SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in barre tijden steunen we ons cluppiequote:
De OP kun je HIER vinden!Of niet?
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN (nog steeds!) DE BESTE
Scherp jonguhquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!
De vraag is alleen heeft Ajax dan de EL poule overleefd of zijn ze via een derde plek CL ingestroomd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!
Mooi om nogmaals te zien dat hij spijt heeft van het aanklagen van Ajax.quote:
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansquote:
quote:De Raad van Commissarissen (RvC) gaat gefaseerd afstand doen van Ajax. Volgens advocaat Jeroen Bedaux van Baker & McKenzie, die het kamp Johan Cruijff hebben bijgestaan in het kort geding, blijft Johan Cruijff het langst in de RvC zitten. Aangezien hij het ‘bijzonder vertrouwen’ van de bestuursraad geniet, blijft hij misschien zelfs wel gewoon zitten.
Bedaux wil niet uitsluiten dat Cruijff gewoon blijft zitten. ‘Johan blijft gewoon in de RvC’, zegt Bedaux donderdagmiddag tegen AjaxShowtime.com. Op de vraag dat Cruijff had gezegd solidair te zijn met de andere RvC-leden zegt Bedaux: ‘Ze hebben het nu zelf besloten die 4 commissarissen. Mocht Cruijff uiteindelijk toch vertrekken, dan sowieso als laatste in de fase. De voetballers blijven het langst zitten’. Bedaux benadrukt dat Cruijff ‘het bijzonder vertrouwen van de bestuursraad’ heeft.
Het kamp Cruijff heeft donderdag nog contact gehad met Baker & McKenzie. Belangrijk is de afhandeling van de zaak. De RvC gaat nu in principe zelf op zoek naar opvolgers, maar de AVA en de OR mogen ook mensen voordragen. Een interim-directie kan vervolgens zo benoemd worden op titulaire basis. Een statutaire directie moet alleen ter kennisgeving worden voorgelegd aan de aandeelhouders.
Bedaux is blij met het opstappen van de vier andere RvC-leden. ‘Ons doel is bereikt’, zegt de advocaat. ‘Het was voor ons wel een verrassing. Maar we kijken in deze zaak nergens meer van op. Nu nog een geschikte RvC en directie neerzetten’.
Jeps. Wel met msnk op je rug he.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansPlease
Jij wilt dat Ajax degradeert? Ajax heeft al genoeg minkukels aangetrokken de laatste tijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansPlease
Als ik mee mag doen neem ik desnoods "k*nkerturk" op m'n rug!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Wel met msnk op je rug he.
Mijn liefde voor Ajax wordt niet gedefinieerd door in welke competitie ze spelen. Ik ben altijd meer supporter van Ajax geweest. Ik wél jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij wilt dat Ajax degradeert? Ajax heeft al genoeg minkukels aangetrokken de laatste tijd
Niet te geloven hoe snel die deense voetballers dat leren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)Media+by+SocialDrums
Nederlands kan die Fischer al. [ afbeelding ]
Daar ben ik blij omquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
Mijn liefde voor Ajax wordt niet gedefinieerd door in welke competitie ze spelen. Ik ben altijd meer supporter van Ajax geweest. Ik wél ja
Ik verstond hem beter dan de neger die daarna werd geïnterviewdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:08 schreef msnk het volgende:
Zijn Nederlands is nu al tig tig tig keer beter dan al die negers en mocro's hier
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
Als ik mee mag doen neem ik desnoods "k*nkerturk" op m'n rug!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"
Michels kan zich herinneren dat hij, Cruijff en hun vrouwen een meningsverschil hadden over een Spaans woord. Michels haalde het woordenboek erbij om te bewijzen dat Johan het bij het verkeerde eind had.
Dat is het eerste foutje in het woordenboek,' zei Cruijff.
![]()
In het Chinees he. Dat is immers de toekomstige wereldmachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"
Michels kan zich herinneren dat hij, Cruijff en hun vrouwen een meningsverschil hadden over een Spaans woord. Michels haalde het woordenboek erbij om te bewijzen dat Johan het bij het verkeerde eind had.
Dat is het eerste foutje in het woordenboek,' zei Cruijff.
![]()
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 09-02-2012 om 17:01:33Theo van Duivenbode mag helemaal geen algemeen directeur van #Ajax worden. Hij is statutair gezien te oud, dus geen optie. reageer retweet
Zonde... lijkt me een uitstekende vent voor die positie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen trouwens:twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 09-02-2012 om 17:01:33Theo van Duivenbode mag helemaal geen algemeen directeur van #Ajax worden. Hij is statutair gezien te oud, dus geen optie. reageer retweet
Statuten zijn er om gebroken te worden...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Kwam dit net tegen trouwens:twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 09-02-2012 om 17:01:33Theo van Duivenbode mag helemaal geen algemeen directeur van #Ajax worden. Hij is statutair gezien te oud, dus geen optie. reageer retweet
Ja dat hoop ik ook, anderen zeiden dat vanmiddag dus ik postte het even.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Statuten zijn er om gebroken te worden...
Maar eh...van Duivenbode hoeft ook geen algemeen directeur te worden...hij moet voorzitter van de RvC worden.
Het beeldje staat nota bene áchter het stadion. Ik zeg: Standbeeld van John vóór de hoofdingang van de Arenaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er waren ooit plannen voor een beeld van Johan op het Leidse Plein... VVD... Mmm....
Hee! er staat een beeld bij het Olympisch!
[ afbeelding ]
Maar dat is afzichtelijk en heeft weinig met Johan te maken.
Hoe kun je nu succes hebben op een plek waar geen beeld van Cruijff staat? Snel ééntje in elkander knutselen! Desnoods van papier maché...![]()
[ afbeelding ]
toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
We horen het straks wel van Keje @ PW of in nieuwsuur van Cruijff Ten Have aanhanger Arno.
Ga fappen ofzo. Tyf op uit dit topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Paul het volgende:
Hoi Ik moet jullie nog spreken over afgelopen zondag
Regelementen? Anarchie in de Arena!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef TJV het volgende:
En trouwens, statuten houden we ons niet meer aan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Paul het volgende:
Hoi Ik moet jullie nog spreken over afgelopen zondag
Ja. Hij is 18. De A1>>>>>>jong Ajax atm.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef rubbereend het volgende:
Speelt Mats Rits nog maar in de A1
Gesecondeerd!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het beeldje staat nota bene áchter het stadion. Ik zeg: Standbeeld van John vóór de hoofdingang van de Arena
Jong Ajax is kleedkamer twee, dus zo gek is het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef rubbereend het volgende:
Speelt Mats Rits nog maar in de A1
Ja speelt hij A1 of Jong Ajax?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Hij is 18. De A1>>>>>>jong Ajax atm.
A1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja speelt hij A1 of Jong Ajax?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja speelt hij A1 of Jong Ajax?
Nee, zit normaal altijd bij Jong Ajax.quote:
Had al wel gedacht dat hij in jong Ajax mee zou moeten kunnen komen. Speelde in België vrij regelmatigquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had al wel gedacht dat hij in jong Ajax mee zou moeten kunnen komen. Speelde in België vrij regelmatig
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Nee, zit normaal altijd bij Jong Ajax.
Speelt vooral bij Jong Ajaxquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had al wel gedacht dat hij in jong Ajax mee zou moeten kunnen komen. Speelde in België vrij regelmatig
Ow en hij was ter versterking ingezet tegen Barca, dan snap ik hem. DAnk uquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Nee, zit normaal altijd bij Jong Ajax.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ow en hij was ter versterking ingezet tegen Barca, dan snap ik hem. DAnk u
El Hamdaouiquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef Wessiej het volgende:
Ajax A1 is waar het talent zit dat naar Ajax 1 gaat, Ajax 2 is voor mensen die net niet goed genoeg zijn.
Ze zijn nog niet over Ajax begonnen, komt zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef stoeltafel het volgende:
Nog nieuws bij nieuwsuur? Kan zelf niet kijken
Jullie beste speler zit in het 2e. Beste jammer. Als de Boer nou eens niet zo stug doet en hem nog een kans geeft dan is Ajax een stuk sterker + dat hij van de zomer waarschijnlijk voor meer verkocht kan worden.quote:
Ja, maar De Boer heeft het zo ver laten komen dat hij hiermee enorm gezichtsverlies lijdt en dat wil hij liever voorkomen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jullie beste speler zit in het 2e. Beste jammer. Als de Boer nou eens niet zo stug doet en hem nog een kans geeft dan is Ajax een stuk sterker + dat hij van de zomer waarschijnlijk voor meer verkocht kan worden.
Al was het een wereldspeler. Hij verdient het niet om terug te komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jullie beste speler zit in het 2e. Beste jammer. Als de Boer nou eens niet zo stug doet en hem nog een kans geeft dan is Ajax een stuk sterker + dat hij van de zomer waarschijnlijk voor meer verkocht kan worden.
Vertonghen geeft zich dit seizoen ook niet voor 100 procent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al was het een wereldspeler. Hij verdient het niet om terug te komen.
Een topsporter gaat goed z'n best doen bij trainingen, en zet zich 100% in bij de wedstrijden om zich weer terug te spelen. Hij komt niet opdagen bij trainingen, en loop het veld af bij wedstrijden als hij geen zin meer heeft.
Je snapt wat ik bedoel. Zo niet, jammer dan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vertonghen geeft zich dit seizoen ook niet voor 100 procent.
Soap = voorbij = arrogantie = terug?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Zo niet, jammer dan.
Soap is nog niet voorbij, arrogantie is nooit weggeweest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Soap = voorbij = arrogantie = terug?
![]()
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Soap is nog niet voorbij, arrogantie is nooit weggeweest.
hij kan er ook niks aan doen dat hij mentaal zwak isquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vertonghen geeft zich dit seizoen ook niet voor 100 procent.
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Zo niet, jammer dan.
Dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat hij mentaal zwak is
Nee. Wat heeft dat voor een zin?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Als grootste en de club met veruit de meeste prijzen in NLD mogen wij arrogant zijn.
Klopt. Maar El Hamdaoui kan er ook niets aan doen dat hij een Marokkaan is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat hij mentaal zwak is
Aissati ook niet, maar dat is wel gewoon een normale jongen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Klopt. Maar El Hamdaoui kan er ook niets aan doen dat hij een Marokkaan is.
dat heeft met de opvoeding te maken. wss kreeg hij alles en hoefde hij nooit te werken voor ietsquote:
Dat is wel waar ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat heeft met de opvoeding te maken. wss kreeg hij alles en hoefde hij nooit te werken voor iets
Dat lees ik anders niet terug in de statuten en reglementen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Als grootste en de club met veruit de meeste prijzen in NLD mogen wij arrogant zijn.
Maar die kan dan weer niet zo goed voetballen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aissati ook niet, maar dat is wel gewoon een normale jongen.
Ik denk dat zelfs al zou De Boer er overheen stappen dat El Ham gaat lopen trollen en kutten en zich nooit 100% gaat geven...kortom daar heb je helemaal niets aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar die kan dan weer niet zo goed voetballen.
De Boer moet zijn vete met El Ham gewoon eens opzij schuiven.
Geen donder, alleen blijft het merkwaardig om te zien dat hij zo'n slechte verliezer is. Ach ja, geen aandacht aan besteden idd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mis nog steeds wat er relevant is aan de mening van Arno Vermeulen.
Chef Sport (/Voetbal) hè, hij zet zichzelf daar gewoon neer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mis nog steeds wat er relevant is aan de mening van Arno Vermeulen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |