wil je even die bitorent link weghalen in je postquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:22 schreef -Mzraki- het volgende:
www.bitorentmagnietopfok.nl
Voor al uw Top Gear afleveringen.
Je zult wel een paar dagen moeten wachten en je hebt bit.torrent nodig, maar verder is het een geweldige sitequote:Op zondag 24 oktober 2004 22:25 schreef Dom_Konijn het volgende:
thx mzraki..dat scheelt weer zoeken
Waarom? Het linkt naar afleveringen die worden uitgezonden op de BBC, die kun je volgens mij ook gewoon uit de lucht halen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wil je even die bitorent link weghalen in je post
bittorent valt onder warez en daar doen we niet aan op fok.....quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom? Het linkt naar afleveringen die worden uitgezonden op de BBC, die kun je volgens mij ook gewoon uit de lucht halen.
Ik help iemand die de aflevering jammerlijk heeft gemist, die hij anders gewoon op z'n TV had kunnen zien, what's the difference?quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bittorent valt onder warez en daar doen we niet aan op fok.....
weghalen of ik haal hem weg.....
Resistance is helaas futile.....ook al vind ik dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik help iemand die de aflevering jammerlijk heeft gemist, die hij anders gewoon op z'n TV had kunnen zien, what's the difference?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |