dit jaquote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
alleen die naam alwie wil nou zo'n award
Gewoon jaloers dat jij er niet in staatquote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
denken dat ik iets geef om die lijstjesquote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat jij er niet in staat
Dat klinkt zo ontzettend jaloersquote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:57 schreef Dimens het volgende:
DIG
FredvZ, mschol, PiRANiA, Saekerhett, Riparius, mitchelll0181, Delano.888, Dimens
Het is officieel. Ik ben een puisterige, bril dragende computer nerd.
Kijk eens in de spiegel.quote:
DAT MOT JE IN KLB_FB MELDEN!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:59 schreef ThaTim het volgende:
HAKUNAMATAFAKA, RICKOKUN EN HSG BOMBER MOETEN NOMINATIES KRIJGEN.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:00 schreef Stink-ui het volgende:
KLB huillies hier melde.. En trouwens sinepedraap mag wel winnen bij ONZ
Waarom? Hij is door de mods opgesteld, als je ze opgevallen was had je wel ergens op een lijst gestaanquote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Sho had ik gewoon moeten winnen en bij VBL op de shortlist moeten staan.
Onzin dus deze awards.
Bij SHO omdat je GTST-topics vollult? Daar doe je verder toch niets?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij Sho had ik gewoon moeten winnen en bij VBL op de shortlist moeten staan.
Onzin dus deze awards.
Stenigt hem!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Pharkus het volgende:
Het is de schuld van de blauwe (hand in eigen boezem steekt).
Pak de eieren!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Pharkus het volgende:
Het is de schuld van de blauwe (hand in eigen boezem steekt).
Ben 7 jaar elite daar. Had ouwe rotten als Frey en Heer van Bartolhoven ook wel verwacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij SHO omdat je GTST-topics vollult? Daar doe je verder toch niets?
Oh.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom? Hij is door de mods opgesteld, als je ze opgevallen was had je wel ergens op een lijst gestaan
Die is er natuurlijk al lang geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef remi1986 het volgende:
Organiseer dan een nieuwe award voor KLB
Vanavond kom ik m'n zak met geld halen!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh.
In dit geval wil ik even de mods van DIG bedanken. Een iemand in het speciaal en die weet dat het over hem gaat.
Die komen ook niet buiten het GTST-topic, dan val je gewoon veul minder op.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben 7 jaar elite daar. Had ouwe rotten als Frey en Heer van Bartolhoven ook wel verwacht.
Leuk, zo'n titeltje bij die KLBazen hier, 'Yvonne Award Winnaar'quote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Jahr00n het volgende:
Maar waarom zit er nou geen KLB kopje bij? Haten jullie KLB allemaal of zo?quote:
Anders lees je even, mods hebben genomineerd, KLB mods ( zie Pharkus) niet.quote:
Is het erg moeilijk om te lezen? Zie de post van Pharkus.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar waarom zit er nou geen KLB kopje bij? Haten jullie KLB allemaal of zo?
Doe even niet zo klef manquote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Als er dan toch een KLB stukje bij komt wil ik rosepetals nomineren voor de liefste, aardigste en meest meelevende user die er is. Altijd tegen iedereen aardig en behulpzaam. Als iemand het verdient is zij het wel!
Het is een nominatie door de modsquote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef sinepedraap het volgende:
Als er dan toch een KLB stukje bij komt wil ik rosepetals nomineren voor de liefste, aardigste en meest meelevende user die er is. Altijd tegen iedereen aardig en behulpzaam. Als iemand het verdient is zij het wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |