Ik kan me niet voorstellen dat 6 mensen dezelfde verkeerde titel ingestuurd hebben.quote:
6 keer de goede artiest, 6 keer de goede titel.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat 6 mensen dezelfde verkeerde titel ingestuurd hebben.
Ja, maar da's dus niet die daar staat.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
6 keer de goede artiest, 6 keer de goede titel.
Aaah, wacht. Ik heb het verkeerd overgetypt.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus niet die daar staat.
Ik niet. Paar bekende bands maar dan onbekende nummers, en nog veel meer voor mij onbekende bands.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:28 schreef arucard het volgende:
hmm, had er inderdaad wel een stuk of 10 kunnen weten ja
Dat was de enige die ik herkende, maar ik heb niets ingestuurd. Ik wilde wachten tot ik nr. 6 ook herkende, want daar ik kon ik niet op artiest en titel komen. Maar niet meer aan gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef ralfseltje het volgende:
Serieus, ik was de enige die deze kende?
23. MGMT - Kids (1/1)
Hmm Refused fout rekenen, oké, had zelf ook de korte versie geloof ik. Zal ik dan maar een nieuwe openen weet iemand of Weezerbutler heel groot en agresief is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |