abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107635326
Lens was ook niet zo slecht wmb.
pi_107635328
Mooie reactie op FB:

'Heb zojuist m'n eredivisie live opgezegd! Ik heb weekend om me te ontspannen en niet wekelijks door die overbetaalde ettertjes te laten opnaaien!'
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_107635452
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef StijnDa het volgende:
Lens was ook niet zo slecht wmb.
Heb je een andere wedstrijd gezien dan ? Wat heeft deze man goed gedaan dan vandaag?
pi_107635499
Toiboy was gewoon slechter. Mensen haten alleen op Lens, maar hij zorgde tenminste voor wat actie.
pi_107635533
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
Mooie reactie op FB:

'Heb zojuist m'n eredivisie live opgezegd! Ik heb weekend om me te ontspannen en niet wekelijks door die overbetaalde ettertjes te laten opnaaien!'
En bij een kampioenschap staan ze vooraan.
pi_107635580
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Heb je een andere wedstrijd gezien dan ? Wat heeft deze man goed gedaan dan vandaag?
Wat doet ie normaal gesproken wel goed dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_107635624
Lens ruilen met Narsingh. :o
  zondag 5 februari 2012 @ 16:52:06 #233
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107635758
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef mrstylo het volgende:
Mooie reactie op FB:

Hij lag op de bank met een biertje + chips en de thermostaat op 22 graden?

Nee, vreselijk. Ik heb echt medelijden.
Dit, dus.
pi_107635782
quote:
13s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Precies.
pi_107635963
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik hoop dat nog steeds, maar ben echt niet meer zeker.
Hopen doe ik ook, maar dat is heel iets anders dan al doen alsof het niet meer mis kan gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107635991
quote:

[..]

Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Ook een reden waarom ik geen EL hoef.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107636006
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Redelijke positionering, meters maken, die goede actie langs de achterlijn waardoor hij zichzelf vrij draaide voor de goal (maar daarna helaas balcontrole verloor), gewoon 1 uit het team :)
Dat stukje zaalvoetbal was ook nog wel leuk om te zien, maar minde functioneel.
pi_107636034
quote:

[..]

Mijn chips was op.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_107636067
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef LudoSanders het volgende:
Speel je zo'n goede eerste helft, wat zonde. Erg onvolwassen om dit weg te geven.
Dit dus :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_107636098
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:58 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mijn chips was op.
Ik heb nog een zak, speciaal voor vanavond als ik géén Studio Sport kijk.
pi_107636099
quote:
Speel je zo'n goede eerste helft, wat zonde. Erg onvolwassen om dit weg te geven.
Tweede helft was ook nog prima vond ik :{ Na de goal werd Heracles beter.
★★★
  zondag 5 februari 2012 @ 17:15:00 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107636733
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Ook een reden waarom ik geen EL hoef.
Ik denk dat iedereen er ziek van is dat er weer punten worden geschonken, maar om jezelf zo zielig neer te zetten... En ondertussen lachen we ons dood om dat filmpje in de bus. Ja, maar die jongetjes staan er wel, ook met dit weer. (Nee, ik ben er niet 1 van, ik ben een paar jaar ouder).
Dit, dus.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:22:23 #243
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107639385
quote:
Tsja, je kan je afvragen of het wel zo'n goede eerste helft was wanneer je zoveel creëert, maar de kansen niet afmaakt. 'Goed' meet ik af aan het voldoen aan de norm, en de norm is winnen. Slechts één doelpunt is gewoon karig. En wat vandaag gebeurd is, is niets nieuws. Het is slecht dat ze gewoon nog steeds niet in staat zijn om door te drukken en meer te scoren, of als dat niet lukt, een wedstrijd op slot te gooien. Dit laatste moet zelfs mogelijk zijn tegen ploegen die beter zijn dan PSV. Maar PSV lukt het al 2,5 jaar niet tegen gelijkwaardige of minderwaardige ploegen. Structureel niet.

Voorin wordt er ook amper gecoached heb ik het idee. Mertens speelt sowieso puur op intuïtie, Matavz trekt zijn mond niet open, en Lens met al zijn beperkingen als rechtsbuiten weet ook niet wat hij moet doen.

Ik stel voor dat Rutten het gewoon op de simpele 4-4-2 gooit en blind aanvalt. Ik denk dat we dan nog het beste spelen en het meeste kans maken op het kampioenschap. 4-3-3 krijgt hij toch nooit werkend.

Over Matavz, behalve het communiceren is het gewoon een type dat te weinig bedraagt aan het spel. Ik vond het al een vreemde aankoop (niet nodig, niet effectief zonder een goede aanvoer (wat het voetballende spel beperkt)), maar ondanks dat het in de basis een goede afmaker is, blijft het een eenling die op zijn kansen moet wachten. Kansen die niets te maken hebben met een systeem. PSV speelt in een systeem met 10 man, en Matavz rent er ook tussen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Xaobotnik op 05-02-2012 18:28:06 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 februari 2012 @ 19:56:15 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107643288
Nou er zijn in ieder geval veel kansen gecreëerd. En het gehele spel was best redelijk. Dat is al heel wat meer dan een 1-1 uit het vuur slepen waar je niks in te brengen hebt.

Tot zover de positieve gedachte. Als we gewoon netjes alle punten hadden gepakt na de winterstop was de zetel waar we in zaten wel heel royaal geweest :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 5 februari 2012 @ 21:23:24 #245
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_107648521
Op dagen zoals vandaag vindt iedereen elkaar ook heel simpel. Veelal strakke, harde passes waarbij er goed wordt gecoacht etc. Maar er komt keer op keer een punt in de wedstrijd waarop iedereen inzakt en de tegenstander mag komen en ik mag hier ter plekke dood neervallen als ik begrijp waarom de ploeg dat doet. Daar begrijp ik he-le-maal niets van, want de eerste helft heb ik Heracles nagenoeg niet gezien. Zij waren figuranten in het spel van PSV.
Dit, dus.
pi_107656966
Als je hier drie punten had gepakt dan waren we al heel ver geweest en hadden we sowieso Ajax al bijna zeker afgeschud. Beetje jammer dat de bal er niet in wou :(
U MAD?
  maandag 6 februari 2012 @ 00:09:51 #247
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107657861
En dit zijn wel de wedstrijden die je moet winnen. Natuurlijk moet je alles proberen te winnen, maar tegen en Ajax of Twente kan je gelijkspelen. De nummer 10 echter... Dat zijn altijd dure punten. Maar goed, het is ook indicatief voor het huidige PSV natuurlijk. Eén doelpunt verschil breng per definitie gevaar. Alleen had ik gezien de dominantie van de eerste helft en de kansen meer hoop op een goaltje extra. Echter werd de tweede helft gewoon een typische PSV-wedstrijd van de laatste 2 seizoenen.

Ik heb het idee dat we meer punten zouden halen met Dwight Lodeweges die de ploeg gewoon vrij liet aanvallen zonder verder idee. Gewoon richting het doel van de tegenstander rennen, en dat blijven doen.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:31:41 #248
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_107658569
In 2009 was PSV toch echt een stuk slechter.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 februari 2012 @ 00:44:21 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_107658928
Als je het gehele seizoen bekijkt dat groeit het elftal gewoon, zeker in aanvallend opzicht. Dat is met de ontknoping van het seizoen in het vooruitzicht wel erg fijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 6 februari 2012 @ 01:02:46 #250
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_107659344
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef rubbereend het volgende:
Als je het gehele seizoen bekijkt dat groeit het elftal gewoon, zeker in aanvallend opzicht. Dat is met de ontknoping van het seizoen in het vooruitzicht wel erg fijn.
Ik weet het nog zo niet, dat we in aanvallend opzicht groeien. Vergeet niet dat we vorig seizoen ook de meeste doelpunten scoorden. En met het falen van Berg en de starheid van Rutten, is het niet zo moeilijk om het beter te doen.
Gekeken naar alleen dit seizoen, zou het natuurlijk triest zijn wanneer het niet wat beter ging. Maar van een zware onvoldoende naar gewoon een onvoldoende, kan ik niet tevreden mee zijn. Zeker niet aangezien de hele voorhoede veranderd is, en we tov vorig seizoen toch wel een duidelijkere 'vuist' hadden moeten hebben. Ik mis nog steeds de synergie. Die is er wel meer dan eerder. Maar dat men over deze groei zo lang heeft gedaan... Het blijft verloren tijd en ik vind het geen groei waar je de investering van 30 miljoen+ in terugziet.

Daarnaast moet je natuurlijk nog altijd meer scoren dan je tegenstander. Je kan de ploeg moeilijk beoordelen op alleen de aanval, wanneer derest faalt. En eigenlijk is de aanval ook een manier om de druk erop te houden, en de tegenstander niet in staat te stellen aan te vallen. Zeker met onze zwakke verdediging, lijkt me dat voor deze ploeg toch de manier om de aanval van de tegenstander in te perken. De klasse en het voetbal zit niet achterin bij ons (al heeft Manolev daar wel eens een ander idee over).

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:31 schreef BlaZ het volgende:
In 2009 was PSV toch echt een stuk slechter.
Tuurlijk. Het stond ook voor geen meter, totaal geen structuur. Maar het was sowieso al een verloren seizoen. En heel meerjarenplan dat men voor ogen had met Stevens ging niet door, en Lodeweges zou ook niet blijven. Het gaat me puur om de strategie. Die van Rutten werkt gewoon niet, en ik denk dat zelfs een simplistisch idee als van toen meer punten zou opleveren dat het huidige.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')