quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dag kampioenschap
Twente komt eraanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV staat er wel slecht voor ja
Dat deed pijn jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dag kampioenschap
Oh dit jaar zullen jullie ook nog de zoete wraak voelen voor de wedstrijd die de boeken inging als de grootste afslachting van Feijenoord ooit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV staat er wel slecht voor ja
Prachtwedstrijd. Wie won die UEFAcup ookalweer...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat deed pijn ja
Vergeet ook deze niet:
Conclusie ze weliswaar winnen met grote cijfers, maar als het er echt toe doet gaan die provinciaaltjes er keihard aan.
Wat meer topics openenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zouden we moeten zonder Ajacied422
Ik open wel een nieuwe, gaan we daar verder, oke?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat meer topics openen
Als we zijn topics nou massaal negeren?
Het lijkt erop dat dat inderdaad gebeurd. Arme jongen....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat meer topics openen
Als we zijn topics nou massaal negeren?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik open wel een nieuwe, gaan we daar verder, oke?
Ik moet wat gaan sluiten dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zouden we moeten zonder Ajacied422
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
Zo'n pauper username.. Ajacied en dan ook nog eens een niet bestaande formatie. En dan worden ook je topics nog eens oldskool genegert. Tis wat.
neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij houdt wel VBL draaiende moet ik zeggen.
Valt me nog van je mee dat je niet in dat topic gepost hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat niet zo goed met Lauzi trouwens. Niet meer pesten volgende keer, gemene Ajacieden.
Wat heb ik?
Jij hebt zeer onterecht een slecht beeld van mij. Waar komt dat door?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Valt me nog van je mee dat je niet in dat topic gepost hebt.
Grote jongen ben jij toch he.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat niet zo goed met Lauzi trouwens. Niet meer pesten volgende keer, gemene Ajacieden.
Wat heb ik?
Niet zo janken, nep Rotterdammert. Ik kwam dit topic alleen tegen over Lauzi.quote:
Je tip wordt zeker dat ze in Den Haag moet gaan wonen want in die stad gebeurt het en wordt menig mens gewoon beter van elke vorm van depressie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt zeer onterecht een slecht beeld van mij. Waar komt dat door?
Misschien geef ik haar nog wel een tip.
Laat haar kijken naar het ADO middenveld, misschien krijgt zij net als jij daar wel spontaan een orgasme van.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet zo janken, nep Rotterdammert. Ik kwam dit topic alleen tegen over Lauzi.
Ik stel voor dat we hier brainstormen op wat onze adviezen zijn voor haar. Ik ben een goed mens.
Je bent een gemene pestkop tegen weerloze meisjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt zeer onterecht een slecht beeld van mij. Waar komt dat door?
Misschien geef ik haar nog wel een tip.
Heb je hem al aangesproken op zijn denigrerende posts richting mij?. Ik heb er oprecht niet van kunnen slapen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent een gemene pestkop tegen weerloze meisjesOok tegen weerloze jongetjes op VBL
kom op zeg, al pakken we jouw ajax dekbed en vervangen we deze voor een witte kan jij al niet slapenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem al aangesproken op zijn denigrerende posts richting mij?. Ik heb er oprecht niet van kunnen slapen.
Vast.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet zo janken, nep Rotterdammert. Ik kwam dit topic alleen tegen over Lauzi.
Ik stel voor dat we hier brainstormen op wat onze adviezen zijn voor haar. Ik ben een goed mens.
Ik zal er even naar dit topic verwijzen, hier worden namelijk de adviezen gegeven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef De_kromme het volgende:
Was te verwachten.
Ik zou haar aanraden een doel te zoeken voor dit jaar. Als ze graag wilt reizen; gewoon doen. Je ouders gaan er echt wel mee akkoord als je een goed plan hebt klaarliggen. Ga vrijwilligerswerk doen in Afrika ofzo. Ken genoeg mensen die een jaartje ertussen uit zijn gegaan, en het is gewoon een feit dat je je snel gaat vervelen als je parttime werkt en voor de rest geen fuck uitvoert. Tijd voor een plan dus.
Jij hebt ook mijn hulp nodig met afkicken van Fok! ouwe. Ik sta klaar voor je, als je tot deze conclusie bent gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vast.
Tegen de tijd dat mensen serieus jouw hulp nodig hebben kunnen ze beter meteen een koploper koppen.
In deze tijd ? Je mag al blij wezen dat er een trein rijdt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vast.
Tegen de tijd dat mensen serieus jouw hulp nodig hebben kunnen ze beter meteen een koploper koppen.
Ik zal hem zo een tik op de vingers geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem al aangesproken op zijn denigrerende posts richting mij?. Ik heb er oprecht niet van kunnen slapen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef De_kromme het volgende:
Was te verwachten.
Ik zou haar aanraden een doel te zoeken voor dit jaar. Als ze graag wilt reizen; gewoon doen. Je ouders gaan er echt wel mee akkoord als je een goed plan hebt klaarliggen. Ga vrijwilligerswerk doen in Afrika ofzo. Ken genoeg mensen die een jaartje ertussen uit zijn gegaan, en het is gewoon een feit dat je je snel gaat vervelen als je parttime werkt en voor de rest geen fuck uitvoert. Tijd voor een plan dus.
Neuh, kwestie van je tijd goed indelen he. Ouwehoer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt ook mijn hulp nodig met afkicken van Fok! ouwe. Ik sta klaar voor je, als je tot deze conclusie bent gekomen.
Zoals we gewend zijn van je een kutreactie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn post:
[..]
Daar heeft niemand zin in.
Volgens mij ben je een vrouw.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
Je mening is 100% bijgesteld t.o.v. van mij nu he Jojoortje?
Eigenlijk ben ik een heel goed mens.
Eten jullie ook altijd samen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh, kwestie van je tijd goed indelen he. Ouwehoer.
Verder heb ik 2 Hagenezen onder me werken die logischerwijs alles doen. Waaronder een wijf uit Transvaal. Nou dat zou zo je moeder kunnen zijn met die achterlijke uitspraken van dr.
Wat doe jij hier? Ik zie nog geen livetopics over de kwalificatiewedstrijden voor het WK 2014: hup aan het werk!quote:
Maar niemand heeft zin in de dagelijkse verplichtingenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals we gewend zijn van je een kutreactie.
Moet jij niet studeren toevallig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eten jullie ook altijd samen?
Whehe. Kunnen mensen nog lager dan jou werken? Knap.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh, kwestie van je tijd goed indelen he. Ouwehoer.
Verder heb ik 2 Hagenezen onder me werken die logischerwijs alles doen. Waaronder een wijf uit Transvaal. Nou dat zou zo je moeder kunnen zijn met die achterlijke uitspraken van dr.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Ik zie nog geen livetopics over de kwalificatiewedstrijden voor het WK 2014: hup aan het werk!
Jij denkt serieus dat iedereen met tegenzin naar school of werk gaat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar niemand heeft zin in de dagelijkse verplichtingen
Een kromme afkickkliniek? belooft veelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whehe. Kunnen mensen nog lager dan jou werken? Knap.
Je komt er vanzelf wel achter dat je naar afkickkliniek 'Kromme' moet, als het moment daar is; ik sta voor je klaar.
Ach man, hij is pas 13. Dan schop je overal tegenaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat iedereen met tegenzin naar school of werk gaat?
Jij bent zelf ook nog niet eens 15quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, hij is pas 13. Dan schop je overal tegenaan.
DM please.quote:Wil je aub stoppen met dat topic verneuken, Ajacied? Dit is serious business mang.
heb even een half uurtje vrij genomen om jou te pesten/plagen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet jij niet studeren toevallig?
Heb jij autisme dan? ;oquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop labiele mensen op Fok als je dat subforum mag geloven. Er is dus toch nog hoop voor mij
Wat heb je? Tussentijdse toets op de EUR?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb even een half uurtje vrij genomen om jou te pesten/plagen.
Yep, steeds als je denkt dat het niet gekker kan.....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop labiele mensen op Fok als je dat subforum mag geloven. Er is dus toch nog hoop voor mij
Dat jij nou bent afgekeurd voor de sociale werkplaats. En aangezien je kennelijk in een gulle bui bent, wie moet ik wedden zondag met de Toto, Ado of Utrecht?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whehe. Kunnen mensen nog lager dan jou werken? Knap.
Je komt er vanzelf wel achter dat je naar afkickkliniek 'Kromme' moet, als het moment daar is; ik sta voor je klaar.
Cito Toest mang.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat heb je? Tussentijdse toets op de EUR?
De_Kromme komt niet voor niks daar terecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Met rookworst?quote:
Eerst maar eens banken op ADO morgen. Daarna zien we wel weer verder. Utrecht wordt waarschijnlijk overgewaardeerd door de bookies door die overwinning op Ajax, de value zal wel bij ADO komen te liggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat jij nou bent afgekeurd voor de sociale werkplaats. En aangezien je kennelijk in een gulle bui bent, wie moet ik wedden zondag met de Toto, Ado of Utrecht?
Oja, die meuk komt er ook weer aan. Ik had 547, triest ook.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon melden dat ik weg ben, kut.
nee maar ik studeer in ons aller Tilburg. Volgende week met die vreselijke carnaval ben ik weer wegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eerst maar eens banken op ADO morgen. Daarna zien we wel weer verder. Utrecht wordt waarschijnlijk overgewaardeerd door de bookies door die overwinning op Ajax, de value zal wel bij ADO komen te liggen.
[..]
Oja, die meuk komt er ook weer aan. Ik had 547, triest ook.
Oh god, ben jij er zo één? Die kapiteintje woont daar toch ook?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee maar ik studeer in ons aller Tilburg. Volgende week met die vreselijke carnaval ben ik weer weg
Dat vond je toch zo geweldig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee maar ik studeer in ons aller Tilburg. Volgende week met die vreselijke carnaval ben ik weer weg
Je kunt beter doortrekken naar Venlo. Paul-89 viert daar een Carnaval feest ter ere van zijn nominering.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Carnaval? Nee man. Absoluut niet. Maar ben import daar dus kan er niks aan doenquote:
Kweenie, ik doe rechten dus weet het niet van de economische richtingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er zo één? Die kapiteintje woont daar toch ook?
Tilburg heeft wel een chille premaster heb ik gehoord. Voor de economie-richting dan.
Spreek jij lekker voor jezelfquote:
Ik heb zowel ADHD als autisme en dan ook nog eens hoogbegaafd. Aldus de gemiddelde ouder met een kind wat iets slechter presteert.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:19 schreef De_kromme het volgende:
Happel heeft autisme, hi ha ho.
En wat Stokstaart zegt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De_Kromme komt niet voor niks daar terecht.
Wat is je IQ dan? Die van mij is 120quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man, uitzonderlijk hoog EQ en IQ.
Autisten.
Kromme hosselt zijn vrouwtjes doorgaans op de Geleenstraat. Dus daar zou ik me niet al te druk om maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]ik zal mijn reactie verwijderen, misschien dat dat zijn hosselkansen verhoogd.
IQ van 120 en je bent voor Ajax. Klopt iets nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je IQ dan? Die van mij is 120
Aldus je moeder zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man, uitzonderlijk hoog EQ en IQ.
Autisten.
Nee mannetje, dat is jou hartslag als je een nieuw topic kunt openen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je IQ dan? Die van mij is 120
Hij bedoelt dat zijn Toyota IQ 120 kanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
IQ van 120 en je bent voor Ajax. Klopt iets niet
Ik denk dat je bril stuk is. Zag laatst nog scherven liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
IQ van 120 en je bent voor Ajax. Klopt iets niet
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee mannetje, dat is jou hartslag als je een nieuw topic kunt openen.
Hij is 13quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat zijn Toyota IQ 120 kan
Is dit een cryptische grap?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bril stuk is. Zag laatst nog scherven liggen
HAHAHAHquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn IQ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is 13
[..]
Is dit een cryptische grap?
deze gaat mijn pet te bovenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeer intellectuele respons, ik ben overtuigd
Nee.quote:
Dus ik ben niet overtuigd omdat jij het zegt?quote:
Vannacht even teruggekeken maar was sowieso erg matig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt me tegen dat ie gisteren niet langskwam in VI
dat kan de oorzaak zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht even teruggekeken maar was sowieso erg matig?
Het zoveelste ajax super talent, waar speelt die jongen nu?quote:
In het 2e van Ajax.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zoveelste ajax super talent, waar speelt die jongen nu?
Arme Timmie.Die jongen had altijd van zulke ongelukkige dingen.quote:
Gisteravond even bekeken, vond het wel prima. Alleen schreeuwde Johan wel erg veel..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht even teruggekeken maar was sowieso erg matig?
Tim faalt nu lekker in Cyprus dus daar heb je geen last vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arme Timmie.Die jongen had altijd van zulke ongelukkige dingen.
Uitgeleend aan Arsenal volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zoveelste ajax super talent, waar speelt die jongen nu?
Ik deze 50xquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
Deze heb ik serieus al 20x bekeken deze week
Jan Vertonghen k.... in je longen. Waarom speelde hij zondag tegen Utrecht eigenlijk niet?quote:
Schorsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jan Vertonghen k.... in je longen. Waarom speelde hij zondag tegen Utrecht eigenlijk niet?
schorsing.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jan Vertonghen k.... in je longen. Waarom speelde hij zondag tegen Utrecht eigenlijk niet?
Wat jammer zeg.quote:
quote:
Afellayquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat gezicht van onze janNet zo huilerig als twee weken geleden.
Vernedertquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat gezicht van onze janNet zo huilerig als twee weken geleden.
quote:
Preciesquote:
als het nou tieten waren, maar nee.quote:
Calimero stond er niet tussen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Preciesdaar kwam het door.
Ik kies de 3 belangrijkste:
1. B-elftal
2. Alles zit tegen
3. Blessures.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Calimero stond er niet tussen hoor.
quote:
Die kijken ook niet meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
wel jammer dat de stoere boys van afca.nl geen wedstrijd verslagen meer posten nu het zo matig gaat.
Idd, zijn veel te bang dat ze verkouden worden in hun blote bastjes. Die kereltjes van 410 hadden zondag ook opeens jassen aanquote:
maar toch hoort ie niet bij Barcelona hoor.quote:
United of Real zijn ook prima clubs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar toch hoort ie niet bij Barcelona hoor.
Geen idee. Ik reageerde gewoon op die Barca post van Napoleon.quote:
Raar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik reageerde gewoon op die Barca post van Napoleon.
Net iets te hard waardoor hij in 1x voor moet worden gegeven.quote:
Hier en daar een bekerwedstrijdje. Niet echt boeiend dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers, komt er vanavond nog voetbal op tv?
No way man. Perfect in de loop meegegeven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net iets te hard waardoor hij in 1x voor moet worden gegeven.
Ja maar bij Excelsior waar het veld kleiner is niet. Dat moet je ook in je oordeel meenemen. Excelsior is dan wel een kleine club, maar mag zeker niet vergeten worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
No way man. Perfect in de loop meegegeven.
Clasie het basie dwingt z'n medespelers gewoon de beste voortzetting van het spel. Hij denkt niet 2 maar 3 stappen vooruit. Dat kunnen alleen de allergrootste voetballers.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net iets te hard waardoor hij in 1x voor moet worden gegeven.
[..]
Hier en daar een bekerwedstrijdje. Niet echt boeiend dus.
En de afmetingen van de doelen willen ook nog wel eens afwijken bij diverse clubs. Wil je dan ook beweren dat een bal die perfect in de kruising is geschoten bij een andere club een schot naast het doel was?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar bij Excelsior waar het veld kleiner is niet. Dat moet je ook in je oordeel meenemen. Excelsior is dan wel een kleine club, maar mag zeker niet vergeten worden.
Ja, en het hangt er ook vanaf hoe het veld georienteerd is. Het maakt veel verschil of het meer naar Oosten of naar Westen staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de afmetingen van de doelen willen ook nog wel eens afwijken bij diverse clubs. Wil je dan ook beweren dat een bal die perfect in de kruising is geschoten bij een andere club een schot naast het doel was?
Gelukkig maar. Ik raakte al redelijk in paniek met hyperventilatie en alles toen ik mij een leven zonder jou voorstelde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Iemand zei vannacht: en niet meer terugkomen. Ben ik weer hoor.
Hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
De Kromme zal jou dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Yep, ze is op reis naar VBL.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben je je depressie overkomen?
Het is alleen maar erger geworden. Een man heeft mijn hart gebroken. Hij kwetst mij. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ben je je depressie overkomen?
Schop hem terug naar die grafstad van een Den haag. Gaat over de Kromme toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Het is alleen maar erger geworden. Een man heeft mijn hart gebroken. Hij kwetst mij. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schop hem terug naar die grafstad van een Den haag. Gaat over de Kromme toch?
Mijn topic is vrij puur. Het is iets waar ik oprecht mee zit en wat mij belemmert in mijn functioneren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef DonRaja het volgende:
Oh man, ik krijg gewoon jeuk van dat R&P. Niet eens zo zeer de topicstarters als wel de hulpvaardigen. Als je geen depressie hebt, dan krijg je die daar wel aangepraat...
Met wraakgevoelens overleef je het langst. Broed gewoon wat mooie plannetje uit en verpest zijn leven. Indien alles gaat zoals gepland heb je direct iets om met trots aan terug te denken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Het is alleen maar erger geworden. Een man heeft mijn hart gebroken. Hij kwetst mij. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Wat had je gekookt ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ja zeg we gaan hier niet depri zitten doen hoor
Wat heeft hij bij je gedaan dan? Gedumpt? Gelogen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Was het lekker?quote:
Kan ik doen, maar nee. Ik gun hem het beste.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met wraakgevoelens overleef je het langst. Broed gewoon wat mooie plannetje uit en verpest zijn leven. Indien alles gaat zoals gepland heb je direct iets om met trots aan terug te denken.
Heel erg gelogen. Nu nog, maar ja. Soit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij je gedaan dan? Gedumpt? Gelogen?
Dude... bespreek dat lekker in het betreffende topic. Ik krijg hier nu ook al jeukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij je gedaan dan? Gedumpt? Gelogen?
die sliertjes ook zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja man... Zelfgemaakte spaghetti
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude... bespreek dat lekker in het betreffende topic. Ik krijg hier nu ook al jeuk
Moet je krabbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dude... bespreek dat lekker in het betreffende topic. Ik krijg hier nu ook al jeuk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Kan ik doen, maar nee. Ik gun hem het beste.
Kijk daar heb je het al. Zolang je dit niet als reden ziet om hem met jheel je hart te haten kan je je hart ook niet luchten over andere zaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Heel erg gelogen. Nu nog, maar ja. Soit.
naaaaaaaaaaisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja man... Zelfgemaakte spaghetti
Vanmiddag 2 pistoletjes met eiersalade, een AH pizza bolognese en straks rijst met chicken tonight.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
En wat heb jij gegeten Stokstaart?
Alles behalve datquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die sliertjes ook zelf gemaakt?
Aan dat pellen begin ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
naaaaaaaaaaisdoe je dat dan? met gezeefde tomaten enz? Of echt tomaten wellen en dan zelf afpellen?
Doe niet zo macho man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef DonRaja het volgende:
Praten over gevoelens en recepten...![]()
I'm out.
Pellen? Je moet de tomaten ook eerst koken. Dan valt de schil er zowat vanzelf af.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alles behalve dat
[..]
Aan dat pellen begin ik niet aan hoor
Niks van aantrekken hoor. Voor welke club ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:43 schreef Lauzi-1993 het volgende:
vanmiddag 2 broodjes met pindakaas en vanavond rijst met kip en broccoli.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanmiddag 2 pistoletjes met eiersalade, een AH pizza bolognese en straks rijst met chicken tonight.
En jij?
Klopt en dan even pureren met de staafmixer. Maar gezeefde tomaten uit een pakje volstaan ook primaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pellen? Je moet de tomaten ook eerst koken. Dan valt de schil er zowat vanzelf af.
Moet je wel goede tomaten kopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pellen? Je moet de tomaten ook eerst koken. Dan valt de schil er zowat vanzelf af.
Lekker toch man. Dikke boter er bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vanmiddag 2 broodjes met pindakaas en vanavond rijst met kip en broccoli.
De_kromme was aan het hosselen... Ik ben zeer empatisch, heb gejankt bij het filmpje over Van Gobbelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe niet zo macho man.
Zelfs De_Kromme beschikt over meer empathisch vermogen.
niet bij de AH dusquote:
Mwa door een zeef drukken voldoet ook. Het vrijgekomen sap is later nog handig, en ja ik vind koken leuk ik geef het gewoon toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt en dan even pureren met de staafmixer. Maar gezeefde tomaten uit een pakje volstaan ook prima
boter bij de pindakaas?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker toch man. Dikke boter er bij
Gewoon hele rijpen halen op de markt. Half uurtje voor ze gaan afbreken voor een euro 4 kilo of zo halen. De rest invriezenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jojoortje heeft zelf spaghetti gemaakt. Water opgezet, aantal slierten spaghetti uit de doos, gehakt gebakken, de zak Bertolli geopend en de inhoud langzaam aan de kook gebracht in de pan van het gehakt.
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Jojoortje heeft zelf spaghetti gemaakt. Water opgezet, aantal slierten spaghetti uit de doos, gehakt gebakken, de zak Bertolli geopend en de inhoud langzaam aan de kook gebracht in de pan van het gehakt.
Ja anders blijft het in je strotje hangen he.quote:
gewoon die van Calve kopen, die is smeuďg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja anders blijft het in je strotje hangen he.
Tomaten of druiven stampen met je blote voeten is beter dan sex. Zei ooit een wijs man...quote:
Mooi filmpje was dat ja. Erg dat die kerel zo terecht gekomen is. OER-Feyenoorderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De_kromme was aan het hosselen... Ik ben zeer empatisch, heb gejankt bij het filmpje over Van Gobbel
Doe dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind twee vrouwen toch echt teveel op een VBL forum. Ik denk dat we moeten stemmen:
R&P. CUL, TV, VBL, STA, ONZ, B&H we moeten het alleen nog even over ruimtewezens hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
ondertussen is het meer CUL aan het worden
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?quote:
Die Troep Is Oud Daar!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
R&P. CUL, TV, VBL, STA, ONZ, B&H we moeten het alleen nog even over ruimtewezens hebben
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?
Grande Italia oid ja toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je het zeker, was het misschien geen Bertolli?
Ja, waarom geen pics.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Die chick zit in mijn fobo te gluren.
Duurt ook wel een half uurtje voor je daar doorheen bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Fo(to)bo(ek)?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:02 schreef Jojoortje het volgende:
Geef toe.. Je moest minimaal 1 keer lachen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Duurt ook wel een half uurtje voor je daar doorheen bent.
Die is tevens erg duur. PDC ftwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon die van Calve kopen, die is smeuďg.
Wat dan wel?quote:
Markant Merk.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef toe.. Je moest minimaal 1 keer lachen.
Jammer Emilequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja.
Alleen al om die flater van Schelveccio
http://www.granditalia.nl/ valt mee ludo.quote:
1.69 oid. doe ik wel heel veel broodjes mee omdat ik het niet 1/8 van de pot op mijn broodje kieper.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tevens erg duur. PDC ftw
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Laten we lekkere Braziliaanse mannen posten.
Ravioli maak je gewoon zelf of haal je als het echt moet bij een italiaan. Al zijn die dingen van de Aldi best te pruimen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had een keer ravioli van Grand'Italia, dat was verre van buon appetito.
Vertel mij wat. Probleem is dat ik die shizzle niet zelf kan fixen, maar er toch veel zin in had en dus maar besloot zo'n zak te kopen. Bijna over mijn nek. Godverdomme. Nooit meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ravioli maak je gewoon zelf of haal je als het echt moet bij een italiaan. Al zijn die dingen van de Aldi best te pruimen.
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Hahahaha
nee.
Beschrijf jezelf eens qua uiterlijk.
Niet mijn type.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?![]()
[ afbeelding ]
Grijp je daar nu naar je pipa. Wehehehe.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Euh.... Klein, dik, kalend, petje, leger?![]()
[ afbeelding ]
Op sommige dingen moet je niet bezuinigen. Het is bij mij of Calve of geen pindakaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is tevens erg duur. PDC ftw
Enige meeting waar ik naartoe zou komen. Ieder een sloophamer of ijsboor en ontmoeten in Heerenveen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Hopelijk komt er geen Elfstedentocht.
Ik hoop het ook. Gewoon omdat iedereen hoopt dat ie komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat ik kieskeurig ben, ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ik ook al niet... Je bent wel kieskeurig hoor.
Ik help het je hopen: Fries carnavalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ah de kenmerken van een puber.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Gewoon omdat iedereen hoopt dat ie komt.
Je had gelijk Paul. Gisternacht locked up abroad gekeken en kende de aflevering inderdaad nog niet.quote:
Met die Brit en Aziaat ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had gelijk Paul. Gisternacht locked up abroad gekeken en kende de aflevering inderdaad nog niet.
Alsof jullie limbo's welkom zijn in Friesland.quote:
Nee de man waar Goodfellas op gebaseerd is en zijn versie op het verhaal. Die zal vanavond wel weer op National Geografic komen. Daar vinden ze het logisch om 's avonds te herhalen en 's nachts de nieuwe uit te zendenquote:
Geen idee, ik ben toch niet van plan naar Friesland te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jullie limbo's welkom zijn in Friesland.
Die was er vorige week ook al op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de man waar Goodfellas op gebaseerd is en zijn versie op het verhaal. Die zal vanavond wel weer op National Geografic komen. Daar vinden ze het logisch om 's avonds te herhalen en 's nachts de nieuwe uit te zenden
Dat klopt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat mij altijd fascineert is het beeld dat je bij een bepaalde user hebt. Zonder dat je iemand hier ooit gezien hebt creëer je toch een bepaald uiterlijk in je hoofd bij bepaalde users.
Wat voor beeld hebben jullie bij ...?
Jojoortje
Littlerabbit
Jojoortje: Rood haar, krullen, irritant, eigenwijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Wat mij altijd fascineert is het beeld dat je bij een bepaalde user hebt. Zonder dat je iemand hier ooit gezien hebt creëer je toch een bepaald uiterlijk in je hoofd bij bepaalde users.
Jojoortje
Littlerabbit
Beelden bij users ?:{quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje
Littlerabbit
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje
Littlerabbit
Soort Beckham ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.
Bij jou zie ik een grote gespierde man met een ontevreden uitstraling op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb dat met Paul-89. En nu je het zegt een beetje met Jojoortje inderdaad.
Hmm ergens vind ik dit moeilijk om als compliment op te vatten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Jojoortje zie ik een beetje een stevige Hollandse meid voor me. Littlerabbit zie ik een onderkruipsel voor me, beetje een dun lichaam met zo'n heel klein sneaky-hoofd en van die gelikte haren met gel naar achteren.
Dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ergens vind ik dit moeilijk om als compliment op te vatten.
Meer een jeugdige Fritz Korbachquote:
Oh ook niet aardig dan... Jij denkt ik voel me psychisch een beetje labiel laat ik andere ook de grond in trappen...quote:
Als m'n kleine broertje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hoe beschrijven jullie die ajacied qua uiterlijk?
Ik: klein kereltje.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer een jeugdige Fritz Korbach
Nee daar ga je mij niet mee traceren ben ik bang.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoortje is voor mij een beetje een mannelijke vrouw (in de goede zin van het woord), met donkerblond of bruin haar in een paardenstaart. Niet groot en niet klein en ook niet dik of mager. Gewoon een beetje een niet echt opvallend meisje, maar wel wild tussen de (elektrische) lakens.
Littlerabbit is een beetje een klein mannetje met zwart/donker stekeltjeshaar die een beetje de onnozelaar kan uithangen. Niet echt goed in sport, maar wel z'n bijdehante babbeltje mee.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar ga je mij niet mee traceren ben ik bang.
Tja... moet hier geen dating site worden hoor. Ik ben al de grond in getrapt voordat ik uberhaupt wat heb gezegdquote:
Stuur een fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... moet hier geen dating site worden hoor. Ik ben al de grond in getrapt voordat ik uberhaupt wat heb gezegd
Je bent sowieso lang want je speelt korfbal. Verder redelijk hoog opgeleid, onzeker in real life. Wel een lieve jongen denk ik verder. Niet erg populair bij de meisjes. Grote fantasie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee daar ga je mij niet mee traceren ben ik bang.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... moet hier geen dating site worden hoor. Ik ben al de grond in getrapt voordat ik uberhaupt wat heb gezegd
Kan me hier wel in vinden idd bij Littlerabbit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent sowieso lang want je speelt korfbal. Verder redelijk hoog opgeleid, onzeker in real life. Wel een lieve jongen denk ik verder. Niet erg populair bij de meisjes. Grote fantasie.
Hee kijk nou, onze vak S-erquote:
Je houdt ook erg van walvissen spotten in Argentinië, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar gewone lengte, gewoon gewicht en bruin haar. Laten we het daarbij houden ander kan ik net zo goed een foto plaatsen.![]()
Iemand die meer interesse in mijn foto heeft dan de jouwe.quote:
Van alle bullshit die ik post blijft het korfballen weer hangen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden idd bij Littlerabbit.
Prachtig omschreven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand die meer interesse in mijn foto heeft dan de jouwe.
Een Jeu de Boeler.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Jeu de Boeler, dat is hip hoor tegenwoordig.
Vak Squote:
Misschien is het een bundeling van alle Lief Dagboek topics van FOK! ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan iets heel anders... Wtf is er nou weer een boek over Anne Frank geschreven(DWDD)
Was het Otto?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan iets heel anders... Wtf is er nou weer een boek over Anne Frank geschreven(DWDD)
Ondanks dat het mij niks uitmaakt is het wel grappig om over na te denken. De kans dat ik bijv, Nubreektmijnklomp al meerdere male ben tegen gekomen is behoorlijk groot. (Mijn mede Delfse Ajax mattie).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Muto is voor mij een beetje een Aziatisch/Zuid-amerikaans ogend menneke. Zwart haar, lichtgetinte huid. Mager, vrij intelligent.
Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Muto is voor mij een beetje een Aziatisch/Zuid-amerikaans ogend menneke. Zwart haar, lichtgetinte huid. Mager, vrij intelligent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |