Dan ben ik in ieder geval al een klein stukje verder....Thanks !quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is ook de intro bij Gammo, en ik hoorde het laatst ook nog een keer langskomen in een film ergens. Maar de titel weet ik niet
gevonden! ik dacht dat het van Moby was, maar die zal wel weer een sample eruit hebben gebruikt maar hij is vanquote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef El_Pinjo het volgende:
Weet iemand toevallig de titel van de liedje wat onder dat stukje met The Stig zat ?
Ik vind dat zo'n gaaf stukkie muziek![]()
aangepastquote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Misschien voor de OP:
Bijnaam Jeremy = Jezza
en James = Captain Slow
Dat was Parijsquote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Leukste stukje van het jaar komt daaruit; dat ze net wel / net niet uit die parkeer garage kunnen komen in het centrum van londen...![]()
My Hero !!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
gevonden! ik dacht dat het van Moby was, maar die zal wel weer een sample eruit hebben gebruikt maar hij is van
Oakenfold - Ready Steady Go
Liedje is ook al eens eerder, in seizoen 1 gebruikt bij een samenvatting van Stig laptimes. Ik heb het filmpje hier op mn HDD staan, en is precies zo'n soort filmpje.
liedje zit trouwens ook in soundtrack van Collateral en wordt gebruikt tijdens de scene in de Disco, dat ze elkaar beginnen af te knallen...
http://www.amazon.com/gp/product/B0002LJUCG/103-2908147-9485412?v=glance&n=5174
Dat was inderdaad de film die ik laatst gezien hebquote:Op maandag 13 maart 2006 10:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Oakenfold - Ready Steady Go
liedje zit trouwens ook in soundtrack van Collateral en wordt gebruikt tijdens de scene in de Disco, dat ze elkaar beginnen af te knallen...
http://www.amazon.com/gp/product/B0002LJUCG/103-2908147-9485412?v=glance&n=5174
Parijs toch? Anyway dat was idd geweldig. Die uitgang op zich was al heel erg krap en dan moeten ze ook nog van die houten planken op de weg leggen om op de straat te komenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Misschien voor de OP:
Bijnaam Jeremy = Jezza
en James = Captain Slowbriljante show gisteravond trouwens, erg leuk om al die supercars nog eens weer te zien
miste trouwens wel die test met die 3 supercars: Ford GT, Pagani zonda en Ferrari F430 spider in Frankrijk bij die brug. Leukste stukje van het jaar komt daaruit; dat ze net wel / net niet uit die parkeer garage kunnen komen in het centrum van londen...![]()
Wat mij in die uitzending wél opviel is het verschil tussen de ferrari en de andere supercars. In de Ferrari kun je rustig 2 koffers opbergen, kun je zonder extra hulpmiddelen een Parijse parkeergarage uitrijden én je hoeft geen Jean-Claude Van Damme te zijn om er een bochtige Franse weg mee op te rijden ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Parijs toch? Anyway dat was idd geweldig. Die uitgang op zich was al heel erg krap en dan moeten ze ook nog van die houten planken op de weg leggen om op de straat te komen![]()
Ja daar koop je hem voor, de bagageruimtequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat mij in die uitzending wél opviel is het verschil tussen de ferrari en de andere supercars. In de Ferrari kun je rustig 2 koffers opbergen, kun je zonder extra hulpmiddelen een Parijse parkeergarage uitrijden én je hoeft geen Jean-Claude Van Damme te zijn om er een bochtige Franse weg mee op te rijden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |