Teregggten klagt dat Johan irritant bezig was, maar topshowtje nonetheless.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Al dat gejank en deze TT.![]()
Niks aan de hand gister man. Top uitzending, zoals altijd.
Maar dat is FOK!, je moet alles negatief en cynisch benaderen, als je een programma leuk vindt ben je een grote josti etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
He groupie, dat jij al loopt te kwijlen als jij die lelijke snor ziet wilt nog niet zeggen dat elke vorm van kritiek onterecht is. Feit blijft dat Derksen zichzelf de laatste tijd loopt te overschreeuwen en hetgeen Derksen zijn populariteit aan te danken heeft, zich tegen hem lijkt te keren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Zeker weten het lijkt wel alsof hij een broeikaseffect van sigarenrook heeft geproduceerd waardoor zijn woorden blijven terugkaatsen op het publiek. In het begin kreeg ik het er nog wel lekker warm van, maar ondertussen smelt mijn sympathie echt weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
He groupie, dat jij al loopt te kwijlen als jij die lelijke snor ziet wilt nog niet zeggen dat elke vorm van kritiek onterecht is. Feit blijft dat Derksen zichzelf de laatste tijd loopt te overschreeuwen en hetgeen Derksen zijn populariteit aan te danken heeft, zich tegen hem lijkt te keren.
Idd. Ben een fan van het eerste uur. Voordat iedereen al jolig en preppy begon te doen na die hele WK-uitzendingen volgden ik en velen het programma al een aantal jaren. Ik vind het dan ook een beetje raar dat al die doorgeslagen VI-adepten ineens geen enkele vorm van kritiek toestaan. (of het moet een grote troll zijn, dan zeg ik: hulde)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
He groupie, dat jij al loopt te kwijlen als jij die lelijke snor ziet wilt nog niet zeggen dat elke vorm van kritiek onterecht is. Feit blijft dat Derksen zichzelf de laatste tijd loopt te overschreeuwen en hetgeen Derksen zijn populariteit aan te danken heeft, zich tegen hem lijkt te keren.
Eensch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Het gaat gewoon mis als Hans er is. Omdat het dan allemaal geforceerd eruit komt. Dit is al meerdere male duidelijk geworden sinds Hans zijn terugkeer in het programma. De vraag is dan wel moet je Hans hier op liquideren of Derksen overtuigen zich normaler op te stellen. Want in potentie is Hans gewoon een leuke wisselgast.
Vergeet je niet je zoutzuur in te nemen vanavond?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:50 schreef AryaMehr het volgende:
Vroeger, voordat allerlei idiote programma's als RTL Boulevard en DWDD nog aandacht besteedden aan VI was het nog enigszins leuk. Tegenwoordig lijkt de authenticiteit verdwenen en lijkt Derksen een karikatuur van zichzelf zijn geworden. Dat hele schijt-aan-het-wereldje gevoel die VI eerst bracht is bij mij in ieder geval compleet verdwenen. Alsof je favoriete band ook opeens door het grote publiek is ontdekt waardoor het steeds minder interessant wordt omdat de massa nou eenmaal alles verslindt wat op zijn pad terecht komt. Vermijd de massa, dat zei een wijs man 2500 jaar geleden al.
Je hebt gelijk. Alhoewel, het zou me niet verbazen als het concept op een redelijk korte termijn compleet in elkaar zakt. Ook ik kijk VI al jaren - voordat al die snotneuzen in dit topic het ontdekten - maar het lijkt me steeds minder te interesseren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ben een fan van het eerste uur. Voordat iedereen al jolig en preppy begon te doen na die hele WK-uitzendingen volgden ik en velen het programma al een aantal jaren. Ik vind het dan ook een beetje raar dat al die doorgeslagen VI-adepten ineens geen enkele vorm van kritiek toestaan. (of het moet een grote troll zijn, dan zeg ik: hulde)
Feit blijft dat Johan zich gisteren (en misschien al wat langere tijd in mindere mate) een beetje lijkt te overschreeuwen. De ene keer pakt het geniaal uit, de andere keer totaal niet en begint het een beetje een zielige vertoning te worden. Dat laatste was gisteren het geval.
Bovenstaande hangt wat mij betreft ook een beetje samen met het feit dat Johan in de regel weinig feitelijke hedendaagse voetbalkennis heeft en ook op weinig voetbalverstand is te betrappen. Dat weet hij zelf ook, aangezien hij altijd z'n snater dichthoudt wanneer mensen met verstand van voetbal aan het woordt zijn of juist zo iemand naar de mond zit te praten in een uitzending. Dit alles om maar niet door de mand te vallen op tv.
Ben een grote fan van Derksen, maar laten we wel een beetje objectief blijven. Af en toe slaat hij door en hij heeft ook (grote) beperkingen. Wie een grote bek heeft moet het ook kunnen waarmaken en dat is een beetje waar je soms tegen aan hikt bij Johan.
Ik ook een win win situatie dus, maar van cliches alsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Jmsls het volgende:
We kunnen ook allemaal niet meer op hem reagerendie jongen verveelt zich gewoon.
word ik toch zo moe.quote:karikatuur van zichzelf
Mij ook niet als ze op deze voet doorgaan. Zodra de massale aandacht weer een beetje is weggezakt zal het er wel op verbeteren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Alhoewel, ik zou me niet verbazen als het concept op een redelijk korte termijn compleet in elkaar zakt.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij ook niet als ze op deze voet doorgaan. Zodra de massale aandacht weer een beetje is weggezakt zal het er wel op verbeteren.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Ben een fan van het eerste uur. Voordat iedereen al jolig en preppy begon te doen na die hele WK-uitzendingen volgden ik en velen het programma al een aantal jaren. Ik vind het dan ook een beetje raar dat al die doorgeslagen VI-adepten ineens geen enkele vorm van kritiek toestaan. (of het moet een grote troll zijn, dan zeg ik: hulde)
Feit blijft dat Johan zich gisteren (en misschien al wat langere tijd in mindere mate) een beetje lijkt te overschreeuwen. De ene keer pakt het geniaal uit, de andere keer totaal niet en begint het een beetje een zielige vertoning te worden. Dat laatste was gisteren het geval.
Bovenstaande hangt wat mij betreft ook een beetje samen met het feit dat Johan in de regel weinig feitelijke hedendaagse voetbalkennis heeft en ook op weinig voetbalverstand is te betrappen. Dat weet hij zelf ook, aangezien hij altijd z'n snater dichthoudt wanneer mensen met verstand van voetbal aan het woordt zijn of juist zo iemand naar de mond zit te praten in een uitzending. Dit alles om maar niet door de mand te vallen op tv.
Ben een grote fan van Derksen, maar laten we wel een beetje objectief blijven. Af en toe slaat hij door en hij heeft ook (grote) beperkingen. Wie een grote bek heeft moet het ook kunnen waarmaken en dat is een beetje waar je soms tegen aan hikt bij Johan.
Niets erger dan al die VI-adepten die continu op alles wat de heren roepen al lopen te fappen. Van die figuren die het internet afstruinen om elke scheet die de heren laten op te slaan en in dit topic te droppen. Elke nietszeggende radiofragment en tv-optreden beluisteren en bekijken omdat hun grote held op de radio/tv is. Een enigszins zielige vorm van persoonsverheerlijking en groupie gedrag bij een hoop figuren hier. Hoogst waarschijnlijk aanwezig bij figuren die uberhaupt een gebrek aan een sociaal leven hebben en inmiddels de enigszins obsessieve interesse in het leven van een ander hebben verheven tot hun favoriete hobby. Kansloos.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook een win win situatie dus, maar van cliches als
[..]
word ik toch zo moe.
Ik voel me aangesproken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets erger dan al die VI-adepten die continu op alles wat de heren roepen al lopen te fappen. Van die figuren die het internet afstruinen om elke scheet die de heren laten op te slaan en in dit topic te droppen. Elke nietszeggende radiofragment en tv-optreden beluisteren en bekijken omdat hun grote held op de radio/tv is. Een enigszins zielige vorm van persoonsverheerlijking en groupie gedrag bij een hoop figuren hier. Hoogst waarschijnlijk aanwezig bij figuren die uberhaupt een gebrek aan een sociaal leven hebben en inmiddels de enigszins obsessieve interesse in het leven van een ander hebben verheven tot hun favoriete hobby. Kansloos.
Het lijkt mij tamelijk onschuldig, maar als jij het als gevaarlijk voor jouzelf beschouwt zal ik je niet dwingen terug te komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niets erger dan al die VI-adepten die continu op alles wat de heren roepen al lopen te fappen. Van die figuren die het internet afstruinen om elke scheet die de heren laten op te slaan en in dit topic te droppen. Elke nietszeggende radiofragment en tv-optreden beluisteren en bekijken omdat hun grote held op de radio/tv is. Een enigszins zielige vorm van persoonsverheerlijking en groupie gedrag bij een hoop figuren hier. Hoogst waarschijnlijk aanwezig bij figuren die uberhaupt een gebrek aan een sociaal leven hebben en inmiddels de enigszins obsessieve interesse in het leven van een ander hebben verheven tot hun favoriete hobby. Kansloos.
Ik maakte me daar in het verleden ook wel een beetje schuldig aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent wat mij betreft precies het archetype van de persoon die ik beschrijf. Ze zouden je wat mij betreft moet onderwerpen aan psychoanalyse om je op een Weense sofa te gaan ondervragen en uit te dokteren waar tijdens je jeugd het mis is gegaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt mij tamelijk onschuldig, maar als jij het als gevaarlijk voor jouzelf beschouwt zal ik je niet dwingen terug te komen.
Het is maar een tv programma, waar ik voor mijn plezier naar kijk. Mocht ik de komende dagen toevallig stuiten op een VI gerelateerd (radio) fragment, zal ik dat zonder schuldgevoel hier plaatsen. Excuses als ik je verkeerd interpreteer, maar volgens mij neem jij het internet en VI iets te serieus. Zolang VI mij nog kan vermaken, blijf ik kijken, en ik kan goed mijn mening onderscheiden van de beeldvorming van het internet.
Het kan zijn dat je me ziet als een kansloos ventje, but I don't care. Verder zal ik je niet meer voeden.
Jij was ooit blauw toch? Dan weet je toch ook wel dat er mensen zijn met paupah internet die niet al 't moois kunnen laden? Vooral mobiel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:07 schreef NJ het volgende:
Waarom staan de plaatjes van de OP in spoilers?
[/spuitelf]
Mobiel ja. Is ongevraagd gedaan na een enkele klacht van Satan Caland.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij was ooit blauw toch? Dan weet je toch ook wel dat er mensen zijn met paupah internet die niet al 't moois kunnen laden? Vooral mobiel.
Echt waar? Was hij het?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mobiel ja. Is ongevraagd gedaan na een enkele klacht van Satan Caland.
En tot op zekere hoogte moet je daar ook rekening mee houden, maar kom op zeg. Die plaatjes maken de OP juist tot wat ie is. Als je daar al niet tegen kunt, moet je niet mobiel gaan internetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij was ooit blauw toch? Dan weet je toch ook wel dat er mensen zijn met paupah internet die niet al 't moois kunnen laden? Vooral mobiel.
Wacht maar ff..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Jmsls het volgende:
Ik zit hier ook soms op mn mobiel op maar ik vind het wel een beetje gezeik eerlijk gezegd, kunnen we niet de plaatjes terugdoen tot iemand weer een klacht heeft, want iedereen lijkt de plaatjes gewoon te willen.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Voetbal_International Is de niet verkrachtte versie dacht ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef NJ het volgende:
[..]
En tot op zekere hoogte moet je daar ook rekening mee houden, maar kom op zeg. Die plaatjes maken de OP juist tot wat ie is. Als je daar al niet tegen kunt, moet je niet mobiel gaan internetten.
Dit valt mij ook heel erg op altijd.quote:Bovenstaande hangt wat mij betreft ook een beetje samen met het feit dat Johan in de regel weinig feitelijke hedendaagse voetbalkennis heeft en ook op weinig voetbalverstand is te betrappen. Dat weet hij zelf ook, aangezien hij altijd z'n snater dichthoudt wanneer mensen met verstand van voetbal aan het woordt zijn of juist zo iemand naar de mond zit te praten in een uitzending. Dit alles om maar niet door de mand te vallen op tv.
Het probleem lijkt me veel simpeler aan te pakken: de mobiele versie van het forum moet standaard gewoon geen plaatjes tonen. Gewoon net als in Gmail: als je de plaatjes wilt zien kun je op een knopje drukken en als je ze altijd wilt zien kun je dat in je instellingen aangeven. Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Jmsls het volgende:
Ik zit hier ook soms op mn mobiel op maar ik vind het wel een beetje gezeik eerlijk gezegd, kunnen we niet de plaatjes terugdoen tot iemand weer een klacht heeft, want iedereen lijkt de plaatjes gewoon te willen.
SLOTJE OP DE VI REEKS NEET OCH?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het probleem lijkt me veel simpeler aan te pakken: de mobiele versie van het forum moet standaard gewoon geen plaatjes tonen. Gewoon net als in Gmail: als je de plaatjes wilt zien kun je op een knopje drukken en als je ze altijd wilt zien kun je dat in je instellingen aangeven. Opgelost, slotje!
Oké... En?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef Oliver23 het volgende:
Morgen gaat Genee met Albert Verlinde een Elfstedentochtprogramma presenteren
http://www.ad.nl/ad/nl/94(...)ogrammering-om.dhtml
Ja, joh. Hier zitten toch alleen maar van die zielige VI-adepten zonder verder sociaal leven die bij iedere scheet van Derksen & Co gelijk beginnen te fappen. Slotje ter bescherming!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SLOTJE OP DE VI REEKS NEET OCH?
Erik was een held! De Duivenvriend!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef msnk het volgende:
Die vieze jakhals mag niet alleen grijs-wit worden gemaakt, maar ook gewoon een dikke vette rode tering kruis over zijn kutkop
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Erik was een held! De Duivenvriend!
Knurft-Zork3quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:57 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft deze gemaakt?
Deze stonden er nog niet bij in die Wiki-OP En de Op aanpassen is echt hogere wiskudequote:
Rene en eventueel gast (trainers/voetbalmensen) doen de voetbalvragen. Johan is er voor het delen van bestuurlijke zaken. Soort hardcore, goed geinformeerde troll 2.0. Naja, een troll ook niet helemaal, maar hij kan moeilijk hard trollen. Hij haalt iig zaken aan en bespreekt ze op een manier waar ze bij Studio Sport rooie oortjes van krijgen. En dat alles gaat op een polonaise! BIER EN TIETEN-manier. Koffietijd voor mannenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef Ties02 het volgende:
Vond het vooral een beetje zielig voor Hans, de fragmentjes waar hij mee komt kan ik me vaak in vinden, en als je een beetje naar hem luistert is het gewoon harstikke zinnig en op voetbal gericht wat ie allemaal zegt. Johan heeft de laatste tijd alleen maar commentaar op organitorisch vlak/transfers.clubbeleid, maar de keren dat het bij hem inhoudelijk over voetbal gaat zijn op 1 hand te tellen, daarom ook enigzins hypocriet dat ie alleen maar voetbalkundige mensen aan tafel wil
Ja valt me ook op, Schelvis gaf wel wat tegengas met Italie maar Boskamp gaat er ook weinig tegenin.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
Zou goed zijn als die Jakhals weer eens komt. Dat is de enige die nog een beetje tegen Johan in gaat. Nu zijn het makke lammetjes die ja en amen zeggen. Boskamp ook bijv laatst toen Johan weer liep te oreren dat Feyenoord blij mag zijn als ze het rechterrijtje halen ... blablabla.. Beenhakker man van de club... Hij zat er bij en kon hooguit wat schaapachtig knikken. Terwijl het afgelopen half jaar heeft laten zien dat het complete BS is.
Alsof ze bang voor hem zijn
Mee eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef Rens-Reith het volgende:
Misschien is het hele probleem dat er te weinig variatie zit in de gastenlijst. Alleen is het ook niet goed dat al die nietsnutten die 90 minuten hun bek houden weer te gast zijn. Dus waarom niet een keer Hugo Borst, Jakhals Erik en Raoul Heertje uitnodigen? Echt jammer dat Derksen die jakhals niet meer wilt, prima kerel hoor.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ga toch weg man. Bij Studio Voetbal heb ik tenminste nog het idee dat het over voetbal gaat. Bij VI gaat het er tegenwoordig om wie er het gekst kan doen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ga toch weg man. Bij Studio Voetbal heb ik tenminste nog het idee dat het over voetbal gaat. Bij VI gaat het er tegenwoordig om wie er het gekst kan doen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
De VI HOOLIGANS hebben opnieuw een slag gewonnen. WE HEBBEN ONZE OP TERUG
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Lekker kut als je op een mobiel device de eerste pagina wil lezen en deze telkens verspringt door die plaatjes..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja valt me ook op, Schelvis gaf wel wat tegengas met Italie maar Boskamp gaat er ook weinig tegenin.
Zie Genee ook genietenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit meer een aflevering gezien na deze waar die zo hard gedist werd.
Schelvis begon idd een beetje voetbalinhoudelijk tegengas te geven, maar had niet t lef door te drammen, want dan raakt JD geirriteerd
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:39 schreef DrDentz het volgende:
is dat wel zo dat derksen eerst zei dat die sef van psv er geen moer van ken en hem later opeens een toptrainer vond, zijn mening over iemand verandert toch bijna nooit
Nogal een beetje tegenstrijdig, niet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit meer een aflevering gezien na deze waar die zo hard gedist werd.
Schelvis begon idd een beetje voetbalinhoudelijk tegengas te geven, maar had niet t lef door te drammen, want dan raakt JD geirriteerd
Ik reageerde op een quote dat schelvis afegelopen vrijdag tegen Derksen inging. Vandaar idd, maar aangezien jij het hele topic al aan het zeiken bent kijk niet op van deze hersenloze reactie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nogal een beetje tegenstrijdig, niet?
En dat volgens iemand die klaarblijkelijk in het leven geen interessanter onderwerp kan vinden dan voetbal en daarom in zowel zijn username als in zijn avatar verwijst naar een nietszeggend sfeerloze voetbalclub. Laat me raden, je slaapt ook nog in de pyjama van je favoriete voetbalclub? Laat me niet lachen man.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:03 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik reageerde op een quote dat schelvis afegelopen vrijdag tegen Derksen inging. Vandaar idd, maar aangezien jij het hele topic al aan het zeiken bent kijk niet op van deze hersenloze reactie.
Handig, thanksquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:04 schreef Vasilevski het volgende:
Even iets heel anders: vroeger stond er op de site van RTL Voetbal altijd een mooi lijstje van al die afleveringen van Voetbal Insite uit '07-'08, maar dat lijkt nu weg te zijn. Ik dacht dat ze die afleveringen er misschien af hadden geflikkerd, maar ze staan er nog en hier is nog het overzicht te zien. Leuk! Staan ook veel minder fragmentjes van op Youtube natuurlijk.
Zo heeft ieder zijn hobby, leuk hé!?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dat volgens iemand die klaarblijkelijk in het leven geen interessanter onderwerp kan vinden dan voetbal en daarom in zowel zijn username als in zijn avatar verwijst naar een nietszeggend sfeerloze voetbalclub. Laat me raden, je slaapt ook nog in de pyjama van je favoriete voetbalclub? Laat me niet lachen man.
Die komen niet meer omdat Johan klaarblijkelijk alleen nog gasten uit het voetbalwereldje wil. Gaf de Jakhals onlangs aan in een interview. Vind ik ook wel jammer, de laatste weken hebben alleen Boskamp, Kraay jr. en Schelvis gerouleerd toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
Zou goed zijn als die Jakhals weer eens komt. Dat is de enige die nog een beetje tegen Johan in gaat. Nu zijn het makke lammetjes die ja en amen zeggen. Boskamp ook bijv laatst toen Johan weer liep te oreren dat Feyenoord blij mag zijn als ze het rechterrijtje halen ... blablabla.. Beenhakker man van de club... Hij zat er bij en kon hooguit wat schaapachtig knikken. Terwijl het afgelopen half jaar heeft laten zien dat het complete BS is.
Alsof ze bang voor hem zijn
Derksen afwisselen met Hugo Borst zou ik geen probleem vindenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef Symer het volgende:
Derksen begint een beetje de molensteen om de nek van VI te worden.
Mogen we al fantaseren over een Derksen-vervanger, of is dat nog taboe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Aad hebben we nog een paar keer gehad, maar is volgens mij niet erg regelmatig. Het was wel leuk met Aadje, maar volgens mij had hij wel eerst even bedongen dat iedereen een beetje aardig over hem zou zijn. :pquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die komen niet meer omdat Johan klaarblijkelijk alleen nog gasten uit het voetbalwereldje wil. Gaf de Jakhals onlangs aan in een interview. Vind ik ook wel jammer, de laatste weken hebben alleen Boskamp, Kraay jr. en Schelvis gerouleerd toch?
Hij heeft het fragment zelfs geretweetquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef Symer het volgende:
Zou Aad na afgelopen maandag nog wel komen? Of kan ie daar zelf ook om lachen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Derksen afwisselen met Hugo Borst zou ik geen probleem vindenMaar niet te vaak hoor!
Dat is best een goed plan! Dan kan Derksen mooi elke maandag vrij nemen, beetje genieten van z'n oude dag enzo, beetje die zurigheid d'r uit vissen en hebben wij geen Johan-Hansie tenenkrommende tv meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aad300 is het toch? Volgens mij heeft hij alleen de oproep van sigaarsnor om met hem te gaan schaatsen geretweet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:42 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij heeft het fragment zelfs geretweet
Derksen is hoofdsponsor van VI, dus ik denk dat een aflevering begint met Johan z'n stoel neer te zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef Symer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:20 schreef LudoSanders het volgende:
Grappig om te zien dat de meest recente foto's van Aad op het ijs allemaal in bijzijn van andere schaatsers is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef Symer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |