Logisch toch? Ik geef ze groot gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
Maar als ik het goed begrijp vinden de KLB-mods hun users dus zo kut dat ze niemand wilden nomineren?
Sorry maar jij komt niet in aanmerking voor 'baas'.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef leeell het volgende:
Geen klb bazen ? Ik ste er wel degelijk in hoor
Ja daar komt het wel op neer. Terecht uiteraard, het zijn ook allemaal kut users hier. Dat maakt KLB zo mooi.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
Maar als ik het goed begrijp vinden de KLB-mods hun users dus zo kut dat ze niemand wilden nomineren?
Oh? Ik ga anders gewoon vier keer per week met Jahr00n naar de gym.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, mods hebben geen vrienden
NIKS TE IK VIND GEEN NOMINATIES MAN IK VIND DAT HAKUNAMATAFAKA BIJ VOORBAAT WINT OKE DAN JA DOEN WE DAT GEWOON.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:59 schreef ThaTim het volgende:
HAKUNAMATAFAKA, RICKOKUN EN HSG BOMBER MOETEN NOMINATIES KRIJGEN.
Juist het tegenovergestelde:quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geboycot, hoe kan ik nu een keuze maken uit zoveel brave en leuke userts.
Nee hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Nikmans het volgende:
Ludo drukte te vroeg op invoeren, er moest nog achter staan "als ze nooit in KLB posten?".quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh? Ik ga anders gewoon vier keer per week met Jahr00n naar de gym.
Dus Pharkus, nomineer gewoon 'n aantal users.quote:
Heeft jouw moeder zo'n gymzak genaaid?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh? Ik ga anders gewoon vier keer per week met Jahr00n naar de gym.
Zo spreek je niet over z'n vader.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder zo'n gymzak genaaid?
quote:
Oei!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ludo drukte te vroeg op invoeren, er moest nog achter staan "als ze nooit in KLB posten?".
Sorry je was mij nog vergeten maar ik ben ook nog geen jaar op FOKquote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Terecht dat er geen nominaties zijn voor KLB. Het zijn allemaal van die op zichzelf geilende usertjes als HSG BOMBER, Jahr00n, Timoon, Richcaliber en nog een aantal zwakzinnigen. Zodra de sydnroom van down award uitgereikt gaat worden hoop ik dat ze een kans maken.
Klopt, maar als ik dan toch een keuze had moeten maken, dan was hij gevallen op Michel en Harold.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ludo drukte te vroeg op invoeren, er moest nog achter staan "als ze nooit in KLB posten?".
Wil je aandacht knul?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:35 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Sorry je was mij nog vergeten maar ik ben ook nog geen jaar op FOK
Mondje open oogjes dichtquote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef hakunamatafaka het volgende:
waar kan ik mijn prijs in ontvangst nemen
Scherpquote:
Tong80 weer 5 keer genomineerd wat denk je zelf.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Knaller het volgende:
Het is waarschijnlijk toch allemaal vriendjespolitiek.
Tong80 is de schuilnaam van Danny.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tong80 weer 5 keer genomineerd wat denk je zelf.
Kwaliteit boven kwantiteit toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:45 schreef allesbeterweter het volgende:
Tong 80 is gewoon FOK met @450.000 posting's dus ?
Terecht dat hij is gekozen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |