Mja, al zal Rutten zo verdedigend mogelijk spelen waarschijnlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit Groningen moet je gewoon pakken volgende week.
Waarom verwacht ik eigenlijk hetzelfde als jou.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, al zal Rutten zo verdedigend mogelijk spelen waarschijnlijk
Ik vind het geen schwalbe. Als je tijdens het springen iemand vastpakt bij zijn enkel komt hij veel sneller ten val dan wanneer iemand met beide benen op de grond staat. Sloeg ook nergens op hoe de NOS hem benaderde tijdens het interview.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een punt, als Mertens niet sprong was ie de lul geweest. Op het moment dat hij springt pakt Wormgoor hem bij z'n enkel en toen ging ie, lichtelijke theatraal, terecht naar de grond.
Als je iemands voet pakt terwijl hij daarop wil gaan landen dan val je automatisch theatraal.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft een punt, als Mertens niet sprong was ie de lul geweest. Op het moment dat hij springt pakt Wormgoor hem bij z'n enkel en toen ging ie, lichtelijke theatraal, terecht naar de grond.
Dat was toch gewoon schandalig.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het geen schwalbe. Als je tijdens het springen iemand vastpakt bij zijn enkel komt hij veel sneller ten val dan wanneer iemand met beide benen op de grond staat. Sloeg ook nergens op hoe de NOS hem benaderde tijdens het interview.
Nee, ik vind het ook zeker geen schwalbe. In de lucht ben je zo ontzettend snel uit balans dat hij onmogelijk nog staande terecht kon komen. Of het ietwat theatraal was, daar zou je over kunnen discussieren, maar een 100% pingel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het geen schwalbe. Als je tijdens het springen iemand vastpakt bij zijn enkel komt hij veel sneller ten val dan wanneer iemand met beide benen op de grond staat. Sloeg ook nergens op hoe de NOS hem benaderde tijdens het interview.
Wanneer je in de lucht nog theatraal kunt doen, kun je wel erg goed acteren. Inderdaad gewoon een penalty, al werd deze om de verkeerde reden gegeven.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook zeker geen schwalbe. In de lucht ben je zo ontzettend snel uit balans dat hij onmogelijk nog staande terecht kon komen. Of het ietwat theatraal was, daar zou je over kunnen discussieren, maar een 100% pingel.
Je kunt natuurlijk wel een beetje in de lucht het erger maken dan het is. Guidetti tegen Ajax schoot me direct te binnen. Hoe hij in de lucht acteert bij het vallen in de 16.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wanneer je in de lucht nog theatraal kunt doen, kun je wel erg goed acteren. Inderdaad gewoon een penalty, al werd deze om de verkeerde reden gegeven.
Over het resultaat, daar ben ik niet erg tevreden over. 4-1 Tegen de nummer laatst. Tegengoal, bij het rustig aan doen. Waarom moet je kan het niet gewoon helemaal dicht getimmerd worden en kan zelfs De Graafschap tegen een consoliderend PSV scoren?
Vind ik niet in de lucht. Mertens voelt in de lucht zijn been haken, en doet dan niets raars. Sterker nog, ik heb het idee dat hij loopt te trappelen om toch te staan. Wellicht dat hij bij die eerste beweging van die verdediger wat theatraal doet. Maar het tweede deel was volgens mij gewoon een val.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel een beetje in de lucht het erger maken dan het is. Guidetti tegen Ajax schoot me direct te binnen. Hoe hij in de lucht acteert bij het vallen in de 16.
Ben ik het mee eens. Ik snap dan ook niet dat Rutten dit niet inziet. Die probeert al drie jaar te consolideren, te spelen vanuit de controle, en dat heeft ons kampioenschappen gekost, en meerdere miljoenen doordat Afellay te laag in de markt kwam te staan en daardoor laat en voor een laag bedrag verkocht werd.quote:En dat PSV to-taal niet kan consolideren is een understatement. De aanval is bij dit team de aller- allerbeste verdediging.
woensdag 24 augustus 2011 @ 14:01 • 5quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het grote PSV topic #495 - Ried thuis, altijd lastig
Wat is er eigenlijk met deze OP gebeurd?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Sowieso voor van Bommel gaan, fuck van Gaal.
Ben benieuwd of ze na al die kritiek toch voor Van Gaal kiezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze gaan echt NOOIT voor Van Gaal kiezen nu.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze na al die kritiek toch voor Van Gaal kiezen.
Zou wel mooi zijn als hij bij twee clubs afgewezen wordt dit jaar.
Dat is niet te hopen neequote:Op maandag 13 februari 2012 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze gaan echt NOOIT voor Van Gaal kiezen nu.
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:53 schreef BeamofLight het volgende:
Zou Labyad een fijn gesprek hebben gehad met de zojuist ontslagen trainer van sporting?
Zou Labyad een fijn gesprek hebben gehad met de zojuist ontslagen trainer van sporting?
Niet meer up-to-date gehouden waarschijnlijk?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het grote PSV topic #495 - Ried thuis, altijd lastig
Wat is er eigenlijk met deze OP gebeurd?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-02-2012 om 20:26:55Jong #PSV wint met 4-0 van Jong #Heracles. Goals van #Koch, #Depay, #Ritzmaier en #Bourdouxhe. reageer retweet
Maar bij PSV krijgen ze geen kans met een 4-0 voorsprong.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:03 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-02-2012 om 20:26:55Jong #PSV wint met 4-0 van Jong #Heracles. Goals van #Koch, #Depay, #Ritzmaier en #Bourdouxhe. reageer retweet
Bij PSV wel, bij Rutten niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar bij PSV krijgen ze geen kans met een 4-0 voorsprong.
Ik vond het niet heel gek Wuytens erin kwam voor Labyadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij PSV wel, bij Rutten niet.
Na de twee wissels die we elke wedstrijd zien. Laat Willems dan 90 minuten staan en geef Depay of Ritzmaier minuten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vond het niet heel gek Wuytens erin kwam voor Labyad
Voor Rutten ook maar sporadisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij PSV wel, bij Rutten niet.
Als je ze niet de kans geeft weet je eigenlijk ook niet of ze het aankunnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Depay en ritzmaier zitten helaas nog niet hoog genoeg in de concentratie. Die moeten met name in dat stuk nog veel leren. Denk ik dat de uitleg van Fred zou zijn als je het hem zou vragen.
Rust gunnen lijkt me nog het belangrijkste argument. Met een 4-0 stand had hij al 2x moeten wisselen in de rust. Gewoon een Ritzmaier en Depay een helft de kans geven.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja bij zo'n stand en met een Europese wedstrijd in het vooruitzicht was dit hét ideale moment om de basiskrachten wat rust te gunnen en wat jonge talenten speelminuten te geven....
Behalve voor Fredje...
Het is te hopen van wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Engelaar nou geblesseerd of niet?
Anders verwacht ik hem nog wel in de moeilijke uitwedstrijd tegen Trabzansporquote:
Hoewel zijn baard veel moslims doet schrikkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders verwacht ik hem nog wel in de moeilijke uitwedstrijd tegen Trabzanspor
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel zijn baard veel moslims doet schrikken
FUUUUUUUquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Engelaar nou geblesseerd of niet?
Dat kan je na die 2 wedstrijdjes nog niet zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Hutch is de oude hutch ook niet meer.
Engelaar?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben wij hard nodig in deze reeks
Oké, kan ritme zijn. Maar toch, ik had liever manolev.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan je na die 2 wedstrijdjes nog niet zeggen
Daarbij was hij baas op 't middenveld en stond hij nu back.
Dat doet Mano 20 keer per wedstrijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké, kan ritme zijn. Maar toch, ik had liever manolev.Vooral toen hij een mannetje voorbij wilde spelen, wat totaal mislukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |