Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeer intellectuele respons, ik ben overtuigd
Nee.quote:
Dus ik ben niet overtuigd omdat jij het zegt?quote:
Vannacht even teruggekeken maar was sowieso erg matig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt me tegen dat ie gisteren niet langskwam in VI
dat kan de oorzaak zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht even teruggekeken maar was sowieso erg matig?
Het zoveelste ajax super talent, waar speelt die jongen nu?quote:
In het 2e van Ajax.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zoveelste ajax super talent, waar speelt die jongen nu?
Arme Timmie.Die jongen had altijd van zulke ongelukkige dingen.quote:
Gisteravond even bekeken, vond het wel prima. Alleen schreeuwde Johan wel erg veel..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vannacht even teruggekeken maar was sowieso erg matig?
Tim faalt nu lekker in Cyprus dus daar heb je geen last vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Arme Timmie.Die jongen had altijd van zulke ongelukkige dingen.
Uitgeleend aan Arsenal volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het zoveelste ajax super talent, waar speelt die jongen nu?
Ik deze 50xquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:39 schreef Stokstaart het volgende:
Deze heb ik serieus al 20x bekeken deze week
Jan Vertonghen k.... in je longen. Waarom speelde hij zondag tegen Utrecht eigenlijk niet?quote:
Schorsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jan Vertonghen k.... in je longen. Waarom speelde hij zondag tegen Utrecht eigenlijk niet?
schorsing.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jan Vertonghen k.... in je longen. Waarom speelde hij zondag tegen Utrecht eigenlijk niet?
Wat jammer zeg.quote:
quote:
Afellayquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat gezicht van onze janNet zo huilerig als twee weken geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |