Ik stond ook op de kantquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
elke flaprdrol die bij Idols vals heeft staan zingen en daarmee op tv kwam is ook wereldberoemd in zijn familie. ik vind dat niet zo'n argument
en ik heb ook de laatste 3 elfstedentochten gezien hoor. Herinner me vooral de dronken malloten langs de kant
http://www.telegraaf.nl/e(...)Nu_geen_tocht__.htmlquote:Twee rayons: Nu geen tocht
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Volgens twee rayonhoofden van de Vereniging Friesche Elf Steden is het ijs in hun gebied nog niet dik genoeg om op dit moment groen licht te geven voor een Elfstedentocht, zo laten ze weten aan de NOS. „We zullen woensdagavond nog niet kunnen zeggen dat de tocht kan doorgaan”, aldus rayonhoofd Van der Klis van Bolsward.
Eerder werd op woensdag al bekend dat in drie rayons inmiddels de vereiste ijsdikte van 15 centimeter is bereikt. Zondag wordt een dooiaanval verwacht, waardoor de Elfstedentocht een race tegen de klok is geworden. Zo meet rayon Bolsward op de doorgaande route 12 centimeter ijs en dat is nog te weinig.
De persconferentie na afloop van de vergadering van de vereniging is woensdagavond rechtstreeks te volgen op Telegraaf.nl.
Maar 13cm is het absolute minimum heb ik een ander rayonhoofd al eerder horen zeggen, en er komen nog 2 dagen goede vorst aan..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/e(...)Nu_geen_tocht__.html
Jawel, maar daar staat toch dat ze woensdag, vandaag dus, nog niet definitief kunnen zeggen of ie doorgang vindt? Lijkt me best reëel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Maar 13cm is het absolute minimum heb ik een ander rayonhoofd al eerder horen zeggen, en er komen nog 2 dagen goede vorst aan..
Ik blijf hopen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, maar daar staat toch dat ze woensdag, vandaag dus, nog niet definitief kunnen zeggen of ie doorgan vindt? Lijkt me best reëel.
Ja, ik hoop ook dat ie doorgaat! Niet dat ik er nou zo warm voor loop en om 6 uur voor de buis zal zitten, maar vind het wel leuk voor de mensen die dat wel hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik blijf hopen..Overigens lijkt het na de paar dagen dooi, weer te gaan vriezen medio volgende week, dus dan zou het een weekend later kunnen, mij ook best.
dat is van dat telegraaf bericht zeker? Geen idee waar dat op gebaseerd is maar ik heb het nog geen weerman zien roepen. KNMI rekent sowieso op dooi de hele volgende week. Dit weekend en anders wordt het lastig vrees ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik blijf hopen..Overigens lijkt het na de paar dagen dooi, weer te gaan vriezen medio volgende week, dus dan zou het een weekend later kunnen, mij ook best.
Da's een grote uitspraak, maar het heeft wel wat, zo al die kerels weg zien schaatsen de nacht in.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Mijn vader zei dat als er een elfstedentocht zou komen, ik om 05.00 voor de buis MOET zitten want dit was het mooiste op tv wat er was zei hij![]()
je pa heeft er verstand vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Mijn vader zei dat als er een elfstedentocht zou komen, ik om 05.00 voor de buis MOET zitten want dit was het mooiste op tv wat er was zei hij![]()
Wat denk jij? Zaterdag?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:46 schreef Nielsch het volgende:
Ze komen vanavond weer bij elkaar! Vette cirkel jerk met een limp biscuit rondje erbij!
Dat denk ik ook. De deelnemers in een hokje smachtend om te beginnen. De reporter die interviews afneemt. De algehele sfeer van 'het gaat eindelijk weer gebeuren'. Mooi om mee te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
Een wijs man je vaderquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:20 schreef Paxcon het volgende:
je PI!quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:53 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat Mart Smeets ook een rayonhoofd heeft.
dankquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Doodloper het volgende:
Iemand livestream ofzo?
edit;
http://nos.nl/dossier/338157-elfstedentocht/tab/361/live/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |