quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dag kampioenschap
Twente komt eraanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV staat er wel slecht voor ja
Dat deed pijn jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dag kampioenschap
Oh dit jaar zullen jullie ook nog de zoete wraak voelen voor de wedstrijd die de boeken inging als de grootste afslachting van Feijenoord ooit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV staat er wel slecht voor ja
Prachtwedstrijd. Wie won die UEFAcup ookalweer...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat deed pijn ja
Vergeet ook deze niet:
Conclusie ze weliswaar winnen met grote cijfers, maar als het er echt toe doet gaan die provinciaaltjes er keihard aan.
Wat meer topics openenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zouden we moeten zonder Ajacied422
Ik open wel een nieuwe, gaan we daar verder, oke?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat meer topics openen
Als we zijn topics nou massaal negeren?
Het lijkt erop dat dat inderdaad gebeurd. Arme jongen....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat meer topics openen
Als we zijn topics nou massaal negeren?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik open wel een nieuwe, gaan we daar verder, oke?
Ik moet wat gaan sluiten dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zouden we moeten zonder Ajacied422
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
Zo'n pauper username.. Ajacied en dan ook nog eens een niet bestaande formatie. En dan worden ook je topics nog eens oldskool genegert. Tis wat.
neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij houdt wel VBL draaiende moet ik zeggen.
Valt me nog van je mee dat je niet in dat topic gepost hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat niet zo goed met Lauzi trouwens. Niet meer pesten volgende keer, gemene Ajacieden.
Wat heb ik?
Jij hebt zeer onterecht een slecht beeld van mij. Waar komt dat door?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Valt me nog van je mee dat je niet in dat topic gepost hebt.
Grote jongen ben jij toch he.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat niet zo goed met Lauzi trouwens. Niet meer pesten volgende keer, gemene Ajacieden.
Wat heb ik?
Niet zo janken, nep Rotterdammert. Ik kwam dit topic alleen tegen over Lauzi.quote:
Je tip wordt zeker dat ze in Den Haag moet gaan wonen want in die stad gebeurt het en wordt menig mens gewoon beter van elke vorm van depressie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt zeer onterecht een slecht beeld van mij. Waar komt dat door?
Misschien geef ik haar nog wel een tip.
Laat haar kijken naar het ADO middenveld, misschien krijgt zij net als jij daar wel spontaan een orgasme van.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet zo janken, nep Rotterdammert. Ik kwam dit topic alleen tegen over Lauzi.
Ik stel voor dat we hier brainstormen op wat onze adviezen zijn voor haar. Ik ben een goed mens.
Je bent een gemene pestkop tegen weerloze meisjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt zeer onterecht een slecht beeld van mij. Waar komt dat door?
Misschien geef ik haar nog wel een tip.
Heb je hem al aangesproken op zijn denigrerende posts richting mij?. Ik heb er oprecht niet van kunnen slapen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent een gemene pestkop tegen weerloze meisjesOok tegen weerloze jongetjes op VBL
kom op zeg, al pakken we jouw ajax dekbed en vervangen we deze voor een witte kan jij al niet slapenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem al aangesproken op zijn denigrerende posts richting mij?. Ik heb er oprecht niet van kunnen slapen.
Vast.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet zo janken, nep Rotterdammert. Ik kwam dit topic alleen tegen over Lauzi.
Ik stel voor dat we hier brainstormen op wat onze adviezen zijn voor haar. Ik ben een goed mens.
Ik zal er even naar dit topic verwijzen, hier worden namelijk de adviezen gegeven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef De_kromme het volgende:
Was te verwachten.
Ik zou haar aanraden een doel te zoeken voor dit jaar. Als ze graag wilt reizen; gewoon doen. Je ouders gaan er echt wel mee akkoord als je een goed plan hebt klaarliggen. Ga vrijwilligerswerk doen in Afrika ofzo. Ken genoeg mensen die een jaartje ertussen uit zijn gegaan, en het is gewoon een feit dat je je snel gaat vervelen als je parttime werkt en voor de rest geen fuck uitvoert. Tijd voor een plan dus.
Jij hebt ook mijn hulp nodig met afkicken van Fok! ouwe. Ik sta klaar voor je, als je tot deze conclusie bent gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vast.
Tegen de tijd dat mensen serieus jouw hulp nodig hebben kunnen ze beter meteen een koploper koppen.
In deze tijd ? Je mag al blij wezen dat er een trein rijdt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vast.
Tegen de tijd dat mensen serieus jouw hulp nodig hebben kunnen ze beter meteen een koploper koppen.
Ik zal hem zo een tik op de vingers geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem al aangesproken op zijn denigrerende posts richting mij?. Ik heb er oprecht niet van kunnen slapen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef De_kromme het volgende:
Was te verwachten.
Ik zou haar aanraden een doel te zoeken voor dit jaar. Als ze graag wilt reizen; gewoon doen. Je ouders gaan er echt wel mee akkoord als je een goed plan hebt klaarliggen. Ga vrijwilligerswerk doen in Afrika ofzo. Ken genoeg mensen die een jaartje ertussen uit zijn gegaan, en het is gewoon een feit dat je je snel gaat vervelen als je parttime werkt en voor de rest geen fuck uitvoert. Tijd voor een plan dus.
Neuh, kwestie van je tijd goed indelen he. Ouwehoer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij hebt ook mijn hulp nodig met afkicken van Fok! ouwe. Ik sta klaar voor je, als je tot deze conclusie bent gekomen.
Zoals we gewend zijn van je een kutreactie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn post:
[..]
Daar heeft niemand zin in.
Volgens mij ben je een vrouw.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef De_kromme het volgende:
Je mening is 100% bijgesteld t.o.v. van mij nu he Jojoortje?
Eigenlijk ben ik een heel goed mens.
Eten jullie ook altijd samen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neuh, kwestie van je tijd goed indelen he. Ouwehoer.
Verder heb ik 2 Hagenezen onder me werken die logischerwijs alles doen. Waaronder een wijf uit Transvaal. Nou dat zou zo je moeder kunnen zijn met die achterlijke uitspraken van dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |