ze hebben daar wel een ouderwets kleurtje vloerbedekking op de grond liggen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:22 schreef Doodloper het volgende:
Iemand livestream ofzo?
edit;
http://nos.nl/dossier/338157-elfstedentocht/tab/361/live/
Yep, geluid veel harder nuquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
er gaat wat gebeuren op de stream
Nou dan zal het wel niet gaan gebeuren als zelfs je Friese collega die de afgelopen twee dagen heel positief was vandaag zei dat het er niet meer van gaat komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Mijn Friese collega die de afgelopen twee dagen heel positief was zei vandaag dat het er niet meer van gaat komen.
Jajajquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Mijn Friese collega die de afgelopen twee dagen heel positief was zei vandaag dat het er niet meer van gaat komen.
Bel ze even op, misschien ben je nog op tijd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef MarMar het volgende:
Vandaag heeft het hier amper gevroren, zondag gaat het dik dooien, alsie al doorgaat dan zou het zaterdag moeten en ik denk niet dat dat gaat lukken.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:52 schreef Verbal het volgende:
Door die volkomen overtrokken hysterie de afgelopen week, hoop ik dat het hele feest niet doorgaat en iedereen die met een Elfstedentampeloeris rondloopt met zijn blote balzak vastvriest aan de Bonkevaart
V.
"dik dooien"quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:51 schreef MarMar het volgende:
Vandaag heeft het hier amper gevroren, zondag gaat het dik dooien, alsie al doorgaat dan zou het zaterdag moeten en ik denk niet dat dat gaat lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |