Je druk maken om maagd80quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Roces18 het volgende:
En weer die irritante Tong80 die in alle levenloze lijsten staat met zijn 40+![]()
om te huilen gewoon
maar zijn baggertopics worden nooit gesloten omdat hij het bed deelt met yvonne (heb ik gehoord , terwijl die nog steeds maagd is)quote:
rot op jonge laat iedereen gewoon in zij waardenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Roces18 het volgende:
En weer die irritante Tong80 die in alle levenloze lijsten staat met zijn 40+![]()
om te huilen gewoon
zijn*quote:Op maandag 6 februari 2012 19:41 schreef Internepper het volgende:
[..]
rot op jonge laat iedereen gewoon in zij waarden
*Ninja-edit.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zijn*
en baggeren is geen waarde met zijn vieze rijmschema's.
ooit ga ik hier nog een topic over aanmaken
ik krijg er gewoon een zesletterige oogziekte vanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef Internepper het volgende:
[..]
*Ninja-edit.
Ik vergat de 'n' inderdaad. Maar, je hoeft de topics van Tong niet aan te klikken hoor.
Hahahahahaha.quote:MUZ
Darkestrah, On, Female81, Ranja, Robdriessen, Norrage, Aisumasen, Metaan, Tong80, Deeltjesversneller
Niet waar, je praat poep.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:17 schreef Nober het volgende:
Wie 't meest post is genomineerd, who cares?
Het ligt dan ook anders, de nominaties komen van de MUZ-mods en in hun subforum ben je ze opgevallen, zodoende je nominatie. Veel posten weinig posten heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:36 schreef female81 het volgende:
Nou ja, ik ben in aantallen geen topposter, gewoon iemand die regelmatig mee praat, dus het zal wel anders liggen.
Als de tijd rijp is, it giet oan!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer krijgen we meer nieuws wat betreft dit onderwerp?
Poep kan niet gepraat worden hoogstens een onwelriekend aroma kan verspreid worden vanuit het mondjequote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:29 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is er een categorie beste comeback?
In welke categorie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:49 schreef classpc het volgende:
De echte klacht is dat ik niet genomineerd ben.
Alle?quote:
Ja, lekker realistisch. Had je meer moeten neuken met Yvonne.quote:
Dat mocht niet van iteejerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lekker realistisch. Had je meer moeten neuken met Yvonne.
Dan is het juist mooi om daar tegen in te gaan.quote:
Staar is 5 letters.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik krijg er gewoon een zesletterige oogziekte van
Waarom is Theater Taal en kunst levenloos ?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Roces18 het volgende:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
tong80 is genomineerd in de leukste fora
Je bent een beetje afwezig de laatste tijd, of heb ik het nu mis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |