Ik denk dat ze nu nog geen nee kunnen geven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Of ze zeggen dat ze morgen overdag een beslissing nemen (i.e. zo'n 36 uur voor een eventuele start op zaterdag) of het gaat gewoon niet door, het laatste lijkt me het meest waarschijnlijk.
owue traditionele friezen skypen nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:56 schreef MrJones het volgende:
Drie kwartier overlegd. Dat had ook via Skype gekund.
Nee. Daar kan weinig goeds van komme.
Maar echt veel later kan de beslissing ook niet komen lijkt me. Van uitstel zal snel afstel komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu nog geen nee kunnen geven.
Als er nog minimaal 2 zwakke trajecten zijn is het heel simpel, wachten tot het beter word, daarom denk ik vrijdagavond heroverweging, dan heb je nog 2 vriesnachten, en toch nog 36 uur speling.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef Marie30 het volgende:
Maar een uur samengezeten lijkt me geen JA van te komen
Vrijdagavond zal echt te laat zijn voor een beslissing denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er nog minimaal 2 zwakke trajecten zijn is het heel simpel, wachten tot het beter word, daarom denk ik vrijdagavond heroverweging, dan heb je nog 2 vriesnachten, en toch nog 36 uur speling.
Hartslag gaat hier ook omhoog hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef Maanvis het volgende:
iedereen bij DWDD strontzenuwachtig, wennemars en hulzebosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |