Van der Aat gretig. Hij mocht blijven mits hij stelling zou nemen tegen Cruijff en diens clan binnen Ajax. Aldus geschiedde in de rechtszaken. Bij de voorzieningenrechter en de president van het Amsterdamse gerechtshof maakte hij gehakt van Wim Jonk als lid van het technisch hart. Verder was de werkdruk onaanvaardbaar hoog voor Van der Aat en Slop om Ajax zonder Sturkenboom en Blind draaiende te houden. Van der Aats verwrongen voorstelling van zaken komt in de nieuwe situatie als een boemerang terug. Hij moet Ajax nu toch alleen met Slop leiden. Daarnaast dient hij samen te werken met het technisch hart, waarin de door hem afgebrande Jonk een belangrijke rol speelt. Het gedraai van Van der Aat om in deze nieuwe situatie te blijven zitten, is het bewijs van zijn kameleongedrag om voor alles te overleven bij Ajax. Zeker met de wetenschap dat hij en Jonk niet meer met elkaar communiceren.
Van der Aat wegsturen of op non-actief zetten is tot de installatie van de nieuwe rvc nagenoeg onmogelijk, hoe het personeel ook van hem gruwelt. Tegelijkertijd heeft hij zelfs – samen met Slop – een belangrijke sleutel in handen om de voortgang van de visie Cruijff bij Ajax ernstig te frustreren. Wil de bestuursraad de directie van Ajax versterken met nieuwe aanvaardbare interimdirecteuren, dan dient de huidige directie, bestaande uit Van der Aat en Slop, daarvoor te tekenen. Mochten dat Cruijff-mannen zijn dan kan het duo dit zonder reden weigeren. Daarmee zijn zij tot de komst van een nieuwe rvc feitelijk de baas bij Ajax. Hoewel hun geloofwaardigheid – wat zeker geldt voor Van der Aat – al tot het nulpunt is gedaald binnen de Ajax-organisatie.
Er worden dus al iets van 43000 'verkocht' aan seizoenkaarthouders die niet altijd kunnen, lijkt me niet dat je daar veel aan kunt doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Caland het volgende:
Hier was toch laatst zo'n discussie over? Als je de daadwerkelijke opkomst bekijkt ligt dat wel erg laag zeg.
[ afbeelding ]
Veel mensen vierden sinterklaas inderdaad en er lag een dik pak sneeuw.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:16 schreef Zocalo het volgende:
Dat aantal op 4 december(al is het voor Sinterklaas)
Ik snap eigenlijk niet waarom je niet gaat terwijl je een kaartje heb gekocht?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:49 schreef Caland het volgende:
Hier was toch laatst zo'n discussie over? Als je de daadwerkelijke opkomst bekijkt ligt dat wel erg laag zeg.
[ afbeelding ]
Bij Ajax zal je wel een grote groep mensen hebben die alleen een seizoenskaart kopen om de topwedstrijden te gaan, denk ik. Treurig inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom je niet gaat terwijl je een kaartje heb gekocht?
Waarom zou je dan veel te veel geld betalen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax zal je wel een grote groep mensen hebben die alleen een seizoenskaart kopen om de topwedstrijden te gaan, denk ik. Treurig inderdaad
Klopt, maar bij de meeste wedstrijden is de opkomst volgens het overzicht 20% minder. Dat zijn dus ongeveer 10.000 lege zitplaatsen per wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er worden dus al iets van 43000 'verkocht' aan seizoenkaarthouders die niet altijd kunnen, lijkt me niet dat je daar veel aan kunt doen?
Aan die grafiek te zien komt er gemiddeld misschien 3/4 opdagen. Dat zullen toch niet alleen maar seizoenskaarthouders zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax zal je wel een grote groep mensen hebben die alleen een seizoenskaart kopen om de topwedstrijden te gaan, denk ik. Treurig inderdaad
Om bijvoorbeeld niet achter het net te vissen bij zo'n Ajax - Twente (vorig seizoen.)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou je dan veel te veel geld betalen?
Volgens mij kan je niet zomaar een scc halen trouwens, je moet een aantal wedstrijden per jaar bezoeken ofzo. Niet dat het helpt blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Om bijvoorbeeld niet achter het net te vissen bij zo'n Ajax - Twente (vorig seizoen.)
Kan ik me niks bij voorstellen. Denk dat je het over een uitkaart hebt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet zomaar een scc halen trouwens, je moet een aantal wedstrijden per jaar bezoeken ofzo.
Uitkaart moet je 1 uitwedstrijd bezoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet zomaar een scc halen trouwens, je moet een aantal wedstrijden per jaar bezoeken ofzo. Niet dat het helpt blijkbaar.
Hoezo grote twijfels? zijn een paar mensen die Bergkamp te stil vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maarre, begrijp ik nu goed dat cruijff koste wat het kost moest winnen, maar dat er nu opeens grote twijfels zijn over de mensen die het moeten gaan uitvoeren? Nou nu Ling er nog bij en van harte gefeliciteerd met de overwinning Cruijffianen!
quote:'Bulykin in de spits, De Jong naar middenveld'
Dmitri Bulykin lijkt zaterdag tegen NAC Breda in de basis van Ajax te starten. De Russische aanvaller krijgt een kans omdat Siem de Jong een linie terugzakt vanwege de afwezigheid van Theo Janssen.
Dat meldt RTV Noord-Holland op basis van de afsluitende training vrijdagochtend. Janssen kampt met een liesblessure en speelt vrijwel zeker niet mee. Ook Gregory van der Wiel is nog niet fit.
In de verdediging maakt Dico Koppers zijn opwachting als rechtsback. Toby Alderweireld en Jan Vertonghen keren terug als centrale verdedigers. Miralem Sulejmani en Aras Özbiliz flankeren Bulykin.
http://www.voetbalprimeur(...)naar_middenveld.html
Ja, of naar elke andere willekeurige Ajacied die gekeken heeft de laatste wekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
toch naar Hans Kraay jr geluisterd !!
Die wou toch 4-4-2?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
toch naar Hans Kraay jr geluisterd !!
Jammer voor em.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)raktermoord-gepleegd
Prima toch? Waar baseer jij die verheerlijking van Serero op?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
Serero wéér niet opgeroepen, De Jong terug naar het middenveld en Bulykin in de punt.![]()
Serero vind ik ook niks in de wedstrijden die ik heb gezien van 'm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Prima toch? Waar baseer jij die verheerlijking van Serero op?
Ik vind dat Lodeiro toch echt eerder dat plekje verdient dan Serero.
Je kan zo een seizoenskaart kopen, ook een uitkaart.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik me niks bij voorstellen. Denk dat je het over een uitkaart hebt.
Tegen die 15 jarige Argentijnen was hij fantastisch! tegen Noordwijk (geloof ik?) vond ik hem heel erg matig...maarja dat was Lodeiro toen ook..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Serero vind ik ook niks in de wedstrijden die ik heb gezien van 'm.
Natuurlijk, maar ik denk dat Serero zich dit seizoen aan het aanpassen is (Zuid-Afrika naar NL is een hele stap!) Volgend seizoen komt het goed met dat jong.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ach, mag ik niet voetballers die het spelletje snappen in de selectie verwachten?
Daar heb je wel een punt ja. Toch denk ik dat hij er nu al klaar voor is. But we should see.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik denk dat Serero zich dit seizoen aan het aanpassen is (Zuid-Afrika naar NL is een hele stap!) Volgend seizoen komt het goed met dat jong.
Je bedoelt Lodeiro linkshalf en niet linksbuiten neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef Catch22- het volgende:
Janssen is geblesseerd dus Siem moet een linie terug.
Heb Bulyikin daar wel het liefst. Lodeiro op links
Dan zal De Jong wel een linie zakken om Janssen zijn positie over te nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef msnk het volgende:
Hey, hebben jullie het al gehoord? Schijnt dat Theo niet kan spelen en dat Buly in de spits staat!
Hè, niet Lodeiro?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal De Jong wel een linie zakken om Janssen zijn positie over te nemen.
Jeps.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar is De Boer te koppig voor.
Does not compute.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Wat als blijkt dat Cruijff heeft gefaald?
quote:Technisch directeur ad interim Danny Blind voelde geen draagvlak voor zijn aanblijven bij Ajax en de bestuurder kondigde donderdag zijn vertrek bij Ajax aan. De zoon van Blind, Daley is selectiespeler van Ajax. De jongeling is niet bezig aan zijn beste weken in Amsterdam en een veelgehoorde reactie op het vertrek van Danny Blind is ‘neem Daley ook maar mee’.
Trainer Frank de Boer neemt het tegenover AjaxLife op voor de verdediger. “Vader Danny en zoon Daley hebben de zaken altijd goed gescheiden gehouden. Dat was al zo toen Danny nog in de technische staf zat”, geeft de oefenmeester te kennen. Volgens De Boer is Daley niet onder de indruk.
“Daley is er vrij nuchter onder. Ik merk niets aan hem en hij heeft goed getraind”, laat De Boer weten. Danny Blind legde zich direct na de bekendmaking neer bij zijn vertrek. “Hopelijk komt er rust en hopelijk komt dit het eerste elftal ten goede. Ik hoop ooit weer eens terug te keren, wie weet.”
Frankie en Danny zijn natuurlijk vriendjes sinds Danny ervoor gezorgd heeft 1996 dat de Boertjes , hij en Litmanen een veel beter salaris kregen terwijl alles wat niet blank was gwn wegging omdat ze zich achtergesteld voelden...quote:
Loderio heb ik tegen Utrecht anders niet gezien een hele helft lang? Laat de Jong het maar eens proberen op zijn normale positie.quote:
de Jong speelde de 2e helft tegen Utrecht op het middenveld hoor. Lodeiro spits.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Loderio heb ik tegen Utrecht anders niet gezien een hele helft lang? Laat de Jong het maar eens proberen op zijn normale positie.
Lodeiro viel slecht in, mee eens. Maar hij wil tenminste. Dat kan je van het merendeel van zijn ploeggenoten nou niet echt zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Loderio heb ik tegen Utrecht anders niet gezien een hele helft lang? Laat de Jong het maar eens proberen op zijn normale positie.
Lodeiro was ook middenveld want ik zag hem bijna nooit in de 16 van Utrechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de Jong speelde de 2e helft tegen Utrecht op het middenveld hoor. Lodeiro spits.
Ook dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de Jong speelde de 2e helft tegen Utrecht op het middenveld hoor. Lodeiro spits.
Ja logisch, het is ook geen spits.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro was ook middenveld want ik zag hem bijna nooit in de 16 van Utrecht
quote:
Heb meer vertrouwen met de Jong dan met Lodeiro, we hebben nu tenminste kracht in de basis. De Jong, Bulykin, Enoh, belgische duo. Op dat vlak mogen we het niet verliezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro was ook middenveld want ik zag hem bijna nooit in de 16 van Utrecht
Waarom word hij er dan neergezet ? het leek wel 4-6-0quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja logisch, het is ook geen spits.
Hoeveel opties heeft hij dan? Boere in de spits? Ohnee die is naar Belgie...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom word hij er dan neergezet ? het leek wel 4-6-0
Maar voetballend hoort Ajax beter te zijn of iig voetballend voor de dag te komen om redelijk wat kansen te creeëren. Dan moeten er toch voetballers op het middenveld staan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Heb meer vertrouwen met de Jong dan met Lodeiro, we hebben nu tenminste kracht in de basis. De Jong, Bulykin, Enoh, belgische duo. Op dat vlak mogen we het niet verliezen.
Die Rus ? desnoods zet ie er maar 1 neer uit de A1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoeveel opties heeft hij dan? Boere in de spits? Ohnee die is naar Belgie...
Ach, De Jong in de punt. ( Bulykin back-up ) Middenveld Lodeiro links. Eenvoudig toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoeveel opties heeft hij dan? Boere in de spits? Ohnee die is naar Belgie...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, De Jong in de punt. Middenveld Lodeiro links. Eenvoudig toch?
VU en ROC de fysio laten regelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef Ritmo het volgende:
Janssen ook al? Wtf doen jullie met die spelers?
Overbelastenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef Ritmo het volgende:
Janssen ook al? Wtf doen jullie met die spelers?
Dan zien we hetzelfde als tegen Utrecht, de Jong die telkens naar het middenveld komt en dan word er weer niks gecreerd. We hebben momenteel een spits nodig die op de spits positie blijft staan en niet terug zakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, De Jong in de punt. ( Bulykin back-up ) Middenveld Lodeiro links. Eenvoudig toch?
Daarom Bulykin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan zien we hetzelfde als tegen Utrecht, de Jong die telkens naar het middenveld komt en dan word er weer niks gecreerd. We hebben momenteel een spits nodig die op de spits positie blijft staan en niet terug zakt.
Eigenwijsheid om bepaalde methodes te volgen is het ook (verheijen, omega)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Catch22- het volgende:
De medische staf is het probleem niet, de fysiologen meer denk ik.
Tegen de tijd dat die spelers bij de medische staf komen is het al te laat.
Zijn dat nou dingen waar Cruijff veel belang aan hecht? Lijkt me een van de eerste korte termijn-zaken die je moet gaan oplossen dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
VU en ROC de fysio laten regelen.
Geen inspanningsfysioloog.
Veel te weinig fysio's in dienst voor een selectie + jong +A1
Welke fysiologen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Catch22- het volgende:
De medische staf is het probleem niet, de fysiologen meer denk ik.
Tegen de tijd dat die spelers bij de medische staf komen is het al te laat.
Niet als dat meermaals wordt gespeeld. De Jong heeft niet zo'n groot speelveld en dan is hij op zijn best.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan zien we hetzelfde als tegen Utrecht, de Jong die telkens naar het middenveld komt en dan word er weer niks gecreerd. We hebben momenteel een spits nodig die op de spits positie blijft staan en niet terug zakt.
Moet je wel eerst kansen krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Daarom Bulykin.
Nee het is geen Kluivert maar wel een spits die 1 op de 3 kansen erin ramt.
Zou die Verheijen dan toch gelijk hebben?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overbelasten
Vraag trouwens maar Rene Wormhoudt, die is er verantwoordelijk voor
Cruyff was de persoon die bij lange afstandslopen vroeger zich achter een boom verstopte om stiekem sigaretjes te roken...dus eh nee, staat niet hoog op z'n prioriteiten lijst, meer iets voor een nieuwe Algemeen Directeur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zijn dat nou dingen waar Cruijff veel belang aan hecht? Lijkt me een van de eerste korte termijn-zaken die je moet gaan oplossen dan.
Tuurlijk heeft Verheijen gelijk, hij voorspelde dit al voordat het gebeurde!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou die Verheijen dan toch gelijk hebben?
Als er iemand steeds diep was blijven staan tegen Utrecht hadden we veel meer kansen gehad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kansen krijgen
Verbeek ook etc. maar Drankie blijft maar voortmodderen in zijn visiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou die Verheijen dan toch gelijk hebben?
Welke visie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Verbeek ook etc. maar Drankie blijft maar voortmodderen in zijn visie
als er meer kwaliteit werd opgesteld ook , maarja... slechtste ajax ooit was het tegen utrechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als er iemand steeds diep was blijven staan tegen Utrecht hadden we veel meer kansen gehad.
Maar Cruijff zal toch ook zien dat je 2/3e van je basiselftal mist door blessure's?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Cruyff was de persoon die bij lange afstandslopen vroeger zich achter een boom verstopte om stiekem sigaretjes te roken...dus eh nee, staat niet hoog op z'n prioriteiten lijst, meer iets voor een nieuwe Algemeen Directeur.
Ah, dat statisch uitgevoerde systeem. Niet dat het aan het systeem ligt, maar een coach moet mijns inziens ( maar wie ben ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
4-3-3 , punt naar achterentrainen zoals het tijdens wedstrijden gaat
Is dat nou sarcastisch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Verheijen gelijk, hij voorspelde dit al voordat het gebeurde!
dan moet ie eerst meer dan de helft van deze selectie eruitgooienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, dat statisch uitgevoerde systeem. Niet dat het aan het systeem ligt, maar een coach moet mijns inziens ( maar wie ben ik) wél de juiste type spelers opstellen om in 4-3-3 systeem met de punt naar achteren goed voetbal te kunnen zien.
Maakt ze hier ook niks uit. Er zijn gewoon paar onderwerpen die zo'n 60x per week worden herhaald en als de kans zich aanbiedt het nog een keer te herhalen wordt dat net zo graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef msnk het volgende:
Jezus Christus, ik blijf me verbazen hoe weinig mensen die in deze reeks posten sarcasme en cynisme herkennen
Heb je een punt ja. Lastig eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan moet ie eerst meer dan de helft van deze selectie eruitgooien
is het ook . Ebecilio en Blind bijv gaat ie aan de straatstenen niet kwijtrakenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je een punt ja. Lastig eigenlijk wel.
Drop ze maar bij El Ham.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is het ook . Ebecilio en Blind bijv gaat ie aan de straatstenen niet kwijtraken
Eens, al zou een Groningen nog wel eens Blind voor een tijd willen huren. Of zouden ze daar in Groningen ook al inzien dat je het met Blind niet redt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is het ook . Ebecilio en Blind bijv gaat ie aan de straatstenen niet kwijtraken
ik denk niet dat ze Blind nodig hebben met Burnetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens, al zou een Groningen nog wel eens Blind voor een tijd willen huren. Of zouden ze daar in Groningen ook al inzien dat je het met Blind niet redt?
Dacht al.. Maar er zal wel weer bij jullie iemand zitten die niet door 1 deur kan met Verheijen.quote:
Tsja, Burnet, struikelt doorgaans regelmatig over zijn eigen benen. Ach, wie weet Blind voor op rechtsback. Daar speelde Blind bij Groningen toch al eerder?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze Blind nodig hebben met Burnet![]()
![]()
![]()
![]()
Verdedigende middenvelder toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Burnet, struikelt doorgaans regelmatig over zijn eigen benen. Ach, wie weet Blind voor op rechtsback. Daar speelde Blind bij Groningen toch al eerder?
Echt hèquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt ze hier ook niks uit. Er zijn gewoon paar onderwerpen die zo'n 60x per week worden herhaald en als de kans zich aanbiedt het nog een keer te herhalen wordt dat net zo graag gedaan.
Idd. Maar deze situatie qua elftal/opstellingen hoort eigenlijk niet voor te komen bij Ajax. Blind zit hoogstens bij de selectie een reserverol te spelen in een draaiend elftal, als er backs geblesseerd/geschorst zijn, of om in de kleinere duels in te zetten om je eerste keuze rust te geven. En dat moet ie ook kunnen. Alleen nu is hij dus basisspeler in een selectie die ook nog eens niet draait. Dat gaat dan niet goed nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Blind volgend seizoen bij een club als Roda terecht komen en daar gewoon degelijk presteren. Die hele anti Blind hype gaat nergens over. Al is hij inderdaad niet van het niveau wat Ajax na zou moeten streven.
Blind deed het toch ook prima bij Groningen. Hij kan, net als zovele, het niveau van Ajax niet aan. Maar kan best leuk voetballen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Blind volgend seizoen bij een club als Roda terecht komen en daar gewoon degelijk presteren. Die hele anti Blind hype gaat nergens over. Al is hij inderdaad niet van het niveau wat Ajax na zou moeten streven.
Dat is ook weer waar. Maar dan moet je dus wel een fittere selectie hebben volgend seizoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
Deze selectie heeft veel meer fitte spelers nodig. Dat is een beginsel. Dan hoeft er echt niet zoveel bij om in ieder geval in Nederland mee te kunnen doen.
Ze zullen sowieso keuzes moeten maken, van der Wiel en Vertonghen gaan zeer waarschijnlijk weg. Sulejmani is verlengen of verkopen, heeft in de zomer nog maar 1 jaar contract. Als ze Narsingh halen dan moet ie haast wel weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar dan moet je dus wel een fittere selectie hebben volgend seizoen.
Zullen die spelers die nu steeds zo aan het kwakkelen zijn, dan opeens wel een heel jaar fit zijn?
Je zou bijna zeggen dat je een radicaal andere manier van trainen en behandelen moet gaan volgen.
V.d. Wiel is toch al officieel verkocht aan Valencia?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso keuzes moeten maken, van der Wiel en Vertonghen gaan zeer waarschijnlijk weg. Sulejmani is verlengen of verkopen, heeft in de zomer nog maar 1 jaar contract. Als ze Narsingh halen dan moet ie haast wel weg.
Wie weet het of ze een jaar fit gaan zijn? Dat is helaas dus niet zomaar te voorspellen. Of het aan de manier van trainen ligt? Het kan, maar ik kan het niet bewijzen. En ik heb het idee dat ze het er bij Ajax ook moeilijk mee hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar dan moet je dus wel een fittere selectie hebben volgend seizoen.
Zullen die spelers die nu steeds zo aan het kwakkelen zijn, dan opeens wel een heel jaar fit zijn?
Je zou bijna zeggen dat je een radicaal andere manier van trainen en behandelen moet gaan volgen.
Dat zijn vervangingen en geen aanvullingen eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso keuzes moeten maken, van der Wiel en Vertonghen gaan zeer waarschijnlijk weg. Sulejmani is verlengen of verkopen, heeft in de zomer nog maar 1 jaar contract. Als ze Narsingh halen dan moet ie haast wel weg.
Hij is persoonlijk akkoord met Valencia, clubs hebben nog niet verder gepraat over de transfer. Ajax wil min. 9 miljoen en ik dacht dat Valencia 6-8 miljoen bood.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
V.d. Wiel is toch al officieel verkocht aan Valencia?
Nee Ajax probeert er nog steeds meer dan 10 miljoen uit te halen, maar ik hoop dat ze snel gaan nadenken en deze deal niet laten stuklopen. Aan hem heb je toch niks meer uit teleurstelling en frustratie mocht het niet doorgaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
V.d. Wiel is toch al officieel verkocht aan Valencia?
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is persoonlijk akkoord met Valencia, clubs hebben nog niet verder gepraat over de transfer. Ajax wil min. 9 miljoen en ik dacht dat Valencia 6-8 miljoen bood.
Wat?quote:
quote:Van der Wiel rond met Valencia
Gregory van der Wiel is persoonlijk rond met Valencia. "Ik ben er wel uit", sprak de verdediger van Ajax. "Ik kan voor vijf jaar tekenen."
Ajax en Valencia moeten nog wel tot een akkoord komen.
Het hangt zo van het EK af. Goed EK en die 10 miljoen is er met gemak. Zwak EK en het zal eens 6 worden als je geluk hebt. Tel daarbij op dat het Nederlands elftal redelijk kansloos gaat zijn in de poule al en het zou slim zijn hem nu te verkopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Ajax probeert er nog steeds meer dan 10 miljoen uit te halen, maar ik hoop dat ze snel gaan nadenken en deze deal niet laten stuklopen. Aan hem heb je toch niks meer uit teleurstelling en frustratie mocht het niet doorgaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedragen. Nu staat Guidetti hier weer binnen een uur met zijn 3 hersencellen/
De markt nog even snel nagekeken. Ik ben wel veilig hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedragen. Nu staat Guidetti hier weer binnen een uur met zijn 3 hersencellen/
Ik zie Ebecilio ook nog doorbreken over een jaar of twee. Die heeft laten zien genoeg in huis te hebben, maar mist de rust in de kop. Juist in de huidige situatie is dat funest voor zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee bij Ebecilio heb ik dat niet. Ook vorig seizoen liet hij als fris en nieuw talent al niks zien, maar werd het op potentie en mogelijkheid tot verbetering gegooit. Maar ruim een jaar later krijgt hij nog steeds een bal niet op doel geschoten zonder dat zijn zondagsschot van richting wordt verandert.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zie Ebecilio ook nog doorbreken over een jaar of twee. Die heeft laten zien genoeg in huis te hebben, maar mist de rust in de kop. Juist in de huidige situatie is dat funest voor zijn ontwikkeling.
Wat vind jij belangrijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog belangrijk nieuws? Heb helemaal geen tijd om het te volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog belangrijk nieuws? Heb helemaal geen tijd om het te volgen
ik zie hem over 2 jaar bij clubs als Crystal Palace, Guingamp of FSV Frankfurt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bij Ebecilio heb ik dat niet. Ook vorig seizoen liet hij als fris en nieuw talent al niks zien, maar werd het op potentie en mogelijkheid tot verbetering gegooit. Maar ruim een jaar later krijgt hij nog steeds een bal niet op doel geschoten zonder dat zijn zondagsschot van richting wordt verandert.
Het is Xadeiroquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat vind jij belangrijkDaley blijft. Vind je dat belangrijk?
Fuck, DaleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lodeiro kan er ook niet veel vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.Lodeiro + Messi zou wel goed zijn ja, als de Boer dat niet toegeeft, dan mag hij oprotten.
★★★
Ik geloof dat de Boer meer van ajax houdt dat van zichzelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.
Opzich is het niet eens een ramp dat Bulykin speelt, maar ja, nu staat De Jong weer op het middenveld. Het uitvallen van Janssen maakt dus niets uit qua kwaliteit. Jammer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Boer meer van ajax houdt dat van zichzelf.
Dmtri in de basis! jeeee![]()
Het is niet de redder van Ajax .. of je nou Janssen of Lodeiro hebt, het verschil zal niet groot zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik ben een andere mening toegedaan.
Redder van Ajax is Cruijff al. Verschil tussen Janssen en Lodeiro is extreem groot. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is niet de redder van Ajax .. of je nou Janssen of Lodeiro hebt, het verschil zal niet groot zijn.
Arno Vermeulen?quote:Ling zet rechtszaak door
Tscheu La Ling zet zijn hoger beroep in de zaak tegen Steven ten Have door. Via zijn advocaat laat de ex-Ajacied weten, dat de voorbereidingen hierop gaande zijn. Volgens Ling is er sprake van laster en dit staat los van de situatie bij Ajax.
De vertrekkende rvc-voorzitter zou hem tijdens besprekingen met supporters en de ledenraad in verband hebben gebracht met omkoping en het aanbieden van steekpenningen. Omdat Ten Have voor de rechter ontkende dit gezegd te hebben, moesten er getuigen worden gehoord en dit ontsteeg de status van het kort geding.
Inmiddels is bij Ajax de tape van de ledenvergadering opgevraagd. Verder zal Ten Have als eerste voor het getuigenverhoor worden opgeroepen. De rvc-preses liet tijdens het kort geding in Utrecht weten dat hij de bewuste informatie over Ling had ontvangen uit de hoogste bestuurslaag van Ajax en van twee journalisten. Tijdens het getuigenverhoor zal Ten Have onder ede om de namen van de ’informanten’ worden gevraagd, waarna ook zij verplicht kunnen worden een verklaring af te leggen.
Oké man, dan weten we dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Redder van Ajax is Cruijff al. Verschil tussen Janssen en Lodeiro is extreem groot. Dat weet jij ook.
Dat weet ik. Maar die twee kun je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Redder van Ajax is Cruijff al. Verschil tussen Janssen en Lodeiro is extreem groot. Dat weet jij ook.
Blijft vreemd dat mensen niet liever spelers als Aissati, Lodeiro of Serero zien in plaats van spelers als de Jong en Janssen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
met de Jong weet je het nooit. De ene keer speelt hij heel goed, en dan weer slechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat mensen niet liever spelers als Aissati, Lodeiro of Serero zien in plaats van spelers als de Jong en Janssen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |