quote:Rayonhoofden Friesland komen bijeen
` Vanavond komen in Friesland de 22
rayonhoofden van de Vereniging Friesche
Elfsteden bijeen.Het gaat om een
verkennende bijeenkomst om te kijken
hoe de route van de Elfstedentocht
erbij ligt.Dat melden bronnen aan de
NOS.
Ja, en om even wat op het kaartje te schrijven bij de gezamenlijke fruitmand.. ;-)quote:Op zondag 5 februari 2012 12:20 schreef Arcee het volgende:
Waarom komen ze bij elkaar eigenlijk? Om te vragen hoe het met dat ene rayonhoofd is die gisteren door het ijs zakte?
Ik denk om te bespreken wanneer het zinnig is weer bij elkaar te komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:20 schreef Arcee het volgende:
Waarom komen ze bij elkaar eigenlijk? Om te vragen hoe het met dat ene rayonhoofd is die gisteren door het ijs zakte?
Dat denk iedereen tochquote:Op zondag 5 februari 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Nu gaat iedereen denken dat het binnenkort oan giet zeker?
Al een paar uur.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Het staat inmiddels ook op pagina 101 van teletekst.
Dat staat ook al een uur op Teletekst.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
Ze gaan morgen iig nog geen datum bekend maken, hoor ik net op Radio 1
Ow daar had ik nog niet gekeken, hou het bij Langs De Lijnquote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat staat ook al een uur op Teletekst.
Zo is het ook wel een beetje, iig cultuurgewijs gezien. Gerard Joling is elke dag op tv. Deze mensen komen eens per tien jaar samen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
't klinkt zo alsof de wijzen van het land bijeen zijn gekomen om de volgende oorlog te plannen
Of kardinalen die een nieuwe Paus kiezenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
't klinkt zo alsof de wijzen van het land bijeen zijn gekomen om de volgende oorlog te plannen
Moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of kardinalen die een nieuwe Paus kiezen
Vandaag goede stukken gereden maar het kan nog lang niet. Sommige stukken moesten we goed snelheid houden want ijs was erg dun.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
Ze gaan morgen iig nog geen datum bekend maken, hoor ik net op Radio 1
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:36 schreef Nielsch het volgende:
DE RAYONHOOFDEN KOMEN BIJ ELKAAR!!! ALLE FRIEZEN HOLLANDERS SPONTAAN EEN ORGASME!!!
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:38 schreef Nielsch het volgende:
Rayonhoofd A tegen Rayonhoofd B: "Je bent nu toch wel wat kritisch!"
Rayonhoofd B tegen Rayonhoofd A: "Krieties? Da benne die witte dinge om op t bord mee te schrijve!"
Mwah, het kan binnen 36 uur geregeld zijn, voor volgend weekend is er nog een reële kans, me dunkt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef marcodej het volgende:
Morgen nog geen datum, is het nog echt te onzeker voor. Woensdagavond komen ze weer bij elkaar. Zal dus wel na het weekend worden als hij komt.
Organisatorisch kan het, maar dan moeten ze die beslissing woensdag al nemen en dat gaan ze niet doen lijkt me. Op sommige stukken ligt nog gewoon geen ijs en nergens nog de minimale dikte van 15cm. In 1997 was het ijs zes dagen voor de tocht al veel verder dan nu, op sommige plekken 18cm, maar konden ze het nog niet door laten gaan omdat er vooral onder bruggen nog steeds teveel zwakke plekken waren.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mwah, het kan binnen 36 uur geregeld zijn, voor volgend weekend is er nog een reële kans, me dunkt.
Da's toch geen probleem? Want wat zou een Elfstedentocht zijn zonder kluunplekken.quote:Op maandag 6 februari 2012 07:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lijkt me logisch. Op sommige plekken ligt gewoon nog geen ijs. Wat een gedoe, eerst maar eens alles dicht.
500 meter klunen ?quote:Op maandag 6 februari 2012 08:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch geen probleem? Want wat zou een Elfstedentocht zijn zonder kluunplekken.
Als er op een plek 500 meter lang geen ijs ligt, zouden de Rayonhoofden niet bij elkaar komen denk ik, of iig niet zo lang vergaderen.quote:
Volgens mijn schaatsende neef gisteren, op stukken van de âlvesteden tocht, was er hier en daar nog open water te zien, dus er moet echt nog wel wat gebeuren..quote:Op maandag 6 februari 2012 09:01 schreef Arcee het volgende:
Een van die rayonhoofden zei dat er geen grote problemen zijn en dat overal oplossingen voor zijn. Praatte hij zijn mond voorbij?
Zelfs dat is nog niet het geval..quote:Op maandag 6 februari 2012 09:05 schreef Arcee het volgende:
Er zou best ijs genoeg kunnen liggen, maar niet dik genoeg. En dat zie ik ook niet voor het weekend goedkomen.
Ja, dat werkt denk ik hetzelfde als dat je je eten blaast, dan kan de warmte beter weg.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:10 schreef fruityloop het volgende:
Zelfs dat is nog niet het geval..Aan de andere kant, ijs groeit wel sneller als er een forse oostenwind overheen blaast. Zoals ik het begrepen heb, is het beste om eerst een paar dagen vrieskou en windstilte te hebben voor het eerste laagje ijs, en dan een straffe noordooster om het snel aan te laten groeien.
Ik denk niet dat ze het in het weekend gaan doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:30 schreef R_B het volgende:
Vandaag wordt er dnek ik alleen geniformeerd over de ijsdiktes en wat ze eraan gaan doen.
Woensdag komt er weer een persconferentie waarin we hopelijk de legendarische woorden uitgesproken zullen worden...
as zaterdag? Of toch begin volgende week?
Op zondag misschien niet, maar weinig bezwaar tegen een tocht op zaterdag toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het in het weekend gaan doen.
Ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:31 schreef MarMar het volgende:
Begin volgende week wordt het overdag alweer dooi, dat is lastig.. Zou leuk zijn als hij er komt, maar ik heb er vooralsnog een hard hoofd in.
Ik begrijp dat de sneeuw het grootste probleem is? Als het nog een paar dagen stevig doorvriest, kan de sneeuw in het zuiden misschien worden weggeveegd.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:36 schreef marcodej het volgende:
Het noorcen dus eigenlijk goed genoeg voor een Tocht. Het zuiden geeft problemen vanwege sneeuw.
Het is al meer dan ik dacht.
Ze willen gaan vegen en staan positief tegenover mensen die gaan vegen. Het Slotermeer is een groot probleem, rayonhoofd gister doorheen gezakt. Als ze die vandaag kunnen oversteken, gaan ze die ook vegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de sneeuw het grootste probleem is? Als het nog een paar dagen stevig doorvriest, kan de sneeuw in het zuiden misschien worden weggeveegd.
http://www.telegraaf.nl/t(...)fstedenkoorts__.htmlquote:Bij Balk is een veegmachine door het ijs gezakt. De IJswegencentral gaat nu handmatig verder met het verwijderen van de sneeuw.
Het is al best koud geweest en op sommige plaatsen hebben ze nog maar 2 cm...quote:Op maandag 6 februari 2012 13:15 schreef Thomas B. het volgende:
Zie net dat het morgennacht -17 wordt en het blijft de komende nachten flink onder nul. Overdag komt de temperatuur zelden boven nul. Dat moet toch goedkomen.
Ze hebben die update over de veegmachine alweer verwijderdquote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)fstedenkoorts__.html
Gewoon een heul goed bewaard geheim gebleven. Zal vorig jaar wel geweest zijn denk.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:42 schreef Marie30 het volgende:
Wat ik niet begrijp...
Op de persconferentie zei de voorzitter dat de rayonhoofden nog ooit samenkwamen maar dan in het geheim. Maar in de krant stond gisteren dat ze al 15 jaar niet meer samen geweest zijn...? Dat is niet juist dan?
Zou kunnen. In BE was vorig jaar de ergste winter sinds mijn herinnering...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon een heul goed bewaard geheim gebleven. Zal vorig jaar wel geweest zijn denk.
Want als Aad het zegt..twitter:aad300 twitterde op maandag 06-02-2012 om 14:51:21Uit zeer betrouwbare bron vriijdag of maandag #elfstedentocht#horrorwinterankeveenmorgen reageer retweet
Aad Afkoopsom natuurlijk.quote:
Als dit echt isquote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef TUFKAL het volgende:
haha
https://twitter.com/#!/11stedenzout
https://twitter.com/#!/11stedenzout/status/166464402613215233twitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 11:13:01Vanmiddag de eerste bruggen bezoeken. Zout staat er klaar voor. http://t.co/g7qRtAQD reageer retweet
Dood moeten ze..quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef TUFKAL het volgende:
https://twitter.com/#!/11stedenzout/status/166464402613215233twitter:11stedenzout twitterde op maandag 06-02-2012 om 11:13:01Vanmiddag de eerste bruggen bezoeken. Zout staat er klaar voor. http://t.co/g7qRtAQD reageer retweet
Hahahaha... kan er wel om lachen. Verbaast me niet als er een of andere mongool opstaat om de route te saboteren eerdaags.quote:
Helaas wel, een verzadigde oplossing bevriest pas bij -16° ofzo, dus van 't moment dat de temperatuur daarboven komt kan 't water beginnen smelten...quote:Op maandag 6 februari 2012 15:56 schreef chufi het volgende:
Het is te koud dus zout kan zn werk niet doen ....
"Er is niks mis met de Elfstedentocht, maar de commerciële rompslomp eromheen is het probleem"quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef TUFKAL het volgende:
haha
https://twitter.com/#!/11stedenzout
In het noorden van frl is het ijs dan ook best goed, het zuiden nog lang niet en vier personen of een paarduizend over het ijs scheelt ook nogal.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef alors het volgende:
Mark Tuitert, Erben Wennemars en Yp Kramer zijn van Sneek naar Leeuwarden en terug geschaatst, en daar lag heel mooi ijs
twitter:maximhartman twitterde op maandag 06-02-2012 om 18:56:52In Finland is er een elfwijventocht. In iedere hete sauna zit een blote deerne die je tussen de dijen klemt. En dan maar los zien te klunen! reageer retweet
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Toch sowieso een historisch moment, de Elfstedentocht is nog nooit zo dichtbij geweest tijdens het bestaan van ELF, of zelfs FOK!.
Nu maar hopen dat het doorgaat![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Toch sowieso een historisch moment, de Elfstedentocht is nog nooit zo dichtbij geweest tijdens het bestaan van ELF, of zelfs FOK!.
Nu maar hopen dat het doorgaat![]()
Dan is de essentie weg en mag het van mij part worden overgeslagen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:38 schreef computergirl het volgende:
en als nou alleen de wedstrijd-rijders zouden mogen starten - dan kunnen de eisen veel lager liggen toch?
Dat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan is de essentie weg en mag het van mij part worden overgeslagen.
quote:
Het is niet de eerst keer dat ze deze route voorstellen. Het gaat om de 11 steden, voor de rest zijn er al meermaals aanpassingen aan het parcours geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Dus.
Trouwens, er mogen toch alleen maar leden van de vereniging met een startbewijs meedoen.
Dat is toch niet leuk?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:38 schreef computergirl het volgende:
en als nou alleen de wedstrijd-rijders zouden mogen starten - dan kunnen de eisen veel lager liggen toch?
Morgen perfect schaatsweer dus verwacht lekkere drukte.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen gaan er een paar kennissen van me de route rijden. Die hebben de pech uitgeloot te zijn, maar willen toch de tocht rijden. Dus hotelletje geboekt voor komende nacht en morgenvroeg op pad.
Denk zomaar dat er meer zijn die dat doen. Kon weleens heel druk zijn.
tuurlijk wel.quote:
twitter:lc_nl twitterde op woensdag 08-02-2012 om 15:41:19Elfstedenclub: vergadering kan nachtwerk worden http://t.co/AEGmOOW5 #elfstedentocht http://t.co/SqMyYCGg reageer retweet
Je begrijpt de essentie van de Elfstedentocht niet. En dat is niet uit te leggen, dat moet je voelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
de winnaar van de wedstrijd heeft toch eeuwige roem, niet de 10000e flapdrol die over de start komt.
We kijken toch ook massaal naar de professionals tijdens wedstrijden en niet suffe amateurs?
De elfsteden zijn toch de essentie? Wat heeft Balk hier mee te maken? Ik zou het wel vreemd vinden dat ze de wedstrijdrijders de ene kant opsturen en de gewone schaatsers de andere kant. Maar zolang ze langs de 11 steden komen maakt het mij niet uit waar precies.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van de Elfstedentocht niet. En dat is niet uit te leggen, dat moet je voelen.
Je kunt het met geen enkele andere schaatswedstrijd vergelijken.
Inderdaad. Bij de Elfstedentocht gaat het juist om het totaalplaatje. Wedstrijdrijders én amateurs. Zonder één van die twee is het geen Elfstedentocht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van de Elfstedentocht niet. En dat is niet uit te leggen, dat moet je voelen.
Het is carnaval op ijs, no big deal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dus als ik me als amateur elk jaar verheug op de tocht heb ik pech had ik maar prof moeten worden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
de winnaar van de wedstrijd heeft toch eeuwige roem, niet de 10000e flapdrol die over de start komt.
We kijken toch ook massaal naar de professionals tijdens wedstrijden en niet suffe amateurs?
Het gaat juist om die flapdrol die 4 minuten voor tijd helemaal afgebekt toch nog over de finish gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
Morgen +3? Nee joh, het wordt 0 graden en dan ook maar voor een paar uurtjes. Weinig zon, dus die zorgt ook niet voor smeltend ijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat er geen tocht komt. Morgen is het +3 graden en het ijs gaat dan erg snel weg.
volgens de thermo is het hier -1, maar als ik zie hoe snel de sneeuw smelt....quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat er geen tocht komt. Morgen is het +3 graden en het ijs gaat dan erg snel weg.
Komt door sublimatie (met name in het zuiden, waar de luchtvochtigheid momenteel lager is)quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
volgens de thermo is het hier -1, maar als ik zie hoe snel de sneeuw smelt....
Komt door stralingquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
volgens de thermo is het hier -1, maar als ik zie hoe snel de sneeuw smelt....
Ik vind de amateurs er net het leukste aan ...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
ach hou toch op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bevestigt dat je de essentie niet begrijpt. Dat is niet erg, maar dan moet je je ook niet al te veel met de Elfstedentocht bemoeien.quote:
Dit dus, ook elke amateurrijder die het kruisje haalt, is wereldberoemd in zijn familie, en blijft dat totaan zijn/haar dood. Elke deelnemer heeft een verhaal, en dát maakt het zo speciaal. Ik kan me alle drie de Alvestêdetochten die ik heb mee gemaakt (laatste drie) nog voor de geest halen, de heroïek, de triomfen, de drama's, het zijn gewoon unieke momenten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
elke flaprdrol die bij Idols vals heeft staan zingen en daarmee op tv kwam is ook wereldberoemd in zijn familie. ik vind dat niet zo'n argumentquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus, ook elke amateurrijder die het kruisje haalt, is wereldberoemd in zijn familie, en blijft dat totaan zijn/haar dood. Elke deelnemer heeft een verhaal, en dát maakt het zo speciaal. Ik kan me alle drie de Alvestêdetochten die ik heb mee gemaakt (laatste drie) nog voor de geest halen, de heroïek, de triomfen, de drama's, het zijn gewoon unieke momenten.
nee vanavond alquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef -Datdus- het volgende:
Donderdagavond dan eindelijk uitsluitsel? Neem aan dat er nog veel geregeld moet worden...
Van de laaste herinner ik me weinig meer, maar goed, ik was dan ook zo zat als een konijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus, ook elke amateurrijder die het kruisje haalt, is wereldberoemd in zijn familie, en blijft dat totaan zijn/haar dood. Elke deelnemer heeft een verhaal, en dát maakt het zo speciaal. Ik kan me alle drie de Alvestêdetochten die ik heb mee gemaakt (laatste drie) nog voor de geest halen, de heroïek, de triomfen, de drama's, het zijn gewoon unieke momenten.
Henk Angenent..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Van de laaste herinner ik me weinig meer, maar goed, ik was dan ook zo zat als een konijn.
Wie had eigenlijk gewonnen?
Ik stond ook op de kantquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
elke flaprdrol die bij Idols vals heeft staan zingen en daarmee op tv kwam is ook wereldberoemd in zijn familie. ik vind dat niet zo'n argument
en ik heb ook de laatste 3 elfstedentochten gezien hoor. Herinner me vooral de dronken malloten langs de kant
http://www.telegraaf.nl/e(...)Nu_geen_tocht__.htmlquote:Twee rayons: Nu geen tocht
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Volgens twee rayonhoofden van de Vereniging Friesche Elf Steden is het ijs in hun gebied nog niet dik genoeg om op dit moment groen licht te geven voor een Elfstedentocht, zo laten ze weten aan de NOS. „We zullen woensdagavond nog niet kunnen zeggen dat de tocht kan doorgaan”, aldus rayonhoofd Van der Klis van Bolsward.
Eerder werd op woensdag al bekend dat in drie rayons inmiddels de vereiste ijsdikte van 15 centimeter is bereikt. Zondag wordt een dooiaanval verwacht, waardoor de Elfstedentocht een race tegen de klok is geworden. Zo meet rayon Bolsward op de doorgaande route 12 centimeter ijs en dat is nog te weinig.
De persconferentie na afloop van de vergadering van de vereniging is woensdagavond rechtstreeks te volgen op Telegraaf.nl.
Maar 13cm is het absolute minimum heb ik een ander rayonhoofd al eerder horen zeggen, en er komen nog 2 dagen goede vorst aan..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/e(...)Nu_geen_tocht__.html
Jawel, maar daar staat toch dat ze woensdag, vandaag dus, nog niet definitief kunnen zeggen of ie doorgang vindt? Lijkt me best reëel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Maar 13cm is het absolute minimum heb ik een ander rayonhoofd al eerder horen zeggen, en er komen nog 2 dagen goede vorst aan..
Ik blijf hopen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar daar staat toch dat ze woensdag, vandaag dus, nog niet definitief kunnen zeggen of ie doorgan vindt? Lijkt me best reëel.
Ja, ik hoop ook dat ie doorgaat! Niet dat ik er nou zo warm voor loop en om 6 uur voor de buis zal zitten, maar vind het wel leuk voor de mensen die dat wel hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik blijf hopen..Overigens lijkt het na de paar dagen dooi, weer te gaan vriezen medio volgende week, dus dan zou het een weekend later kunnen, mij ook best.
dat is van dat telegraaf bericht zeker? Geen idee waar dat op gebaseerd is maar ik heb het nog geen weerman zien roepen. KNMI rekent sowieso op dooi de hele volgende week. Dit weekend en anders wordt het lastig vrees ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik blijf hopen..Overigens lijkt het na de paar dagen dooi, weer te gaan vriezen medio volgende week, dus dan zou het een weekend later kunnen, mij ook best.
Da's een grote uitspraak, maar het heeft wel wat, zo al die kerels weg zien schaatsen de nacht in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Mijn vader zei dat als er een elfstedentocht zou komen, ik om 05.00 voor de buis MOET zitten want dit was het mooiste op tv wat er was zei hij![]()
je pa heeft er verstand vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Mijn vader zei dat als er een elfstedentocht zou komen, ik om 05.00 voor de buis MOET zitten want dit was het mooiste op tv wat er was zei hij![]()
Wat denk jij? Zaterdag?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:46 schreef Nielsch het volgende:
Ze komen vanavond weer bij elkaar! Vette cirkel jerk met een limp biscuit rondje erbij!
Dat denk ik ook. De deelnemers in een hokje smachtend om te beginnen. De reporter die interviews afneemt. De algehele sfeer van 'het gaat eindelijk weer gebeuren'. Mooi om mee te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Een wijs man je vaderquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
je PI!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:53 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat Mart Smeets ook een rayonhoofd heeft.
dankquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Doodloper het volgende:
Iemand livestream ofzo?
edit;
http://nos.nl/dossier/338157-elfstedentocht/tab/361/live/
ze hebben daar wel een ouderwets kleurtje vloerbedekking op de grond liggen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Doodloper het volgende:
Iemand livestream ofzo?
edit;
http://nos.nl/dossier/338157-elfstedentocht/tab/361/live/
Yep, geluid veel harder nuquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
er gaat wat gebeuren op de stream
Nou dan zal het wel niet gaan gebeuren als zelfs je Friese collega die de afgelopen twee dagen heel positief was vandaag zei dat het er niet meer van gaat komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Mijn Friese collega die de afgelopen twee dagen heel positief was zei vandaag dat het er niet meer van gaat komen.
Jajajquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Mijn Friese collega die de afgelopen twee dagen heel positief was zei vandaag dat het er niet meer van gaat komen.
Bel ze even op, misschien ben je nog op tijd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef MarMar het volgende:
Vandaag heeft het hier amper gevroren, zondag gaat het dik dooien, alsie al doorgaat dan zou het zaterdag moeten en ik denk niet dat dat gaat lukken.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Verbal het volgende:
Door die volkomen overtrokken hysterie de afgelopen week, hoop ik dat het hele feest niet doorgaat en iedereen die met een Elfstedentampeloeris rondloopt met zijn blote balzak vastvriest aan de Bonkevaart
V.
"dik dooien"quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef MarMar het volgende:
Vandaag heeft het hier amper gevroren, zondag gaat het dik dooien, alsie al doorgaat dan zou het zaterdag moeten en ik denk niet dat dat gaat lukken.
Ik denk dat ze nu nog geen nee kunnen geven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Of ze zeggen dat ze morgen overdag een beslissing nemen (i.e. zo'n 36 uur voor een eventuele start op zaterdag) of het gaat gewoon niet door, het laatste lijkt me het meest waarschijnlijk.
owue traditionele friezen skypen nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef MrJones het volgende:
Drie kwartier overlegd. Dat had ook via Skype gekund.
Nee. Daar kan weinig goeds van komme.
Maar echt veel later kan de beslissing ook niet komen lijkt me. Van uitstel zal snel afstel komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu nog geen nee kunnen geven.
Als er nog minimaal 2 zwakke trajecten zijn is het heel simpel, wachten tot het beter word, daarom denk ik vrijdagavond heroverweging, dan heb je nog 2 vriesnachten, en toch nog 36 uur speling.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef Marie30 het volgende:
Maar een uur samengezeten lijkt me geen JA van te komen
Vrijdagavond zal echt te laat zijn voor een beslissing denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er nog minimaal 2 zwakke trajecten zijn is het heel simpel, wachten tot het beter word, daarom denk ik vrijdagavond heroverweging, dan heb je nog 2 vriesnachten, en toch nog 36 uur speling.
Hartslag gaat hier ook omhoog hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Maanvis het volgende:
iedereen bij DWDD strontzenuwachtig, wennemars en hulzebosch
Just sayingquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef bianconeri het volgende:
Hahahahaha gaat niet door!!!!
Prachtig medicijn voor al die idiote Nederlanders.
Jahhh duhhh!quote:
Ah joh, doe niet zo wijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jahhh duhhh!
We wisten allang dat het niet door zou gaan, dus doe nou niet alsof je neus bloedt.
ga toch kajakken johquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jahhh duhhh!
We wisten allang dat het niet door zou gaan, dus doe nou niet alsof je neus bloedt.
Tis toch zo.quote:
Toch logisch dat je anti-Nederlandse dingen gaat zeggen na deze schijt koorts?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef tuut-chips het volgende:
Ze zouden iedereen moeten bannen die anti-nederlandse comments maakt.
Doe eens rustig manquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef raptorix het volgende:
Anders ga je even in fries antwoorden mongool.
Op een paar Hollandse dappere dodo's na verstaat iedereen daar ook gewoon Fries.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:06 schreef Doodloper het volgende:
iedereen verstaat daar toch gewoon nederlands?wat een onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |