Hoe kom jij aan die inside-info?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben ze overwogen, maar na enige overwegingen overwogen ze toch maar niet te overwegen.
Leuk zo'n poll waar alleen mensen stemmen die normaal nooit een post in KLB durven te maken.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef Pharkus het volgende:
Poll: Moeten de luie modjes van KLB users nomineren?
• Ja, graag
• Nee, niet nodig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:21 schreef DeLuna het volgende:
We zijn weer in KLB hoor.
Ga je eigen awards uitreikingen houden als je er zoveel problemen mee hebt!
Er is al vanaf ip xx.xx.xxx.xxx gestemd in deze pollquote:Op maandag 6 februari 2012 16:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit is al genoeg reden om te stemmen.
een nominatie krijgen om te zien wie de "beste" isquote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef Pharkus het volgende:
Poll: Moeten de luie modjes van KLB users nomineren?
• Ja, graag
• Nee, niet nodig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Want daar win je ook een discussie mee natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
En Rosepatels mag wel winnen voor lekkerste atm.
Wanneer worden deze awards georganiseerd? Is er een bikinironde?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
En Rosepatels mag wel winnen voor lekkerste atm.
boeie, gewoon voor de garpLOLOLOLXDXDquote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Want daar win je ook een discussie mee natuurlijk.
Nee dan is het goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
boeie, gewoon voor de garpLOLOLOLXDXD
Ja die is er, maar in tegenstelling tot jou is Rosepetals wel volwassen en wordt het in KPD gehouden.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:32 schreef Timooon het volgende:
[..]
Wanneer worden deze awards georganiseerd? Is er een bikinironde?
Ah, cool, dan zie ik het daar wel verschijnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja die is er, maar in tegenstelling tot jou is Rosepetals wel volwassen en wordt het in KPD gehouden.
Ik ben toch bevriend met de mods ? Dat moets je weten.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die inside-info?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Whahahahhaa als ze jouw een perma banned kunnen geven dan geven ze je die meteen!!!!!
Weet je hoeveel werk je die mods bezorgd ?
Weet wel je hoeveel tijd mods nodig hebben om je op taalfouten te pakken ?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Whahahahhaa als ze jouw een perma banned kunnen geven dan geven ze je die meteen!!!!!
Weet je hoeveel werk je die mods bezorgd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Als er dan toch een KLB stukje bij komt wil ik rosepetals nomineren voor de liefste, aardigste en meest meelevende user die er is. Altijd tegen iedereen aardig en behulpzaam. Als iemand het verdient is zij het wel!
Deze postquote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]Gvd zeg wat kenserslecht.
Yvonne is een lieve jongrijpe vrouw, echter moet ik mijn lieve mede KLB-ers melden dat ik dit niet een award vind waarin wij moeten meedoen. Wij zijn namelijk een elitaire tak. Een soort van Bilderberg groep, als u wil. Ongrijpbaar edoch mysterieus. Hoewel er een paar vlegels zijn die ontzettende inspiratieloze dagboektopiques aanmaken, zijn er gewoon een paar parels die mensen zoals ONZ nimmer zullen begrijpen. ONZ houdt liever van TONG80 grapjens en 9GAG jokes.
Als laatste wil ik melding maken van Mr. Cooper die ons de KLB verkiezingen heeft geschonken dit jaar. Dat vond ik een goede zaak. Immers, wie wil nou naast Paul en Tong80 staan met hun baggertopics? Die winnen alles vanwege de kwantiteit.
En De Luna. Je hoofd.
Ik heb geen nominatie in Onzin. Alleen in kwaliteit sub-forums.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
Yvonne is een lieve jongrijpe vrouw, echter moet ik mijn lieve mede KLB-ers melden dat ik dit niet een award vind waarin wij moeten meedoen. Wij zijn namelijk een elitaire tak. Een soort van Bilderberg groep, als u wil. Ongrijpbaar edoch mysterieus. Hoewel er een paar vlegels zijn die ontzettende inspiratieloze dagboektopiques aanmaken, zijn er gewoon een paar parels die mensen zoals ONZ nimmer zullen begrijpen. ONZ houdt liever van TONG80 grapjens en 9GAG jokes.
Als laatste wil ik melding maken van Mr. Cooper die ons de KLB verkiezingen heeft geschonken dit jaar. Dat vond ik een goede zaak. Immers, wie wil nou naast Paul en Tong80 staan met hun baggertopics? Die winnen alles vanwege de kwantiteit.
En De Luna. Je hoofd.
Mijn username niet goed neer kunnen zetten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
En De Luna. Je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |