Dat zou je stil houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied geworden. Jojoortje overtuigde me met naaktfoto's.
messi fap fap fap.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Lang haar bij mannen. Niet hot.
Ik vond het ook overtuigend. Ik had alleen nooit gedacht dat dáár een vogel in kon.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Borend en Witteman ja of hoe heet het tegenwoordig?quote:
Ik was al ajacied, echt balen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook overtuigend. Ik had alleen nooit gedacht dat dáár een vogel in kon.
Hip hop, dat was fout.quote:
Van 410-ers?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Wel een interessant verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom doet die man op NED 1 zo raar
Die klok was aan de ruime kant hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook overtuigend. Ik had alleen nooit gedacht dat dáár een vogel in kon.
Hoe kun je nou geen fan van Ajax zijn man.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is idd balen, had je hoger geschat
Dat kan best.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen fan van Ajax zijn man.
Door een normaal mens te zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen fan van Ajax zijn man.
Is school tv nog zo educatief en leuk als vroeger ?quote:
Klopt, heb het wel een paar keer gehoord ..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
[..]
Wel een interessant verhaal.
Ga eens vi kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is school tv nog zo educatief en leuk als vroeger ?
Of is het net zulke drukke bende als normale kinder-televisie tegenwoordig?
Bam, die zit jongen! Extreem gevat!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door een normaal mens te zijn
Bam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |