SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Je moet je toch ergens druk om maken...quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:12 schreef Lemming22 het volgende:
Tering, wat een gezeur zeg om Toivonen.
Troll actie.. en hypocriet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:12 schreef Lemming22 het volgende:
Tering, wat een gezeur zeg om Toivonen.
Pessimist. Dat worden gewoon 18 punten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Buitendam het volgende:
Tegen de Graafschap heb ik geen twijfels. Het is het rijtje daarna; Feyenoord, Twente, NAC, Heerenveen en Ajax waar ik tegen op zie.
Optimistquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pessimist. Dat worden gewoon 18 punten.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
* Buitendam mompelt iets over gezamenlijke verlofdagen bij de Grote Beek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Optimisthoop dat je gelijk hebt..
Ik hoop het ook zo hard.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Optimisthoop dat je gelijk krijgt..
quote:ED: Depay open voor contractverlenging bij PSV
6 februari 2012
Zaakwaarnemer Ploegsma laat tegenover het Eindhovens Dagblad weten dat Memphis Depay openstaat voor een nieuw contract. "Een nieuwe verbintenis zou verstandig zijn van PSV. Memphis wil nu nog niet naar het buitenland en wil zijn ontwikkeling via PSV laten lopen. Dan is het goed om nu naar een nieuwe overeenkomst te gaan kijken."
quote:Brands: we moeten 100% zeker weten dat Zanka fysiek in orde is
7 februari 2012
Het rondkomen van de transfer van Zanka laat nog op zich wachten. Volgens Marcel Brands moet PSV voorzichtig zijn. "We zijn bezig om de resultaten van alle medische tests te bekijken, maar zijn in dit geval heel voorzichtig. We moeten 100% zeker zijn dat hij fysiek helemaal in orde is," zo liet de technisch directeur weten tegenover het Deense Tipsbladet.
PSV Netwerk
Volgens Brands betekent uitstel zeker geen afstel. "We zijn nog steeds in gesprek met de speler en de zaakwaarnemer en het doel is nog steeds om tot een overgang van de speler te komen."
quote:Rentree Hutchinson in PSV-basis lonkt
EINDHOVEN - Door een schorsing van Stanislav Manolev lonkt zondag een rentree in de basis voor PSV'er Atiba Hutchinson.
De Canadees is als rechtsback inzetbaar en traint alweer enkele weken bij PSV. Daarnaast maakte Hutchinson ook in de voorbereiding de nodige wedstrijdminuten. Een andere optie die trainer Fred Rutten heeft is het doorschuiven van Timothy Derijck naar de rechterkant. Daardoor zou Wilfred Bouma in het hart van de verdediging kunnen spelen. Heel aannemelijk is dat niet, doorgaans wisselt Rutten niet meer dan nodig is om de rest van het beoogde basiselftal intact te laten.
De Blauwe lotus is wel een goede tent. Kende goeie nasi krijgen.quote:'Ook Aziatisch restaurant in Philips Stadion'
8 februari 2012
In het Eindhovens Dagblad meldt de eigenaar van het Aziatische restaurant De Blauwe Lotus dat hij een akkoord heeft bereikt met PSV over een verhuizing naar het Philips Stadion. Een en ander moet nog wel rondgemaakt worden met de bank. Het Aziatische restaurant stond in de laatste Chinese Restaurant Top-100 op de tiende plaats. Naast Restaurant Avant Garde met (een Michelinster) en eetcafé De Verlenging komt er dan opnieuw een restaurant bij.
PSV Netwerk
Meer: Eindhovens Dagblad
waar komen die dan te zitten in het stadion?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Blauwe lotus is wel een goede tent. Kende goeie nasi krijgen.
Een stuk of 5 jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toivonen zei 'tering' in een filmpje..quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Die TT... Ik heb kennelijk iets gemist. Waar slaat dat op?
Zo hé, dat is heftig. Heeft de KNVB al een onderzoek ingesteld?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen zei 'tering' in een filmpje..
Het was ook maar om aan te geven hoe belachelijk het is om 18 punten te verwachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's weer een ander uiterste. Ik ga wel uit van een aantal winstpartijen.
Ja, het wordt wel echt een zeer pittige reeks.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook maar om aan te geven hoe belachelijk het is om 18 punten te verwachten![]()
Overigens zie ik 5 punten eerder gebeuren dan 18.
Het was een cynische opmerking.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was ook maar om aan te geven hoe belachelijk het is om 18 punten te verwachten![]()
Overigens zie ik 5 punten eerder gebeuren dan 18.
De mijne ook. Al zit er achter in mijn hoofd steeds een stemmetje dat zegt dat slechts 5 punten niet eens zo héél gek gedacht isquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking.
Er is geen pijl op te trekken. Maar 5 punten lijkt me erg weinig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De mijne ook. Al zit er achter in mijn hoofd steeds een stemmetje dat zegt dat slechts 5 punten niet eens zo héél gek gedacht is
Op deze uitslag afgaande blijft het spannend tot het einde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen dat AZ vanavond even punten laat liggen
Nee.. en nee. Van mij mag een voetballer best eens schelden als hij die behoefte heeft. Of dat nou een speler van PSV of van een andere club is. En dan valt tering ook best mee, ik heb ernstigere scheldwoorden gehoord. Van mij hoeven ze niet allemaal de braafste van de klas te zijn, juist diegenen die daarvan afwijken zijn vaak de meest interessante spelers.quote:
Als dat 18punten worden is het kampioenschap zo goed als binnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Graag niet meer hopen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen dat AZ vanavond even punten laat liggen
Wat ergquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen zei 'tering' in een filmpje..
Ieder team heeft te maken met een dip en die heeft AZ wellicht net achter de rug. Hebben in de laatste maand wel nog een aardig programma. Een beetje wat PSV nu krijgt. Vanzelfsprekend heeft Twente een relatief makkelijk programma. Alles verspreid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Buitendam het volgende:
ADO heeft het AZ niet echt moeilijk gemaakt, vanavond. Toch vind ik het nog altijd een kampioensteam. Zou me erg verbazen als ze lager dan de tweede plek eindigen.
Ik zou gelijk proberen voor een levenslang contract.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snel contract verlengen van Depay naar 2017
AZ heeft veel punten verbrast in de laatste 6 wedstrijden, maar ze doen zeker mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:49 schreef Buitendam het volgende:
ADO heeft het AZ niet echt moeilijk gemaakt, vanavond. Toch vind ik het nog altijd een kampioensteam. Zou me erg verbazen als ze lager dan de tweede plek eindigen.
Heb je nou weer een nieuwe nickname joh?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:34 schreef wittegorilla het volgende:
Ik snap niet dat sommige psv suporters van gaal niet willen.
We willen toch aanvallend voetbal zien,strijd,jeugd,prijzen,trainer met uitstraling ?
Dit alles haal je binnen als je van gaal binnen haal.
Dus voor mij de beste keuze als nieuwe trainer/coach.
[ afbeelding ]
Tiny Sanders is de beste Voorzitter die we ooit gehad hebben,maar hij is geen trainer !quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:38 schreef mrstylo het volgende:
Rot op met fucking Van Gaal. PSV heeft nu niet een trainer nodig dat de baas over PSV moet spelen, want dat is Tiny Sanders nu.
Ja en een nieuwe avatar,heb nu maar inloggegevens opgeslagen,quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nou weer een nieuwe nickname joh?
Ik snap dat wel, want:quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:34 schreef wittegorilla het volgende:
Ik snap niet dat sommige psv suporters van gaal niet willen.
We willen toch aanvallend voetbal zien,strijd,jeugd,prijzen,trainer met uitstraling ?
Dit alles haal je binnen als je van gaal binnen haal.
Dus voor mij de beste keuze als nieuwe trainer/coach.
[ afbeelding ]
En barca,bayern, az.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, want:
van Gaal <-----> Ajax
Dom gelul.... en dat uit jouw mond...???quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:56 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
En barca,bayern, az.
Hebben meer ajaxcieden gespeelt bij ons psv.
Kieft
Lerby
Vanenburg
kluivert
Beetje dom gelul dus
quote:Hier, bij Ajax, ligt mijn hart
Een club, fascinerend, altijd apart
Door velen genoemd naar godenzonen
Voor mij de bakermat van voetbaliconen
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer
Ook daar heerste een bijzondere sfeer
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna
En treed technisch toe in de Arena
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans
En mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond
Vandaag is de cirkel echt rond
Tsja, of dat nu zo relevant is? Je zou kunnen beargumenteren dat je liever zo iemand hebt dat Hiddink die helemaal nergens om geeft, en net zo lief bij Ajax gaat werken omdat dat ook wel een interessante baan is, en de waarde van PSV dus niet meer leeft dan welke andere club dan ook, die een leuke baan te bieden heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dom gelul.... en dat uit jouw mond...???
Geen van die heren die jij noemt heeft een groter Ajax hart dan van Gaal.
Wil jij een trainer voor PSV die dit zegt
[..]
Je bent wel erg zeker van je zaak...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef wittegorilla het volgende:
We zullen wel zien wie er komt , maar ik denk voor 100% dat het van gaal gaat worden.
En dat juich ik erg toe !!!!!
Ja heeel zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent wel erg zeker van je zaak...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:42 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
Ja en een nieuwe avatar,heb nu maar inloggegevens opgeslagen,
helaas, je moet je aan je belofte houdenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef leonpsv het volgende:
[..]
hahaha tijd voor een echt acount en geen trolacount.
Dus wees gerust is me laatste en echte acount.
beste voorzitter ooit? Das wel een beetje overdreven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
Tiny Sanders is de beste Voorzitter die we ooit gehad hebben,maar hij is geen trainer !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
En dat is jullie aanvoerder, het is niet te geloven
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wat een gejank, pannenkoek
Iemand met een persoonlijkheid past niet bij PSV, is dat het? Of wat anders? Dat de specifieke persoonlijkheid van Van Gaal niet bij PSV past? En waarom dan wel? Brabant staat toch voor warmte? Van Gaal staat bekend als een van de meest sociale coaches die er zijn. Misschien dat hij die warmte niet heeft voor de pers, maar spelers zijn in de regel louter positief over hem in dit opzicht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Van Gaal is een persoonlijkheid die niet bij PSV pas.
Ook niet bang om een neger op zijn plaats te zettenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onze oude aanvoerder beet mensen, dat is nou eens een aanvoerder.
Toivonen![]()
Van Gaal is ook zijn selectie nogal eens van de botte bijl, om maar eens Ribery aan te halen. Verder mag je rustig de oude topics terug lezen. Zo bijzonder enthousiast was men hier niet met de komst van Stevens volgens mij.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Iemand met een persoonlijkheid past niet bij PSV, is dat het? Of wat anders? Dat de specifieke persoonlijkheid van Van Gaal niet bij PSV past? En waarom dan wel? Brabant staat toch voor warmte? Van Gaal staat bekend als een van de meest sociale coaches die er zijn. Misschien dat hij die warmte niet heeft voor de pers, maar spelers zijn in de regel louter positief over hem in dit opzicht.
Verder is het juist erg interessant om te zien hoe een type als Van Gaal het hier zou doen. Mensen waren ook enorm blij met Huub 'Hitler' Stevens. Is er eentje met een PSV-verleden, en heeft in ieder opzicht gefaald. Heeft ook nooit een al te warme persoonlijkheid gehad.
[..]
Volgens mij was men juist wel blij met de komst van Stevens. Idee van een echte PSV-er die ook nog eens durfde door te pakken. En dat het niet botert tussen een speler en de trainer, kan altijd gebeuren. Denk maar aan Bakkal en Rutten. Oranjekandidaat, en een speler die ons veel geld op had kunnen leveren. Dat Van Gaal ook niet alleen maar loopt te aaien en ook durft in te grijpen, vind ik alleen maar positief. Dat liever dan een Rutten die een Berg, Engelaar of Isaksson ikweetniethoelang laat aanklooien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Gaal is ook zijn selectie nogal eens van de botte bijl, om maar eens Ribery aan te halen. Verder mag je rustig de oude topics terug lezen. Zo bijzonder enthousiast was men hier niet met de komst van Stevens volgens mij.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onze oude aanvoerder beet mensen
Tussen leonpsv en wittegorilla had hij nog een account:quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
helaas, je moet je aan je belofte houden
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tussen leonpsv en wittegorilla had hij nog een account:
icebodhi
leonsquote:
nee, alleen FA'squote:
Maar dat is alleen relevant als hij een ban heeft. Want dan mag je niet onder een ander account door. Nieuwe accounts aanmaken is niet verboden volgens mij. Staat vooral treurigquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen FA's dat altijd dan, of moeten jullie aangeven om dat uit te voeren?
Zou eigenlijk wel iets aan gedaan moeten worden, is fucking irritant steeds een nieuwe account.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dat is alleen relevant als hij een ban heeft. Want dan mag je niet onder een ander account door. Nieuwe accounts aanmaken is niet verboden volgens mij. Staat vooral treurig
Hoe zit het dan met mensen die bij elkaar in huis wonen? 'Pech'?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dat is alleen relevant als hij een ban heeft. Want dan mag je niet onder een ander account door. Nieuwe accounts aanmaken is niet verboden volgens mij. Staat vooral treurig
Als dat aannemelijk valt te maken is dat no problem. Aan postgedrag zie over het algemeen precies of het één iemand is met meerdere accounts of dat het meerdere met meerdere accounts zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met mensen die bij elkaar in huis wonen? 'Pech'?
Je snapt toch wel dat de uitstraling van Van Gaal meer "Ajax" is dan "PSV"?quote:Over Van Gaal, die staat naar binnen toe echt bekend als sociale man. Dat hoorik van alle spelers. Dat een Ribery problemen met hem had, ok. Maar zoals gezegd, kan dat gebeuren. Verder heb ik ook niet echt het idee dat iemand wel of niet bij PSV past op basis van zijn karakter. Een goede trainer of spelers is dat, en daarmee gewoon geschikt voor PSV. Dat hele idee van clubcultuur is sowieso onzin wanneer je iedere topper het liefst zou willen binnenhalen. Die onzin in termen van 'arrogant' (9 van de 10 keer dat dit oer iemand gezegd wordt is dit sowieso onzin) of dat het niet zo'n aardig persoon is, wat boeit het?
Niet dat ik zo'n groot voorstander van Van Gaal ben. Maar dat dat man wat achtergrond heeft die voor hem spreekt, is een gegeven. Wie wil je dan? Harm van Veldhoven?
Geen enkele gebanned, niemand weet waarom.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel accounts aanmaken ?
Of zijn die andere allemaal gebanned ?
hij vergeet steeds de combinatie nickname / password.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel accounts aanmaken ?
Of zijn die andere allemaal gebanned ?
hoe meer accounts hoe moeilijker het wordtquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hij vergeet steeds de combinatie nickname / password.
Cocu gaat een jeugdteam trainen, wel een beetje bij blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen enkele gebanned, niemand weet waarom.
Ik denk dat PSV voor Cocu gaat, of nou ja... Ik hoop het.
ohquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cocu gaat een jeugdteam trainen, wel een beetje bij blijven
Dat merk je ook aan de hoeveelheid posts per account, het wordt steeds minder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe meer accounts hoe moeilijker het wordt
Er valt weinig over te zeggen meestal. Als een paar grote clubs op de aankooptour gaan, komt er een hoop geld vrij en vinden er daarmee ook een hoop transfers plaats.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:56 schreef rubbereend het volgende:
Brands rekent op rustige zomer bij PSV
logisch ook, spelers gaan over het algemeen niet binnen een jaar weg. Er lopen wat contracten af, vervanging is er voor een groot deel al.
PSV is aan zijn stand verplicht een 6-0 op het bord te noterenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer een dag dichter bij een nieuwe wedstrijd van mijn PSV
Gewoon 3 punten ,kampioen worden we toch wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is aan zijn stand verplicht een 6-0 op het bord te noteren
Nah, ik eis minimaal 11-0quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is aan zijn stand verplicht een 6-0 op het bord te noteren
Nigga please, 4x Matavz 2x Mertens 2x de Stroot 2x Toivonen 1x Labyadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Manolev? Geeft toch de meeste voorzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |