En bij een kampioenschap staan ze vooraan.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
Mooie reactie op FB:
'Heb zojuist m'n eredivisie live opgezegd! Ik heb weekend om me te ontspannen en niet wekelijks door die overbetaalde ettertjes te laten opnaaien!'
Wat doet ie normaal gesproken wel goed dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heb je een andere wedstrijd gezien dan ? Wat heeft deze man goed gedaan dan vandaag?
Hij lag op de bank met een biertje + chips en de thermostaat op 22 graden?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
Mooie reactie op FB:
'Heb zojuist m'n eredivisie live opgezegd! Ik heb weekend om me te ontspannen en niet wekelijks door die overbetaalde ettertjes te laten opnaaien!'
Precies.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij lag op de bank met een biertje + chips en de thermostaat op 22 graden?
Nee, vreselijk. Ik heb echt medelijden.
Hopen doe ik ook, maar dat is heel iets anders dan al doen alsof het niet meer mis kan gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop dat nog steeds, maar ben echt niet meer zeker.
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Ook een reden waarom ik geen EL hoef.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Redelijke positionering, meters maken, die goede actie langs de achterlijn waardoor hij zichzelf vrij draaide voor de goal (maar daarna helaas balcontrole verloor), gewoon 1 uit het teamquote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heb je een andere wedstrijd gezien dan ? Wat heeft deze man goed gedaan dan vandaag?
Mijn chips was op.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Speel je zo'n goede eerste helft, wat zonde. Erg onvolwassen om dit weg te geven.
Ik heb nog een zak, speciaal voor vanavond als ik géén Studio Sport kijk.quote:
Tweede helft was ook nog prima vond ikquote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Speel je zo'n goede eerste helft, wat zonde. Erg onvolwassen om dit weg te geven.
Ik denk dat iedereen er ziek van is dat er weer punten worden geschonken, maar om jezelf zo zielig neer te zetten... En ondertussen lachen we ons dood om dat filmpje in de bus. Ja, maar die jongetjes staan er wel, ook met dit weer. (Nee, ik ben er niet 1 van, ik ben een paar jaar ouder).quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Ook een reden waarom ik geen EL hoef.
Tsja, je kan je afvragen of het wel zo'n goede eerste helft was wanneer je zoveel creëert, maar de kansen niet afmaakt. 'Goed' meet ik af aan het voldoen aan de norm, en de norm is winnen. Slechts één doelpunt is gewoon karig. En wat vandaag gebeurd is, is niets nieuws. Het is slecht dat ze gewoon nog steeds niet in staat zijn om door te drukken en meer te scoren, of als dat niet lukt, een wedstrijd op slot te gooien. Dit laatste moet zelfs mogelijk zijn tegen ploegen die beter zijn dan PSV. Maar PSV lukt het al 2,5 jaar niet tegen gelijkwaardige of minderwaardige ploegen. Structureel niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet het nog zo niet, dat we in aanvallend opzicht groeien. Vergeet niet dat we vorig seizoen ook de meeste doelpunten scoorden. En met het falen van Berg en de starheid van Rutten, is het niet zo moeilijk om het beter te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:
Als je het gehele seizoen bekijkt dat groeit het elftal gewoon, zeker in aanvallend opzicht. Dat is met de ontknoping van het seizoen in het vooruitzicht wel erg fijn.
Tuurlijk. Het stond ook voor geen meter, totaal geen structuur. Maar het was sowieso al een verloren seizoen. En heel meerjarenplan dat men voor ogen had met Stevens ging niet door, en Lodeweges zou ook niet blijven. Het gaat me puur om de strategie. Die van Rutten werkt gewoon niet, en ik denk dat zelfs een simplistisch idee als van toen meer punten zou opleveren dat het huidige.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:31 schreef BlaZ het volgende:
In 2009 was PSV toch echt een stuk slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |