Je bedoelt Lodeiro linkshalf en niet linksbuiten neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef Catch22- het volgende:
Janssen is geblesseerd dus Siem moet een linie terug.
Heb Bulyikin daar wel het liefst. Lodeiro op links
Dan zal De Jong wel een linie zakken om Janssen zijn positie over te nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef msnk het volgende:
Hey, hebben jullie het al gehoord? Schijnt dat Theo niet kan spelen en dat Buly in de spits staat!
Hè, niet Lodeiro?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal De Jong wel een linie zakken om Janssen zijn positie over te nemen.
Jeps.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar is De Boer te koppig voor.
Does not compute.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Wat als blijkt dat Cruijff heeft gefaald?
quote:Technisch directeur ad interim Danny Blind voelde geen draagvlak voor zijn aanblijven bij Ajax en de bestuurder kondigde donderdag zijn vertrek bij Ajax aan. De zoon van Blind, Daley is selectiespeler van Ajax. De jongeling is niet bezig aan zijn beste weken in Amsterdam en een veelgehoorde reactie op het vertrek van Danny Blind is ‘neem Daley ook maar mee’.
Trainer Frank de Boer neemt het tegenover AjaxLife op voor de verdediger. “Vader Danny en zoon Daley hebben de zaken altijd goed gescheiden gehouden. Dat was al zo toen Danny nog in de technische staf zat”, geeft de oefenmeester te kennen. Volgens De Boer is Daley niet onder de indruk.
“Daley is er vrij nuchter onder. Ik merk niets aan hem en hij heeft goed getraind”, laat De Boer weten. Danny Blind legde zich direct na de bekendmaking neer bij zijn vertrek. “Hopelijk komt er rust en hopelijk komt dit het eerste elftal ten goede. Ik hoop ooit weer eens terug te keren, wie weet.”
Frankie en Danny zijn natuurlijk vriendjes sinds Danny ervoor gezorgd heeft 1996 dat de Boertjes , hij en Litmanen een veel beter salaris kregen terwijl alles wat niet blank was gwn wegging omdat ze zich achtergesteld voelden...quote:
Loderio heb ik tegen Utrecht anders niet gezien een hele helft lang? Laat de Jong het maar eens proberen op zijn normale positie.quote:
de Jong speelde de 2e helft tegen Utrecht op het middenveld hoor. Lodeiro spits.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Loderio heb ik tegen Utrecht anders niet gezien een hele helft lang? Laat de Jong het maar eens proberen op zijn normale positie.
Lodeiro viel slecht in, mee eens. Maar hij wil tenminste. Dat kan je van het merendeel van zijn ploeggenoten nou niet echt zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Loderio heb ik tegen Utrecht anders niet gezien een hele helft lang? Laat de Jong het maar eens proberen op zijn normale positie.
Lodeiro was ook middenveld want ik zag hem bijna nooit in de 16 van Utrechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de Jong speelde de 2e helft tegen Utrecht op het middenveld hoor. Lodeiro spits.
Ook dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de Jong speelde de 2e helft tegen Utrecht op het middenveld hoor. Lodeiro spits.
Ja logisch, het is ook geen spits.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro was ook middenveld want ik zag hem bijna nooit in de 16 van Utrecht
quote:
Heb meer vertrouwen met de Jong dan met Lodeiro, we hebben nu tenminste kracht in de basis. De Jong, Bulykin, Enoh, belgische duo. Op dat vlak mogen we het niet verliezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro was ook middenveld want ik zag hem bijna nooit in de 16 van Utrecht
Waarom word hij er dan neergezet ? het leek wel 4-6-0quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja logisch, het is ook geen spits.
Hoeveel opties heeft hij dan? Boere in de spits? Ohnee die is naar Belgie...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom word hij er dan neergezet ? het leek wel 4-6-0
Maar voetballend hoort Ajax beter te zijn of iig voetballend voor de dag te komen om redelijk wat kansen te creeëren. Dan moeten er toch voetballers op het middenveld staan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Heb meer vertrouwen met de Jong dan met Lodeiro, we hebben nu tenminste kracht in de basis. De Jong, Bulykin, Enoh, belgische duo. Op dat vlak mogen we het niet verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |