Nee dat schiet lekker op. Dan stelt Ten Have toch gewoon Ten Have 2.0 in?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
RvC stelt de nieuwe RvC aan toch?
Op één of andere manier denk ik dat vandaag het begin zal zijn waarin Cruijff écht enorm zijn stempel kan drukken op Ajax en dat zélfs types als Henrichs en Buskermolen er aan moeten geloven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik vrees dat als Henrichs de commissarissen mag aanstellen, dat het riedeltje weer van voor af aan begint
nee de bestuursraadquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
RvC stelt de nieuwe RvC aan toch?
Ik dacht RvC onder leiding van Cruijff.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee dat schiet lekker op. Dan stelt Ten Have toch gewoon Ten Have 2.0 in?
Dacht dat van der Aat en Slop nu die verantwoordelijkheid hebben.
als je met 2 tegen 3 in de bestuursraad zit .. Cruijff heeft op papier geen macht meer eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Op één of andere manier denk ik dat vandaag het begin zal zijn waarin Cruijff écht enorm zijn stempel kan drukken op Ajax en dat zélfs types als Henrichs en Buskermolen er aan moeten geloven.
De zekerheid bij Cruijff om door te trekken is mijns inziens énorm groot.
Nu de RvC, blind en sturkeboom weg zijn is er zo weinig steun nog voor 'het andere kamp', dat ook het bestuur door heeft dat er weinig te halen valt bij het niet volgen van 'plan Cruyff'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je met 2 tegen 3 in de bestuursraad zit .. Cruijff heeft op papier geen macht meer eigenlijk
Tsja, ik blijf hopen dat Cruijff zich veel macht kan toe-eigenen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je met 2 tegen 3 in de bestuursraad zit .. Cruijff heeft op papier geen macht meer eigenlijk
er zitten nog best veel pluchegeile mensen en ereleden die Ajax als hun bezit zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef Adames het volgende:
Al dachten we dat natuurlijk ook nadat Rik vd Boog weg was.
hoe zou het met rikkie zijn?? zou die alweer kunnen lopen na z'n blessurequote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef Adames het volgende:
Al dachten we dat natuurlijk ook nadat Rik vd Boog weg was.
De RvC en OR mogen mensen voordragen, de aandeelhouders (Vereniging 73% ---> Bestuursraad) beslissen wie er daadwerkelijk inkomen. Aandeelhouders kunnen ook mensen voordragen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht RvC onder leiding van Cruijff.
Snap er geen fuck meer van.
Naja, ik wacht wel af.
Hmm, hmm..quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De RvC en OR mogen mensen voordragen, de aandeelhouders (Vereniging 73% ---> Bestuursraad) beslissen wie er daadwerkelijk inkomen. Aandeelhouders kunnen ook mensen voordragen.
VI legt het wel duidelijk uit:quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, hmm..
Ben benieuwd. Theo, denk dat dat wel gesteund wordt.
quote:Cruijff en Ajax behouden regie na vrijwillig vertrek rvc
Het vrijwillig opstappen van Steven ten Have en co betekent voor Johan Cruijff dat aan een belangrijke voorwaarde is voldaan om de regie bij Ajax in eigen hand te houden.
Doordat de rvc-leden Steven ten Have, Marjan Olfers, Edgar Davids en Paul Römer de club uit eigen beweging verlaten, is het aan de bestuursraad van Ajax onder leiding van Hennie Henrichs om nieuwe commissarissen voor te dragen.
Volgens de clubstatuten mogen ook de aftredende commissarissen en de ondernemingsraad kandidaten voordragen. De uiteindelijke goedkeuring ligt in handen van de aandeelhoudersvergadering.
Wanneer de raad niet vrijwillig was opgestapt (en naar verwachting vrijdag tijdens de bijzondere aandeelhoudersvergadering was weggestemd), zou de Ondernemingskamer op zoek gaan naar een nieuwe raad voor de aan de beurs genoteerde club Ajax.
De Amsterdamse club zelf heeft in dat laatste geval veel minder invloed op de invulling van de nieuw te vormen rvc. Ajax houdt nu de regie en kan gaan zoeken naar personen met dezelfde visie als Cruijff.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Als grootste en de club met veruit de meeste prijzen in NLD mogen wij arrogant zijn.
Ik ben echte amsterdammer swa.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]Je snapt dat het "Amsterdamse arrogantie" wordt genoemd omdat Amsterdammers arrogant over kunnen komen he? Amsterdammers bluffen graag, de echte Amsterdammers bedoel ik dan, niet dat volk wat er nu voor een groot deel woont.
Dat gezegd hebbende: WIJ ZIJN DE BESTE
Noord. Moeder is jordanees en vader in geuzenveld opgegroeidquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam woon je?
quote:Geen zware blessure voor A1-spits Schoop
Dat was even schrikken tijdens Barcelona A1 - Ajax A1: Rowendy Schoop werd gestabiliseerd, kreeg een nekkraag om en werd per brancard van het veld gedragen. Een A-junior van Barcelona viel ongelukkig bovenop hem. Schoop werd in Barcelona direct onderzocht en de resultaten zijn positief. Er zijn geen bijzonderheden ontdekt, bevestigde Ajax aan Ajaxlife.nl. Er volgen extra checks, maar als de uitwedstrijd van de A1 tegen sc Heerenven dit weekeinde doorgaat, zou Schoop best alweer op het veld kunnen staan.
twitter:nickdebondt twitterde op donderdag 09-02-2012 om 00:22:44Bedankt allemaal voor het kijken en de leuke berichten! Met Schoop gaat het goed. Niks gebroken of scheef etc gelukkig reageer retweet
Ok je krijgt een passquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noord. Moeder is jordanees en vader in geuzenveld opgegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |