Jij boos?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot lekker van het forum met je 15 in een dozijn bagger.
Je was het gewoon vergeten.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geboycot, hoe kan ik nu een keuze maken uit zoveel brave en leuke userts.
Je past er anders prima tussen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kijken wat de Yvonne awards inhouden en terecht constateren dat jullie een stel kutkneuzen zijn die geen enkele award verdienen omdat jullie alleen zoutloze bagger openen.
Wat is dat? fok.rar ?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het er 1 voor de fok.rar ja.
Maak er eens werk van dan.
KLB heeft wel de lekkerste chick van het forum, fuck de haters!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Rot lekker van het forum met je 15 in een dozijn bagger.
De uitzonderingen daargelaten uiteraard.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Equites het volgende:
[..]
KLB heeft wel de lekkerste chick van het forum, fuck de haters!
Zullen we even cammen? Dan leg ik het je uitquote:
aw, dankjequote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij hoort daar niet bij met je constructieve posts.
Eigenlijk had je iets moeten doen, maar dat deed je niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Eigenlijk had ik S1nn3rz moeten voordragen. Gewoon om te zien hoe jullie allemaal aan ragen gingen.
Kan alsnog.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Eigenlijk had ik S1nn3rz moeten voordragen. Gewoon om te zien hoe jullie allemaal aan ragen gingen.
Je kan het goedmaken door Zweetteef een KLB-ban te geven. Zou een mooi cadeau zijn voor ons.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geboycot, hoe kan ik nu een keuze maken uit zoveel brave en leuke userts.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken door Zweetteef een KLB-ban te geven. Zou een mooi cadeau zijn voor ons.
Die heb ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al je naaktfoto's eindigen daar.
En RC er dan ook bij.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je kan het goedmaken door Zweetteef een KLB-ban te geven. Zou een mooi cadeau zijn voor ons.
Ik kan hier verdomme helemaal niets. Slotjes zetten en posts verwijderen/editten. Bans uitdelen is maar voor een zeer beperkt aantal mensen weggelegd.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben voor, hij is grappig en bruut.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb ze van rosepetalsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al je naaktfoto's eindigen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |