dit jaquote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
alleen die naam alwie wil nou zo'n award
Gewoon jaloers dat jij er niet in staatquote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
denken dat ik iets geef om die lijstjesquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat jij er niet in staat
Dat klinkt zo ontzettend jaloersquote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:57 schreef Dimens het volgende:
DIG
FredvZ, mschol, PiRANiA, Saekerhett, Riparius, mitchelll0181, Delano.888, Dimens
Het is officieel. Ik ben een puisterige, bril dragende computer nerd.
Kijk eens in de spiegel.quote:
DAT MOT JE IN KLB_FB MELDEN!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:59 schreef ThaTim het volgende:
HAKUNAMATAFAKA, RICKOKUN EN HSG BOMBER MOETEN NOMINATIES KRIJGEN.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:00 schreef Stink-ui het volgende:
KLB huillies hier melde.. En trouwens sinepedraap mag wel winnen bij ONZ
Waarom? Hij is door de mods opgesteld, als je ze opgevallen was had je wel ergens op een lijst gestaanquote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Sho had ik gewoon moeten winnen en bij VBL op de shortlist moeten staan.
Onzin dus deze awards.
Bij SHO omdat je GTST-topics vollult? Daar doe je verder toch niets?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Sho had ik gewoon moeten winnen en bij VBL op de shortlist moeten staan.
Onzin dus deze awards.
Stenigt hem!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Pharkus het volgende:
Het is de schuld van de blauwe (hand in eigen boezem steekt).
Pak de eieren!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Pharkus het volgende:
Het is de schuld van de blauwe (hand in eigen boezem steekt).
Ben 7 jaar elite daar. Had ouwe rotten als Frey en Heer van Bartolhoven ook wel verwacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij SHO omdat je GTST-topics vollult? Daar doe je verder toch niets?
Oh.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom? Hij is door de mods opgesteld, als je ze opgevallen was had je wel ergens op een lijst gestaan
Die is er natuurlijk al lang geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef remi1986 het volgende:
Organiseer dan een nieuwe award voor KLB
Vanavond kom ik m'n zak met geld halen!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh.
In dit geval wil ik even de mods van DIG bedanken. Een iemand in het speciaal en die weet dat het over hem gaat.
Die komen ook niet buiten het GTST-topic, dan val je gewoon veul minder op.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben 7 jaar elite daar. Had ouwe rotten als Frey en Heer van Bartolhoven ook wel verwacht.
Leuk, zo'n titeltje bij die KLBazen hier, 'Yvonne Award Winnaar'quote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
Maar waarom zit er nou geen KLB kopje bij? Haten jullie KLB allemaal of zo?quote:
Anders lees je even, mods hebben genomineerd, KLB mods ( zie Pharkus) niet.quote:
Is het erg moeilijk om te lezen? Zie de post van Pharkus.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar waarom zit er nou geen KLB kopje bij? Haten jullie KLB allemaal of zo?
Doe even niet zo klef manquote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Als er dan toch een KLB stukje bij komt wil ik rosepetals nomineren voor de liefste, aardigste en meest meelevende user die er is. Altijd tegen iedereen aardig en behulpzaam. Als iemand het verdient is zij het wel!
Het is een nominatie door de modsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Als er dan toch een KLB stukje bij komt wil ik rosepetals nomineren voor de liefste, aardigste en meest meelevende user die er is. Altijd tegen iedereen aardig en behulpzaam. Als iemand het verdient is zij het wel!
Wat? Dan leest niemand dat tochquote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe even niet zo klef mandaar is DM voor
Ja maar KLB moet er ook bijquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk ondanks dat dit nogal een slijmpost is is het wel waar. Rosepetals is misschien wel de meest positieve KLB-user. Een voorbeeld voor ons allen.
Eerlijk is eerlijk ondanks dat dit nogal een slijmpost is is het wel waar. Rosepetals is misschien wel de meest positieve KLB-user. Een voorbeeld voor ons allen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Heeft Happel wel meegedaan ? (ben gelijk naar de nomaties gegaan)quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anders lees je even, mods hebben genomineerd, KLB mods ( zie Pharkus) niet.
Ik had het gelezen. Maar snapte het niet meteen... Niet boos zijn mevrouw.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anders lees je even, mods hebben genomineerd, KLB mods ( zie Pharkus) niet.
Niet de overall-selectie toch.quote:
Grrrrquote:
KLB is gewoon een subforum waar je niet altijd aardig hoort te zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk ondanks dat dit nogal een slijmpost is is het wel waar. Rosepetals is misschien wel de meest positieve KLB-user. Een voorbeeld voor ons allen.
De overall selectie niet neequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Aahhh kijk hoe liefquote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Dat is juist het leukequote:Op maandag 6 februari 2012 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
KLB is gewoon een subforum waar je niet altijd aardig hoort te zijn.
Echt, he.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:02 schreef Pussymeister het volgende:
Terechte klacht, Tong80 is toch wel de allergrootste mongool op dit forum
Ohzoquote:Op maandag 6 februari 2012 14:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wat? Dan leest niemand dat toch
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzoja nee dan heb ik niks gezegd. En kwa inhoud klopt het berichtje wel hoor.
Nee, dat vraagt iedereen die niet kan lezen zich afquote:
Eens, ze is leukquote:Op maandag 6 februari 2012 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzoja nee dan heb ik niks gezegd. En kwa inhoud klopt het berichtje wel hoor.
quote:
Typerend voor KLBquote:Op maandag 6 februari 2012 14:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat vraagt iedereen die niet kan lezen zich af
Ben jij die eerste uit je fobo ook? Want dan ben je wel een lekker ding.quote:
Ben jij het nieuwe klb chickie jaquote:Op maandag 6 februari 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Aahhh kijk hoe lief![]()
Dankjewel mannen
* UIO_AMS haar FoBo checktquote:Op maandag 6 februari 2012 14:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ben jij die eerste uit je fobo ook? Want dan ben je wel een lekker ding.
Zal ik je wingman even zijn, of heb je die niet nodigquote:
Ze willen gewoon in je broekje, hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Aahhh kijk hoe lief![]()
Dankjewel mannen
Ja ik zag het alleen begreep ik Pharkus zijn post niet helemaal en toen ik had gepost zag ik jouw reactie boven mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het erg moeilijk om te lezen? Zie de post van Pharkus.
Op zich wel mee eens, maar toch best een leuke verademing.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
KLB is gewoon een subforum waar je niet altijd aardig hoort te zijn.
Ze ziet er wat jong uit. Ik kijk het nog even aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
Zal ik je wingman even zijn, of heb je die niet nodig
*insert hier wat aandacht voor Fascinationquote:Op maandag 6 februari 2012 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze willen gewoon in je broekje, hoor.
quote:
Ik fap regelmatig op haar pics hoor, wat een geil ding. Poeh hey, gruwelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ze ziet er wat jong uit. Ik kijk het nog even aan.
Dat ga ik niet eens ontkennen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze willen gewoon in je broekje, hoor.
Wat doe je hier dan idioot, als je ons zo dom vind!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Terecht dat er geen nominaties zijn voor KLB. Het zijn allemaal van die op zichzelf geilende usertjes als HSG BOMBER, Jahr00n, Timoon, Richcaliber en nog een aantal zwakzinnigen. Zodra de sydnroom van down award uitgereikt gaat worden hoop ik dat ze een kans maken.
Trollen e.d.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan idioot, als je ons zo dom vind!
HETS OPDE TAFEL JONGENS DE BEER IS LOSquote:
Kijken wat de Yvonne awards inhouden en terecht constateren dat jullie een stel kutkneuzen zijn die geen enkele award verdienen omdat jullie alleen zoutloze bagger openen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan idioot, als je ons zo dom vind!
kun je niet wetenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Terecht dat er geen nominaties zijn voor KLB. Het zijn allemaal van die op zichzelf geilende usertjes als HSG BOMBER, Jahr00n, Timoon, Richcaliber en nog een aantal zwakzinnigen. Zodra de sydnroom van down award uitgereikt gaat worden hoop ik dat ze een kans maken.
Is het er 1 voor de fok.rar ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik fap regelmatig op haar pics hoor, wat een geil ding. Poeh hey, gruwelijk.
Zo gemeen. Wij zijn ook maar mensen hoor. Hoe kut we ook zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijken wat de Yvonne awards inhouden en terecht constateren dat jullie een stel kutkneuzen zijn die geen enkele award verdienen omdat jullie alleen zoutloze bagger openen.
S1nn3rzquote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Jij hoort daar niet bij met je constructieve posts.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zo gemeen. Wij zijn ook maar mensen hoor. Hoe kut we ook zijn.
Hahahahaquote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Rot lekker van het forum met je 15 in een dozijn bagger.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:19 schreef Timooon het volgende:
[..]
S1nn3rz
Ga je kuttopics voortaan in ONZ openen dan.
Jij boos?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot lekker van het forum met je 15 in een dozijn bagger.
Je was het gewoon vergeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geboycot, hoe kan ik nu een keuze maken uit zoveel brave en leuke userts.
Je past er anders prima tussen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijken wat de Yvonne awards inhouden en terecht constateren dat jullie een stel kutkneuzen zijn die geen enkele award verdienen omdat jullie alleen zoutloze bagger openen.
Wat is dat? fok.rar ?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het er 1 voor de fok.rar ja.
Maak er eens werk van dan.
KLB heeft wel de lekkerste chick van het forum, fuck de haters!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot lekker van het forum met je 15 in een dozijn bagger.
De uitzonderingen daargelaten uiteraard.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Equites het volgende:
[..]
KLB heeft wel de lekkerste chick van het forum, fuck de haters!
Zullen we even cammen? Dan leg ik het je uitquote:
aw, dankjequote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij hoort daar niet bij met je constructieve posts.
Eigenlijk had je iets moeten doen, maar dat deed je niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Eigenlijk had ik S1nn3rz moeten voordragen. Gewoon om te zien hoe jullie allemaal aan ragen gingen.
Kan alsnog.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Eigenlijk had ik S1nn3rz moeten voordragen. Gewoon om te zien hoe jullie allemaal aan ragen gingen.
Je kan het goedmaken door Zweetteef een KLB-ban te geven. Zou een mooi cadeau zijn voor ons.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geboycot, hoe kan ik nu een keuze maken uit zoveel brave en leuke userts.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken door Zweetteef een KLB-ban te geven. Zou een mooi cadeau zijn voor ons.
Die heb ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al je naaktfoto's eindigen daar.
En RC er dan ook bij.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken door Zweetteef een KLB-ban te geven. Zou een mooi cadeau zijn voor ons.
Ik kan hier verdomme helemaal niets. Slotjes zetten en posts verwijderen/editten. Bans uitdelen is maar voor een zeer beperkt aantal mensen weggelegd.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben voor, hij is grappig en bruut.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb ze van rosepetalsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al je naaktfoto's eindigen daar.
Ik bied 10 euroquote:
Doe je username eens eer dan man prutser.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hier verdomme helemaal niets. Slotjes zetten en posts verwijderen/editten. Bans uitdelen is maar voor een zeer beperkt aantal mensen weggelegd.
Van mij mag je iedereen voordragen, zo prestigieus is die award nou ook weer niet, maar toch een beetje jammer dat je zo nalatig bent geweest om helemaal niemand voor te dragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Je bent dus eigenlijk een beetje een forumslaafbitch zonder superkrachten. Ik zou het aanklagen man...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hier verdomme helemaal niets. Slotjes zetten en posts verwijderen/editten. Bans uitdelen is maar voor een zeer beperkt aantal mensen weggelegd.
Dat jullie ze niet kennen maakt ook niets uit, jullie mogen toch niet stemmen.quote:
Jij wintquote:Op maandag 6 februari 2012 14:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik bied 20 euro als je de foto's niet post
Nope.quote:
Het blijft toch FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Het is waarschijnlijk toch allemaal vriendjespolitiek.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Beetje zoals de FOK!awardsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Neehoor, het spekt alleen mijn bankrekening wel lekker.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Hoeveel had Dimens ook al weer geboden?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, het spekt alleen mijn bankrekening wel lekker.
Echt hoor, mods hebben geen vriendenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Ik vroeg 2k, maar hij ging akkoord met een tientje.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoeveel had Dimens ook al weer geboden?
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!quote:
Ok, als u het zegt geloof ik het wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, mods hebben geen vrienden
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriėn:
Logisch toch? Ik geef ze groot gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
Maar als ik het goed begrijp vinden de KLB-mods hun users dus zo kut dat ze niemand wilden nomineren?
Sorry maar jij komt niet in aanmerking voor 'baas'.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef leeell het volgende:
Geen klb bazen ? Ik ste er wel degelijk in hoor
Ja daar komt het wel op neer. Terecht uiteraard, het zijn ook allemaal kut users hier. Dat maakt KLB zo mooi.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
Maar als ik het goed begrijp vinden de KLB-mods hun users dus zo kut dat ze niemand wilden nomineren?
Oh? Ik ga anders gewoon vier keer per week met Jahr00n naar de gym.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, mods hebben geen vrienden
NIKS TE IK VIND GEEN NOMINATIES MAN IK VIND DAT HAKUNAMATAFAKA BIJ VOORBAAT WINT OKE DAN JA DOEN WE DAT GEWOON.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:59 schreef ThaTim het volgende:
HAKUNAMATAFAKA, RICKOKUN EN HSG BOMBER MOETEN NOMINATIES KRIJGEN.
Juist het tegenovergestelde:quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
Ludo drukte te vroeg op invoeren, er moest nog achter staan "als ze nooit in KLB posten?".quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh? Ik ga anders gewoon vier keer per week met Jahr00n naar de gym.
Dus Pharkus, nomineer gewoon 'n aantal users.quote:
Heeft jouw moeder zo'n gymzak genaaid?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh? Ik ga anders gewoon vier keer per week met Jahr00n naar de gym.
Zo spreek je niet over z'n vader.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder zo'n gymzak genaaid?
quote:
Oei!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ludo drukte te vroeg op invoeren, er moest nog achter staan "als ze nooit in KLB posten?".
Sorry je was mij nog vergeten maar ik ben ook nog geen jaar op FOKquote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Klopt, maar als ik dan toch een keuze had moeten maken, dan was hij gevallen op Michel en Harold.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ludo drukte te vroeg op invoeren, er moest nog achter staan "als ze nooit in KLB posten?".
Wil je aandacht knul?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:35 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Sorry je was mij nog vergeten maar ik ben ook nog geen jaar op FOK
Mondje open oogjes dichtquote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
waar kan ik mijn prijs in ontvangst nemen
Scherpquote:
Tong80 weer 5 keer genomineerd wat denk je zelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Tong80 is de schuilnaam van Danny.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tong80 weer 5 keer genomineerd wat denk je zelf.
Kwaliteit boven kwantiteit toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:45 schreef allesbeterweter het volgende:
Tong 80 is gewoon FOK met @450.000 posting's dus ?
Terecht dat hij is gekozen!!!
Genomineerdquote:Op maandag 6 februari 2012 14:45 schreef allesbeterweter het volgende:
Tong 80 is gewoon FOK met @450.000 posting's dus ?
Terecht dat hij is gekozen!!!
Ik wil er best een aantal uitkiezen, en dan een aantal users te kort doen (blijft er wat te klagen over), en Yvonne lief aankijken of de nominaties nog mee mogen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dus Pharkus, nomineer gewoon 'n aantal users.
Dat is aan de mods aldaar, iedere mod nomineert voor zijn/haar forum.quote:
Je vergeet 'overall'quote:Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef tong80 het volgende:
Waar is Sport
En dan noemen ze me een onzin poster met vriendjes in de crew die mijn topics openenhouden.
Niet eens een nominatie.
Ben wel trots op muziek en Theater Taal en Kunst.
ONZ
sinepedraap, zovty, patje1987, SSB, HeaN82, BBQSausage, the-brother-of-uzunumaki, Dalando, Spouwerranger, aight1
TTK
Lienekien, Frollo, Tong80, Wonderer, Voetbalmanager2, Nadine26, JAM, Biancavia, Do2
Moet je bij een ander zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil er best een aantal uitkiezen, en dan een aantal users te kort doen (blijft er wat te klagen over), en Yvonne lief aankijken of de nominaties nog mee mogen.
Idd, wie heeft de lekkerste kut?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef tong80 het volgende:
Zie ik keiharde porno voor Danny over het hoofd ?
Ik durf zijn/haar naam nog niet te lekken vanuit achter....quote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je bij een ander zijnZie ForumCrew
Kijk dat soort taal zie je me nooit posten.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:02 schreef Pussymeister het volgende:
Terechte klacht, Tong80 is toch wel de allergrootste mongool op dit forum
Echte bazen doen gewoon porno streamen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef tong80 het volgende:
Zie ik keiharde porno voor Danny over het hoofd ?
Het is dat je vrijwel nooit in TRV komt, maar anders ...quote:
KLB-dwazen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry maar jij komt niet in aanmerking voor 'baas'.
Ik wilde Hupsel en Flumsel nog wel nomineren idd maar een forum van een week? Neah.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef tong80 het volgende:
Ik mis ook de RABO-bank user nominaties.
uewwwwww hommopornoquote:Op maandag 6 februari 2012 15:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Echte bazen doen gewoon porno streamen.
Epke Zonderland heeft zijn moeder in de ringen genomen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder zo'n gymzak genaaid?
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Epke Zonderland heeft zijn moeder in de ringen genomen.
Noem eens een reden waarom dat onterecht is.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tong80 weer 5 keer genomineerd wat denk je zelf.
Godverdomme, wat ben jij verrassend origineel!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk dat soort taal zie je me nooit posten.
Noemde Astrid Joosten vorige week wel een graten kut. Maar daar kan moeilijk bezwaar tegen worden aangerekend.
Ik wilde net posten dat 't samen kan gaan.quote:
Ja ik reageerde op posts van anderen. Ging even het topic door. En nu begijip ik het. Jammer.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is aan de mods aldaar, iedere mod nomineert voor zijn/haar forum.
De manier waarop jij over bepaalde vrouwen typt, staat op gelijke hoogte met het woord "mongool", hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk dat soort taal zie je me nooit posten.
Noemde Astrid Joosten vorige week wel een graten kut. Maar daar kan moeilijk bezwaar tegen worden aangerekend.
Alleen een lesbienne mag dat postenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd, wie heeft de lekkerste kut?
Ben jij altijd zo vaag?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
Struggles worden in de doofpot gestopt, en de 1% komt er zoals gewoonlijk weer mee weg.
Ik krijg al heimwee in een draaideur.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is dat je vrijwel nooit in TRV komt, maar anders ...
Begrijpelijk op zich. Voor reizen moet je daadwerkelijk de deur uit.
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:21 schreef DeLuna het volgende:
We zijn weer in KLB hoor.
Ga je eigen awards uitreikingen houden als je er zoveel problemen mee hebt!
Bepaalde vrouwen idd. Weet je wel hoeveel stoephoeren momenteel hun eigen straatje schoonvegen en bij de buren stoppen ?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
De manier waarop jij over bepaalde vrouwen typt, staat op gelijke hoogte met het woord "mongool", hoor.
Je gaat toch ook niet zelf een WK organiseren als Nederland niet mee mag doen aan het WK van de FIFA?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goede post man. Echt. Jij verdient een award.
Dat is dan omdat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet zelf een WK organiseren als Nederland niet mee mag doen aan het WK van de FIFA?
Ik betwijfel of een voetbalvergelijking veel inzicht gaat verschaffen in dit gevalquote:Op maandag 6 februari 2012 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet zelf een WK organiseren als Nederland niet mee mag doen aan het WK van de FIFA?
Het gaat erom dat als er iets niet klopt met de originele verkiezing je niet direct zelf een hele nieuwe verkiezing hoeft te organiseren, dat begrijp je toch hopelijk wel?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is dan omdat ze niet goed genoeg zijn.
Sport vergelijken met FOK!
Wat klopte er niet aan de originele KLB Verkiezingen?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als er iets niet klopt met de originele verkiezing je niet direct zelf een hele nieuwe verkiezing hoeft te organiseren, dat begrijp je toch hopelijk wel?
Het gaat om FOK! Kom op zeg, wat een drama.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als er iets niet klopt met de originele verkiezing je niet direct zelf een hele nieuwe verkiezing hoeft te organiseren, dat begrijp je toch hopelijk wel?
Tja, zo treurig.. dat vraagt om die reactie. Meer kan ik er ook niet van maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook al zo'n hoogstaande post. Er komen er vast meer.
Dat hebben ze overwogen, maar na enige overwegingen overwogen ze toch maar niet te overwegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom staan de overwegingen van de nominaties er niet bij?
Hoe kom jij aan die inside-info?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben ze overwogen, maar na enige overwegingen overwogen ze toch maar niet te overwegen.
Leuk zo'n poll waar alleen mensen stemmen die normaal nooit een post in KLB durven te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef Pharkus het volgende:
Poll: Moeten de luie modjes van KLB users nomineren?
• Ja, graag
• Nee, niet nodig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Er is al vanaf ip xx.xx.xxx.xxx gestemd in deze pollquote:Op maandag 6 februari 2012 16:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit is al genoeg reden om te stemmen.
een nominatie krijgen om te zien wie de "beste" isquote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef Pharkus het volgende:
Poll: Moeten de luie modjes van KLB users nomineren?
• Ja, graag
• Nee, niet nodig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Want daar win je ook een discussie mee natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
En Rosepatels mag wel winnen voor lekkerste atm.
Wanneer worden deze awards georganiseerd? Is er een bikinironde?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
En Rosepatels mag wel winnen voor lekkerste atm.
boeie, gewoon voor de garpLOLOLOLXDXDquote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Want daar win je ook een discussie mee natuurlijk.
Nee dan is het goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
boeie, gewoon voor de garpLOLOLOLXDXD
Ja die is er, maar in tegenstelling tot jou is Rosepetals wel volwassen en wordt het in KPD gehouden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef Timooon het volgende:
[..]
Wanneer worden deze awards georganiseerd? Is er een bikinironde?
Ah, cool, dan zie ik het daar wel verschijnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja die is er, maar in tegenstelling tot jou is Rosepetals wel volwassen en wordt het in KPD gehouden.
Ik ben toch bevriend met de mods ? Dat moets je weten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die inside-info?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Whahahahhaa als ze jouw een perma banned kunnen geven dan geven ze je die meteen!!!!!
Weet je hoeveel werk je die mods bezorgd ?
Weet wel je hoeveel tijd mods nodig hebben om je op taalfouten te pakken ?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Whahahahhaa als ze jouw een perma banned kunnen geven dan geven ze je die meteen!!!!!
Weet je hoeveel werk je die mods bezorgd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Deze postquote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]Gvd zeg wat kenserslecht.
Yvonne is een lieve jongrijpe vrouw, echter moet ik mijn lieve mede KLB-ers melden dat ik dit niet een award vind waarin wij moeten meedoen. Wij zijn namelijk een elitaire tak. Een soort van Bilderberg groep, als u wil. Ongrijpbaar edoch mysterieus. Hoewel er een paar vlegels zijn die ontzettende inspiratieloze dagboektopiques aanmaken, zijn er gewoon een paar parels die mensen zoals ONZ nimmer zullen begrijpen. ONZ houdt liever van TONG80 grapjens en 9GAG jokes.
Als laatste wil ik melding maken van Mr. Cooper die ons de KLB verkiezingen heeft geschonken dit jaar. Dat vond ik een goede zaak. Immers, wie wil nou naast Paul en Tong80 staan met hun baggertopics? Die winnen alles vanwege de kwantiteit.
En De Luna. Je hoofd.
Ik heb geen nominatie in Onzin. Alleen in kwaliteit sub-forums.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Yvonne is een lieve jongrijpe vrouw, echter moet ik mijn lieve mede KLB-ers melden dat ik dit niet een award vind waarin wij moeten meedoen. Wij zijn namelijk een elitaire tak. Een soort van Bilderberg groep, als u wil. Ongrijpbaar edoch mysterieus. Hoewel er een paar vlegels zijn die ontzettende inspiratieloze dagboektopiques aanmaken, zijn er gewoon een paar parels die mensen zoals ONZ nimmer zullen begrijpen. ONZ houdt liever van TONG80 grapjens en 9GAG jokes.
Als laatste wil ik melding maken van Mr. Cooper die ons de KLB verkiezingen heeft geschonken dit jaar. Dat vond ik een goede zaak. Immers, wie wil nou naast Paul en Tong80 staan met hun baggertopics? Die winnen alles vanwege de kwantiteit.
En De Luna. Je hoofd.
Mijn username niet goed neer kunnen zetten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
En De Luna. Je hoofd.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
En De Luna. Je hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Deze mag in de OP.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
En De Luna. Je hoofd.
Hou op, jou wil ik slaan, Yvonne, mute deze gast anders krijgt ie enkeltje bushokjequote:Op maandag 6 februari 2012 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen nominatie in Onzin. Alleen in kwaliteit sub-forums.
Zonde van je lange tekst.
Jouw hoofd.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hou op, jou wil ik slaan, Yvonne, mute deze gast anders krijgt ie enkeltje bushokje![]()
@De luna je hoofd gewoon ok gr
Heerlijk die agressie.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hou op, jou wil ik slaan, Yvonne, mute deze gast anders krijgt ie enkeltje bushokje![]()
@De luna je hoofd gewoon ok gr
Tot zover de KLB-baas. Hier moeten we ons bij neerleggen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
En De Luna. Je hoofd.
Daar kom ik nooit..quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja die is er, maar in tegenstelling tot jou is Rosepetals wel volwassen en wordt het in KPD gehouden.
Hebben we dat toch mooi ingeschat dacht ik zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
En De Luna. Je hoofd.
Wil je nu een bosje bloemen?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:35 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, weet wel dat ik rosepetals ontdekt heb!
Baas.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
En De Luna. Je hoofd.
Je druk maken om maagd80quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Roces18 het volgende:
En weer die irritante Tong80 die in alle levenloze lijsten staat met zijn 40+![]()
om te huilen gewoon
maar zijn baggertopics worden nooit gesloten omdat hij het bed deelt met yvonne (heb ik gehoord , terwijl die nog steeds maagd is)quote:
rot op jonge laat iedereen gewoon in zij waardenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Roces18 het volgende:
En weer die irritante Tong80 die in alle levenloze lijsten staat met zijn 40+![]()
om te huilen gewoon
zijn*quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Internepper het volgende:
[..]
rot op jonge laat iedereen gewoon in zij waarden
*Ninja-edit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zijn*
en baggeren is geen waarde met zijn vieze rijmschema's.
ooit ga ik hier nog een topic over aanmaken
ik krijg er gewoon een zesletterige oogziekte vanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
*Ninja-edit.
Ik vergat de 'n' inderdaad. Maar, je hoeft de topics van Tong niet aan te klikken hoor.
Hahahahahaha.quote:MUZ
Darkestrah, On, Female81, Ranja, Robdriessen, Norrage, Aisumasen, Metaan, Tong80, Deeltjesversneller
Niet waar, je praat poep.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:17 schreef Nober het volgende:
Wie 't meest post is genomineerd, who cares?
Het ligt dan ook anders, de nominaties komen van de MUZ-mods en in hun subforum ben je ze opgevallen, zodoende je nominatie. Veel posten weinig posten heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:36 schreef female81 het volgende:
Nou ja, ik ben in aantallen geen topposter, gewoon iemand die regelmatig mee praat, dus het zal wel anders liggen.
Als de tijd rijp is, it giet oan!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer krijgen we meer nieuws wat betreft dit onderwerp?
Poep kan niet gepraat worden hoogstens een onwelriekend aroma kan verspreid worden vanuit het mondjequote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is er een categorie beste comeback?
In welke categorie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:49 schreef classpc het volgende:
De echte klacht is dat ik niet genomineerd ben.
Alle?quote:
Ja, lekker realistisch. Had je meer moeten neuken met Yvonne.quote:
Dat mocht niet van iteejerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lekker realistisch. Had je meer moeten neuken met Yvonne.
Dan is het juist mooi om daar tegen in te gaan.quote:
Staar is 5 letters.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik krijg er gewoon een zesletterige oogziekte van
Waarom is Theater Taal en kunst levenloos ?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Roces18 het volgende:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 is genomineerd in de leukste fora
Je bent een beetje afwezig de laatste tijd, of heb ik het nu mis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |