Dan moet je echt beter gaan luisteren, of je zit glashard te liegen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ken er 2, dit is meer raad de sample
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef Bayswater het volgende:
Ik hoor weinig muziek, alleen veel gelul. Klopt dat?
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:45 schreef Darkestrah het volgende:
- Lees de bijgesloten tekstfile. De naam van dit bestand is Readme - Extra regels
Okay, duidelijk.quote:
Zeg dat niet te hard dit is een uitzonderlijk moeilijke ronde, net als die van On en Ranjaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:22 schreef Dven het volgende:
Alles even snel afgespeeld en het enige dat ik direct herkende was het allerlaatste fragment
Volgens mij niet helemaal mijn spel maar ik zal er vanavond nog eens goed voor gaan zitten
bijna geen één maar het komt nog welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Stuur anders in ieder geval een lijst in van wat je nu al denkt goed te hebben.
Niets dan hints hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:27 schreef ralfseltje het volgende:
Ik herken bij een van de eersten wel mijn favoriete band. Props daarvoor. Ben nog niet verder gekomen omdat ik toen die plaat weer op moest zetten.
Pearl Jam is overigens niet mijn favoriete band, daar doelde ik niet op (als die er tussen zitquote:
Ik heb ook geen idee, nooit van haar gehoord ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie is die mysterieuze SLP_ en waarom post hij/zij niet.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:41 schreef Darkestrah het volgende:
We hebben een nieuwe ranglijst!
1: SLP_
2: On
3: Trashcanman
4: AlchemistofSorrows
5: ralfseltje
Ja ok, maar wie ben je, waar kom jij zo in een keer vandaan, wat bewoog je om mee te doen met rdp en waarom doe je On dit aan?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
One a sidenote: Darkestrah, is het tegenwoordig nu echt nodig om telefoonhijger te zeggen in plaats van gewoon hijger? Is de huidige generatie jong volwassenen door het online doorbrengen van hun leven zo vervreemd van de buitenwereld dat ze het woord hijger niet eens meer automatisch kunnen associëren met een telefoon?
Ik wacht in ieder geval even de score af of het de moeite waard is om er nog een paar uit te peuteren of dat mysterywoman mij al helemaal uit heeft gespeeld.quote:.: Dushi 94 :. zegt: Wie b3n jij?
Henk62 zegt: hgggg hggg..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef On het volgende:
Internethijgen is ook niet zo imponerend.
[..]
Altijd van jezelf uit blijven gaan, het gaat ook niet om het winnen maar om het meedoen en meer van dat soort dooddoeners...quote:Ik wacht in ieder geval even de score af of het de moeite waard is om er nog een paar uit te peuteren of dat mysterywoman mij al helemaal uit heeft gespeeld.
quote:- Ook waren er opmerkingen over de updates van scores die gemeld worden in het topic. Het zou niet motiverend werken om de scores erbij te vermelden. Daarom ga ik deze ronde werken met een iets andere notatie. De scores worden niet meer vermeld, de ranglijst wel. Misschien post ik na een dag of 10 de hele scorelijst, zodat er nog een eindsprint ingezet kan worden.
Een hijger zou ook iemand zonder conditie kunnen zijn. En nu wil ik niet opscheppen over mijn conditie, maar ik ben meer een telefoonhijger dan een hijger.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
One a sidenote: Darkestrah, is het tegenwoordig nu echt nodig om telefoonhijger te zeggen in plaats van gewoon hijger? Is de huidige generatie jong volwassenen door het online doorbrengen van hun leven zo vervreemd van de buitenwereld dat ze het woord hijger niet eens meer automatisch kunnen associëren met een telefoon?
En wat is een veel voorkomende oorzaak van een slechte conditie? Juist ja, internetten in plaats van buiten spelen, bedankt voor het ondersteunen van mijn punt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een hijger zou ook iemand zonder conditie kunnen zijn. En nu wil ik niet opscheppen over mijn conditie, maar ik ben meer een telefoonhijger dan een hijger.
Ben meer een lurkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja ok, maar wie ben je, waar kom jij zo in een keer vandaan, wat bewoog je om mee te doen met rdp en waarom doe je On dit aan?
Wat een onzin- verhaaltje. Maar hoe is het afgelopen met je kussen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:02 schreef On het volgende:
Ah, de lurker komt, als de jongen die het zwaard uit de steen trok, ons muz-elitairisten even laten zien hoe het moet. Als ik morgen wakker word is mijn kussen denk ik nat van de tranen.
Ik ben all about onzin. Mijn kussensloop hangt momenteel te drogen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat een onzin- verhaaltje. Maar hoe is het afgelopen met je kussen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:10 schreef On het volgende:
[..]
Ik ben all about onzin. Mijn kussensloop hangt momenteel te drogen.
Er zijn er inderdaad een aantal die ik er achteraf uit had mogen laten, maar toch is inmiddels al ruim de helft van de fragmenten geraden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:13 schreef ralfseltje het volgende:
Nee veel meer gaat het bij mij ook niet worden eigenlijkIk vraag me stiekem wel af hoeveel je er zelf eigenlijk zou hebben herkend, lijkt me sowieso vrij pittig.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Darkestrah het volgende:
SLP_ is gediskwaliciteerd.
We hebben een nieuwe ranglijst!
1: On
2: Trashcanman
3: AlchemistofSorrows
4: ralfseltje
1: SLP_
Wat voor muziek is dit dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef SLP_ het volgende:
Tuurlijk wist ik ze niet allemaal, maar met hulp van google en een vriend die naar dit soort muziek luistert kom je al heel ver.
Nja ik weet niet wat voor genre het isquote:
Of omdat ze gewoon moeilijk of onbekend zijn bij mij of mn vriendquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Darkestrah het volgende:
Alle tracks die SLP_ nog open heeft staan zijn nummers waarvan de tekst niet te vinden is op Google, of moeilijk te noteren omdat het een vreemde taal bevat. Dit spreekt ook tegen je.
Hij weet overigens helemaal niet veel van muziek af, alleen muziek die hij leuk vind.quote:Overigens, als je echt een vriend hebt die zoveel van muziek weet, dan zie ik hem graag bij de volgende ronde Raad de Plaat!
Natuurlijk valt google onder valsspelen, tenminste als je uit de tekst het nummer kunt halen (wat bij deze ronde wel kan)quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:55 schreef SLP_ het volgende:
Als Google trouwens onder vals spelen valt, heb ik niets gezegd
Zeg wat je wilt, maar elitistische trekjes? Ik ben gewoon een fulltime klootzak als het met muziek te maken heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat heeft niets met MUZ-elitaristen te maken, al moet ik toegeven dat we 'elitistische' (bedankt TCM voor het woord) trekjes hebben
Absoluut. Maar je wist er toch eentje? Zo verstevig je je positie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef ranja het volgende:
als ik een pm stuur dat ik niks weet, sta ik dan op 5?
Nee, ik weet er geenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Darkestrah het volgende:
Absoluut. Maar je wist er toch eentje? Zo verstevig je je positie.
Het lijkt erop. Het meeste wat ik herken wel. Maar niet alles. En ik herken ook lang niet alles.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
... verwacht ik dat het meedendeel toch albumtrack is. ...
Niet echt nee, aangezien ik meestal 80-90% van wat ik weet na de eerste keer luisteren al herken heeft het in mijn geval statistisch gezien ook geen zin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef ralfseltje het volgende:
Het nodigt ook niet echt uit tot nogmaals luisteren.
Helaas!quote:
* n00biedoobieboo Knikt hoofdquote:
klopt dat ik maar 11 heb? ik wist toch zeker 8 (arties + nummer) zeker....quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:33 schreef Darkestrah het volgende:
De tussenstand + scores!
1: On 27
2: froebelmeister 21
3: Trashcanman 14
4: Gehenna 11
5: AlchemistofSorrows 10
6: ralfseltje 8
7: Kadafi 2
8: Bayswater 1
SLP_ 56
Oh wauw. Excuses.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
klopt dat ik maar 11 heb? ik wist toch zeker 8 (arties + nummer) zeker....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1: On 27
2: froebelmeister 20
3: Gehenna 18
4: Trashcanman 14
5: ralfseltje 12
6: AlchemistofSorrows 10
7: Kadafi 2
8: Bayswater 1
De antwoorden!
De notatie achter het nummer staat voor het aantal keer geraden artiest + titel. In het geval van (3/2) is de artiest 3 keer geraden, en de titel 2 keer.
1. Magrudergrind - The Protocols of Anti-Sound (0/0)
2. Titus Andronicus - A More Perfect Union (2/1)
3. How To Dress Well - You Hold The Water (0/0)
4. Agalloch - The Isle Of Summer (3/3)
5. Dead Prez - Wolves (0/0)
6. The Radio Dept. - Heaven's On Fire (1/1)
7. Explosions In The Sky - Have You Passed Through This Night? (2/2)
8. Man… Or Astro-man? - Transmission From Venus (1/1)
9. Modeselektor - Kill Bill Vol 4 (0/0)
10. Bethlehem - Reflektion Auf's Sterben (0/0)
11. Electric Wizard - Dopethrone (3/3)
12. Bongzilla - Unlisted Track (1/1)
13. Zardonic - World Wide Warfare (0/0)
14. Jiggy Djé & Spacekees - Schoenmaten (0/0)
15. Godspeed You! Black Emperor - The Dead Flag Blues (4/4)
16. Slagsmalsklubben - Hit Me Hard (0/0)
17. Mouth Of The Architect - Hate and Heartache (0/0)
18. The Kinks - Announcement (1/0)
19. 35007 - Herd (5/4)
20. Neurosis - Rehumanize (0/0)
21. Suffocate for Fuck Sake - A Japanese Flag (0/0)
22. Manowar - Black Arrows (2/2)
23. MGMT - Kids (1/1)
24. The White Stripes - Little Acorns (3/3)
25. Ulver - Sick Soliloguy (0/0)
26. Refused - Worms of the Senses/Faculties of the Skull (5/4)
27. Louis Armstrong - Gone Fishin' (3/1)
28. The Beatles - Revolution 9 (4/4)
29. Mindless Self-Indulgence - Ecnegludni-fles Sseldnim (3/2)
30. The Kills - Hand (1/1)
31. Skyforger - Latvian Riflemen (0/0)
32. Queens of the Stone Age - Do It Again (2/1)
33. The Left & Hassaan Mackey - How We Love (0/0)
34. James Brown (/The Blues Brothers) - The Old Landmark (3/1)
35. Rome - Le Carillon (1/1)
36. Porcupine Tree - Mesmer III/Coma Devine (0/0)
37. Deltron 3030 - Upgrade (A Brymar College Course) (0/0)
38. Shadow Dancer - This is This (0/0)
39. Benny Sings - Style Beats Liberationfronts (0/0)
40. Mr Oizo - Flat Beat (6/6)
[ Bericht 0% gewijzigd door Darkestrah op 20-02-2012 20:47:31 ]
Pics + vids.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef On het volgende:
[..]
Ik sla mezelf wel voor mijn kop dat ik Electric Wizard niet wist.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:34 schreef ralfseltje het volgende:
Wie is er aan de beurt om een nieuwe te maken? Ik wil evt wel eentje maken, maar wil ook niet voordringen
je dringt achter dus ga vooral je gangquote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
De lijst die ik voor ogen had, zou ook zeker geen wtf-lijst zijn geworden... ik had zelf een lijst bedacht waar in elke sample zang zou zitten
Ik heb zin in de lijst van ranja en weezerbutler
1. ranja
2. weezerbutler
3. ralfseltje
4. bosbeetle
5. Darkestrah
6. Trashcanman
Ik kan me niet voorstellen dat 6 mensen dezelfde verkeerde titel ingestuurd hebben.quote:
6 keer de goede artiest, 6 keer de goede titel.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat 6 mensen dezelfde verkeerde titel ingestuurd hebben.
Ja, maar da's dus niet die daar staat.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
6 keer de goede artiest, 6 keer de goede titel.
Aaah, wacht. Ik heb het verkeerd overgetypt.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus niet die daar staat.
Ik niet. Paar bekende bands maar dan onbekende nummers, en nog veel meer voor mij onbekende bands.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:28 schreef arucard het volgende:
hmm, had er inderdaad wel een stuk of 10 kunnen weten ja
Dat was de enige die ik herkende, maar ik heb niets ingestuurd. Ik wilde wachten tot ik nr. 6 ook herkende, want daar ik kon ik niet op artiest en titel komen. Maar niet meer aan gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef ralfseltje het volgende:
Serieus, ik was de enige die deze kende?
23. MGMT - Kids (1/1)
Hmm Refused fout rekenen, oké, had zelf ook de korte versie geloof ik. Zal ik dan maar een nieuwe openen weet iemand of Weezerbutler heel groot en agresief is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |