Alsof ik hem daarna niet direct terugzet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik maar de powers om het aan te passen...
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.quote:
Suarezquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.
Suarez gaat er zo één inschieten denk. De rat.
Ajax mist die rat welquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jouw laptop is traag bedoel je? Gaat hier prima.
Suarez gaat er zo één inschieten denk. De rat.
Viel tegen. Johan was een beetje aan het zeuren.quote:
Neequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Hans was deze keer degene die normaal deed, terwijl Johan niet door de dopingcontrole zou zijn gekomen.
Ben toch wel benieuwd nu je dit zegtquote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Hans was deze keer degene die normaal deed, terwijl Johan niet door de dopingcontrole zou zijn gekomen.
Je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel aan Suarez hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef De_kromme het volgende:
Belachelijke overtreding Suarez. Helaas bestraft met geel, anders was het weer 8 wedstrijdjes toekijken.
Suarez is ook een idioot.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
Zagen jullie dat? Suarez schopt meteen iemand in de borst
Kijk je de wedstrijd?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel aan Suarez hebt.
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijd?
Zo nee, niet oordelen.
Subtiele sneer.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed en aardig zijn als jullie eigen opgeleide speler Guidetti.
Hans had erg veel goede punten. Johan verzuurde compleet en viel terug op vermoeide stokpaardjes. "Bas Dost toont het ongelijk van Ron Jans aan." Serieus? Voor de vijftiende keer exact identiek geformuleerd. Flashback! Is dit een herhaling...?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.
Jawel, ik heb een hekel aan Pepe. Dat kan op basis van 1 wedstrijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat je een hekel hebt aan iemand heeft niks te maken met 1 wedstrijd.
Nee klopt maar je zei zonet ook al iets over Suarez toen hij erin kwam.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.
Tuurlijk is dat rood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs Ajacieden zouden hier imo moeten toegeven dat het donkerrood is. De bal is al 5 meter weg en hij trapt een speler van Tottenham vol in zijn middenrif. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat geen rood is.
Ja, maar hij was net terug van 8 wedstrijd schorsing. Dat zou gewoon érg sneu geweest zijn. Ook voor de fans en de tv-kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet sneu voor Suarez zelf he? Dat hij zich zelf niet in de hand kan houden, is totaal zijn probleem.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar hij was net terug van 8 wedstrijd schorsing. Dat zou gewoon érg sneu geweest zijn. Ook voor de fans en de tv-kijkers.
Gelukkig hebben jullie Suarez wel zelf opgeleid.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed en aardig zijn als jullie eigen opgeleide speler Guidetti.
Zo dacht de scheids, denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet sneu voor Suarez zelf he? Dat hij zich zelf niet in de hand kan houden, is totaal zijn probleem.
Sickquote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zo dacht de scheids, denk ik.
Dus? Dat doet niks af van het feit dat dit donkerrood.was? Natuurlijk heb ik een hekel aan die schwalbe koning, maar dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee klopt maar je zei zonet ook al iets over Suarez toen hij erin kwam.
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...quote:
Ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En van der BoogKerlon, Atouba.. Midoooo
Je kunt ze een brief schrijven en vragen hoe het met ze gaat. Misschien krijg je wel kaartjes.quote:
Wie er ook wint, zal nog wel even duren voordat die puinhopen opgeruimd zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...
Ja, dan is onze club dood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Suarez was Ajax. Wie is Ajax nu? Daar komen we achter... om tien uur morgenochtend. Koffie en trillende handjes. Ome Johan zei dat Johan best eens zou kunnen verliezen...
Kloptquote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar Pantelic was serieus een held. Onderschatte voetballer.
Ik eigenlijk ook niet in het begin.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Weinig mensen hadden het door, zelfs Derksen zag niet hoe belangrijk was ...
Derksen ziet wel meer niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Ik had het wel gelijk door (goed hequote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet in het begin.
Ajax gaat niet dood. Er zijn teveel mensen die van Ajax houden. Niet iedereen die van Ajax houdt doet "the right thing", maar steven zal hun kindje nooit.quote:
True, maar doelde ook op de identiteit en uitstraling van Ajax. Dood gaan zal het nooit idd, maar het feit dat de jeugdopleiding bijvoorbeeld zo slecht is irriteert me mateloos.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ajax gaat niet dood. Er zijn teveel mensen die van Ajax houden. Niet iedereen die van Ajax houdt doet "the right thing", maar steven zal hun kindje nooit.
Wat sommige mensen onderbewust een beetje dwars zit is dat Johan wél een houdbaarheidsdatum heeft. And time is running out...
Nee. Fuck, dat zou ik wel willen zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
harry vermeegen met Suarez![]()
Gezien?
Youtube is je vriend.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Fuck, dat zou ik wel willen zien.
Mooie goal van Dirkiequote:
Ik kijk naar Luis S.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie kijkt nu ook naar Wesley S.?
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden, hoewel ik schaatsen dan weer enorm suf vindquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een stom gedoe zeg, die Elfstedentocht. Tuurlijk gaat 'ie niet door.
Schaatshommoquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden, hoewel ik schaatsen dan weer enorm suf vind
Dan had je mijn topic vanmiddag in KLB zeer tof gevonden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel tof vinden, hoewel ik schaatsen dan weer enorm suf vind
Ik laat het persoonlijk niet doorgaanquote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een stom gedoe zeg, die Elfstedentocht. Tuurlijk gaat 'ie niet door.
Knudde stripjes drijven me af en toe bijna tot zelfmoord zo slecht als ze zijn. Dit valt nog een topper te noemen.quote:
Zou wel leuk zijn als die door gaat joh...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik laat het persoonlijk niet doorgaan
Lijkt me opzich wel tof om dan een weekendje Friesland te doen. Beetje zuipen, wakken slaan enzoquote:
Ach ja... kijk al 10 jaar Voetbal Inside/international, maar als het voetbal technisch wordt komt er helaas alleen onzin uit Derksen en ook Gijp.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben het al zat na alle media aandacht ..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als die door gaat joh...
No u didn'tquote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel tof om dan een weekendje Friesland te doen. Beetje zuipen, wakken slaan enzo
Waar spreken we af, Heerenveen? Als jij het dynamiet meeneemt zorg ik voor een ijsboor.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik laat het persoonlijk niet doorgaan
20 Liverpool presteert zo kut dat die clausules wel ff zullen durenquote:
Ach ik gun het die mensen wel, alleen die aandacht is wel een beetje veel ja, maar daar kunnen die mensen ook niks aan doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben het al zat na alle media aandacht ..
Doe gewoon rustig aan en wacht afDWDD - Elfstedentocht, P&W - Elfstedentocht, Studio Sport - Elfstedentocht ..
Dynamiet is niet leuk man, dat valt op.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar spreken we af, Heerenveen? Als jij het dynamiet meeneemt zorg ik voor een ijsboor.
Kan iedereen deelnemen eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ik gun het die mensen wel, alleen die aandacht is wel een beetje veel ja, maar daar kunnen die mensen ook niks aan doen.
Dat vroeg ik letterlijk 10 minuten geleden ook al. Heb nog steeds geen idee.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan iedereen deelnemen eigenlijk?
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan iedereen deelnemen eigenlijk?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik letterlijk 10 minuten geleden ook al. Heb nog steeds geen idee.
quote:
Volgens mij moet je lid zijn van een of andere 11 steden vereniging.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet ingeschreven bij de Frieze schaatsbond zijn en dan wordt er geloot of zo naast de profcompetitie. Best onzinnig om te weten eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Inschrijvingquote:
Goede copy-paste man. Dat kan jij goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inschrijving
Omdat de kanalen, kluunplaatsen en dergelijke maar een bepaalde capaciteit hebben, kan er maar een beperkt aantal mensen meedoen. Dat aantal ligt rond de 16.000. Sinds 1986 kent de vereniging een ledenstop. Die was ingesteld omdat het aantal rijdende leden (toen 20.566) het aantal beschikbare startplaatsen ver overtrof. Wel zijn er vanaf 1990 potentiële deelnemers toegelaten. Onder hen wordt jaarlijks een aantal startplaatsen verloot. Het evenement heeft een bijna mythische status en is razend populair.
Uitsluitend leden van de Elfstedenvereniging met een startkaart kunnen meedoen. Uiteraard zijn er altijd zwartrijders, maar die vormen slechts een kleine minderheid. Onder de leden van de Elfstedenvereniging wordt geloot om de startplaatsen te verdelen. Iemand kan tegenwoordig alleen maar lid worden van de vereniging als twee leden van de vereniging verklaren dat zij denken dat die persoon de tocht kan uitschaatsen. Deze regel is ingesteld omdat in het verleden veel mensen meededen die totaal niet in staat bleken om de tocht uit te schaatsen. Zij namen wel startplaatsen in beslag en zorgden ook voor extra druk op de vrijwilligersorganisatie, bij het terugbrengen van uitvallers naar de startplaats.
Ja, alsof ik het helemaal zelf ga verwoorden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goede copy-paste man. Dat kan jij goed.
Dat verwachten wij wel van een mod.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alsof ik het helemaal zelf ga verwoorden.
Was onbewust Basketbal aan het kijken. Een stuk Super Bowl gister was wel genoeg Amerika tijd voor P&W.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
BREAKING NEWS OVER DE ELFSTEDENTOCH! BREAKING NEWS!
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Ze heeft geen tepel laten zien. Gelukkig maar.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Hoe is die superbowl eigenlijk afgelopen. Viel tijdens madonna in slaap
Geen idee na het optreden afgehaakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Valt wel mee. Ze willen wel zo te horen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
BREAKING NEWS OVER DE ELFSTEDENTOCH! BREAKING NEWS!
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Snap echt niet hoe je daar als sportliefhebber naar kan kijken. Gek volk, die Amerikanen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee na het optreden afgehaakt.
Schaatsers toejuichenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze willen wel zo te horen.
Beter is het buiten het weekend, dan ga ik wel even buurten. Lekker klam zuipen in een café en wat schaatsers toejuichen, ik zie het wel zitten. Hoewel ik schaatsen een verschrikkelijke sport vind.
Dat zou niet best zijn neequote:Op maandag 6 februari 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alsof ik het helemaal zelf ga verwoorden.
The Voice, 37,6 miljoen kijkers.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je daar als sportliefhebber naar kan kijken. Gek volk, die Amerikanen.
Dat gaat nog jaren duren. En het is ook een mentale kwestie. Ajax A1 schijnt zich te kunnen meten met Barca A1. In de jaren die volgen op de A1 gaat er iets mis. Dat kan van alles zijn. Misschien bestaat er wel zoiets als Arena-vrees.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar doelde ook op de identiteit en uitstraling van Ajax. Dood gaan zal het nooit idd, maar het feit dat de jeugdopleiding bijvoorbeeld zo slecht is irriteert me mateloos.
Doet ze dat anders wel dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze heeft geen tepel laten zien. Gelukkig maar.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Als we 0-2 achterstaan, vertrekken we allemaal.
Zal je net zien dat er ijsbewaking moet komen...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel tof om dan een weekendje Friesland te doen. Beetje zuipen, wakken slaan enzo
Bestaat dat echt? Komt er zo'n kankerfries met een hooivork achter je aanquote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er ijsbewaking moet komen...
Ach ja... sport, sport... Zolang dit soort figuren top van de top zijn en alleen maar overleven door die pauzes om de minuut is het toch niet serieus te noemenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe je daar als sportliefhebber naar kan kijken. Gek volk, die Amerikanen.
Het was heel leuk. Hoe kun je trouwens in slaap vallen tijdens zo'n show?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
Alsof ze daar zitten te wachten op een of andere contactgestoorde asociale Hagenees. Die lokals staan allemaal rond en op het ijs. Als jij daar niet mee doet ben je niemand.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef De_kromme het volgende:
Wakken slaan.Geen respect voor de tocht hebben.
![]()
Ben wel benieuwd waar je moet zijn, een lokaal café lijkt me wel heel vet.
Neejoh, die locals staan allemaal lekker te zuipen langs de kant. Prima volksfeestje hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof ze daar zitten te wachten op een of andere contactgestoorde asociale Hagenees. Die lokals staan allemaal rond en op het ijs. Als jij daar niet mee doet ben je niemand.
Viel echt in comaslaap vannacht. Dit weekend was niet goed voor mijn leverquote:Op maandag 6 februari 2012 23:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was heel leuk. Hoe kun je trouwens in slaap vallen tijdens zo'n show?
"Die mafiabaas", ik dacht dat het een foto van een user van FOK! was of zo man!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Excusi. Dubbelklikken vond ik nog wel kunnen.
Bizar iig.
Ach ja... Ik heb ook wel eens een onthoofding met cirkelzaag gezien uit de Mexicaansedrugskartels. Gezellige boel daar.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bizar iig.
Haha, ik zei toch dat het bizar was. Sorry mang, van je onschuld en zulks.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef msnk het volgende:
[..]
"Die mafiabaas", ik dacht dat het een foto van een user van FOK! was of zo man!!!
Ik was nog zo jong...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha, ik zei toch dat het bizar was. Sorry mang, van je onschuld en zulks.
Bizar is het zeker...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bizar iig.
Ja, toen zag ik als 12 jarige voor het eerst een lul op internet. Met een fucking vogel er op.quote:
Ja gezellig met vriendjes kijken. Of was ik alleen zo fucked up? Misschien ben ik daardoor wel een metalhead gewordenquote:
Begin je nou ook Haags te lullenquote:
Ik weet nog steeds niet of dat wel allemaal echt was. Durf het ook niet opnieuw op te zoekenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Foto van zo'n motorongeluk waarbij van zo'n gast gewoon het hele voorhoofd eraf geschraapt is
Hij is diep van binnen gewoon een Hagenees. Maar dat is iedereen, kan je niks aan doen. Niet tegen verzetten jongen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Begin je nou ook Haags te lullen
Naast je piepende en krakende en "tuut-ploinkende" modem. Dat plaatje kwam halve centimeter voor halve centimeter tevoorschijn. Weg onschuld.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, toen zag ik als 12 jarige voor het eerst een lul op internet. Met een fucking vogel er op.
En jij dacht dat dat abnormaal was?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, toen zag ik als 12 jarige voor het eerst een lul op internet. Met een fucking vogel er op.
Darmen over de hele weg, mooi manquote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Foto van zo'n motorongeluk waarbij van zo'n gast gewoon het hele voorhoofd eraf geschraapt is
Ach ja... daar kan ik makkelijk tegen maar 3 guys 1 hammer daar werd ik zelfs wat onpasselijk van. Vooral omdat je gewoon in je achterhoofd blijft horen 'Dit is echt, die man maakt dit echt meequote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Jij bent geen echte Hagenees man.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij is diep van binnen gewoon een Hagenees. Maar dat is iedereen, kan je niks aan doen. Niet tegen verzetten jongen.
inZanity zou dat wel leuk vinden als het bij een Barca speler gebeurtquote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Darmen over de hele weg, mooi man
Ja. Bij elke lul hoort een vogel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat abnormaal was?
Vraag het hem eensquote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
inZanity zou dat wel leuk vinden als het bij een Barca speler gebeurt
Oké, man.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent geen echte Hagenees man.
Nee man dat is niks bij de filmpjes die er uitkomen van de Mexicaanse drugskartels met een cirkelzaag...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
Straks beginnen jullie nog over die video's met onthoofdingen van Westerse journalisten. Je weet wel. Toen het nog schokkend was.
Misschien dat je post is verwijderd?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hoezo staat deze ineens niet meer bij mijn active topics?
Omdat er een post verwijderd is?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Er gebeurt weinig tot niets, plus hoog niveau.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
In 1 keer... Pats boem!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Naast je piepende en krakende en "tuut-ploinkende" modem. Dat plaatje kwam halve centimeter voor halve centimeter tevoorschijn. Weg onschuld.
Heb jij ook altijd een vogel op je lul?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat abnormaal was?
Wie ben jij?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Alle reacties op die dode baron waren verwijderd.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de enige ben?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In 1 keer... Pats boem!
[..]
Heb jij ook altijd een vogel op je lul?
Je post is verwijderd door Happel. Maar wie ben je eigenlijk? 18 jaartjes jong zo te zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
VI brengt mij altijd in hogere sferen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ernstig druk hier trouwens godverrepielekus.
Wat heb jij voor twisted mind man?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Of die video van die Oostblokjochies die gewoon random gasten in het bos doodsloegen met stompe voorwerpen en shit.
Ook helemaal afgezien
Moet je nooit doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... daar kan ik makkelijk tegen maar 3 guys 1 hammer daar werd ik zelfs wat onpasselijk van. Vooral omdat je gewoon in je achterhoofd blijft horen 'Dit is echt, die man maakt dit echt mee'
Je bent niet raar, er is niet mis met je, blijf rustig. Niks om je voor te schamen. Er is niets aan de hand. (Ga even langs de huisarts.)quote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de enige ben?
Hoi. Vertel. Jij voetbalt?!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
Eindelijk nog een vrouw in dit topic. Kon het bijna niet meer aan.
3 guys 1 hammer ja, seriemoordenaars. Werd wel een beetje onpasselijk met die schroevendraaier terwijl die gozer nog hoort ademenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Of die video van die Oostblokjochies die gewoon random gasten in het bos doodsloegen met stompe voorwerpen en shit.
Ook helemaal afgezien
Heb je dat serieus gekeken?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 guys 1 hammer ja, seriemoordenaars. Werd wel een beetje onpasselijk met die schroevendraaier terwijl die gozer nog hoort ademen
Ik ben 18 en ben van het vrouwelijk geslacht. Pics deel ik nooit, persoonlijke informatie ook niet echt. Dat was het wel. Jij?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even voorstellen, en eventueel pics![]()
Zoals het hoort.
Ik ben 20, heb een zoon (zie UI), ik voetbal bij Ajax A2.. wat wil je nog meer weten?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ben van het vrouwelijk geslacht. Pics deel ik nooit, persoonlijke informatie ook niet echt. Dat was het wel. Jij?
Daar ben ik wel goed in soms.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laatste voyeur(s) GGMM
Mooizo, eindelijk een mod die het voortouw neemt!
Je komt me wel bekend voor aan de hand van die beschrijving.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ben van het vrouwelijk geslacht. Pics deel ik nooit, persoonlijke informatie ook niet echt. Dat was het wel. Jij?
Volgens mij heb ik bij haar in de klas gezetenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je komt me wel bekend voor aan de hand van die beschrijving.
Altijdquote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Voetbal International het terug kijken waard?
Blijf van m'n zus af!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij haar in de klas gezeten
Mooie ballen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe LINGO?!
Lingo is kut gewordenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben 20, heb een zoon (zie UI), ik voetbal bij Ajax A2.. wat wil je nog meer weten?
Ik sla wel eens een aflevering over, wat is er nieuw?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Positief Feyenoord Nieuws ? Moet Clasie in Oranje ?quote:
Ontiegelijk kut.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Niets, interesseert me niet, wel een heel schattig kindje op je afbeelding.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben 20, heb een zoon (zie UI), ik voetbal bij Ajax A2.. wat wil je nog meer weten?
Ik vind Mevrouw mankepoot een vervelend vrouwtje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Strip-lingo, wel vet.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sla wel eens een aflevering over, wat is er nieuw?
Doet Lucille nu een radslag op weg naar de ballenbak?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je komt me wel bekend voor aan de hand van die beschrijving.
Kwee nie, niet gezienquote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Positief Feyenoord Nieuws ? Moet Clasie in Oranje ?
Ja en dan als klein kindje kijken met Mama en dan aansluitend het Rad van Fortuin en Gtst.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was alleen leuk met die Franswoah Boelansjee.
Waarom vraag je het dan als het je niet interesseert ..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Niets, interesseert me niet, wel een heel schattig kindje op je afbeelding.
Jij bent ook een gek. Je haat zowel Ajacieden en Feyenoorders. De helft van de bevolking haten is ook niet echt gezond.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel gekken hier, je gaat dat soort filmpjes toch niet kijken? Was ook wel te verwachten eig.
Enige echte eigen... LEONTIEN!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en dan als klein kindje kijken met Mama en dan aansluitend het Rad van Fortuin en Gtst.
Jaag haar niet wegquote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als het je niet interesseert ..
Beetje sociaal overkomen. Ik wil graag meedoen met de groep.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als het je niet interesseert ..
Lulquote:
Ga weg joh.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Beetje sociaal overkomen. Ik wil graag meedoen met de groep.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl ik dit zeg is trouwens Jan Kooiemans op tv
Wat is je favoriete kleur of wil je ook dit niet met ons delen?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Beetje sociaal overkomen. Ik wil graag meedoen met de groep.
Een van de voorwaarde voor het openblijven van deze SC was dat je lief zou doen tegen nieuwe mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg joh.
We laten niemand meer toe..
Jawel, ze is jong en heet. Dus het mag.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg joh.
We laten niemand meer toe..
Ach man, jij haat iedereen. Ouwe metalhead.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent ook een gek. Je haat zowel Ajacieden en Feyenoorders. De helft van de bevolking haten is ook niet echt gezond.
Verbied de toegang voor die ajacied4lif. Een schaap over de dam, zorgt er hopelijk voor dat de anderen ook verdwijnen.. ofzo..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de voorwaarde voor het openblijven van deze SC was dat je lief zou doen tegen nieuwe mensen.
Zij doet niet liev tegen mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de voorwaarde voor het openblijven van deze SC was dat je lief zou doen tegen nieuwe mensen.
Niet doen, voor je het weet heeft hij je facebook-profiel gevonden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je favoriete kleur of wil je ook dit niet met ons delen?
Ik zeg NEE! dus NEE!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, ze is jong en heet. Dus het mag.
Nee wel ooit lang haar gehadquote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, jij haat iedereen. Ouwe metalhead.
Ben jij er ook zo een met zwartgeverfd haar en gothic kleren en shit?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen, voor je het weet heeft hij je facebook-profiel gevonden.
Lang maar is niks mis mee. Een gezonde mat, is alleen maar goed.quote:
Wat dan? Die Rabbit is wel een goede gast hoor, niks aan het handje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na Helpmefok gaat de Kromme het bij Rabbit proberen ja.
Komt wel goed tijd dat Voice-Over zich weer uit het zand graaft .
Ik ben Ajacied geworden. Jojoortje overtuigde me met naaktfoto's.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na Helpmefok gaat de Kromme het bij Rabbit proberen ja.
Komt wel goed tijd dat Voice-Over zich weer uit het zand graaft .
Het schijnt dat de spelers van Malaga ook allemaal een lievelingskleur hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je favoriete kleur of wil je ook dit niet met ons delen?
Sieeeeerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat de spelers van Malaga ook allemaal een lievelingskleur hebben.
Ik weet ze niet allemaal, maar ik weet wel dat die van Demichelis.
Dat zou je stil houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied geworden. Jojoortje overtuigde me met naaktfoto's.
messi fap fap fap.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen. Niet hot.
Ik vond het ook overtuigend. Ik had alleen nooit gedacht dat dáár een vogel in kon.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Borend en Witteman ja of hoe heet het tegenwoordig?quote:
Ik was al ajacied, echt balen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook overtuigend. Ik had alleen nooit gedacht dat dáár een vogel in kon.
Hip hop, dat was fout.quote:
Van 410-ers?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Wel een interessant verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom doet die man op NED 1 zo raar
Die klok was aan de ruime kant hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook overtuigend. Ik had alleen nooit gedacht dat dáár een vogel in kon.
Hoe kun je nou geen fan van Ajax zijn man.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is idd balen, had je hoger geschat
Dat kan best.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen fan van Ajax zijn man.
Door een normaal mens te zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen fan van Ajax zijn man.
Is school tv nog zo educatief en leuk als vroeger ?quote:
Klopt, heb het wel een paar keer gehoord ..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel een interessant verhaal.
Ga eens vi kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is school tv nog zo educatief en leuk als vroeger ?
Of is het net zulke drukke bende als normale kinder-televisie tegenwoordig?
Bam, die zit jongen! Extreem gevat!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door een normaal mens te zijn
Bam!
Ik ben wel degelijk normaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door een normaal mens te zijn
Bam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |