Doe je username eens eer dan man prutser.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hier verdomme helemaal niets. Slotjes zetten en posts verwijderen/editten. Bans uitdelen is maar voor een zeer beperkt aantal mensen weggelegd.
Van mij mag je iedereen voordragen, zo prestigieus is die award nou ook weer niet, maar toch een beetje jammer dat je zo nalatig bent geweest om helemaal niemand voor te dragen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Eigenlijk had ik S1nn3rz moeten voordragen. Gewoon om te zien hoe jullie allemaal aan ragen gingen.
Je bent dus eigenlijk een beetje een forumslaafbitch zonder superkrachten. Ik zou het aanklagen man...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan hier verdomme helemaal niets. Slotjes zetten en posts verwijderen/editten. Bans uitdelen is maar voor een zeer beperkt aantal mensen weggelegd.
Dat jullie ze niet kennen maakt ook niets uit, jullie mogen toch niet stemmen.quote:
Jij wintquote:Op maandag 6 februari 2012 14:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik bied 20 euro als je de foto's niet post
Nope.quote:
Het blijft toch FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Het is waarschijnlijk toch allemaal vriendjespolitiek.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Beetje zoals de FOK!awardsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Neehoor, het spekt alleen mijn bankrekening wel lekker.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Hoeveel had Dimens ook al weer geboden?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, het spekt alleen mijn bankrekening wel lekker.
Echt hoor, mods hebben geen vriendenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Ik vroeg 2k, maar hij ging akkoord met een tientje.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoeveel had Dimens ook al weer geboden?
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!quote:
Ok, als u het zegt geloof ik het wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, mods hebben geen vrienden
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |