Hij is persoonlijk akkoord met Valencia, clubs hebben nog niet verder gepraat over de transfer. Ajax wil min. 9 miljoen en ik dacht dat Valencia 6-8 miljoen bood.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
V.d. Wiel is toch al officieel verkocht aan Valencia?
Nee Ajax probeert er nog steeds meer dan 10 miljoen uit te halen, maar ik hoop dat ze snel gaan nadenken en deze deal niet laten stuklopen. Aan hem heb je toch niks meer uit teleurstelling en frustratie mocht het niet doorgaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
V.d. Wiel is toch al officieel verkocht aan Valencia?
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is persoonlijk akkoord met Valencia, clubs hebben nog niet verder gepraat over de transfer. Ajax wil min. 9 miljoen en ik dacht dat Valencia 6-8 miljoen bood.
Wat?quote:
quote:Van der Wiel rond met Valencia
Gregory van der Wiel is persoonlijk rond met Valencia. "Ik ben er wel uit", sprak de verdediger van Ajax. "Ik kan voor vijf jaar tekenen."
Ajax en Valencia moeten nog wel tot een akkoord komen.
Het hangt zo van het EK af. Goed EK en die 10 miljoen is er met gemak. Zwak EK en het zal eens 6 worden als je geluk hebt. Tel daarbij op dat het Nederlands elftal redelijk kansloos gaat zijn in de poule al en het zou slim zijn hem nu te verkopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Ajax probeert er nog steeds meer dan 10 miljoen uit te halen, maar ik hoop dat ze snel gaan nadenken en deze deal niet laten stuklopen. Aan hem heb je toch niks meer uit teleurstelling en frustratie mocht het niet doorgaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedragen. Nu staat Guidetti hier weer binnen een uur met zijn 3 hersencellen/
De markt nog even snel nagekeken. Ik ben wel veilig hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedragen. Nu staat Guidetti hier weer binnen een uur met zijn 3 hersencellen/
Ik zie Ebecilio ook nog doorbreken over een jaar of twee. Die heeft laten zien genoeg in huis te hebben, maar mist de rust in de kop. Juist in de huidige situatie is dat funest voor zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie Blind volgend seizoen bij een club als Roda terecht komen en daar gewoon degelijk presteren. Die hele anti Blind hype gaat nergens over. Al is hij inderdaad niet van het niveau wat Ajax na zou moeten streven.
Nee bij Ebecilio heb ik dat niet. Ook vorig seizoen liet hij als fris en nieuw talent al niks zien, maar werd het op potentie en mogelijkheid tot verbetering gegooit. Maar ruim een jaar later krijgt hij nog steeds een bal niet op doel geschoten zonder dat zijn zondagsschot van richting wordt verandert.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zie Ebecilio ook nog doorbreken over een jaar of twee. Die heeft laten zien genoeg in huis te hebben, maar mist de rust in de kop. Juist in de huidige situatie is dat funest voor zijn ontwikkeling.
Wat vind jij belangrijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog belangrijk nieuws? Heb helemaal geen tijd om het te volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog belangrijk nieuws? Heb helemaal geen tijd om het te volgen
ik zie hem over 2 jaar bij clubs als Crystal Palace, Guingamp of FSV Frankfurt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee bij Ebecilio heb ik dat niet. Ook vorig seizoen liet hij als fris en nieuw talent al niks zien, maar werd het op potentie en mogelijkheid tot verbetering gegooit. Maar ruim een jaar later krijgt hij nog steeds een bal niet op doel geschoten zonder dat zijn zondagsschot van richting wordt verandert.
Het is Xadeiroquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat vind jij belangrijkDaley blijft. Vind je dat belangrijk?
Fuck, DaleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lodeiro kan er ook niet veel vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.Lodeiro + Messi zou wel goed zijn ja, als de Boer dat niet toegeeft, dan mag hij oprotten.
★★★
Ik geloof dat de Boer meer van ajax houdt dat van zichzelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Boer is te koppig en egocentrisch om zijn fout over Lodessi toe te geven en hem op de plek van Janssen te zetten.
Opzich is het niet eens een ramp dat Bulykin speelt, maar ja, nu staat De Jong weer op het middenveld. Het uitvallen van Janssen maakt dus niets uit qua kwaliteit. Jammer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Boer meer van ajax houdt dat van zichzelf.
Dmtri in de basis! jeeee![]()
Het is niet de redder van Ajax .. of je nou Janssen of Lodeiro hebt, het verschil zal niet groot zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik ben een andere mening toegedaan.
Redder van Ajax is Cruijff al. Verschil tussen Janssen en Lodeiro is extreem groot. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is niet de redder van Ajax .. of je nou Janssen of Lodeiro hebt, het verschil zal niet groot zijn.
Arno Vermeulen?quote:Ling zet rechtszaak door
Tscheu La Ling zet zijn hoger beroep in de zaak tegen Steven ten Have door. Via zijn advocaat laat de ex-Ajacied weten, dat de voorbereidingen hierop gaande zijn. Volgens Ling is er sprake van laster en dit staat los van de situatie bij Ajax.
De vertrekkende rvc-voorzitter zou hem tijdens besprekingen met supporters en de ledenraad in verband hebben gebracht met omkoping en het aanbieden van steekpenningen. Omdat Ten Have voor de rechter ontkende dit gezegd te hebben, moesten er getuigen worden gehoord en dit ontsteeg de status van het kort geding.
Inmiddels is bij Ajax de tape van de ledenvergadering opgevraagd. Verder zal Ten Have als eerste voor het getuigenverhoor worden opgeroepen. De rvc-preses liet tijdens het kort geding in Utrecht weten dat hij de bewuste informatie over Ling had ontvangen uit de hoogste bestuurslaag van Ajax en van twee journalisten. Tijdens het getuigenverhoor zal Ten Have onder ede om de namen van de ’informanten’ worden gevraagd, waarna ook zij verplicht kunnen worden een verklaring af te leggen.
Oké man, dan weten we dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Redder van Ajax is Cruijff al. Verschil tussen Janssen en Lodeiro is extreem groot. Dat weet jij ook.
Dat weet ik. Maar die twee kun je niet vergelijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Redder van Ajax is Cruijff al. Verschil tussen Janssen en Lodeiro is extreem groot. Dat weet jij ook.
Blijft vreemd dat mensen niet liever spelers als Aissati, Lodeiro of Serero zien in plaats van spelers als de Jong en Janssen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |