quote:Rayonhoofden Friesland komen bijeen
` Vanavond komen in Friesland de 22
rayonhoofden van de Vereniging Friesche
Elfsteden bijeen.Het gaat om een
verkennende bijeenkomst om te kijken
hoe de route van de Elfstedentocht
erbij ligt.Dat melden bronnen aan de
NOS.
Ja, en om even wat op het kaartje te schrijven bij de gezamenlijke fruitmand.. ;-)quote:Op zondag 5 februari 2012 12:20 schreef Arcee het volgende:
Waarom komen ze bij elkaar eigenlijk? Om te vragen hoe het met dat ene rayonhoofd is die gisteren door het ijs zakte?
Ik denk om te bespreken wanneer het zinnig is weer bij elkaar te komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:20 schreef Arcee het volgende:
Waarom komen ze bij elkaar eigenlijk? Om te vragen hoe het met dat ene rayonhoofd is die gisteren door het ijs zakte?
Dat denk iedereen tochquote:Op zondag 5 februari 2012 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Nu gaat iedereen denken dat het binnenkort oan giet zeker?
Al een paar uur.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Het staat inmiddels ook op pagina 101 van teletekst.
Dat staat ook al een uur op Teletekst.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
Ze gaan morgen iig nog geen datum bekend maken, hoor ik net op Radio 1
Ow daar had ik nog niet gekeken, hou het bij Langs De Lijnquote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat staat ook al een uur op Teletekst.
Zo is het ook wel een beetje, iig cultuurgewijs gezien. Gerard Joling is elke dag op tv. Deze mensen komen eens per tien jaar samen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
't klinkt zo alsof de wijzen van het land bijeen zijn gekomen om de volgende oorlog te plannen
Of kardinalen die een nieuwe Paus kiezenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:18 schreef PabloLopez het volgende:
't klinkt zo alsof de wijzen van het land bijeen zijn gekomen om de volgende oorlog te plannen
Moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of kardinalen die een nieuwe Paus kiezen
Vandaag goede stukken gereden maar het kan nog lang niet. Sommige stukken moesten we goed snelheid houden want ijs was erg dun.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef remlof het volgende:
Ze gaan morgen iig nog geen datum bekend maken, hoor ik net op Radio 1
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:36 schreef Nielsch het volgende:
DE RAYONHOOFDEN KOMEN BIJ ELKAAR!!! ALLE FRIEZEN HOLLANDERS SPONTAAN EEN ORGASME!!!
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:38 schreef Nielsch het volgende:
Rayonhoofd A tegen Rayonhoofd B: "Je bent nu toch wel wat kritisch!"
Rayonhoofd B tegen Rayonhoofd A: "Krieties? Da benne die witte dinge om op t bord mee te schrijve!"
Mwah, het kan binnen 36 uur geregeld zijn, voor volgend weekend is er nog een reële kans, me dunkt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef marcodej het volgende:
Morgen nog geen datum, is het nog echt te onzeker voor. Woensdagavond komen ze weer bij elkaar. Zal dus wel na het weekend worden als hij komt.
Organisatorisch kan het, maar dan moeten ze die beslissing woensdag al nemen en dat gaan ze niet doen lijkt me. Op sommige stukken ligt nog gewoon geen ijs en nergens nog de minimale dikte van 15cm. In 1997 was het ijs zes dagen voor de tocht al veel verder dan nu, op sommige plekken 18cm, maar konden ze het nog niet door laten gaan omdat er vooral onder bruggen nog steeds teveel zwakke plekken waren.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mwah, het kan binnen 36 uur geregeld zijn, voor volgend weekend is er nog een reële kans, me dunkt.
Da's toch geen probleem? Want wat zou een Elfstedentocht zijn zonder kluunplekken.quote:Op maandag 6 februari 2012 07:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
Lijkt me logisch. Op sommige plekken ligt gewoon nog geen ijs. Wat een gedoe, eerst maar eens alles dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |