SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Je moet je toch ergens druk om maken...quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:12 schreef Lemming22 het volgende:
Tering, wat een gezeur zeg om Toivonen.
Troll actie.. en hypocriet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:12 schreef Lemming22 het volgende:
Tering, wat een gezeur zeg om Toivonen.
Pessimist. Dat worden gewoon 18 punten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Tegen de Graafschap heb ik geen twijfels. Het is het rijtje daarna; Feyenoord, Twente, NAC, Heerenveen en Ajax waar ik tegen op zie.
Optimistquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pessimist. Dat worden gewoon 18 punten.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
* Buitendam mompelt iets over gezamenlijke verlofdagen bij de Grote Beek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Optimisthoop dat je gelijk hebt..
Ik hoop het ook zo hard.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Optimisthoop dat je gelijk krijgt..
quote:ED: Depay open voor contractverlenging bij PSV
6 februari 2012
Zaakwaarnemer Ploegsma laat tegenover het Eindhovens Dagblad weten dat Memphis Depay openstaat voor een nieuw contract. "Een nieuwe verbintenis zou verstandig zijn van PSV. Memphis wil nu nog niet naar het buitenland en wil zijn ontwikkeling via PSV laten lopen. Dan is het goed om nu naar een nieuwe overeenkomst te gaan kijken."
quote:Brands: we moeten 100% zeker weten dat Zanka fysiek in orde is
7 februari 2012
Het rondkomen van de transfer van Zanka laat nog op zich wachten. Volgens Marcel Brands moet PSV voorzichtig zijn. "We zijn bezig om de resultaten van alle medische tests te bekijken, maar zijn in dit geval heel voorzichtig. We moeten 100% zeker zijn dat hij fysiek helemaal in orde is," zo liet de technisch directeur weten tegenover het Deense Tipsbladet.
PSV Netwerk
Volgens Brands betekent uitstel zeker geen afstel. "We zijn nog steeds in gesprek met de speler en de zaakwaarnemer en het doel is nog steeds om tot een overgang van de speler te komen."
quote:Rentree Hutchinson in PSV-basis lonkt
EINDHOVEN - Door een schorsing van Stanislav Manolev lonkt zondag een rentree in de basis voor PSV'er Atiba Hutchinson.
De Canadees is als rechtsback inzetbaar en traint alweer enkele weken bij PSV. Daarnaast maakte Hutchinson ook in de voorbereiding de nodige wedstrijdminuten. Een andere optie die trainer Fred Rutten heeft is het doorschuiven van Timothy Derijck naar de rechterkant. Daardoor zou Wilfred Bouma in het hart van de verdediging kunnen spelen. Heel aannemelijk is dat niet, doorgaans wisselt Rutten niet meer dan nodig is om de rest van het beoogde basiselftal intact te laten.
De Blauwe lotus is wel een goede tent. Kende goeie nasi krijgen.quote:'Ook Aziatisch restaurant in Philips Stadion'
8 februari 2012
In het Eindhovens Dagblad meldt de eigenaar van het Aziatische restaurant De Blauwe Lotus dat hij een akkoord heeft bereikt met PSV over een verhuizing naar het Philips Stadion. Een en ander moet nog wel rondgemaakt worden met de bank. Het Aziatische restaurant stond in de laatste Chinese Restaurant Top-100 op de tiende plaats. Naast Restaurant Avant Garde met (een Michelinster) en eetcafé De Verlenging komt er dan opnieuw een restaurant bij.
PSV Netwerk
Meer: Eindhovens Dagblad
waar komen die dan te zitten in het stadion?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Blauwe lotus is wel een goede tent. Kende goeie nasi krijgen.
Een stuk of 5 jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toivonen zei 'tering' in een filmpje..quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Die TT... Ik heb kennelijk iets gemist. Waar slaat dat op?
Zo hé, dat is heftig. Heeft de KNVB al een onderzoek ingesteld?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen zei 'tering' in een filmpje..
Het was ook maar om aan te geven hoe belachelijk het is om 18 punten te verwachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's weer een ander uiterste. Ik ga wel uit van een aantal winstpartijen.
Ja, het wordt wel echt een zeer pittige reeks.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook maar om aan te geven hoe belachelijk het is om 18 punten te verwachten![]()
Overigens zie ik 5 punten eerder gebeuren dan 18.
Het was een cynische opmerking.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook maar om aan te geven hoe belachelijk het is om 18 punten te verwachten![]()
Overigens zie ik 5 punten eerder gebeuren dan 18.
De mijne ook. Al zit er achter in mijn hoofd steeds een stemmetje dat zegt dat slechts 5 punten niet eens zo héél gek gedacht isquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking.
Er is geen pijl op te trekken. Maar 5 punten lijkt me erg weinig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De mijne ook. Al zit er achter in mijn hoofd steeds een stemmetje dat zegt dat slechts 5 punten niet eens zo héél gek gedacht is
Op deze uitslag afgaande blijft het spannend tot het einde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen dat AZ vanavond even punten laat liggen
Nee.. en nee. Van mij mag een voetballer best eens schelden als hij die behoefte heeft. Of dat nou een speler van PSV of van een andere club is. En dan valt tering ook best mee, ik heb ernstigere scheldwoorden gehoord. Van mij hoeven ze niet allemaal de braafste van de klas te zijn, juist diegenen die daarvan afwijken zijn vaak de meest interessante spelers.quote:
Als dat 18punten worden is het kampioenschap zo goed als binnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Graag niet meer hopen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen dat AZ vanavond even punten laat liggen
Wat ergquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen zei 'tering' in een filmpje..
Ieder team heeft te maken met een dip en die heeft AZ wellicht net achter de rug. Hebben in de laatste maand wel nog een aardig programma. Een beetje wat PSV nu krijgt. Vanzelfsprekend heeft Twente een relatief makkelijk programma. Alles verspreid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Buitendam het volgende:
ADO heeft het AZ niet echt moeilijk gemaakt, vanavond. Toch vind ik het nog altijd een kampioensteam. Zou me erg verbazen als ze lager dan de tweede plek eindigen.
Ik zou gelijk proberen voor een levenslang contract.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snel contract verlengen van Depay naar 2017
AZ heeft veel punten verbrast in de laatste 6 wedstrijden, maar ze doen zeker mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Buitendam het volgende:
ADO heeft het AZ niet echt moeilijk gemaakt, vanavond. Toch vind ik het nog altijd een kampioensteam. Zou me erg verbazen als ze lager dan de tweede plek eindigen.
Heb je nou weer een nieuwe nickname joh?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:34 schreef wittegorilla het volgende:
Ik snap niet dat sommige psv suporters van gaal niet willen.
We willen toch aanvallend voetbal zien,strijd,jeugd,prijzen,trainer met uitstraling ?
Dit alles haal je binnen als je van gaal binnen haal.
Dus voor mij de beste keuze als nieuwe trainer/coach.
[ afbeelding ]
Tiny Sanders is de beste Voorzitter die we ooit gehad hebben,maar hij is geen trainer !quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:38 schreef mrstylo het volgende:
Rot op met fucking Van Gaal. PSV heeft nu niet een trainer nodig dat de baas over PSV moet spelen, want dat is Tiny Sanders nu.
Ja en een nieuwe avatar,heb nu maar inloggegevens opgeslagen,quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nou weer een nieuwe nickname joh?
Ik snap dat wel, want:quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:34 schreef wittegorilla het volgende:
Ik snap niet dat sommige psv suporters van gaal niet willen.
We willen toch aanvallend voetbal zien,strijd,jeugd,prijzen,trainer met uitstraling ?
Dit alles haal je binnen als je van gaal binnen haal.
Dus voor mij de beste keuze als nieuwe trainer/coach.
[ afbeelding ]
En barca,bayern, az.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, want:
van Gaal <-----> Ajax
Dom gelul.... en dat uit jouw mond...???quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
En barca,bayern, az.
Hebben meer ajaxcieden gespeelt bij ons psv.
Kieft
Lerby
Vanenburg
kluivert
Beetje dom gelul dus
quote:Hier, bij Ajax, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond
Tsja, of dat nu zo relevant is? Je zou kunnen beargumenteren dat je liever zo iemand hebt dat Hiddink die helemaal nergens om geeft, en net zo lief bij Ajax gaat werken omdat dat ook wel een interessante baan is, en de waarde van PSV dus niet meer leeft dan welke andere club dan ook, die een leuke baan te bieden heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dom gelul.... en dat uit jouw mond...???
Geen van die heren die jij noemt heeft een groter Ajax hart dan van Gaal.
Wil jij een trainer voor PSV die dit zegt
[..]
Je bent wel erg zeker van je zaak...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef wittegorilla het volgende:
We zullen wel zien wie er komt , maar ik denk voor 100% dat het van gaal gaat worden.
En dat juich ik erg toe !!!!!
Ja heeel zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent wel erg zeker van je zaak...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:42 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
Ja en een nieuwe avatar,heb nu maar inloggegevens opgeslagen,
helaas, je moet je aan je belofte houdenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leonpsv het volgende:
[..]
hahaha tijd voor een echt acount en geen trolacount.
Dus wees gerust is me laatste en echte acount.
beste voorzitter ooit? Das wel een beetje overdreven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
Tiny Sanders is de beste Voorzitter die we ooit gehad hebben,maar hij is geen trainer !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
En dat is jullie aanvoerder, het is niet te geloven
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat een gejank, pannenkoek
Iemand met een persoonlijkheid past niet bij PSV, is dat het? Of wat anders? Dat de specifieke persoonlijkheid van Van Gaal niet bij PSV past? En waarom dan wel? Brabant staat toch voor warmte? Van Gaal staat bekend als een van de meest sociale coaches die er zijn. Misschien dat hij die warmte niet heeft voor de pers, maar spelers zijn in de regel louter positief over hem in dit opzicht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Van Gaal is een persoonlijkheid die niet bij PSV pas.
Ook niet bang om een neger op zijn plaats te zettenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onze oude aanvoerder beet mensen, dat is nou eens een aanvoerder.
Toivonen![]()
Van Gaal is ook zijn selectie nogal eens van de botte bijl, om maar eens Ribery aan te halen. Verder mag je rustig de oude topics terug lezen. Zo bijzonder enthousiast was men hier niet met de komst van Stevens volgens mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Iemand met een persoonlijkheid past niet bij PSV, is dat het? Of wat anders? Dat de specifieke persoonlijkheid van Van Gaal niet bij PSV past? En waarom dan wel? Brabant staat toch voor warmte? Van Gaal staat bekend als een van de meest sociale coaches die er zijn. Misschien dat hij die warmte niet heeft voor de pers, maar spelers zijn in de regel louter positief over hem in dit opzicht.
Verder is het juist erg interessant om te zien hoe een type als Van Gaal het hier zou doen. Mensen waren ook enorm blij met Huub 'Hitler' Stevens. Is er eentje met een PSV-verleden, en heeft in ieder opzicht gefaald. Heeft ook nooit een al te warme persoonlijkheid gehad.
[..]
Volgens mij was men juist wel blij met de komst van Stevens. Idee van een echte PSV-er die ook nog eens durfde door te pakken. En dat het niet botert tussen een speler en de trainer, kan altijd gebeuren. Denk maar aan Bakkal en Rutten. Oranjekandidaat, en een speler die ons veel geld op had kunnen leveren. Dat Van Gaal ook niet alleen maar loopt te aaien en ook durft in te grijpen, vind ik alleen maar positief. Dat liever dan een Rutten die een Berg, Engelaar of Isaksson ikweetniethoelang laat aanklooien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Gaal is ook zijn selectie nogal eens van de botte bijl, om maar eens Ribery aan te halen. Verder mag je rustig de oude topics terug lezen. Zo bijzonder enthousiast was men hier niet met de komst van Stevens volgens mij.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onze oude aanvoerder beet mensen
Tussen leonpsv en wittegorilla had hij nog een account:quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
helaas, je moet je aan je belofte houden
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tussen leonpsv en wittegorilla had hij nog een account:
icebodhi
leonsquote:
nee, alleen FA'squote:
Maar dat is alleen relevant als hij een ban heeft. Want dan mag je niet onder een ander account door. Nieuwe accounts aanmaken is niet verboden volgens mij. Staat vooral treurigquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen FA's dat altijd dan, of moeten jullie aangeven om dat uit te voeren?
Zou eigenlijk wel iets aan gedaan moeten worden, is fucking irritant steeds een nieuwe account.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dat is alleen relevant als hij een ban heeft. Want dan mag je niet onder een ander account door. Nieuwe accounts aanmaken is niet verboden volgens mij. Staat vooral treurig
Hoe zit het dan met mensen die bij elkaar in huis wonen? 'Pech'?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dat is alleen relevant als hij een ban heeft. Want dan mag je niet onder een ander account door. Nieuwe accounts aanmaken is niet verboden volgens mij. Staat vooral treurig
Als dat aannemelijk valt te maken is dat no problem. Aan postgedrag zie over het algemeen precies of het één iemand is met meerdere accounts of dat het meerdere met meerdere accounts zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met mensen die bij elkaar in huis wonen? 'Pech'?
Je snapt toch wel dat de uitstraling van Van Gaal meer "Ajax" is dan "PSV"?quote:Over Van Gaal, die staat naar binnen toe echt bekend als sociale man. Dat hoorik van alle spelers. Dat een Ribery problemen met hem had, ok. Maar zoals gezegd, kan dat gebeuren. Verder heb ik ook niet echt het idee dat iemand wel of niet bij PSV past op basis van zijn karakter. Een goede trainer of spelers is dat, en daarmee gewoon geschikt voor PSV. Dat hele idee van clubcultuur is sowieso onzin wanneer je iedere topper het liefst zou willen binnenhalen. Die onzin in termen van 'arrogant' (9 van de 10 keer dat dit oer iemand gezegd wordt is dit sowieso onzin) of dat het niet zo'n aardig persoon is, wat boeit het?
Niet dat ik zo'n groot voorstander van Van Gaal ben. Maar dat dat man wat achtergrond heeft die voor hem spreekt, is een gegeven. Wie wil je dan? Harm van Veldhoven?
Geen enkele gebanned, niemand weet waarom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel accounts aanmaken ?
Of zijn die andere allemaal gebanned ?
hij vergeet steeds de combinatie nickname / password.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel accounts aanmaken ?
Of zijn die andere allemaal gebanned ?
hoe meer accounts hoe moeilijker het wordtquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hij vergeet steeds de combinatie nickname / password.
Cocu gaat een jeugdteam trainen, wel een beetje bij blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen enkele gebanned, niemand weet waarom.
Ik denk dat PSV voor Cocu gaat, of nou ja... Ik hoop het.
ohquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cocu gaat een jeugdteam trainen, wel een beetje bij blijven
Dat merk je ook aan de hoeveelheid posts per account, het wordt steeds minder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe meer accounts hoe moeilijker het wordt
Er valt weinig over te zeggen meestal. Als een paar grote clubs op de aankooptour gaan, komt er een hoop geld vrij en vinden er daarmee ook een hoop transfers plaats.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef rubbereend het volgende:
Brands rekent op rustige zomer bij PSV
logisch ook, spelers gaan over het algemeen niet binnen een jaar weg. Er lopen wat contracten af, vervanging is er voor een groot deel al.
PSV is aan zijn stand verplicht een 6-0 op het bord te noterenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een dag dichter bij een nieuwe wedstrijd van mijn PSV
Gewoon 3 punten ,kampioen worden we toch wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is aan zijn stand verplicht een 6-0 op het bord te noteren
Nah, ik eis minimaal 11-0quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is aan zijn stand verplicht een 6-0 op het bord te noteren
Nigga please, 4x Matavz 2x Mertens 2x de Stroot 2x Toivonen 1x Labyadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Manolev? Geeft toch de meeste voorzetten
Ben jij dat, Leon?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:16 schreef wittegorilla het volgende:
De naam van Louis van Gaal gaat steeds nadrukkelijker rond bij PSV. Bij een bijeenkomst van de Eindhovense persclub liet technische directeur Marcel Brands weten dat Louis van Gaal een goede optie zou kunnen zijn voor PSV. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad vrijdagmorgen. "Ik denk dat Louis best bij deze club kan passen, ik heb vier jaar met hem gewerkt. Voor een trainer is het vrij simpel, er moeten prijzen gepakt worden. Op dat moment zijn ook de supporters tevreden. Ik denk dat negentig procent van de mensen niet weet hoe Louis werkelijk is,”
Geloof me Van Gaal komt , en das het beste voor ons psv
Overdreven man.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nigga please, 4x Matavz 2x Mertens 2x de Stroot 2x Toivonen 1x Labyad
11x assist van Hutchinson.
Provenciaale reactie van een lampekap,doe eens normaal gast.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:25 schreef Zorro het volgende:
Als van Gaal het wordt hoop ik iedere wedstrijd dat PSV verliest, liefst dik
Zodat hij weer heel snel oprot
Ik was ook een van de weinigen die blij was dat Nederland het WK van 2002 miste, gewoon omdat van Gaal
Beste optie? Jij denkt dat van Gaal (mocht hij komen) bij PSV blijft, als halverwege het seizoen een topclub met een topaanbieding komt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:33 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
Provenciaale reactie van een lampekap,doe eens normaal gast.
Voor ons psv is van gaal de beste optie !
Ja , geen clausule in zijn contract zetten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beste optie? Jij denkt dat van Gaal (mocht hij komen) bij PSV blijft, als halverwege het seizoen een topclub met een topaanbieding komt?
Ja, want een contract zonder clausule wordt altijd uitgedient...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:29 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
Ja , geen clausule in zijn contract zetten.
Die nemen een engelsman ,wel blijven opletten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:33 schreef Zorro het volgende:
Kunnen we de Engelsen niet een beetje onder druk zetten, zodat ze van Gaal als bondscoach nemen? Of zo?
sukkelquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:25 schreef Zorro het volgende:
Ik was ook een van de weinigen die blij was dat Nederland het WK van 2002 miste, gewoon omdat van Gaal
Wat een droeftoeter benne gij , nepsupporterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:25 schreef Zorro het volgende:
Geloof me als ie trainer bij ons psv wordt , ga je hem nog waarderen ook !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:27 schreef Zorro het volgende:
Als het om v Gaal gaat krijg ik inderdaad oogkleppen op en zo. Dan denk ik alleen nog maar "weg, weg!"
Soort Pavlov reactie of zo.
Zegzeg, het is ONS PSVquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een dag dichter bij een nieuwe wedstrijd van mijn PSV
Dit is gewoon provinciale triestheid. Geldt trouwens voor alle mensen die hun haat meer laten wegen dan hun supporterschap. Dit soort opportunistische nepsupporters die het liefst alleen maar ideale schoonzonen zien en de illusie hebben dat die spelers en trainers ook maar ene zier geven om wat voor supporters op de tribune staan en hun ook aardig moet vinden oid. Van die zelfde mensen die fan zijn van Van Nistelrooij omdat hij zgn. zo lekker gewoon is gebleven, en niet arrogant is, etc. etc. Allemaal zelfverzonnen bullshit op basis waarvan dit soort mensen hun supporterschap bepalen op basis van een incestueuze, stompzinnig idealistisch, egocentrische en vaak ook semi-racistische redenatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:25 schreef Zorro het volgende:
Jij kent trainers die dat wel doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beste optie? Jij denkt dat van Gaal (mocht hij komen) bij PSV blijft, als halverwege het seizoen een topclub met een topaanbieding komt?
Feijenoord een makkie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
zo 19-2 12.30 FC Groningen - PSV
zo 26-2 14.30 PSV - Feyenoord
zo 4-3 16.30 PSV - FC Twente
zo 11-3 12.30 NAC Breda - PSV
zo 18-3 14.30 PSV - SC Heerenveen
zo 25-3 16.30 Ajax - PSV
![]()
Twente thuis of NAC uit zie ik het snelste puntverlies. Maar PSV moet gewoon alles kunnen winnen
Zullen Sigtorson en Boerrigter al terug zijn?
Boerrigter neem ik aan van wel, Sightorsson zal wel niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
zo 25-3 16.30 Ajax - PSV
![]()
Twente thuis of NAC uit zie ik het snelste puntverlies. Maar PSV moet gewoon alles kunnen winnen
Ik zie niet hoe Van Gaal aan het elftal verder gaat werken en bovendien zal hij veel kosten. Het is opportunisme zonder lange-termijn visie. Daarnaast is PSV niet de afvoerput van wat bij Ajax niet aan de slag kon. Voor je het weet loopt die Blind er ook ineens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is gewoon provinciale triestheid. Geldt trouwens voor alle mensen die hun haat meer laten wegen dan hun supporterschap. Dit soort opportunistische nepsupporters die het liefst alleen maar ideale schoonzonen zien en de illusie hebben dat die spelers en trainers ook maar ene zier geven om wat voor supporters op de tribune staan en hun ook aardig moet vinden oid. Van die zelfde mensen die fan zijn van Van Nistelrooij omdat hij zgn. zo lekker gewoon is gebleven, en niet arrogant is, etc. etc. Allemaal zelfverzonnen bullshit op basis waarvan dit soort mensen hun supporterschap bepalen op basis van een incestueuze, stompzinnig idealistisch, egocentrische en vaak ook semi-racistische redenatie.
Dan komt van Bommel toch niet. Hoe moeilijk is de keus nu eigenlijk? Het 100 jarig bestaan van PSV vieren met de terugkeer van van Bommel en een willekeurig aanvallend ingestelde trainer of Louis van fucking Gaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:16 schreef wittegorilla het volgende:
De naam van Louis van Gaal gaat steeds nadrukkelijker rond bij PSV. Bij een bijeenkomst van de Eindhovense persclub liet technische directeur Marcel Brands weten dat Louis van Gaal een goede optie zou kunnen zijn voor PSV. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad vrijdagmorgen. "Ik denk dat Louis best bij deze club kan passen, ik heb vier jaar met hem gewerkt. Voor een trainer is het vrij simpel, er moeten prijzen gepakt worden. Op dat moment zijn ook de supporters tevreden. Ik denk dat negentig procent van de mensen niet weet hoe Louis werkelijk is,”
Geloof me Van Gaal komt , en das het beste voor ons psv
Ja zo lust ik er nog wel 10quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer voor jullie dat van Bommel niet in de winterstop is gekomen. Met hem erbij was het kampioenschap op zeker binnen geweest.
Die geeft een Gini, Strootman, Toivonen of Labyad wel een schop als ze niet harder werken voor de winstquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
Jammer voor jullie dat van Bommel niet in de winterstop is gekomen. Met hem erbij was het kampioenschap op zeker binnen geweest.
Ik bedoel dan ook Matavz rust he..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
Geef Wijnaldum maar even wedstrijdrust. We kunnen hem de komende tijd nog vaak geboeg gebruiken. Tegen de Graafschap mogen best wat andere spelers in het basiselftal. Depay bijvoorbeeld.
Je was je logingegevens weer kwijt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:37 schreef fightgorilla het volgende:
Depay moet je gebruiken als stand in voor dries.
En de buitenspelers moeten gewoon meer ballen geven aan matavz dan komen de goals vanzelf.
En keuze van bommel of van gaal is een moeilijke,maar ik kies voor van gaal.
Groningen uit, Heereveen in sterke doen dus dat word ook lastig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
zo 25-3 16.30 Ajax - PSV
![]()
Derijck heeft zijn vrouw gepakt. Anders snap ik het ook niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heeft Rutten zo'n hekel aan Derijck?
hoezo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Rutten moet eerst naar zich zelf kijken en dan pas kritiek leveren op derijck.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft hem gister voor de zoveelste keer compleet afgebrand omdat Derijck zijn ambities in een interview aangaf. Dit had volgens Rutten niet gemogen omdat hij vindt dat Derijck nog te weinig bij Psv heeft laten zien en het daarom onrespectvol is richting PSV. Snappen doe ik het niet, maar Rutten is opnieuw erg boos op hemquote:
Zijn dochter geneukt, net als Marcellis, en dan heb je het gedaan bij Rutten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft hem gister voor de zoveelste keer compleet afgebrand omdat Derijck zijn ambities in een interview aangaf. Dit had volgens Rutten niet gemogen omdat hij vindt dat Derijck nog te weinig bij Psv heeft laten zien en daarom onrespectvol is richting PSV. Snappen doe ik het niet, maar Rutten is opnieuw erg boos op hem
Hutch of derijck , geen domme vragen stellen kulekequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moet dat morgen zonder Manolev?
Gewoon niet spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moet dat morgen zonder Manolev?
Klinkt nog best aannemelijk. Is zijn dochter nog wat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn dochter geneukt, net als Marcellis, en dan heb je het gedaan bij Rutten.![]()
Iedereen mag in de verdediging van PSV jaar in jaar uit er lustig op los blunderen maar Derijck en eerder Marcellis krijgen bij de kleinste fout al meteen de trainer in de pers over zich heen
Wie ben jij nou weer??quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:46 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Hutch of derijck , geen domme vragen stellen kuleke
Lolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
fightgorilla
psvleons
lijpie
psvdiablo
psvcubo
psvhooli
psvcoach
leonpsv
icebodhi
wittegorilla
leons
Pick one.
Weet niet eens of hij een dochter heeft. Het is een hypothese die ik opgesteld heb toen Marcellis na een moeizame seizoensstart ineens totaal uit beeld was bij Fred terwijl de rest van de defensie blunder op blunder mocht stapelen en toch een basisplek hield. De geschiedenis lijkt zich te herhalen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt nog best aannemelijk. Is zijn dochter nog wat?
We spelen thuis hoor !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Kenju het volgende:
De Graafschap, daar doet PSV het in de regel niet best hoor. Hebben er zelfs een keer een kampioenschap kunnen verliezen. Begin 2000-er jaren ergens. Ajax moest gelijkspelen of verliezen van NEC, en PSV moest winnen van De Graafschap. PSV won niet (gelijk of verloren), en Ajax verloor geen punten, gelukkig. Anders was Ajax kampioen toen geworden doordat PSV niet van de Graafschap kon winnen.
We spelen thuis harry..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Kenju het volgende:
De Graafschap, daar doet PSV het in de regel niet best hoor. Hebben er zelfs een keer een kampioenschap kunnen verliezen. Begin 2000-er jaren ergens. Ajax moest gelijkspelen of verliezen van NEC, en PSV moest winnen van De Graafschap. PSV won niet (gelijk of verloren), en Ajax verloor geen punten, gelukkig. Anders was Ajax kampioen toen geworden doordat PSV niet van de Graafschap kon winnen.
Ja, Leon, maar weet je wat het is jongen? Alles wat jij hier neer zet dat ik neem ik ook gewoon direct aan. Je hebt duidelijk verstand van zaken, goed ingelezen en de feiten helder en duidelijk op een rijtje. Het is jammer dat dat bij de technische staf van PSV gewoon minder is, maar met een beetje mazzel komt daar na Rutten verandering in. Eenieder met jouw mentaliteit is wat mij betreft van harte welkom bij de club!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:23 schreef fightgorilla het volgende:
Onderschatting kom door de trainer,en fred is altijs saai en suf.
Dus laten we het morgen maar gaan zien,god wat hoop ik op van gaal.
Daarom komt van gaal ook binnendamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Leon, maar weet je wat het is jongen? Alles wat jij hier neer zet dat ik neem ik ook gewoon direct aan. Je hebt duidelijk verstand van zaken, goed ingelezen en de feiten helder en duidelijk op een rijtje. Het is jammer dat dat bij de technische staf van PSV gewoon minder is, maar met een beetje mazzel komt daar na Rutten verandering in. Eenieder met jouw mentaliteit is wat mij betreft van harte welkom bij de club!
Laten we het hopen. Honderdjarig bestaan en dan zo'n diehard PSV'er als Louis binnentrekken. Mooi dat pseudo-Ajacied van Bommel dan ook weg blijft. Totaal onbruikbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:39 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Daarom komt van gaal ook binnendam
jouw vrienden zijn je andere accounts op FOK! ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
De beste trainer voor ons mooie psv,wie dat niet vind snap het niet,maar ik neem aan dat niet alle psv supporters provenciaal zijn.
Mijn psv vrienden zien hem graag komen.
Ehm..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
De beste trainer voor ons mooie psv,wie dat niet vind snap het niet,maar ik neem aan dat niet alle psv supporters provenciaal zijn.
Laat maar komen, ik lach me nu al (de) krom(me).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ook wel een keer jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:13 schreef fightgorilla het volgende:
Najah vervangt Manolev in wedstrijdselectie van PSV , zou die dooie het dan toch een keer durfen ?
Gaat rutten me verrassen met een talent een kans te geven ?
Tegen Geraldo Antonio. Die had in de douche tegen hem aan geplast en Kose wilde hem daarna terugpakken.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef mrstylo het volgende:
Wow wat een sukkel. Is er niet meer informatie erover? Tegen wie was het en waarom.
Serieus?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Geraldo Antonio. Die had in de douche tegen hem aan geplast en Kose wilde hem daarna terugpakken.
Ja, volgens iemand op het PSV Netwerk wel. Die heeft het tot nu toe altijd goed gehad mbt de jeugdspelers.quote:
WTF.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, volgens iemand op het PSV Netwerk wel. Die heeft het tot nu toe altijd goed gehad mbt de jeugdspelers.
Nee hoor, hij heeft een week geleden al vertelt dat Kose met een mes gedreigt heeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef fightgorilla het volgende:
En daar zijn de broodjes aap verhalen weer van de zo genaamde insiders
bewijs kulekequote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft een week geleden al vertelt dat Kose met een mes gedreigt heeft.
Kijk das bewijs , geloof je nuquote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum8/784.php
En dan de posts van Prince lezen.
Cruijff.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
Staat ook op VI enzo dus ga ergens anders moeilijk doen.
Maar dit is al weer de tweede incident.
Eerst met die Mocro die nu bij Heerenveen speelt en nu dit.
PSV A1 heeft echt een reorganisatie nodig.
Ze moeten die Libregts (trainer) gewoon wegsturen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
Staat ook op VI enzo dus ga ergens anders moeilijk doen.
Maar dit is al weer de tweede incident.
Eerst met die Mocro die nu bij Heerenveen speelt en nu dit.
PSV A1 heeft echt een reorganisatie nodig.
Cocu is volgend jaar toch trainer?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze moeten die Libregts (trainer) gewoon wegsturen.
Willen ze wel ja, weet alleen niet of dat al zeker is. Tegen Cocu kijken de meeste spelers toch wel op en willen ze graag leren denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cocu is volgend jaar toch trainer?
Maar ik hoop nog steeds op Faber-Cocu.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willen ze wel ja, weet alleen niet of dat al zeker is. Tegen Cocu kijken de meeste spelers toch wel op en willen ze graag leren denk ik.
Ben benieuwd of ie al gereageerd heeft voor deze post staat.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik hoop nog steeds op Faber-Cocu.
Serieus wie wilt Van Gaal tijdens 100 jarige bestaan van PSV.
Jamaar zij hebben mij nog niet overtuigdquote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
2e helft kon ik echt niet verdragen.
En weer kut wissels, geef fucking talenten eens een kans.
Meen je dit?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Was volgens mij geen fopduik van Mertens, overigens. Ik kan het verkeerd gezien hebben, maar volgens mij greep Wormgoor naar zijn voet toen Mertens sprong.
Ja, ik heb de beelden nu al een paar keer gezien en ik ben ervan overtuigd dat Wormgoor Mertens met zijn linkerhand bij de voet grijpt.quote:
Nee, dan zijn we het eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden nu al een paar keer gezien en ik ben ervan overtuigd dat Wormgoor Mertens met zijn linkerhand bij de voet grijpt.
8 dubbele zelfs!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Doublepain het volgende:
Mertens sprong, anders had hij een 4dubbele beenbreuk
Hij heeft een punt, als Mertens niet sprong was ie de lul geweest. Op het moment dat hij springt pakt Wormgoor hem bij z'n enkel en toen ging ie, lichtelijke theatraal, terecht naar de grond.quote:
Tikkietakkie voetbal met Lens als afmakerquote:Op zondag 12 februari 2012 17:57 schreef zerokil het volgende:
Hoe was die goal van lens nou?
Ik weet zeker dat ik hem gezien heb maar kan hem niet meer voor de dag halen...
nou die eerste dus ongeveer, als ze gat hadden blijven geven had de 10 er ook wel ingezetenquote:Op zondag 12 februari 2012 03:04 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed, tegen de Graafschap kan het net zo goed 6-1 worden als 1-0
twitter:ELJERO17ELIA twitterde op zondag 12-02-2012 om 16:52:06ik hou echt van fred rutten maar hij had @MemphisDepay22 echt vandaag ze debuut moeten laten maken #lovefred reageer retweet
Gelukkig niet. Zullen we over een paar weken wel weer krijgen als we thuis tegen Twente moeten.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft Blom eigenlijk PSV al weer eens gefloten na die belachelijke rode kaart?
Is voor hem niet te hopenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zullen we over een paar weken wel weer krijgen als we thuis tegen Twente moeten.
Ja bij zo'n stand en met een Europese wedstrijd in het vooruitzicht was dit hét ideale moment om de basiskrachten wat rust te gunnen en wat jonge talenten speelminuten te geven....quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef mrstylo het volgende:
twitter:ELJERO17ELIA twitterde op zondag 12-02-2012 om 16:52:06ik hou echt van fred rutten maar hij had @MemphisDepay22 echt vandaag ze debuut moeten laten maken #lovefred reageer retweet
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja bij zo'n stand en met een Europese wedstrijd in het vooruitzicht was dit hét ideale moment om de basiskrachten wat rust te gunnen en wat jonge talenten speelminuten te geven....
Behalve voor Fredje...
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jamaar zij hebben mij nog niet overtuigd
[/Rutten]
Mja, al zal Rutten zo verdedigend mogelijk spelen waarschijnlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit Groningen moet je gewoon pakken volgende week.
Waarom verwacht ik eigenlijk hetzelfde als jou.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, al zal Rutten zo verdedigend mogelijk spelen waarschijnlijk
Ik vind het geen schwalbe. Als je tijdens het springen iemand vastpakt bij zijn enkel komt hij veel sneller ten val dan wanneer iemand met beide benen op de grond staat. Sloeg ook nergens op hoe de NOS hem benaderde tijdens het interview.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een punt, als Mertens niet sprong was ie de lul geweest. Op het moment dat hij springt pakt Wormgoor hem bij z'n enkel en toen ging ie, lichtelijke theatraal, terecht naar de grond.
Als je iemands voet pakt terwijl hij daarop wil gaan landen dan val je automatisch theatraal.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een punt, als Mertens niet sprong was ie de lul geweest. Op het moment dat hij springt pakt Wormgoor hem bij z'n enkel en toen ging ie, lichtelijke theatraal, terecht naar de grond.
Dat was toch gewoon schandalig.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het geen schwalbe. Als je tijdens het springen iemand vastpakt bij zijn enkel komt hij veel sneller ten val dan wanneer iemand met beide benen op de grond staat. Sloeg ook nergens op hoe de NOS hem benaderde tijdens het interview.
Nee, ik vind het ook zeker geen schwalbe. In de lucht ben je zo ontzettend snel uit balans dat hij onmogelijk nog staande terecht kon komen. Of het ietwat theatraal was, daar zou je over kunnen discussieren, maar een 100% pingel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het geen schwalbe. Als je tijdens het springen iemand vastpakt bij zijn enkel komt hij veel sneller ten val dan wanneer iemand met beide benen op de grond staat. Sloeg ook nergens op hoe de NOS hem benaderde tijdens het interview.
Wanneer je in de lucht nog theatraal kunt doen, kun je wel erg goed acteren. Inderdaad gewoon een penalty, al werd deze om de verkeerde reden gegeven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook zeker geen schwalbe. In de lucht ben je zo ontzettend snel uit balans dat hij onmogelijk nog staande terecht kon komen. Of het ietwat theatraal was, daar zou je over kunnen discussieren, maar een 100% pingel.
Je kunt natuurlijk wel een beetje in de lucht het erger maken dan het is. Guidetti tegen Ajax schoot me direct te binnen. Hoe hij in de lucht acteert bij het vallen in de 16.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer je in de lucht nog theatraal kunt doen, kun je wel erg goed acteren. Inderdaad gewoon een penalty, al werd deze om de verkeerde reden gegeven.
Over het resultaat, daar ben ik niet erg tevreden over. 4-1 Tegen de nummer laatst. Tegengoal, bij het rustig aan doen. Waarom moet je kan het niet gewoon helemaal dicht getimmerd worden en kan zelfs De Graafschap tegen een consoliderend PSV scoren?
Vind ik niet in de lucht. Mertens voelt in de lucht zijn been haken, en doet dan niets raars. Sterker nog, ik heb het idee dat hij loopt te trappelen om toch te staan. Wellicht dat hij bij die eerste beweging van die verdediger wat theatraal doet. Maar het tweede deel was volgens mij gewoon een val.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel een beetje in de lucht het erger maken dan het is. Guidetti tegen Ajax schoot me direct te binnen. Hoe hij in de lucht acteert bij het vallen in de 16.
Ben ik het mee eens. Ik snap dan ook niet dat Rutten dit niet inziet. Die probeert al drie jaar te consolideren, te spelen vanuit de controle, en dat heeft ons kampioenschappen gekost, en meerdere miljoenen doordat Afellay te laag in de markt kwam te staan en daardoor laat en voor een laag bedrag verkocht werd.quote:En dat PSV to-taal niet kan consolideren is een understatement. De aanval is bij dit team de aller- allerbeste verdediging.
woensdag 24 augustus 2011 @ 14:01 • 5quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het grote PSV topic #495 - Ried thuis, altijd lastig
Wat is er eigenlijk met deze OP gebeurd?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Sowieso voor van Bommel gaan, fuck van Gaal.
Ben benieuwd of ze na al die kritiek toch voor Van Gaal kiezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze gaan echt NOOIT voor Van Gaal kiezen nu.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze na al die kritiek toch voor Van Gaal kiezen.
Zou wel mooi zijn als hij bij twee clubs afgewezen wordt dit jaar.
Dat is niet te hopen neequote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze gaan echt NOOIT voor Van Gaal kiezen nu.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef BeamofLight het volgende:
Zou Labyad een fijn gesprek hebben gehad met de zojuist ontslagen trainer van sporting?
Zou Labyad een fijn gesprek hebben gehad met de zojuist ontslagen trainer van sporting?
Niet meer up-to-date gehouden waarschijnlijk?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het grote PSV topic #495 - Ried thuis, altijd lastig
Wat is er eigenlijk met deze OP gebeurd?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-02-2012 om 20:26:55Jong #PSV wint met 4-0 van Jong #Heracles. Goals van #Koch, #Depay, #Ritzmaier en #Bourdouxhe. reageer retweet
Maar bij PSV krijgen ze geen kans met een 4-0 voorsprong.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-02-2012 om 20:26:55Jong #PSV wint met 4-0 van Jong #Heracles. Goals van #Koch, #Depay, #Ritzmaier en #Bourdouxhe. reageer retweet
Bij PSV wel, bij Rutten niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar bij PSV krijgen ze geen kans met een 4-0 voorsprong.
Ik vond het niet heel gek Wuytens erin kwam voor Labyadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij PSV wel, bij Rutten niet.
Na de twee wissels die we elke wedstrijd zien. Laat Willems dan 90 minuten staan en geef Depay of Ritzmaier minuten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel gek Wuytens erin kwam voor Labyad
Voor Rutten ook maar sporadisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij PSV wel, bij Rutten niet.
Als je ze niet de kans geeft weet je eigenlijk ook niet of ze het aankunnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Depay en ritzmaier zitten helaas nog niet hoog genoeg in de concentratie. Die moeten met name in dat stuk nog veel leren. Denk ik dat de uitleg van Fred zou zijn als je het hem zou vragen.
Rust gunnen lijkt me nog het belangrijkste argument. Met een 4-0 stand had hij al 2x moeten wisselen in de rust. Gewoon een Ritzmaier en Depay een helft de kans geven.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja bij zo'n stand en met een Europese wedstrijd in het vooruitzicht was dit hét ideale moment om de basiskrachten wat rust te gunnen en wat jonge talenten speelminuten te geven....
Behalve voor Fredje...
Het is te hopen van wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Engelaar nou geblesseerd of niet?
Anders verwacht ik hem nog wel in de moeilijke uitwedstrijd tegen Trabzansporquote:
Hoewel zijn baard veel moslims doet schrikkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders verwacht ik hem nog wel in de moeilijke uitwedstrijd tegen Trabzanspor
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel zijn baard veel moslims doet schrikken
FUUUUUUUquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Engelaar nou geblesseerd of niet?
Dat kan je na die 2 wedstrijdjes nog niet zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Hutch is de oude hutch ook niet meer.
Engelaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben wij hard nodig in deze reeks
Oké, kan ritme zijn. Maar toch, ik had liever manolev.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan je na die 2 wedstrijdjes nog niet zeggen
Daarbij was hij baas op 't middenveld en stond hij nu back.
Dat doet Mano 20 keer per wedstrijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké, kan ritme zijn. Maar toch, ik had liever manolev.Vooral toen hij een mannetje voorbij wilde spelen, wat totaal mislukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |