tuurlijk wel.quote:
twitter:lc_nl twitterde op woensdag 08-02-2012 om 15:41:19Elfstedenclub: vergadering kan nachtwerk worden http://t.co/AEGmOOW5 #elfstedentocht http://t.co/SqMyYCGg reageer retweet
Je begrijpt de essentie van de Elfstedentocht niet. En dat is niet uit te leggen, dat moet je voelen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
de winnaar van de wedstrijd heeft toch eeuwige roem, niet de 10000e flapdrol die over de start komt.
We kijken toch ook massaal naar de professionals tijdens wedstrijden en niet suffe amateurs?
De elfsteden zijn toch de essentie? Wat heeft Balk hier mee te maken? Ik zou het wel vreemd vinden dat ze de wedstrijdrijders de ene kant opsturen en de gewone schaatsers de andere kant. Maar zolang ze langs de 11 steden komen maakt het mij niet uit waar precies.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van de Elfstedentocht niet. En dat is niet uit te leggen, dat moet je voelen.
Je kunt het met geen enkele andere schaatswedstrijd vergelijken.
Inderdaad. Bij de Elfstedentocht gaat het juist om het totaalplaatje. Wedstrijdrijders én amateurs. Zonder één van die twee is het geen Elfstedentocht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je begrijpt de essentie van de Elfstedentocht niet. En dat is niet uit te leggen, dat moet je voelen.
Het is carnaval op ijs, no big deal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dus als ik me als amateur elk jaar verheug op de tocht heb ik pech had ik maar prof moeten worden?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
de winnaar van de wedstrijd heeft toch eeuwige roem, niet de 10000e flapdrol die over de start komt.
We kijken toch ook massaal naar de professionals tijdens wedstrijden en niet suffe amateurs?
Het gaat juist om die flapdrol die 4 minuten voor tijd helemaal afgebekt toch nog over de finish gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
Morgen +3? Nee joh, het wordt 0 graden en dan ook maar voor een paar uurtjes. Weinig zon, dus die zorgt ook niet voor smeltend ijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat er geen tocht komt. Morgen is het +3 graden en het ijs gaat dan erg snel weg.
volgens de thermo is het hier -1, maar als ik zie hoe snel de sneeuw smelt....quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat er geen tocht komt. Morgen is het +3 graden en het ijs gaat dan erg snel weg.
Komt door sublimatie (met name in het zuiden, waar de luchtvochtigheid momenteel lager is)quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
volgens de thermo is het hier -1, maar als ik zie hoe snel de sneeuw smelt....
Komt door stralingquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
volgens de thermo is het hier -1, maar als ik zie hoe snel de sneeuw smelt....
Ik vind de amateurs er net het leukste aan ...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
ach hou toch op.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bevestigt dat je de essentie niet begrijpt. Dat is niet erg, maar dan moet je je ook niet al te veel met de Elfstedentocht bemoeien.quote:
Dit dus, ook elke amateurrijder die het kruisje haalt, is wereldberoemd in zijn familie, en blijft dat totaan zijn/haar dood. Elke deelnemer heeft een verhaal, en dát maakt het zo speciaal. Ik kan me alle drie de Alvestêdetochten die ik heb mee gemaakt (laatste drie) nog voor de geest halen, de heroïek, de triomfen, de drama's, het zijn gewoon unieke momenten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
elke flaprdrol die bij Idols vals heeft staan zingen en daarmee op tv kwam is ook wereldberoemd in zijn familie. ik vind dat niet zo'n argumentquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus, ook elke amateurrijder die het kruisje haalt, is wereldberoemd in zijn familie, en blijft dat totaan zijn/haar dood. Elke deelnemer heeft een verhaal, en dát maakt het zo speciaal. Ik kan me alle drie de Alvestêdetochten die ik heb mee gemaakt (laatste drie) nog voor de geest halen, de heroïek, de triomfen, de drama's, het zijn gewoon unieke momenten.
nee vanavond alquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef -Datdus- het volgende:
Donderdagavond dan eindelijk uitsluitsel? Neem aan dat er nog veel geregeld moet worden...
Van de laaste herinner ik me weinig meer, maar goed, ik was dan ook zo zat als een konijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus, ook elke amateurrijder die het kruisje haalt, is wereldberoemd in zijn familie, en blijft dat totaan zijn/haar dood. Elke deelnemer heeft een verhaal, en dát maakt het zo speciaal. Ik kan me alle drie de Alvestêdetochten die ik heb mee gemaakt (laatste drie) nog voor de geest halen, de heroïek, de triomfen, de drama's, het zijn gewoon unieke momenten.
Henk Angenent..quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Van de laaste herinner ik me weinig meer, maar goed, ik was dan ook zo zat als een konijn.
Wie had eigenlijk gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |