Ach ja... daar kan ik makkelijk tegen maar 3 guys 1 hammer daar werd ik zelfs wat onpasselijk van. Vooral omdat je gewoon in je achterhoofd blijft horen 'Dit is echt, die man maakt dit echt meequote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
Foto van zo'n motorongeluk waarbij van zo'n gast gewoon het hele voorhoofd eraf geschraapt is
Jij bent geen echte Hagenees man.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij is diep van binnen gewoon een Hagenees. Maar dat is iedereen, kan je niks aan doen. Niet tegen verzetten jongen.
inZanity zou dat wel leuk vinden als het bij een Barca speler gebeurtquote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Darmen over de hele weg, mooi man
Ja. Bij elke lul hoort een vogel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat abnormaal was?
Vraag het hem eensquote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
inZanity zou dat wel leuk vinden als het bij een Barca speler gebeurt
Oké, man.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent geen echte Hagenees man.
Nee man dat is niks bij de filmpjes die er uitkomen van de Mexicaanse drugskartels met een cirkelzaag...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
Straks beginnen jullie nog over die video's met onthoofdingen van Westerse journalisten. Je weet wel. Toen het nog schokkend was.
Misschien dat je post is verwijderd?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hoezo staat deze ineens niet meer bij mijn active topics?
Omdat er een post verwijderd is?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Er gebeurt weinig tot niets, plus hoog niveau.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
In 1 keer... Pats boem!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Naast je piepende en krakende en "tuut-ploinkende" modem. Dat plaatje kwam halve centimeter voor halve centimeter tevoorschijn. Weg onschuld.
Heb jij ook altijd een vogel op je lul?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat abnormaal was?
Wie ben jij?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Alle reacties op die dode baron waren verwijderd.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ik de enige ben?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In 1 keer... Pats boem!
[..]
Heb jij ook altijd een vogel op je lul?
Je post is verwijderd door Happel. Maar wie ben je eigenlijk? 18 jaartjes jong zo te zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Lauzi-1993 het volgende:
VI brengt mij altijd in hogere sferen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ernstig druk hier trouwens godverrepielekus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |