Ga weg joh.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Beetje sociaal overkomen. Ik wil graag meedoen met de groep.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl ik dit zeg is trouwens Jan Kooiemans op tv
Wat is je favoriete kleur of wil je ook dit niet met ons delen?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Beetje sociaal overkomen. Ik wil graag meedoen met de groep.
Een van de voorwaarde voor het openblijven van deze SC was dat je lief zou doen tegen nieuwe mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg joh.
We laten niemand meer toe..
Jawel, ze is jong en heet. Dus het mag.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg joh.
We laten niemand meer toe..
Ach man, jij haat iedereen. Ouwe metalhead.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent ook een gek. Je haat zowel Ajacieden en Feyenoorders. De helft van de bevolking haten is ook niet echt gezond.
Verbied de toegang voor die ajacied4lif. Een schaap over de dam, zorgt er hopelijk voor dat de anderen ook verdwijnen.. ofzo..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de voorwaarde voor het openblijven van deze SC was dat je lief zou doen tegen nieuwe mensen.
Zij doet niet liev tegen mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de voorwaarde voor het openblijven van deze SC was dat je lief zou doen tegen nieuwe mensen.
Niet doen, voor je het weet heeft hij je facebook-profiel gevonden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je favoriete kleur of wil je ook dit niet met ons delen?
Ik zeg NEE! dus NEE!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, ze is jong en heet. Dus het mag.
Nee wel ooit lang haar gehadquote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, jij haat iedereen. Ouwe metalhead.
Ben jij er ook zo een met zwartgeverfd haar en gothic kleren en shit?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen, voor je het weet heeft hij je facebook-profiel gevonden.
Lang maar is niks mis mee. Een gezonde mat, is alleen maar goed.quote:
Wat dan? Die Rabbit is wel een goede gast hoor, niks aan het handje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na Helpmefok gaat de Kromme het bij Rabbit proberen ja.
Komt wel goed tijd dat Voice-Over zich weer uit het zand graaft .
Ik ben Ajacied geworden. Jojoortje overtuigde me met naaktfoto's.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na Helpmefok gaat de Kromme het bij Rabbit proberen ja.
Komt wel goed tijd dat Voice-Over zich weer uit het zand graaft .
Het schijnt dat de spelers van Malaga ook allemaal een lievelingskleur hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is je favoriete kleur of wil je ook dit niet met ons delen?
Sieeeeerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat de spelers van Malaga ook allemaal een lievelingskleur hebben.
Ik weet ze niet allemaal, maar ik weet wel dat die van Demichelis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |