nee, de uitzending van afgelopen zondag was al een herhaling van 27-12quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Sloper het volgende:
Vanavond om 21u toch weer de herhaling?
Nee is nog niet geweest. Komt in de volgende serie denk ik, ergens in eind mei.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:14 schreef EdPowers het volgende:
Ik las op Italiaspeed dat Top Gear mensen in de AR Brera hebben gereden. Is die al in het tv-programma geweest? En de AR 159? Benieuwd wat Clarkson ervan vind tov de 156/166
Ja, maar in die bewuste aflevering is men (in tegenstelling tot de volgende races) héél precies met de tijden die men je meegeeft. Je ziet dus bv dat May en Hamster om 22h en nog iets in Nice staan. (net uit de TGV te wachten op de trein naar Monaco)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
@ Joost mag het weten,
Ik ben eens op de website van de Deutsche Bahn gaan kijken, en de reis van london naar Monaco, die kan in duur nog wel eens een uur of 2 (!) verschillen afhankelijk van hoe laat je de trein neemt en op welke dag.
bij top gear zijn ze meestal wel weg van AR... en ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee is nog niet geweest. Komt in de volgende serie denk ik, ergens in eind mei.AR 159 is ook nog niet getest. Wel hebben beide Alfa's een keer in de studio gestaan en stonden ze lekker te kwijlen.
Ze zijn meestal weg van het design van een AR ja ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:30 schreef CittaR het volgende:
[..]
bij top gear zijn ze meestal wel weg van AR... en ik ook![]()
true, maar gelukkig is dat tegenwoordig niet meer zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze zijn meestal weg van het design van een AR ja ...
Maar zoals Jeremy eens zei over zo'n nieuwe AR : "pitty it's gonna break even before you have bought it ..."
Ik deel je mening dat het geen zuivere race lijkt. Ben ook met je eens dat het sowieso leuke televisie is. Het enige dat ik met zekerheid weet is dat ze in die race met de SLR de aflsuitdijk-opnames op de terugweg hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegt dat het altijd een draaiboek is, waarbij het stramien altijd het zelfde is, Eerst ligt Jeremy voor, dan halen ze hem steeds meer in en op het laatst wint tegen alle verwachtingen in Jeremy toch en red de auto.
Vindt dat verder niet erg hoor, het is gewoon leuke televisie.
Hoop dat dit geen teleurstelling is maar wedden dat was ook doorgestoken kaart.
toen ik mijn moeder dat eens vertelde was ze wekenlang pissig hierover dat ik dat durfde te zeggen over Jos Brink
Zoals ik al zei, die treinen rijden niet iedere dag op dezelfde tijdstippen. Het is belangrijk te weten op welke datum de race plaats had, het kan zomaar zijn dat je op een zaterdag door een ander treinschema een betere aansluiting hebt van de TGV London Parijs op de TGV Parijs Nice, wat overginds 2 verschillende stations in parijs zijn, dus je moet ook nog van de ene kant van Parijs naar de anderequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, maar in die bewuste aflevering is men (in tegenstelling tot de volgende races) héél precies met de tijden die men je meegeeft. Je ziet dus bv dat May en Hamster om 22h en nog iets in Nice staan. (net uit de TGV te wachten op de trein naar Monaco)
Je hoor Jeremy zeggen dat hij de ferry van 10h neemt. En May zegt op een bepaald moment dat het "nu 11h15 is, en ze aangekomen zijn in London Waterloo"
Als je dan even kijkt en de eerstvolgende Eurostar neemt van 12h en nog iets, dan kom je rond 22h30 aan in Nice.
Lijkt mij dat die aflevering toch aardig klopte met de werkelijkheid hoor.
Was sowieso waanzin via de afsluitdijk te rijden, ze hadden in belgie al richting Duitsland kunnen rijden (In Brussel riching Duesseldorf, en dan naar het noorden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik deel je mening dat het geen zuivere race lijkt. Ben ook met je eens dat het sowieso leuke televisie is. Het enige dat ik met zekerheid weet is dat ze in die race met de SLR de aflsuitdijk-opnames op de terugweg hebben gemaakt.
enne, hoe durf je dat te zeggen over Jos Brink!?
Toch jammer dat ik Jezza en z'n SLR destijds niet ben tegengekomen op het Julianaplein...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was sowieso waanzin via de afsluitdijk te rijden, ze hadden in belgie al richting Duitsland kunnen rijden (In Brussel riching Duesseldorf, en dan naar het noorden.
Mwoh, er komen anders genoeg BMW's, Porsches en Mercedes'sen langs in TG. Dus helemaal koud laat de Deutsche Gründlichkeit hen ook weer niet. Jeremy bezit/bezat een SL en een SLK, en had Hammond niet een Porsche besteld?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:41 schreef EdPowers het volgende:
Ach, ze houden nou eenmaal van auto's waar passie en emotie vanaf straalt, niet van die Duitse vervoersmiddelen die zijn dood-ge-engineerd.
---en Jeremy heeft een Ford GT en Hammond had/ heeft een Dodge Charger en May is verliefd op de F430...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
één ding is zeker, ik zou nooit naar het advies van deze drie luisteren wat zij geven over welke auto geweldig is, dan eindig je namelijk met een Landrover die een paar ton te zwaar is en de stukken afvallen maar wel BRITISH is.
:-)
Hammond rijdt ook een Morgan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
---en Jeremy heeft een Ford GT en Hammond had/ heeft een Dodge Charger en May is verliefd op de F430...
Maar verder zijn ze wel erg Brits![]()
Hoewel men TG er nog van beschuldigde bijgedragen te hebben aan het bankroet van Rover.
Yep. Ik vind James trouwens verreweg het meest Brits.quote:
Simpel: de afsluitdijk geeft mooiere plaatjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was sowieso waanzin via de afsluitdijk te rijden, ze hadden in belgie al richting Duitsland kunnen rijden (In Brussel riching Duesseldorf, en dan naar het noorden.
De Afsluitdijk bij de Zuiderzee!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef Rio het volgende:
[..]
Simpel: de afsluitdijk geeft mooiere plaatjes.
Ja, maar alleen de extreme varianten worden goedgekeurd (M-versies, AMG etc). De gewone 3, alles van VW en Opel (vauxhall) etc wordt meestal wel als dodelijk saai gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mwoh, er komen anders genoeg BMW's, Porsches en Mercedes'sen langs in TG. Dus helemaal koud laat de Deutsche Gründlichkeit hen ook weer niet. Jeremy bezit/bezat een SL en een SLK, en had Hammond niet een Porsche besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |