Ja, Leon, maar weet je wat het is jongen? Alles wat jij hier neer zet dat ik neem ik ook gewoon direct aan. Je hebt duidelijk verstand van zaken, goed ingelezen en de feiten helder en duidelijk op een rijtje. Het is jammer dat dat bij de technische staf van PSV gewoon minder is, maar met een beetje mazzel komt daar na Rutten verandering in. Eenieder met jouw mentaliteit is wat mij betreft van harte welkom bij de club!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:23 schreef fightgorilla het volgende:
Onderschatting kom door de trainer,en fred is altijs saai en suf.
Dus laten we het morgen maar gaan zien,god wat hoop ik op van gaal.
Daarom komt van gaal ook binnendamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Leon, maar weet je wat het is jongen? Alles wat jij hier neer zet dat ik neem ik ook gewoon direct aan. Je hebt duidelijk verstand van zaken, goed ingelezen en de feiten helder en duidelijk op een rijtje. Het is jammer dat dat bij de technische staf van PSV gewoon minder is, maar met een beetje mazzel komt daar na Rutten verandering in. Eenieder met jouw mentaliteit is wat mij betreft van harte welkom bij de club!
Laten we het hopen. Honderdjarig bestaan en dan zo'n diehard PSV'er als Louis binnentrekken. Mooi dat pseudo-Ajacied van Bommel dan ook weg blijft. Totaal onbruikbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:39 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Daarom komt van gaal ook binnendam
jouw vrienden zijn je andere accounts op FOK! ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
De beste trainer voor ons mooie psv,wie dat niet vind snap het niet,maar ik neem aan dat niet alle psv supporters provenciaal zijn.
Mijn psv vrienden zien hem graag komen.
Ehm..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
De beste trainer voor ons mooie psv,wie dat niet vind snap het niet,maar ik neem aan dat niet alle psv supporters provenciaal zijn.
Laat maar komen, ik lach me nu al (de) krom(me).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ook wel een keer jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:13 schreef fightgorilla het volgende:
Najah vervangt Manolev in wedstrijdselectie van PSV , zou die dooie het dan toch een keer durfen ?
Gaat rutten me verrassen met een talent een kans te geven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |