Tegen Geraldo Antonio. Die had in de douche tegen hem aan geplast en Kose wilde hem daarna terugpakken.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef mrstylo het volgende:
Wow wat een sukkel. Is er niet meer informatie erover? Tegen wie was het en waarom.
Serieus?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Geraldo Antonio. Die had in de douche tegen hem aan geplast en Kose wilde hem daarna terugpakken.
Ja, volgens iemand op het PSV Netwerk wel. Die heeft het tot nu toe altijd goed gehad mbt de jeugdspelers.quote:
WTF.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, volgens iemand op het PSV Netwerk wel. Die heeft het tot nu toe altijd goed gehad mbt de jeugdspelers.
Nee hoor, hij heeft een week geleden al vertelt dat Kose met een mes gedreigt heeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef fightgorilla het volgende:
En daar zijn de broodjes aap verhalen weer van de zo genaamde insiders
bewijs kulekequote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft een week geleden al vertelt dat Kose met een mes gedreigt heeft.
Kijk das bewijs , geloof je nuquote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum8/784.php
En dan de posts van Prince lezen.
Cruijff.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
Staat ook op VI enzo dus ga ergens anders moeilijk doen.
Maar dit is al weer de tweede incident.
Eerst met die Mocro die nu bij Heerenveen speelt en nu dit.
PSV A1 heeft echt een reorganisatie nodig.
Ze moeten die Libregts (trainer) gewoon wegsturen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
Staat ook op VI enzo dus ga ergens anders moeilijk doen.
Maar dit is al weer de tweede incident.
Eerst met die Mocro die nu bij Heerenveen speelt en nu dit.
PSV A1 heeft echt een reorganisatie nodig.
Cocu is volgend jaar toch trainer?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze moeten die Libregts (trainer) gewoon wegsturen.
Willen ze wel ja, weet alleen niet of dat al zeker is. Tegen Cocu kijken de meeste spelers toch wel op en willen ze graag leren denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Cocu is volgend jaar toch trainer?
Maar ik hoop nog steeds op Faber-Cocu.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Willen ze wel ja, weet alleen niet of dat al zeker is. Tegen Cocu kijken de meeste spelers toch wel op en willen ze graag leren denk ik.
Ben benieuwd of ie al gereageerd heeft voor deze post staat.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik hoop nog steeds op Faber-Cocu.
Serieus wie wilt Van Gaal tijdens 100 jarige bestaan van PSV.
Jamaar zij hebben mij nog niet overtuigdquote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
2e helft kon ik echt niet verdragen.
En weer kut wissels, geef fucking talenten eens een kans.
Meen je dit?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Was volgens mij geen fopduik van Mertens, overigens. Ik kan het verkeerd gezien hebben, maar volgens mij greep Wormgoor naar zijn voet toen Mertens sprong.
Ja, ik heb de beelden nu al een paar keer gezien en ik ben ervan overtuigd dat Wormgoor Mertens met zijn linkerhand bij de voet grijpt.quote:
Nee, dan zijn we het eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden nu al een paar keer gezien en ik ben ervan overtuigd dat Wormgoor Mertens met zijn linkerhand bij de voet grijpt.
8 dubbele zelfs!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:38 schreef Doublepain het volgende:
Mertens sprong, anders had hij een 4dubbele beenbreuk
Hij heeft een punt, als Mertens niet sprong was ie de lul geweest. Op het moment dat hij springt pakt Wormgoor hem bij z'n enkel en toen ging ie, lichtelijke theatraal, terecht naar de grond.quote:
Tikkietakkie voetbal met Lens als afmakerquote:Op zondag 12 februari 2012 17:57 schreef zerokil het volgende:
Hoe was die goal van lens nou?
Ik weet zeker dat ik hem gezien heb maar kan hem niet meer voor de dag halen...
nou die eerste dus ongeveer, als ze gat hadden blijven geven had de 10 er ook wel ingezetenquote:Op zondag 12 februari 2012 03:04 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed, tegen de Graafschap kan het net zo goed 6-1 worden als 1-0
twitter:ELJERO17ELIA twitterde op zondag 12-02-2012 om 16:52:06ik hou echt van fred rutten maar hij had @MemphisDepay22 echt vandaag ze debuut moeten laten maken #lovefred reageer retweet
Gelukkig niet. Zullen we over een paar weken wel weer krijgen als we thuis tegen Twente moeten.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft Blom eigenlijk PSV al weer eens gefloten na die belachelijke rode kaart?
Is voor hem niet te hopenquote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zullen we over een paar weken wel weer krijgen als we thuis tegen Twente moeten.
Ja bij zo'n stand en met een Europese wedstrijd in het vooruitzicht was dit hét ideale moment om de basiskrachten wat rust te gunnen en wat jonge talenten speelminuten te geven....quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef mrstylo het volgende:
twitter:ELJERO17ELIA twitterde op zondag 12-02-2012 om 16:52:06ik hou echt van fred rutten maar hij had @MemphisDepay22 echt vandaag ze debuut moeten laten maken #lovefred reageer retweet
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:54 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja bij zo'n stand en met een Europese wedstrijd in het vooruitzicht was dit hét ideale moment om de basiskrachten wat rust te gunnen en wat jonge talenten speelminuten te geven....
Behalve voor Fredje...
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jamaar zij hebben mij nog niet overtuigd
[/Rutten]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |