abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2012 @ 19:46:03 #276
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_107686354
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 05:30 schreef Oldie57 het volgende:
Tja, zelfs met 80 miljoen subsidie is het niet makkelijk om kampioen te worden. Gelukkig is laffe Fredje jullie trainer. Een prijsloos figuur dat ook na dit seizoen met een kale erelijst achter zal blijven. Misschien pakt hij nog een troostprijsje in Rotterdam. Moet hij wel eerst winnen van sc Heerenveen binnenkort in dat bij-toernooitje.
Ik ben het er wel mee eens dat Fred laf is, maar wat kan hij eraan doen dat met al dat subsidiegeld een totaal onsamenhangend team wordt ingekocht?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_107686417
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Laatste kopgoal van Toivonen?
Wel een paar dit seizoen. Daarnaast is het winnen van kopduels ook erg handig om de bal te veroveren/behouden.
pi_107687733
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_107688083
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wel een paar dit seizoen. Daarnaast is het winnen van kopduels ook erg handig om de bal te veroveren/behouden.
Overigens scoort hij ook regelmatig niet-koppend. Het is geen wereldtop maar voor dit PSV een meer dan bruikbare kracht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107688326
Al die nepsupporters die zich zo laten leiden door de waan van de dag, bah bah. Vooral op PN kunnen ze er wat van na zondag. Wat een negativisme. Van Raaij ook weer met zijn wekelijkse gezever. In combinatie met die grafsfeer die er al een hele tijd in het stadion hangt schaam ik me er bijna voor om PSV-supporter te zijn.
pi_107688772
Er is ook weinig om heel blij over te doen :') . We zijn met een miljoeneninvestering die zijn gelijke niet kende bij PSV niet eens in staat om simpele wedstrijdjes te winnen. En het is gewoon élke fucking wedstrijd billen knijpen bijna :') .

Het enige wat er is om blij over te doen is dat de concurrenten ook zo allemaal hun eigen sores hebben. Maar van wat PSV wekelijks laat zien word ik niet blij. :N
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_107696013
Achja, man utd verloor ook van basel. Shit happens, PSV _O_
pi_107711027
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Al die nepsupporters die zich zo laten leiden door de waan van de dag, bah bah. Vooral op PN kunnen ze er wat van na zondag. Wat een negativisme. Van Raaij ook weer met zijn wekelijkse gezever. In combinatie met die grafsfeer die er al een hele tijd in het stadion hangt schaam ik me er bijna voor om PSV-supporter te zijn.
Is dat de nieuwe trend hier op fok!? Dat je niet negatief mag doen over iets wat je bekijkt?

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is ook weinig om heel blij over te doen :') . We zijn met een miljoeneninvestering die zijn gelijke niet kende bij PSV niet eens in staat om simpele wedstrijdjes te winnen. En het is gewoon élke fucking wedstrijd billen knijpen bijna :') .

Het enige wat er is om blij over te doen is dat de concurrenten ook zo allemaal hun eigen sores hebben. Maar van wat PSV wekelijks laat zien word ik niet blij. :N
Eens, als je met deze investeringen weer geen prijzen gaat pakken kom je over 2/3 jaar weer in de problemen. PSV heeft al zoveel kansen verprutst, we hadden gewoon echt ver voor kunnen staan.
pi_107718779
Het grootste probleem vind ik overigens niet het afmaken van kansen maar het weggeven van doelpunten. Niet dat we er zo veel tegen krijgen maar die we tegen krijgen zijn vaak totaal onnodig en knullig. Het besef dat we elk moment een lullig doelpunt tegen kunnen krijgen lijkt me ook niet echt goed voor de gemoedstoestand van het elftal.
pi_107719110
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het grootste probleem vind ik overigens niet het afmaken van kansen maar het weggeven van doelpunten. Niet dat we er zo veel tegen krijgen maar die we tegen krijgen zijn vaak totaal onnodig en knullig. Het besef dat we elk moment een lullig doelpunt tegen kunnen krijgen lijkt me ook niet echt goed voor de gemoedstoestand van het elftal.
Ja en nee.. ja te makkelijk weggeven maar nee.. want je weet dat de verdediging zwak is.. DUS moet je zorgen dat je JUIST je kansen af maakt, zolang je er altijd 1 meer in schiet dan de tegenstander win.. Je weet dat de verdediging zwak is.. dan moet je je kansen afmaken.

Je ziet in veel wedstrijden dat PSV veel beter is, zeker eerste seizoenshelft, als je daar gewoon de 2-0 of 3-0 maakt is die wedstrijd afgelopen.. Nou begrijp ik dat niet elke kans een goal is maar als je 5 tot 12 kansen krijgt en het is maar 1-0 .. De tweede helft of in de 60e minuut krijgen die clubjes er weer geloof in en denken weet je wat.. we gaan ervoor! En die ommekeer is altijd duidelijk te zien, PSV denkt oh die 1-0 zit goed dit spelen we wel uit, of ze gaan gewoon lamlendig doen.. en de tegenstander zet aan en we krijgen weer een makkelijke goal tegen.

Uitspelen kan deze groep niet, dus dan moet je het vroegtijdig afmaken en zorgen dat je 3-0 voor staat en dan is die wedstrijd gespeeld.
pi_107719336
Ze kunnen niet uitspelen en ze kunnen het niet afmaken idd :+ . Overigens is met deze verdediging zelfs bij 3-0 een wedstrijd nog niet gespeeld.
pi_107719454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze kunnen niet uitspelen en ze kunnen het niet afmaken idd :+ . Overigens is met deze verdediging zelfs bij 3-0 een wedstrijd nog niet gespeeld.
Doel je nou op VVV - PSV ? :P
Kom op .. 90/95% van de wedstrijden zijn gespeeld bij 3-0, als dat in de eerste helft is over voor de 60e minuut is die wedstrijd voorbij.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:28:34 #288
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_107719741
Toivonen vond ik ook niet verkeerd spelen hoor. Veel passes onderschept, paar goei ballen, en ook wat acties.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_107721183
Voor 15 mil, weggooien :)
pi_107722897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
Voor 15 mil, weggooien :)
Van de zomer ja. Niet nu.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:15:39 #291
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_107723470
Moet er wel iemand veel geld voor Toivonen willen betalen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_107723844
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)che-tests-PSV-TV.htm

1:59 Zegt onze Toiboy nou tering?
pi_107728647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)che-tests-PSV-TV.htm

1:59 Zegt onze Toiboy nou tering?
:Y
pi_107728900
En dat is jullie aanvoerder, het is niet te geloven :{
★★★
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:12:11 #295
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_107729000
Een aanvoerder onwaardig. :(
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_107729114
Die Hub mag mij ook wel eens goed kraken. Zit helemaal vast man.

Overigens vind ik Toyboy Toivonen niet echt gespierd voor een topsporter.
pi_107729195
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
En dat is jullie aanvoerder, het is niet te geloven :{
Volgende PSV aanvoerder mag alleen roken en drinken toch?
pi_107729817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Volgende PSV aanvoerder mag alleen roken en drinken toch?
Roken? :{

... Nee.
★★★
pi_107729964
Schelden hoort erbij jonge, van Bommel is ook geen lieverdje :)
  woensdag 8 februari 2012 @ 07:33:20 #300
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_107740230
Huilies, hij zegt tering.. en dan?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')