Rutten moet eerst naar zich zelf kijken en dan pas kritiek leveren op derijck.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heeft Rutten zo'n hekel aan Derijck?
Hij heeft hem gister voor de zoveelste keer compleet afgebrand omdat Derijck zijn ambities in een interview aangaf. Dit had volgens Rutten niet gemogen omdat hij vindt dat Derijck nog te weinig bij Psv heeft laten zien en het daarom onrespectvol is richting PSV. Snappen doe ik het niet, maar Rutten is opnieuw erg boos op hemquote:
Zijn dochter geneukt, net als Marcellis, en dan heb je het gedaan bij Rutten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom heeft Rutten zo'n hekel aan Derijck?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft hem gister voor de zoveelste keer compleet afgebrand omdat Derijck zijn ambities in een interview aangaf. Dit had volgens Rutten niet gemogen omdat hij vindt dat Derijck nog te weinig bij Psv heeft laten zien en daarom onrespectvol is richting PSV. Snappen doe ik het niet, maar Rutten is opnieuw erg boos op hem
Hutch of derijck , geen domme vragen stellen kulekequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moet dat morgen zonder Manolev?
Gewoon niet spelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moet dat morgen zonder Manolev?
Klinkt nog best aannemelijk. Is zijn dochter nog wat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn dochter geneukt, net als Marcellis, en dan heb je het gedaan bij Rutten.![]()
Iedereen mag in de verdediging van PSV jaar in jaar uit er lustig op los blunderen maar Derijck en eerder Marcellis krijgen bij de kleinste fout al meteen de trainer in de pers over zich heen
Wie ben jij nou weer??quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:46 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Hutch of derijck , geen domme vragen stellen kuleke
Lolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
fightgorilla
psvleons
lijpie
psvdiablo
psvcubo
psvhooli
psvcoach
leonpsv
icebodhi
wittegorilla
leons
Pick one.
Weet niet eens of hij een dochter heeft. Het is een hypothese die ik opgesteld heb toen Marcellis na een moeizame seizoensstart ineens totaal uit beeld was bij Fred terwijl de rest van de defensie blunder op blunder mocht stapelen en toch een basisplek hield. De geschiedenis lijkt zich te herhalen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt nog best aannemelijk. Is zijn dochter nog wat?
We spelen thuis hoor !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Kenju het volgende:
De Graafschap, daar doet PSV het in de regel niet best hoor. Hebben er zelfs een keer een kampioenschap kunnen verliezen. Begin 2000-er jaren ergens. Ajax moest gelijkspelen of verliezen van NEC, en PSV moest winnen van De Graafschap. PSV won niet (gelijk of verloren), en Ajax verloor geen punten, gelukkig. Anders was Ajax kampioen toen geworden doordat PSV niet van de Graafschap kon winnen.
We spelen thuis harry..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef Kenju het volgende:
De Graafschap, daar doet PSV het in de regel niet best hoor. Hebben er zelfs een keer een kampioenschap kunnen verliezen. Begin 2000-er jaren ergens. Ajax moest gelijkspelen of verliezen van NEC, en PSV moest winnen van De Graafschap. PSV won niet (gelijk of verloren), en Ajax verloor geen punten, gelukkig. Anders was Ajax kampioen toen geworden doordat PSV niet van de Graafschap kon winnen.
Ja, Leon, maar weet je wat het is jongen? Alles wat jij hier neer zet dat ik neem ik ook gewoon direct aan. Je hebt duidelijk verstand van zaken, goed ingelezen en de feiten helder en duidelijk op een rijtje. Het is jammer dat dat bij de technische staf van PSV gewoon minder is, maar met een beetje mazzel komt daar na Rutten verandering in. Eenieder met jouw mentaliteit is wat mij betreft van harte welkom bij de club!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:23 schreef fightgorilla het volgende:
Onderschatting kom door de trainer,en fred is altijs saai en suf.
Dus laten we het morgen maar gaan zien,god wat hoop ik op van gaal.
Daarom komt van gaal ook binnendamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Leon, maar weet je wat het is jongen? Alles wat jij hier neer zet dat ik neem ik ook gewoon direct aan. Je hebt duidelijk verstand van zaken, goed ingelezen en de feiten helder en duidelijk op een rijtje. Het is jammer dat dat bij de technische staf van PSV gewoon minder is, maar met een beetje mazzel komt daar na Rutten verandering in. Eenieder met jouw mentaliteit is wat mij betreft van harte welkom bij de club!
Laten we het hopen. Honderdjarig bestaan en dan zo'n diehard PSV'er als Louis binnentrekken. Mooi dat pseudo-Ajacied van Bommel dan ook weg blijft. Totaal onbruikbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:39 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Daarom komt van gaal ook binnendam
jouw vrienden zijn je andere accounts op FOK! ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
De beste trainer voor ons mooie psv,wie dat niet vind snap het niet,maar ik neem aan dat niet alle psv supporters provenciaal zijn.
Mijn psv vrienden zien hem graag komen.
Ehm..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
De beste trainer voor ons mooie psv,wie dat niet vind snap het niet,maar ik neem aan dat niet alle psv supporters provenciaal zijn.
Laat maar komen, ik lach me nu al (de) krom(me).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:10 schreef fightgorilla het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ook wel een keer jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:13 schreef fightgorilla het volgende:
Najah vervangt Manolev in wedstrijdselectie van PSV , zou die dooie het dan toch een keer durfen ?
Gaat rutten me verrassen met een talent een kans te geven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |