Als ze net zo streng omgaan met crashtests als met buitenlandse copyrights zou het me niks verbazen...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Nober het volgende:
Team America muziek? Ik hoorde Brick by Brick van Arctic Monkeys, dacht dat Hammond een NASCAR race zou gaan doen.
Die crashtest zal toch niet echt zo verlopen in China?
Kan je de landwind niet herinneren?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Nober het volgende:
Team America muziek? Ik hoorde Brick by Brick van Arctic Monkeys, dacht dat Hammond een NASCAR race zou gaan doen.
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je de landwind niet herinneren?
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Nober het volgende:
Idemquote:
haha "nice..."quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef qu63 het volgende:
Matt Le Blanc, The Stig and a McLaren MP4-12C
https://www.facebook.com/photo.php?v=249109435167149
Als je linksbovenin op 'Taal/Land' klikt en dan 'United Kingdoms' aanklikt kom je d'r ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef qu63 het volgende:
Topgear.com stuurd je trouwens naar http://www.topgear.nl/ !
Gelukkig werkt http://www.topgear.com/uk/ nog wel en kan je daar gewoon het huidige seizoen volgen, zoals dit behind-the-scenes filmpje: http://transmission.blogs(...)wilman-on-series-18/
Ze willen denk ik meer Amerikaanse kijkers, en alle engelse bekenden hebben ze al gehad na 130 afleveringenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
Volgende keer Ryan Reynolds, the fuck is dat met al die Amerikaanse gasten?
Hammond wil ik alleen niet zienquote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Len93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de rest van het seizoen - ik wil May echt wel in een slaapzak zien rijden.
Ryan Reynolds is ook gewoon tofquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
Volgende keer Ryan Reynolds, the fuck is dat met al die Amerikaanse gasten?
I knowquote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Len93 het volgende:
[..]
Als je linksbovenin op 'Taal/Land' klikt en dan 'United Kingdoms' aanklikt kom je d'r ook.
Dat duurt nog wel even...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:29 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wanneer begint de nieuwe serie op vrijdagavond?
Op zondag i.h.a. geen tijd om te kijken wegens vaste andere afspraak.
Op Veronica bedoel je? Dat kan nog wel even een tijdje durenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:29 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wanneer begint de nieuwe serie op vrijdagavond?
Op zondag i.h.a. geen tijd om te kijken wegens vaste andere afspraak.
Geen idee hoor, ik doe een gok, maar daar denk ik aan.quote:
'leuk' 'leuk', zou eerder de definitie goed benoemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee hoor, ik doe een gok, maar daar denk ik aan.
Leuke film trouwens
http://www.imdb.com/title/tt0408236/
Heb me uitstekend vermaakt,quote:Op zondag 12 februari 2012 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
'leuk' 'leuk', zou eerder de definitie goed benoemen.
Midlife crisis?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:04 schreef Iemand91 het volgende:
Wat heeft Richard nou weer gedaan met z'n haar?
Ik lette even niet op, maar het leek er op jaquote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef Nober het volgende:
Welk nummer draaide ze nou? (The Black Keys??)
Ja zat er net even over te denken en toen zei ik ineens Lonely boy.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, maar het leek er op ja
, zo klonk het
Jaguar, how it is spelledquote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef zoem het volgende:
Toch wel een leuk gesprekje. Vaak is het zo saai.
Zoals ik al zei, het wordt te fake. Vroeger had Top Gear nog een prijs gewonnen voor beste non-scripted program....maar nu...quote:
Dat je script ok, maar verzin dan wel iets origineels en onvoorspelbaars. Daar heb je dan juist de gelegenheid voor.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het wordt te fake. Vroeger had Top Gear nog een prijs gewonnen voor beste non-scripted program....maar nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Tism op 13-02-2012 01:10:28 ]....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:55 schreef Tism het volgende:
Zozo, ziet er niet waardeloos uit die nieuwe Austin Mondeo, best een geil wagentje..
Austin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Noord Amerika is een automaat standaard.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is dat toch met die zelfverklaarde autoliefhebbers die geen handbak kunnen rijden
Tja $80 miljoen budgetquote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef qu63 het volgende:
Kijk, dit zijn pas achtervolgingsscenes -> http://www.topgear.com/uk(...)an-reynolds-2012-2-9
(uit Safe House)
Nou ja, hij is vooral motorrijder zei hij. Daar heb je ook gewoon een koppeling en schakelbak.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Noord Amerika is een automaat standaard.
quote:
Ja, sorry....ik bedoel natuurlijk die Aston Mondeo..quote:Op maandag 13 februari 2012 11:52 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat Tism niet weet dat het Aston Martin is en Austin
Vind je? Vind er zelf niks aan, een hele berg shaky cam en alles is ''actievol en spannend''. Terwijl het gewoon een prutachtervolging was.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef qu63 het volgende:
Kijk, dit zijn pas achtervolgingsscenes -> http://www.topgear.com/uk(...)an-reynolds-2012-2-9
(uit Safe House)
In vergelijking met wat Richard en Jeremy maakten hequote:Op maandag 13 februari 2012 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vind je? Vind er zelf niks aan, een hele berg shaky cam en alles is ''actievol en spannend''. Terwijl het gewoon een prutachtervolging was.
Dan ga ik toch voor Bullit:quote:Vooral oude films hebben goede achtervolgingen, zoals Clarkson ook opmerkte. Meest recente echte gave achtervolgingsscčne die ik zag was in Death Proof.
Oeps. ik las even over 'recent' heenquote:
Ik denk dat iedereen het er wel overeens is dat in Bullit een aardige achtervolging zit. Persoonlijk vind ik het wat overrated, maar de klanken van die motoren he...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oeps. ik las even over 'recent' heen
Hier lang stuk.quote:Richard Hammond’s Crash Course.”
The show, which will make its debut on the BBC America cable channel on April 16, is produced in America for an American audience.![]()
Toen ze het over neerschieten van mensen hadden tegen Jeremy met 'the News' was ook wel mooi!quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:02 schreef FoXje het volgende:
Ik lag helemaal dubbel met die Borat stemmen
Daar is niet iedereen mee eensquote:
Zie de editquote:
Oh, van mij hoef je je niet te onthouden van commentaar hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zie de edit
Ik onthou mij verder van commentaar tijdens het programma
Frequentie van de achterlichten matcht niet met die van de camera.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:28 schreef Quisho het volgende:
Waarom flikkert die achterlamp zo van die Ferrari
EDIT zoem was me voorquote:Op zondag 19 februari 2012 21:28 schreef Quisho het volgende:
Waarom flikkert die achterlamp zo van die Ferrari
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Frequentie van de achterlichten matcht niet met die van de camera.
Aha net als een computermonitor die gefilmd wordtquote:
Exactquote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef Quisho het volgende:
[..]
[..]
Aha net als een computermonitor die gefilmd wordt
Ja typoquote:Op zondag 19 februari 2012 21:40 schreef Klonk het volgende:
Het is trouwens Continental, maar dat terzijde
Replies zijn een beetje nutteloos als ik niet zie wat jij zietquote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh, van mij hoef je je niet te onthouden van commentaar hoor![]()
Zo zie je maar, dat mensen verschillende dingen leuk vinden. Ik vond die van vorige week wel goed.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:03 schreef Quisho het volgende:
Beetje matig maar niet zo slecht als vorige week. Ferrari/Bentley segment was wel goed.
Eh... wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef zoem het volgende:
De Ferrari is niet onaardig. Beetje het idee van de Panamera.
Wat is er nou?quote:
De FF heeft vier deuren? Serieus?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat is er nou?
Het vierdeurs-idee zoals Porsche dat eerder gedaan heeft met de Panamera. Nu heeft Ferrari ook een vierdeurs sportwagen.
Dan heb ik het verkeerd verstaan/gezien, maar het ging me om die vier zitplaatsen. Ik krijg er een panamera gevoel bij. Leuk concept, maar het is em net niet. Doe mij maar een tweezitter.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
De FF heeft vier deuren? Serieus?
[ afbeelding ]
Staat meestal een 720p rip na 6 minuten online op degelijke torrentsites.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef Iemand91 het volgende:
Top Gear staat alweer op nieuwsgroepen!![]()
Zie net dat m'n NAS 'm alweer ophaald; deze aflevering bewaar ik, al is het alleen maar om die prachtige Bentley - Ferrari beelden.
De FF is een directe concurrent van de Panamera Turbo S, de AM Rapide en de Continental GT. Dus het is helemaal niet zo raar dat ik de wagen vergelijk met de Porsche. Ik zeg nergens dat het model erop lijkt (vooral de achterkant is totaal anders), maar ze vallen allebei in dezelfde klasse. En daar was het mij om te doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:30 schreef k_man het volgende:
Hou toch op, joh. De FF lijkt in niets op een Panamera. Ja het is een auto met vier zitplaatsen. Dat is een BMW 750i ook.
Klopt, maar de 612 komt weer al uit 2004. De Turbo S maakt gehakt van de 612 op 0-100 sprint en de quarter mile, gezien het koppel van eerstgenoemde veel hoger ligt. De FF is dan weer erg gewaagd aan de Porsche, paar tienden verschil. De 750i is nog trager dan de 612 en past ook niet helemaal in het rijtje thuis.quote:En als het gaat om de vier zitplaatsen; dat heeft Ferrari al veel langer dan dit model. Voor de FF was er de 612 en daarvoor de 456. En daarvoor de 412. Dus...
Klopt. Net zo min als de FF. Dat was een beetje het punt.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:27 schreef zoem het volgende:
De 750i is nog trager dan de 612 en past ook niet helemaal in het rijtje thuis.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:27 schreef zoem het volgende:
De 750i is nog trager dan de 612 en past ook niet helemaal in het rijtje thuis.
Of het is een manier om te laten zien dat de kleding niet van hunzelf isquote:Op maandag 20 februari 2012 20:56 schreef Tankiej het volgende:
Net gezien, toffe aflevering!![]()
Viel me trouwens op dat de prijskaartjes (of andere kaartjes?) nog aan de kleding zaten van Jeremy, Richard en James tijdens de off-road scooters test. Zouden ze de kleding weer terugbrengen na afloop om toch ergens op te besparen?
Die rig challenge (was vorige week)? Dat was een total ripoff van hetgeen ze in de UK deden, zelfs met de loads...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Klonk het volgende:
de nieuwste topgear usa is ook erg leuk
En die leuke Britse meisjes op de achtergrondquote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef Iemand91 het volgende:
Top Gear staat alweer op nieuwsgroepen!![]()
Zie net dat m'n NAS 'm alweer ophaald; deze aflevering bewaar ik, al is het alleen maar om die prachtige Bentley - Ferrari beelden.
Ja ik zag het, klinkt goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Guard het volgende:
Vanavond een SAAB tribute, aldus TG facebook
Ik ga me vooral focussen op die knal gele Mercedes Black Series!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef Guard het volgende:
Vanavond een SAAB tribute, aldus TG facebook
quote:Jeremy Clarkson and James May pay tribute to quirky and recently deceased Swedish car maker Saab.
Richard Hammond races a rocket-powered flying man against a rally-spec Skoda and Jeremy smokes around the track in the Maserati Gran Turismo MC Stradale and the tyre shredding Mercedes C63 Black.
Plus current Doctor Who Matt Smith is the star in the reasonably priced car
Wat is IRT?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Guard het volgende:
Worlds most dangerous roads is nu bezig op BBC2, best intressant, ze zijn nu de Dalton, herkenbaar voor de IRT kijkers....
Ja.... Beetje raar dat ze dit al op DVD uitbrengen voordat het op TV is geweest...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Quisho het volgende:
Was dit in Top Gear at the movies zoals je zei?
het viel mij bij de eerste aflevering al op toen ze lieten zien wat er dit seizoen komt.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja.... Beetje raar dat ze dit al op DVD uitbrengen voordat het op TV is geweest...
Precies ja.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:03 schreef Quisho het volgende:
Was dit in Top Gear at the movies zoals je zei?
nee, niet eens een opmerking eroverquote:Op zondag 26 februari 2012 21:20 schreef Guard het volgende:
Toch maar geen footage van Hammond driving while pleasuring himself...
Die Maserati is echt een factor -tig geilerquote:
En die Maserati lijkt op een Aston Martinquote:Op zondag 26 februari 2012 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die Maserati is echt een factor -tig geiler
Als je heel snel kijkt lijkt die Merc op een Opel Astra Coupé.
Nee ik vind m veel mooier dan de Maserati. Misschien alleen een ander kleurtje.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:32 schreef zoem het volgende:
De looks van de Mercedes zijn om te huilen
Ik loop expres 10min achter, zodat ik het interview niet hoef te zien. In al die seizoenen Top Gear zijn er maar een handvol interviews die écht tof waren.quote:
Volgens mij doen ze dat expres. Bij alle interviews dit seizoen stond er een leuke vrouw op die plaats. Niet dat ik dat erg vindquote:
Inderdaad, dat is gewoon met opzetquote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat expres. Bij alle interviews dit seizoen stond er een leuke vrouw op die plaats
Ja, net zag je dat ze een stuk verder naar voren stond dan de rest van het publiekquote:Op zondag 26 februari 2012 21:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat expres. Bij alle interviews dit seizoen stond er een leuke vrouw op die plaats. Niet dat ik dat erg vind
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zal me verbazen als ie onder de 1.50 zit
jaquote:
Oh dat had ik niet eens gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:39 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ja, net zag je dat ze een stuk verder naar voren stond dan de rest van het publiek
Dat je niet dood bent, als je met die auto op zn kant valtquote:Op zondag 26 februari 2012 22:13 schreef k_man het volgende:
Drop uit een kraan? Klinkt lekker, maar wat heeft het met Saab te maken?
Dat was inderdaad geen misselijk stukje weg!quote:Op zondag 26 februari 2012 20:48 schreef Guard het volgende:
Worlds most dangerous roads is nu bezig op BBC2, best intressant, ze zijn nu de Dalton, herkenbaar voor de IRT kijkers....
quote:
Domme vooroordelen,quote:Op maandag 27 februari 2012 16:18 schreef Guard het volgende:
Tuurlijk, dan zijn die quirky Franse autotjes natuurlijk wel weer leuk.
"Grappig toch dat ze die hydrolische vering hadden, en wat maakt het dan uit dat je er geen 100 meter mee kon rijden zonder roestvorming of een storing... Een verlies voor de autowereld"....
Gasten in talkshows zijn altijd mensen die wat willen verkopen, dat is het hele concept van een gast in een talkshow. En ja, dat haar is bijzonder irritant.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:24 schreef Iemand91 het volgende:
Mooi stuk over Saab, met dat soort tributes zijn ze altijd wel goed.
'The News': altijd goed en kijk ik tegenwoordig gewoon naar uit. Interessant en erg grappig.
Het rallystuk was weer eyegasm, prachtig gefilmd. Dat valt me de laatste seizoenen ook wel op; veel filmografisch geweld.![]()
De gast was zoals verwacht/gewoonlijk niet interessant; dat is gewoon weer een verkooppraatje geworden. Jeremy gaat nauwelijks meer op auto's gerelateerde zaken in. Jammer.
(Ook irritant dat die Smith constant maar aan z'n haar zat)
En die Mercedes? Daarmee wil ik ook wel het circuit op, lijkt me prachtig om rookgordijnen mee te maken![]()
Jeremy was vol lof over Citroėn altijd, juist vanwege de raarheid en de vering. Dat item over de C6 illustreerde dat perfect.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wed dat ze ook pas dit soort berichten over PSA zullen brengen als die failliet gaan (let wel, ALS) en tot die tijd maar schelden over Franse auto's.
Dat weet ik, dat heb ik ook eerder aangegeven in dit topic. Maar wel jammer, 'vroeger' ging Jeremy meestal toch nog wat meer in op auto's en auto-gerelateerde zaken.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gasten in talkshows zijn altijd mensen die wat willen verkopen, dat is het hele concept van een gast in een talkshow. En ja, dat haar is bijzonder irritant.
Item over de C6??? Wanneer was dat?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jeremy was vol lof over Citroėn altijd, juist vanwege de raarheid en de vering. Dat item over de C6 illustreerde dat perfect.
Alvast wat leesvoer.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Item over de C6??? Wanneer was dat?
Is dus van een van zijn DVD's?quote:
Geen idee, vond hem op youtube, kan me de aflevering niet herinneren waar ze de Citroen haddenquote:
Dit dusquote:Op maandag 27 februari 2012 16:41 schreef Netsplitter het volgende:
Beeld en geluid:
http://www.streetfire.net(...)itroen-c6_183687.htm
Er is ook een item over de C6 waar ze hem testen als rijdend camerastatief bij paarderennen. En toen TopGear terugkeerde na "de pauze" heeft Jeremy de Citroėn Berlingo getest en "ok" bevonden.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen idee, vond hem op youtube, kan me de aflevering niet herinneren waar ze de Citroen hadden
Zit bij de eerder geposte clip die ik zonet heb gequotequote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er is ook een item over de C6 waar ze hem testen als rijdend camerastatief bij paarderennen.
Nee dit was het leukstequote:
Ik heb daar als motorrijder wel met scheve ogen naar gekeken, moet ik zeggen. Als autorijders eens niet zo idioot veel andere meuk zouden uitvreten onderweg dan autorijden alleen zouden er minder motorrijders worden platgereden.quote:
Top Gear heeft dan ook weinig met motorrijders op, wat dus duidelijk werdquote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb daar als motorrijder wel met scheve ogen naar gekeken, moet ik zeggen. Als autorijders eens niet zo idioot veel andere meuk zouden uitvreten onderweg dan autorijden alleen zouden er minder motorrijders worden platgereden.
Edoch, zowel May als Hammond rijden motor. Toch een beetje raar.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Top Gear heeft dan ook weinig met motorrijders op, wat dus duidelijk werd
meteen duidelijk wie the alphamale is dus...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Edoch, zowel May als Hammond rijden motor. Toch een beetje raar.
Clarkson=Top Gearquote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Edoch, zowel May als Hammond rijden motor. Toch een beetje raar.
* epicbeardman ziet Jeremy weer vallen op zijn scooter in Vietnam :pquote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef Guard het volgende:
[..]
meteen duidelijk wie the alphamale is dus...
Laatst de eerste aflevering bekeken, begon met Jeremy in de Berlingo... hij ging er zelfs mee naar Frankrijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jeremy was vol lof over Citroėn altijd, juist vanwege de raarheid en de vering. Dat item over de C6 illustreerde dat perfect.
Nee, dus dat zal het zijn. Saab is failliet omdat er te weinig architecten zijn.quote:
Toch apart, want zo'n Berlingo is werkelijk de slechtste auto die ik ooit gereden heb. Net alsof je op een dweil zit, zo zwabbert dat ding op de weg.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er is ook een item over de C6 waar ze hem testen als rijdend camerastatief bij paarderennen. En toen TopGear terugkeerde na "de pauze" heeft Jeremy de Citroėn Berlingo getest en "ok" bevonden.
Maar je kunt er wel veel drank in vervoeren (als ik me het goed herinner reed Jezza in zijn review naar zo'n dranksuper bij Calais)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toch apart, want zo'n Berlingo is werkelijk de slechtste auto die ik ooit gereden heb. Net alsof je op een dweil zit, zo zwabbert dat ding op de weg.
Als autorijder ben ik het met je eens, zitten te SMS~en, krant te lezen, kijken in stratenboek, tijdens het rijden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb daar als motorrijder wel met scheve ogen naar gekeken, moet ik zeggen. Als autorijders eens niet zo idioot veel andere meuk zouden uitvreten onderweg dan autorijden alleen zouden er minder motorrijders worden platgereden.
Eensquote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En maar schelden op vrachtwagenchauffeurs..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als autorijder ben ik het met je eens, zitten te SMS~en, krant te lezen, kijken in stratenboek, tijdens het rijden.
Dat heb ik ook ja. Zelfs hands free bellen leidt me teveel af. Ik bel dan ook nooit in de auto. In de auto moet je met rijden bezig zijn, niet met 100 andere dingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eens
Gisteravond kwam er opeens iemand bij mij online en vertelde dat hij op de A12 reed en ondertussen aan het chatten was. Dat soort mensen kan ik echt niet begrijpen, wil je dan graag een ongeluk?
Als ik in de auto rij dan wil ik eigenlijk niet eens (hands free) bellen, dan merk ik namelijk al dat ik teveel word afgeleid
Waar hij een miniflesje wijn haalde omdat-ie bang was voor de douane. Paste prima achterin. Toen zat die bolle ook nog bij TopGear trouwens, was voor James May. Toen was het nog meer een consumentenadviesprogramma in plaats van Grote Jongens Met Speelgoed TV.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel veel drank in vervoeren (als ik me het goed herinner reed Jezza in zijn review naar zo'n dranksuper bij Calais)
En was die hangar meer gevuld met auto's dan met mensen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar hij een miniflesje wijn haalde omdat-ie bang was voor de douane. Paste prima achterin. Toen zat die bolle ook nog bij TopGear trouwens, was voor James May. Toen was het nog meer een consumentenadviesprogramma in plaats van Grote Jongens Met Speelgoed TV.
Zowel bellen/smsen/krant lezen/tomtom instellen in de auto als koffie zetten/porno kijken/maaltijd opwarmen/modelvliegtuigjes bouwen in de vrachtwagen zijn gevaarlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
En maar schelden op vrachtwagenchauffeurs..
Oh ja, die bolle, die had altijd goed advies over inruilwaarden enzo...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waar hij een miniflesje wijn haalde omdat-ie bang was voor de douane. Paste prima achterin. Toen zat die bolle ook nog bij TopGear trouwens, was voor James May. Toen was het nog meer een consumentenadviesprogramma in plaats van Grote Jongens Met Speelgoed TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |