Dan ben ik in ieder geval al een klein stukje verder....Thanks !quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is ook de intro bij Gammo, en ik hoorde het laatst ook nog een keer langskomen in een film ergens. Maar de titel weet ik niet
gevonden! ik dacht dat het van Moby was, maar die zal wel weer een sample eruit hebben gebruikt maar hij is vanquote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef El_Pinjo het volgende:
Weet iemand toevallig de titel van de liedje wat onder dat stukje met The Stig zat ?
Ik vind dat zo'n gaaf stukkie muziek![]()
aangepastquote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Misschien voor de OP:
Bijnaam Jeremy = Jezza
en James = Captain Slow
Dat was Parijsquote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Leukste stukje van het jaar komt daaruit; dat ze net wel / net niet uit die parkeer garage kunnen komen in het centrum van londen...![]()
My Hero !!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
gevonden! ik dacht dat het van Moby was, maar die zal wel weer een sample eruit hebben gebruikt maar hij is van
Oakenfold - Ready Steady Go
Liedje is ook al eens eerder, in seizoen 1 gebruikt bij een samenvatting van Stig laptimes. Ik heb het filmpje hier op mn HDD staan, en is precies zo'n soort filmpje.
liedje zit trouwens ook in soundtrack van Collateral en wordt gebruikt tijdens de scene in de Disco, dat ze elkaar beginnen af te knallen...
http://www.amazon.com/gp/product/B0002LJUCG/103-2908147-9485412?v=glance&n=5174
Dat was inderdaad de film die ik laatst gezien hebquote:Op maandag 13 maart 2006 10:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
liedje zit trouwens ook in soundtrack van Collateral en wordt gebruikt tijdens de scene in de Disco, dat ze elkaar beginnen af te knallen...
http://www.amazon.com/gp/product/B0002LJUCG/103-2908147-9485412?v=glance&n=5174
Parijs toch? Anyway dat was idd geweldig. Die uitgang op zich was al heel erg krap en dan moeten ze ook nog van die houten planken op de weg leggen om op de straat te komenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CybPraetorian het volgende:
Misschien voor de OP:
Bijnaam Jeremy = Jezza
en James = Captain Slowbriljante show gisteravond trouwens, erg leuk om al die supercars nog eens weer te zien
miste trouwens wel die test met die 3 supercars: Ford GT, Pagani zonda en Ferrari F430 spider in Frankrijk bij die brug. Leukste stukje van het jaar komt daaruit; dat ze net wel / net niet uit die parkeer garage kunnen komen in het centrum van londen...![]()
Wat mij in die uitzending wél opviel is het verschil tussen de ferrari en de andere supercars. In de Ferrari kun je rustig 2 koffers opbergen, kun je zonder extra hulpmiddelen een Parijse parkeergarage uitrijden én je hoeft geen Jean-Claude Van Damme te zijn om er een bochtige Franse weg mee op te rijden ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Parijs toch? Anyway dat was idd geweldig. Die uitgang op zich was al heel erg krap en dan moeten ze ook nog van die houten planken op de weg leggen om op de straat te komen![]()
Ja daar koop je hem voor, de bagageruimtequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat mij in die uitzending wél opviel is het verschil tussen de ferrari en de andere supercars. In de Ferrari kun je rustig 2 koffers opbergen, kun je zonder extra hulpmiddelen een Parijse parkeergarage uitrijden én je hoeft geen Jean-Claude Van Damme te zijn om er een bochtige Franse weg mee op te rijden ...
Veel meer dan je denkt allicht. Een supercar is héél mooi, maar waarvoor gebruik je die ? Om mee op te gaan scheppen natuurlijk. Dus als je als zakenman in je beginnende midlife-crisis een supercar koopt wil je er natuurlijk wél nog mee met je liefje op hotel naar Parijs of Monaco kunnen zonder je belachelijk te maken dat je haar handtas niet in je koffer krijgt of je de hotelgarage niet uitraakt ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja daar koop je hem voor, de bagageruimte....
Maar je auto uit een parkeergarage krijgen, das wel handig natuurlijk
Heel mooi, gaan we weer even checkenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef El_Pinjo het volgende:
zometeen weer een Best Of....ben benieuwd wat het vandaag wordt![]()
22:00, BBC 2
Saleen S7 (zeker met de performance upgrade) wordt ook wel eens tijd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 07:26 schreef ninja-mod het volgende:
tijd om te gaan speculeren welke supercars we aankomend seizoen in topgear krijgen ?
Ik gok ( lees: hoop ) op de koenigsegg CCX en een 2e run van de veyron...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik hoor net een nummer wat me wel heel erg bekend voor kwam
Weet niet of de PTA'ers het kennen, ik kende het iig nog niet:
The Allman Brothersband - Jessica
ik weet ook niet hoe ik het bedacht, maar helemaal niks zelfsquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zondag weer een compilatie toch?
Volgens mij komt er pas in april of mei een nieuwe aflevering...
Dat is dus de herhaling van afgelopen zondagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
morgennacht nog eens een best-off om een gaatje te vullen blijkbaar :
Best of Top Gear
Sat 25 Mar, 12:45 am - 1:45 am 60mins
http://www.bbc.co.uk/topgear
A look back at the best bits of Top Gear, featuring Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May and the Stig. Former lap board leader Jimmy Carr also takes us on a behind the scenes tour. [SL]
Hoezo depressief, als je hem nog niet gezien had dan kijk je toch lekker!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:44 schreef LoggedIn het volgende:
denet was er ook iets van topgear op tv (zal wel ouwe aflevering zijn, maar goed).. om depressief van te worden
ik heb toch ook gekekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:18 schreef Rosbief het volgende:
Hoezo depressief, als je hem nog niet gezien had dan kijk je toch lekker!
Gedownload, zeker lekker nummerquote:Op maandag 13 maart 2006 10:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
gevonden! ik dacht dat het van Moby was, maar die zal wel weer een sample eruit hebben gebruikt maar hij is van
Klopt! foutje van mijn kant...quote:
Eg wel....dat nummer is wel vaker voorbij gekomen, en dan zat ik telkens een paar dagen met dat nummer in me kopquote:
De nieuwe stig werd afgelopen maand ook "bekend gemaakt" door een Britse krant :quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, is oud nieuws. Nadat bekend werd dat hij het was hebben ze hem gekilled en kwam er een nieuwe Stig
dat zal wel, ben wel benieuwd hoe ze hem nu om zeep gaan helpenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:13 schreef Mikkie het volgende:
Komt er nu wéér iemand anders dan?
in een nitro powered jag van een vliegdekschip afgeredenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:29 schreef Mikkie het volgende:
Maar hoe issie om zeep geholpen dan? Heb ik iets gemist
Welke krant? En wanneer?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De nieuwe stig werd afgelopen maand ook "bekend gemaakt" door een Britse krant :
[afbeelding]
quote:toch neemt de onverschrokken Fifth Gear presentator én Top Gear eindredacteur Tom Ford
Flauwquote:Op donderdag 13 april 2006 02:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
slecht nieuws !!! Jeremy Clarkson is overleden !
quote:Yes, it's true, Top Gear will shortly be back on your telly. Huzzah.
But when the team reassembled to plan this, the eighth series, there was a problem. With an expectant world waiting, how could they keep the show fresh after seven storming series? New titles? A slicker studio? Take the presenters shopping and buy them all new smart-casual jackets?
Well, yes. But there had to be something else. And there was. An idea of such brilliance all other programmes will be copying it by the time the year's out. At a stroke, the show has been refreshed, reinvented, reinvigorated, all by just one simple action.
To find out what it is, tune in to BBC2 at 8pm on Sunday, May 7.
But if you're still suffering withdrawal symptoms already, you can reminisce with our preview of the last series.
Ja verdomme nu wil ik weten ook wat er anders is.quote:
Wel raar, want in 5th gear aflevering van 10 april vroeg die Tom Ford nog aan jenson button welk programma beter was... 5th gear of top gearquote:Op woensdag 12 april 2006 09:13 schreef Klonk het volgende:
ik dacht trouwens dat Fifth Gear en Top Gear elkaars ''vijanden'' waren, maar de mensen die topgear magazine (NL) hebben moeten eens kijken op pagina 132
waar het volgende staat:
[..]
[afbeelding]
Weer wat geleerd
Ze moesten toch een andere locatie hebben met circuit hebben ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja verdomme nu wil ik weten ook wat er anders is.
Hebben ze Hamster z'n tanden soms groen/bruin geverfd?
Homo's kleden zich niet zo verschrikkelijk fout als clarkson . Dus om antwoord op je vraag te geven nee hij is geen homo.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef Borkydude het volgende:
Mensen zeggen dat Clarkson gay is. Is dat zo?
Ik hoop voor zijn vrouw van niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef Borkydude het volgende:
Hij heeft een Ford GT, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:48 schreef Borkydude het volgende:
Zijn kleding is juist zo leukquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:38 schreef funkmaster het volgende:
clarkson de held der helden is duidelijk hetero!
hij is mijn grote voorbeeld
(op uiterlijk en kledingstijl na dan)
lang leven zijn anti-"environmentalists" uitspraken![]()
oftewel anti-boomknuffelaar![]()
![]()
I did not had my teeth whitened! *echo*quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja verdomme nu wil ik weten ook wat er anders is.
Hebben ze Hamster z'n tanden soms groen/bruin geverfd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |