SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in barre tijden steunen we ons cluppiequote:
De OP kun je HIER vinden!Of niet?
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN (nog steeds!) DE BESTE
Scherp jonguhquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!
De vraag is alleen heeft Ajax dan de EL poule overleefd of zijn ze via een derde plek CL ingestroomd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ BLIJVEN TOT 21-12-2012 DE BESTE!
Mooi om nogmaals te zien dat hij spijt heeft van het aanklagen van Ajax.quote:
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansquote:
quote:De Raad van Commissarissen (RvC) gaat gefaseerd afstand doen van Ajax. Volgens advocaat Jeroen Bedaux van Baker & McKenzie, die het kamp Johan Cruijff hebben bijgestaan in het kort geding, blijft Johan Cruijff het langst in de RvC zitten. Aangezien hij het ‘bijzonder vertrouwen’ van de bestuursraad geniet, blijft hij misschien zelfs wel gewoon zitten.
Bedaux wil niet uitsluiten dat Cruijff gewoon blijft zitten. ‘Johan blijft gewoon in de RvC’, zegt Bedaux donderdagmiddag tegen AjaxShowtime.com. Op de vraag dat Cruijff had gezegd solidair te zijn met de andere RvC-leden zegt Bedaux: ‘Ze hebben het nu zelf besloten die 4 commissarissen. Mocht Cruijff uiteindelijk toch vertrekken, dan sowieso als laatste in de fase. De voetballers blijven het langst zitten’. Bedaux benadrukt dat Cruijff ‘het bijzonder vertrouwen van de bestuursraad’ heeft.
Het kamp Cruijff heeft donderdag nog contact gehad met Baker & McKenzie. Belangrijk is de afhandeling van de zaak. De RvC gaat nu in principe zelf op zoek naar opvolgers, maar de AVA en de OR mogen ook mensen voordragen. Een interim-directie kan vervolgens zo benoemd worden op titulaire basis. Een statutaire directie moet alleen ter kennisgeving worden voorgelegd aan de aandeelhouders.
Bedaux is blij met het opstappen van de vier andere RvC-leden. ‘Ons doel is bereikt’, zegt de advocaat. ‘Het was voor ons wel een verrassing. Maar we kijken in deze zaak nergens meer van op. Nu nog een geschikte RvC en directie neerzetten’.
Jeps. Wel met msnk op je rug he.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansPlease
Jij wilt dat Ajax degradeert? Ajax heeft al genoeg minkukels aangetrokken de laatste tijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ze mij bij Ajax 1 laten ballen beloof ik dat ik nooit weg zal gaan naar Barca of Real, ik hou van Ajax! Geef me een kansPlease
Als ik mee mag doen neem ik desnoods "k*nkerturk" op m'n rug!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Wel met msnk op je rug he.
Mijn liefde voor Ajax wordt niet gedefinieerd door in welke competitie ze spelen. Ik ben altijd meer supporter van Ajax geweest. Ik wél jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij wilt dat Ajax degradeert? Ajax heeft al genoeg minkukels aangetrokken de laatste tijd
Niet te geloven hoe snel die deense voetballers dat leren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)Media+by+SocialDrums
Nederlands kan die Fischer al. [ afbeelding ]
Daar ben ik blij omquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
Mijn liefde voor Ajax wordt niet gedefinieerd door in welke competitie ze spelen. Ik ben altijd meer supporter van Ajax geweest. Ik wél ja
Ik verstond hem beter dan de neger die daarna werd geïnterviewdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:08 schreef msnk het volgende:
Zijn Nederlands is nu al tig tig tig keer beter dan al die negers en mocro's hier
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef msnk het volgende:
Als ik mee mag doen neem ik desnoods "k*nkerturk" op m'n rug!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"
Michels kan zich herinneren dat hij, Cruijff en hun vrouwen een meningsverschil hadden over een Spaans woord. Michels haalde het woordenboek erbij om te bewijzen dat Johan het bij het verkeerde eind had.
Dat is het eerste foutje in het woordenboek,' zei Cruijff.
![]()
In het Chinees he. Dat is immers de toekomstige wereldmachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, doe dan maar "100% Cruijff"
Michels kan zich herinneren dat hij, Cruijff en hun vrouwen een meningsverschil hadden over een Spaans woord. Michels haalde het woordenboek erbij om te bewijzen dat Johan het bij het verkeerde eind had.
Dat is het eerste foutje in het woordenboek,' zei Cruijff.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |