Altijdquote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Voetbal International het terug kijken waard?
Blijf van m'n zus af!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik bij haar in de klas gezeten
Mooie ballen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe LINGO?!
Lingo is kut gewordenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben 20, heb een zoon (zie UI), ik voetbal bij Ajax A2.. wat wil je nog meer weten?
Ik sla wel eens een aflevering over, wat is er nieuw?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Positief Feyenoord Nieuws ? Moet Clasie in Oranje ?quote:
Ontiegelijk kut.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Niets, interesseert me niet, wel een heel schattig kindje op je afbeelding.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben 20, heb een zoon (zie UI), ik voetbal bij Ajax A2.. wat wil je nog meer weten?
Ik vind Mevrouw mankepoot een vervelend vrouwtje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Strip-lingo, wel vet.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sla wel eens een aflevering over, wat is er nieuw?
Doet Lucille nu een radslag op weg naar de ballenbak?
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je komt me wel bekend voor aan de hand van die beschrijving.
Kwee nie, niet gezienquote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Positief Feyenoord Nieuws ? Moet Clasie in Oranje ?
Ja en dan als klein kindje kijken met Mama en dan aansluitend het Rad van Fortuin en Gtst.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was alleen leuk met die Franswoah Boelansjee.
Waarom vraag je het dan als het je niet interesseert ..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Niets, interesseert me niet, wel een heel schattig kindje op je afbeelding.
Jij bent ook een gek. Je haat zowel Ajacieden en Feyenoorders. De helft van de bevolking haten is ook niet echt gezond.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel gekken hier, je gaat dat soort filmpjes toch niet kijken? Was ook wel te verwachten eig.
Enige echte eigen... LEONTIEN!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en dan als klein kindje kijken met Mama en dan aansluitend het Rad van Fortuin en Gtst.
Jaag haar niet wegquote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als het je niet interesseert ..
Beetje sociaal overkomen. Ik wil graag meedoen met de groep.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als het je niet interesseert ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |