Is dat nou sarcastisch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Verheijen gelijk, hij voorspelde dit al voordat het gebeurde!
dan moet ie eerst meer dan de helft van deze selectie eruitgooienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, dat statisch uitgevoerde systeem. Niet dat het aan het systeem ligt, maar een coach moet mijns inziens ( maar wie ben ik) wél de juiste type spelers opstellen om in 4-3-3 systeem met de punt naar achteren goed voetbal te kunnen zien.
Maakt ze hier ook niks uit. Er zijn gewoon paar onderwerpen die zo'n 60x per week worden herhaald en als de kans zich aanbiedt het nog een keer te herhalen wordt dat net zo graag gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef msnk het volgende:
Jezus Christus, ik blijf me verbazen hoe weinig mensen die in deze reeks posten sarcasme en cynisme herkennen
Heb je een punt ja. Lastig eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dan moet ie eerst meer dan de helft van deze selectie eruitgooien
is het ook . Ebecilio en Blind bijv gaat ie aan de straatstenen niet kwijtrakenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je een punt ja. Lastig eigenlijk wel.
Drop ze maar bij El Ham.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is het ook . Ebecilio en Blind bijv gaat ie aan de straatstenen niet kwijtraken
Eens, al zou een Groningen nog wel eens Blind voor een tijd willen huren. Of zouden ze daar in Groningen ook al inzien dat je het met Blind niet redt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is het ook . Ebecilio en Blind bijv gaat ie aan de straatstenen niet kwijtraken
ik denk niet dat ze Blind nodig hebben met Burnetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens, al zou een Groningen nog wel eens Blind voor een tijd willen huren. Of zouden ze daar in Groningen ook al inzien dat je het met Blind niet redt?
Dacht al.. Maar er zal wel weer bij jullie iemand zitten die niet door 1 deur kan met Verheijen.quote:
Tsja, Burnet, struikelt doorgaans regelmatig over zijn eigen benen. Ach, wie weet Blind voor op rechtsback. Daar speelde Blind bij Groningen toch al eerder?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze Blind nodig hebben met Burnet![]()
![]()
![]()
![]()
Verdedigende middenvelder toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Burnet, struikelt doorgaans regelmatig over zijn eigen benen. Ach, wie weet Blind voor op rechtsback. Daar speelde Blind bij Groningen toch al eerder?
Echt hèquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt ze hier ook niks uit. Er zijn gewoon paar onderwerpen die zo'n 60x per week worden herhaald en als de kans zich aanbiedt het nog een keer te herhalen wordt dat net zo graag gedaan.
Idd. Maar deze situatie qua elftal/opstellingen hoort eigenlijk niet voor te komen bij Ajax. Blind zit hoogstens bij de selectie een reserverol te spelen in een draaiend elftal, als er backs geblesseerd/geschorst zijn, of om in de kleinere duels in te zetten om je eerste keuze rust te geven. En dat moet ie ook kunnen. Alleen nu is hij dus basisspeler in een selectie die ook nog eens niet draait. Dat gaat dan niet goed nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Blind volgend seizoen bij een club als Roda terecht komen en daar gewoon degelijk presteren. Die hele anti Blind hype gaat nergens over. Al is hij inderdaad niet van het niveau wat Ajax na zou moeten streven.
Blind deed het toch ook prima bij Groningen. Hij kan, net als zovele, het niveau van Ajax niet aan. Maar kan best leuk voetballen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Blind volgend seizoen bij een club als Roda terecht komen en daar gewoon degelijk presteren. Die hele anti Blind hype gaat nergens over. Al is hij inderdaad niet van het niveau wat Ajax na zou moeten streven.
Dat is ook weer waar. Maar dan moet je dus wel een fittere selectie hebben volgend seizoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
Deze selectie heeft veel meer fitte spelers nodig. Dat is een beginsel. Dan hoeft er echt niet zoveel bij om in ieder geval in Nederland mee te kunnen doen.
Ze zullen sowieso keuzes moeten maken, van der Wiel en Vertonghen gaan zeer waarschijnlijk weg. Sulejmani is verlengen of verkopen, heeft in de zomer nog maar 1 jaar contract. Als ze Narsingh halen dan moet ie haast wel weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar dan moet je dus wel een fittere selectie hebben volgend seizoen.
Zullen die spelers die nu steeds zo aan het kwakkelen zijn, dan opeens wel een heel jaar fit zijn?
Je zou bijna zeggen dat je een radicaal andere manier van trainen en behandelen moet gaan volgen.
V.d. Wiel is toch al officieel verkocht aan Valencia?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso keuzes moeten maken, van der Wiel en Vertonghen gaan zeer waarschijnlijk weg. Sulejmani is verlengen of verkopen, heeft in de zomer nog maar 1 jaar contract. Als ze Narsingh halen dan moet ie haast wel weg.
Wie weet het of ze een jaar fit gaan zijn? Dat is helaas dus niet zomaar te voorspellen. Of het aan de manier van trainen ligt? Het kan, maar ik kan het niet bewijzen. En ik heb het idee dat ze het er bij Ajax ook moeilijk mee hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar dan moet je dus wel een fittere selectie hebben volgend seizoen.
Zullen die spelers die nu steeds zo aan het kwakkelen zijn, dan opeens wel een heel jaar fit zijn?
Je zou bijna zeggen dat je een radicaal andere manier van trainen en behandelen moet gaan volgen.
Dat zijn vervangingen en geen aanvullingen eigenlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso keuzes moeten maken, van der Wiel en Vertonghen gaan zeer waarschijnlijk weg. Sulejmani is verlengen of verkopen, heeft in de zomer nog maar 1 jaar contract. Als ze Narsingh halen dan moet ie haast wel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |