Jij denkt serieus dat iedereen met tegenzin naar school of werk gaat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar niemand heeft zin in de dagelijkse verplichtingen
Een kromme afkickkliniek? belooft veelquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whehe. Kunnen mensen nog lager dan jou werken? Knap.
Je komt er vanzelf wel achter dat je naar afkickkliniek 'Kromme' moet, als het moment daar is; ik sta voor je klaar.
Ach man, hij is pas 13. Dan schop je overal tegenaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat iedereen met tegenzin naar school of werk gaat?
Jij bent zelf ook nog niet eens 15quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, hij is pas 13. Dan schop je overal tegenaan.
DM please.quote:Wil je aub stoppen met dat topic verneuken, Ajacied? Dit is serious business mang.
heb even een half uurtje vrij genomen om jou te pesten/plagen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet jij niet studeren toevallig?
Heb jij autisme dan? ;oquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop labiele mensen op Fok als je dat subforum mag geloven. Er is dus toch nog hoop voor mij
Wat heb je? Tussentijdse toets op de EUR?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb even een half uurtje vrij genomen om jou te pesten/plagen.
Yep, steeds als je denkt dat het niet gekker kan.....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop labiele mensen op Fok als je dat subforum mag geloven. Er is dus toch nog hoop voor mij
Dat jij nou bent afgekeurd voor de sociale werkplaats. En aangezien je kennelijk in een gulle bui bent, wie moet ik wedden zondag met de Toto, Ado of Utrecht?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Whehe. Kunnen mensen nog lager dan jou werken? Knap.
Je komt er vanzelf wel achter dat je naar afkickkliniek 'Kromme' moet, als het moment daar is; ik sta voor je klaar.
Cito Toest mang.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat heb je? Tussentijdse toets op de EUR?
De_Kromme komt niet voor niks daar terecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Met rookworst?quote:
Eerst maar eens banken op ADO morgen. Daarna zien we wel weer verder. Utrecht wordt waarschijnlijk overgewaardeerd door de bookies door die overwinning op Ajax, de value zal wel bij ADO komen te liggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat jij nou bent afgekeurd voor de sociale werkplaats. En aangezien je kennelijk in een gulle bui bent, wie moet ik wedden zondag met de Toto, Ado of Utrecht?
Oja, die meuk komt er ook weer aan. Ik had 547, triest ook.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon melden dat ik weg ben, kut.
nee maar ik studeer in ons aller Tilburg. Volgende week met die vreselijke carnaval ben ik weer wegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eerst maar eens banken op ADO morgen. Daarna zien we wel weer verder. Utrecht wordt waarschijnlijk overgewaardeerd door de bookies door die overwinning op Ajax, de value zal wel bij ADO komen te liggen.
[..]
Oja, die meuk komt er ook weer aan. Ik had 547, triest ook.
Oh god, ben jij er zo één? Die kapiteintje woont daar toch ook?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee maar ik studeer in ons aller Tilburg. Volgende week met die vreselijke carnaval ben ik weer weg
Dat vond je toch zo geweldig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee maar ik studeer in ons aller Tilburg. Volgende week met die vreselijke carnaval ben ik weer weg
Je kunt beter doortrekken naar Venlo. Paul-89 viert daar een Carnaval feest ter ere van zijn nominering.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Carnaval? Nee man. Absoluut niet. Maar ben import daar dus kan er niks aan doenquote:
Kweenie, ik doe rechten dus weet het niet van de economische richtingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er zo één? Die kapiteintje woont daar toch ook?
Tilburg heeft wel een chille premaster heb ik gehoord. Voor de economie-richting dan.
Spreek jij lekker voor jezelfquote:
Ik heb zowel ADHD als autisme en dan ook nog eens hoogbegaafd. Aldus de gemiddelde ouder met een kind wat iets slechter presteert.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:19 schreef De_kromme het volgende:
Happel heeft autisme, hi ha ho.
En wat Stokstaart zegt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De_Kromme komt niet voor niks daar terecht.
Wat is je IQ dan? Die van mij is 120quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man, uitzonderlijk hoog EQ en IQ.
Autisten.
Kromme hosselt zijn vrouwtjes doorgaans op de Geleenstraat. Dus daar zou ik me niet al te druk om maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]ik zal mijn reactie verwijderen, misschien dat dat zijn hosselkansen verhoogd.
IQ van 120 en je bent voor Ajax. Klopt iets nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je IQ dan? Die van mij is 120
Aldus je moeder zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee man, uitzonderlijk hoog EQ en IQ.
Autisten.
Nee mannetje, dat is jou hartslag als je een nieuw topic kunt openen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is je IQ dan? Die van mij is 120
Hij bedoelt dat zijn Toyota IQ 120 kanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
IQ van 120 en je bent voor Ajax. Klopt iets niet
Ik denk dat je bril stuk is. Zag laatst nog scherven liggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
IQ van 120 en je bent voor Ajax. Klopt iets niet
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee mannetje, dat is jou hartslag als je een nieuw topic kunt openen.
Hij is 13quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat zijn Toyota IQ 120 kan
Is dit een cryptische grap?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bril stuk is. Zag laatst nog scherven liggen
HAHAHAHquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn IQ?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is 13
[..]
Is dit een cryptische grap?
deze gaat mijn pet te bovenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |