abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2012 @ 02:44:59 #251
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_107661174
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:02 schreef Xaobotnik het volgende:

Tuurlijk. Het stond ook voor geen meter, totaal geen structuur. Maar het was sowieso al een verloren seizoen. En heel meerjarenplan dat men voor ogen had met Stevens ging niet door, en Lodeweges zou ook niet blijven. Het gaat me puur om de strategie. Die van Rutten werkt gewoon niet, en ik denk dat zelfs een simplistisch idee als van toen meer punten zou opleveren dat het huidige.
Het zou me niet verbazen.

Wat me verbaasde vandaag is dat het van positie wisselen vandaag weer niet gedaan werd.

Een aantal wedstrijden wisselden Labyad en Mertens van positie. Dit zorgde toen meteen voor veel beweging en ruimte voorin.
Snap niet dat ze dit niet vaker doen, Mertens kwam er vandaag niet aan te pas tegen de RB van Heracles, laat het hem dan eens tegen de LB proberen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 6 februari 2012 @ 05:30:51 #252
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_107661836
Tja, zelfs met 80 miljoen subsidie is het niet makkelijk om kampioen te worden. Gelukkig is laffe Fredje jullie trainer. Een prijsloos figuur dat ook na dit seizoen met een kale erelijst achter zal blijven. Misschien pakt hij nog een troostprijsje in Rotterdam. Moet hij wel eerst winnen van sc Heerenveen binnenkort in dat bij-toernooitje.
pi_107661881
Lalalalala kleuters zijn weer vrij :)
  maandag 6 februari 2012 @ 08:35:05 #254
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_107662650
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 05:30 schreef Oldie57 het volgende:
Tja, zelfs met 80 miljoen subsidie is het niet makkelijk om kampioen te worden. Gelukkig is laffe Fredje jullie trainer. Een prijsloos figuur dat ook na dit seizoen met een kale erelijst achter zal blijven. Misschien pakt hij nog een troostprijsje in Rotterdam. Moet hij wel eerst winnen van sc Heerenveen binnenkort in dat bij-toernooitje.
Bedankt voor je bijdrage, ga je nu weer terug naar de Feyenoord ballenbak?
pi_107662690
quote:
:O
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_107665997
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:
Als je het gehele seizoen bekijkt dat groeit het elftal gewoon, zeker in aanvallend opzicht. Dat is met de ontknoping van het seizoen in het vooruitzicht wel erg fijn.
Op basis van wat concludeer je dat? We zitten nog steeds met dezelfde euvels: vaak véél te veel kansen nodig voor een doelpunt en de doelpunten die we maken zijn vrijwel allemaal individuele bevliegingen of komen voort uit een dood spelmoment of ontzettend gestuntel van de tegenstander. Vloeiende aanvallen die doeltreffend afgerond worden zijn een zeldzaamheid.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 februari 2012 @ 16:48:57 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107678769
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op basis van wat concludeer je dat? We zitten nog steeds met dezelfde euvels: vaak véél te veel kansen nodig voor een doelpunt en de doelpunten die we maken zijn vrijwel allemaal individuele bevliegingen of komen voort uit een dood spelmoment of ontzettend gestuntel van de tegenstander. Vloeiende aanvallen die doeltreffend afgerond worden zijn een zeldzaamheid.
omdat het spel er gewoon beter uit ziet.

eerst was de klacht dat we geen kansen creëerden en achteruit voetbalden volgens velen hier. Dat is al een tijdje niet het geval lijkt me.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_107680715
quote:
Dat bij-toernooitje was jullie enigste prijs in de laatste 10 jaar.
En oh wat waren ze allemaal blij op de Coolsingel.

Nu weer je plaats kennen en stil zijn.
pi_107680893

;(
  maandag 6 februari 2012 @ 17:50:08 #260
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107681283
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

eerst was de klacht dat we geen kansen creëerden en achteruit voetbalden volgens velen hier. Dat is al een tijdje niet het geval lijkt me.
De enige wedstrijd die ik me echt kan herinneren waarbij er volle bak 90 minuten PSV-waardig is gevoetbald was tegen Heerenveen en de eerste helft van gister. Andere wedstrijden met eenzelfde instelling kan ik me zo snel niet herinneren.
Dit, dus.
  maandag 6 februari 2012 @ 18:02:57 #261
56749 BlaZ
pi_107681746
Begin van het seizoen waren er een aantal goede wedstrijden.

We mogen nog van geluk spreken dat niet alle ploegen het spel van Utrecht kopiëren.
Dit PSV is namelijk heel makkelijk af te stoppen als je simpelweg defensief rond de 16 blijft hangen.
pi_107682113
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Komt nog regelmatig voor dat we geen/weinig kansen creëeren anders lijkt me? Het euvel dat de laatste pass niet (goed) wordt gegeven is ook al verschrikkelijk lang aanwezig.

Nee, ik kan echt weinig verschil met het begin van het seizoen ontdekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107684557
quote:
Zaakwaarnemer Toivonen: 'Ik heb met Dynamo Moskou gesproken'

Na ruim drie jaar komt er mogelijk een eind aan het huwelijk tussen Ola Toivonen en PSV. De aanvoerder, die nog tot medio 2014 onder contract staat in Eindhoven, werd al met tal van clubs in verband gebracht en hij kan ook worden herenigd met voormalig ploeggenoot Balázs Dzsudzsák.

Dynamo Moskou ziet in de blonde aanvaller namelijk de opvolger van Zvejzdan Misimovic, meldt Life Sports. De Bosniër speelde sinds zijn komst in maart 2011 pas 24 competitieduels voor de Russische hoofdstedelingen. Toivonen is bij De Politiemannen de voornaamste kandidaat-opvolger. “Veel grote Europese clubs hebben interesse in Ola”, vertelt zaakwaarnemer Martin Dahlin. “Ik heb inderdaad met Dynamo Moskou gesproken. Maar de directie van PSV is te spreken over Ola en voor dergelijke spelers moet er wel een aanzienlijk bedrag betaald worden.”

PSV verlangt naar verluidt vijftien miljoen euro voor Toivonen, die nog tot 24 februari kan verkassen naar Rusland. Eerder werd de 25-jarige aanvaller al in verband gebracht met onder meer Arsenal, Liverpool, Sevilla, Villarreal, Atlético Madrid, AS Roma, Napoli, Olympique Lyon en Borussia Dortmund. In de Eredivisie kwam Toivonen tot dusver tot 45 doelpunten in 94 wedstrijden.
pi_107684761
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Laat die gast gaan aub _O_
pi_107684836
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Boven 10 miljoen sowieso weg doen. Daar haal je een Eredivisie topper (Narsingh, Tadic enz) voor en hebt nog miljoenen over.
pi_107684892
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:14 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Van de zomer ja. Niet nu. Nu Toivonen wegdoen is kampioenschap inleveren, plain and simple.
pi_107684960
15 miljoen zou wel goed onderhandeld zijn :) Vind het jammer hoe sommigen hier reageren over Toivonen, 45 goals uit 96 wedstrijden. Hij is erg belangrijk geweest en is dat nog steeds ^O^
  maandag 6 februari 2012 @ 19:19:21 #268
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_107685033
thijsslegers twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:15:48 Martin #Dahlin, manager van #Toivonen, heeft NIET met Russische media en NIET met #dinamomoskou gesproken. Prullenbak in, die onzin!! #psv reageer retweet
thijsslegers twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:16:46 En #dinamomoskou heeft ook NIET bij #PSV geïnformeerd naar #Toivonen. Speler maakt minimaal het seizoen af in Eindhoven reageer retweet
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_107685061
:'(
pi_107685080
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Van de zomer ja. Niet nu. Nu Toivonen wegdoen is kampioenschap inleveren, plain and simple.
In mijn ogen voegt hij niks toe behalve het slechte voetbal :{w
pi_107685096
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
15 miljoen zou wel goed onderhandeld zijn :) Vind het jammer hoe sommigen hier reageren over Toivonen, 45 goals uit 96 wedstrijden. Hij is erg belangrijk geweest en is dat nog steeds ^O^
Ik ben ook niet razend enthousiast over hem hoor. Maar hij heeft wel kwaliteiten die we zouden missen als hij plotsklaps zou vertrekken en er geen mogelijkheid is om een echte vervanger te halen.
pi_107685156
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben ook niet razend enthousiast over hem hoor. Maar hij heeft wel kwaliteiten die we zouden missen als hij plotsklaps zou vertrekken en er geen mogelijkheid is om een echte vervanger te halen.
Ja, mee eens :Y)
  maandag 6 februari 2012 @ 19:22:22 #273
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_107685172
Sowieso belachelijk dat die vent de aanvoerder is van PSV. Totaal geen uitstraling of het vermogen te coachen. Neem dan Strootman of desnoods Marcelo, dat zijn personen die ik constant zie coachen en mensen op peppen.
pi_107685758
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:20 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

In mijn ogen voegt hij niks toe behalve het slechte voetbal :{w
Hij voegt doelpunten toe. Hij is erg sterk in scoren met het hoofd.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:35:49 #275
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_107685795
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij voegt doelpunten toe. Hij is erg sterk in scoren met het hoofd.
Laatste kopgoal van Toivonen?
  maandag 6 februari 2012 @ 19:46:03 #276
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_107686354
quote:
Ik ben het er wel mee eens dat Fred laf is, maar wat kan hij eraan doen dat met al dat subsidiegeld een totaal onsamenhangend team wordt ingekocht?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_107686417
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Laatste kopgoal van Toivonen?
Wel een paar dit seizoen. Daarnaast is het winnen van kopduels ook erg handig om de bal te veroveren/behouden.
pi_107687733
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_107688083
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wel een paar dit seizoen. Daarnaast is het winnen van kopduels ook erg handig om de bal te veroveren/behouden.
Overigens scoort hij ook regelmatig niet-koppend. Het is geen wereldtop maar voor dit PSV een meer dan bruikbare kracht.
pi_107688326
Al die nepsupporters die zich zo laten leiden door de waan van de dag, bah bah. Vooral op PN kunnen ze er wat van na zondag. Wat een negativisme. Van Raaij ook weer met zijn wekelijkse gezever. In combinatie met die grafsfeer die er al een hele tijd in het stadion hangt schaam ik me er bijna voor om PSV-supporter te zijn.
pi_107688772
Er is ook weinig om heel blij over te doen :') . We zijn met een miljoeneninvestering die zijn gelijke niet kende bij PSV niet eens in staat om simpele wedstrijdjes te winnen. En het is gewoon élke fucking wedstrijd billen knijpen bijna :') .

Het enige wat er is om blij over te doen is dat de concurrenten ook zo allemaal hun eigen sores hebben. Maar van wat PSV wekelijks laat zien word ik niet blij. :N
pi_107696013
Achja, man utd verloor ook van basel. Shit happens, PSV _O_
pi_107711027
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die nepsupporters die zich zo laten leiden door de waan van de dag, bah bah. Vooral op PN kunnen ze er wat van na zondag. Wat een negativisme. Van Raaij ook weer met zijn wekelijkse gezever. In combinatie met die grafsfeer die er al een hele tijd in het stadion hangt schaam ik me er bijna voor om PSV-supporter te zijn.
Is dat de nieuwe trend hier op fok!? Dat je niet negatief mag doen over iets wat je bekijkt?

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is ook weinig om heel blij over te doen :') . We zijn met een miljoeneninvestering die zijn gelijke niet kende bij PSV niet eens in staat om simpele wedstrijdjes te winnen. En het is gewoon élke fucking wedstrijd billen knijpen bijna :') .

Het enige wat er is om blij over te doen is dat de concurrenten ook zo allemaal hun eigen sores hebben. Maar van wat PSV wekelijks laat zien word ik niet blij. :N
Eens, als je met deze investeringen weer geen prijzen gaat pakken kom je over 2/3 jaar weer in de problemen. PSV heeft al zoveel kansen verprutst, we hadden gewoon echt ver voor kunnen staan.
pi_107718779
Het grootste probleem vind ik overigens niet het afmaken van kansen maar het weggeven van doelpunten. Niet dat we er zo veel tegen krijgen maar die we tegen krijgen zijn vaak totaal onnodig en knullig. Het besef dat we elk moment een lullig doelpunt tegen kunnen krijgen lijkt me ook niet echt goed voor de gemoedstoestand van het elftal.
pi_107719110
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het grootste probleem vind ik overigens niet het afmaken van kansen maar het weggeven van doelpunten. Niet dat we er zo veel tegen krijgen maar die we tegen krijgen zijn vaak totaal onnodig en knullig. Het besef dat we elk moment een lullig doelpunt tegen kunnen krijgen lijkt me ook niet echt goed voor de gemoedstoestand van het elftal.
Ja en nee.. ja te makkelijk weggeven maar nee.. want je weet dat de verdediging zwak is.. DUS moet je zorgen dat je JUIST je kansen af maakt, zolang je er altijd 1 meer in schiet dan de tegenstander win.. Je weet dat de verdediging zwak is.. dan moet je je kansen afmaken.

Je ziet in veel wedstrijden dat PSV veel beter is, zeker eerste seizoenshelft, als je daar gewoon de 2-0 of 3-0 maakt is die wedstrijd afgelopen.. Nou begrijp ik dat niet elke kans een goal is maar als je 5 tot 12 kansen krijgt en het is maar 1-0 .. De tweede helft of in de 60e minuut krijgen die clubjes er weer geloof in en denken weet je wat.. we gaan ervoor! En die ommekeer is altijd duidelijk te zien, PSV denkt oh die 1-0 zit goed dit spelen we wel uit, of ze gaan gewoon lamlendig doen.. en de tegenstander zet aan en we krijgen weer een makkelijke goal tegen.

Uitspelen kan deze groep niet, dus dan moet je het vroegtijdig afmaken en zorgen dat je 3-0 voor staat en dan is die wedstrijd gespeeld.
pi_107719336
Ze kunnen niet uitspelen en ze kunnen het niet afmaken idd :+ . Overigens is met deze verdediging zelfs bij 3-0 een wedstrijd nog niet gespeeld.
pi_107719454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze kunnen niet uitspelen en ze kunnen het niet afmaken idd :+ . Overigens is met deze verdediging zelfs bij 3-0 een wedstrijd nog niet gespeeld.
Doel je nou op VVV - PSV ? :P
Kom op .. 90/95% van de wedstrijden zijn gespeeld bij 3-0, als dat in de eerste helft is over voor de 60e minuut is die wedstrijd voorbij.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:28:34 #288
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_107719741
Toivonen vond ik ook niet verkeerd spelen hoor. Veel passes onderschept, paar goei ballen, en ook wat acties.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_107721183
Voor 15 mil, weggooien :)
pi_107722897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Voor 15 mil, weggooien :)
Van de zomer ja. Niet nu.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:15:39 #291
56749 BlaZ
pi_107723470
Moet er wel iemand veel geld voor Toivonen willen betalen.
pi_107723844
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)che-tests-PSV-TV.htm

1:59 Zegt onze Toiboy nou tering?
pi_107728647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)che-tests-PSV-TV.htm

1:59 Zegt onze Toiboy nou tering?
:Y
pi_107728900
En dat is jullie aanvoerder, het is niet te geloven :{
★★★
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:12:11 #295
56749 BlaZ
pi_107729000
Een aanvoerder onwaardig. :(
pi_107729114
Die Hub mag mij ook wel eens goed kraken. Zit helemaal vast man.

Overigens vind ik Toyboy Toivonen niet echt gespierd voor een topsporter.
pi_107729195
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
En dat is jullie aanvoerder, het is niet te geloven :{
Volgende PSV aanvoerder mag alleen roken en drinken toch?
pi_107729817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Volgende PSV aanvoerder mag alleen roken en drinken toch?
Roken? :{

... Nee.
★★★
pi_107729964
Schelden hoort erbij jonge, van Bommel is ook geen lieverdje :)
  woensdag 8 februari 2012 @ 07:33:20 #300
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_107740230
Huilies, hij zegt tering.. en dan?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')